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市場調査レポート
商品コード
1621986
スタジアムにおける人工知能の世界市場規模:製品別、用途別、地域別、範囲および予測Global Artificial Intelligence In Stadium Market Size By Product, By Application, By Geographic Scope And Forecast |
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スタジアムにおける人工知能の世界市場規模:製品別、用途別、地域別、範囲および予測 |
出版日: 2024年11月03日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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スタジアムにおける人工知能の市場規模は、ここ数年大幅な成長率で緩やかなペースで成長しており、市場推計・予測期間、すなわち2021年から2028年にかけて市場は大きく成長すると予測されます。
投資収益率の向上、技術の進歩、スポーツイベントの増加が、スタジアムにおける人工知能市場の成長を促進しています。当レポートでは、世界のスタジアムにおける人工知能市場について包括的な評価を提供しています。主要セグメント、動向、市場促進要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。
世界のスタジアムにおける人工知能市場の定義
スポーツ業界では常に統計とデータ分析が用いられてきました。数値化できるものはすべてスポーツですでに測定されており、人工知能を応用するための肥沃な土地となっています。人工知能は日々米国に影響を及ぼしており、スポーツへの影響も比較的安定しています。ここでは、AIがesports業界に影響を与えている場所をいくつか紹介しよう。センサー技術とAIの組み合わせは、選手技術の向上に役立っています。スポーツトレーニングAIは、リアルタイムのフィードバックを提供し、各個人に合わせたトレーニングプログラムを作成し、各エクササイズの効果を高めるために選手に使用されます。
AIの予測分析は、健康とフィットネスを向上させるためにスポーツで使用することができます。ウェアラブルアプリは、選手の涙や緊張に関する情報を提供することもできるため、選手の怪我を未然に防ぐことができます。AIは試合を通じて戦術、戦略、弱点のパターンを認識することができます。NBAは、AIを使って選手の健康データを分析し、怪我やその他の挫折についてチームをアップデートするConnexionキオスクを導入しました。人工知能ベースのプラットフォームは、選手のバーチャル・キャディーであり、風向き(インパクトの方向)やその他の重要な情報をインプットします。
スタジアムにおける人工知能の世界市場概要
市場成長を促進する主な要因は、投資収益率の上昇、技術の進歩、スポーツイベントの増加です。スタジアムを訪れる人の増加は、より直感的な体験を期待しており、開催国も複合施設の投資収益率を高める新しい方法を模索しています。このように、スタジアムやアリーナは、最高のスポーツパフォーマンスや競合、大観衆のためだけの場所ではないです。技術の進歩をアピールする場でもあるのです。ますます技術的に進歩する消費者は、モバイル機器のアップデートや統計を好むようになっています。また、スタジアムはマネタイズの新しい方法を見つけ、スタジアムを満員にし、ファンにより多くの出費を強います。
人々は、スタジアムからクラウド経由で自分でビデオを見たり、ソーシャルメディアに直接アリーナを中継したりすることができます。技術が進歩した消費者は、モバイル機器での最新情報や統計を好むようになり、スタジアムは収益化し、スタジアムを満員にし、ファンに支出を増やさせる新しい方法を見つけるようになった。スタジアムからクラウド経由でビデオを見たり、アリーナを直接ソーシャルメディアに配信することもできます。世界中でスポーツイベントの数が増えるにつれ、人々は試合をライブで観戦し、その後テレビで観戦する傾向にあり、これがスタジアムにおける人工知能市場の成長を促進する要因となっています。スタジアムにおける人工知能市場における最大の課題は、アップグレードのための初期投資の高さと、投資収益率の不確実性です。
Artificial Intelligence In Stadium Market size is growing at a moderate pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2021 to 2028.
Increasing the return on investment, growing advancements in technology, and increasing the number of sports events are driving the market growth of Artificial Intelligence In Stadium Market. The Global Artificial Intelligence In Stadium Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.
Global Artificial Intelligence In Stadium Market Definition
The sports industry has always used statistics and data analysis. Everything that can be quantified has already been measured in sports, making it a fertile land for applying artificial intelligence. Artificial intelligence affects us every day, and its impact on sports is relatively stable. Here are some of the places where AI is impacting the esports industry. The combination of sensor technology and AI helps improve player technology. Sports training AI is used to provide real-time feedback and create personalized training programs for players to enhance the effectiveness of each exercise for each individual.
AI predictive analytics can be used in sports to improve health and fitness. The wearable app can also provide information about the player's tears and tensions, thus preventing athletes from being injured. The AI can recognize patterns of tactics, strategies, and weaknesses throughout the game. The NBA has introduced a Connexion kiosk that uses AI to analyze player health data and update teams for injuries and other setbacks. An artificial intelligence-based platform is a player's virtual caddy that provides input for wind direction-the direction of impact and additional important information.
Global Artificial Intelligence In Stadium Market Overview
The primary factor driving the market growth is the increasing return on investment, growing advancements in technology, and the rising number of sports events. The growing number of people visiting the stadium expect a more intuitive experience, and the host country is also looking for new ways to increase the complex's return on investment. Thus, stadiums and arenas are not just places for the best sports performances, competitions, and large spectators. They are a way to showcase technological advances. Increasingly technologically advanced consumers prefer mobile device updates and statistics. Also, stadiums find new ways to monetize, filling the stadium and forcing fans to spend more.
People can watch the video themselves from the cloud from the stadium and broadcast the arena directly to social media. Consumers with technological advancements prefer updates and stats on their mobile devices, leading stadiums to find newer ways to monetize, fill the stadium, and compel the fans to increase expenditure. They can watch the video from the cloud itself from the stadium and broadcast the arena directly to social media. As the number of sporting events around the globe grows, people tend to watch games live and then on TV, which is the factor driving the market growth of Artificial Intelligence In Stadium Market. The biggest challenges in Artificial Intelligence In Stadium Market are the high initial investment for upgrades and uncertainties in return on investment.
The Global Artificial Intelligence In Stadium Market is Segmented on the basis of Product, Application, And Geography.
Based on Product, The market is segmented into Digital Content Management, Stadium & Public Security, Building Automation, Event Management, Network Management, and Crowd Management.
Based on Application, The market is segmented into Government, School, and Others.
Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.