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市場調査レポート
商品コード
1355310

ヘアカラースプレー市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年

Hair Color Spray Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F. Segmented By Size, By End User, By Distribution Channel, By Region, Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 190 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ヘアカラースプレー市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年
出版日: 2023年09月11日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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概要

ヘアカラースプレーの世界市場は、一時的なヘアカラーリングの人気の高まりと、ヘアカラースプレーを使ったヘアカラーリングの快適さと手軽さにより、急速に拡大しています。

また、UVカット、頭皮ケア、保湿効果など、科学的に性能を高めた新開発製品が市場の売上を促進しています。ヘアカラースプレーの需要を牽引している主な要因の1つは、ヘアスタイルの維持に対する関心の高まりです。このように、予測期間中、前述の要因がヘアカラースプレー市場を世界的に牽引しています。

ヘアカラースプレーは人工的で自然なカラースプレーです。液体のヘアカラーや染料と比較して、これらのヘアカラースプレーは、より少ない手間でより速い結果を提供します。これらのスプレーで塗布された色はシャンプーで落とすことができ、様々な色が用意されています。

ヘアカラーの統計、事実、業界動向に関する美容学校のデータによると、85%近くの女性が少なくとも8週間に1回はヘアカラーをしています。そのうち22%の女性はサロンでヘアカラーをしており、自宅でヘアカラーをしている人は37%に過ぎないです。さらに、あるレポートによると、40歳以上の女性の50%以上、男性の10%がヘアカラーをしていると推定されています。毛染めのほとんどは米国と欧州で使用されています。このように、ヘアカラー・スプレーの需要は、世界中で白髪にヘアカラーをしたり、大胆なカラー・スタイリングをする人が増えており、高まっています。

市場概要
予測期間 2024~2028年
2022年の市場規模 6億4,554万米ドル
2028年の市場規模 9億4,217万米ドル
CAGR 2023~2028年 6.54%
急成長セグメント オンライン
最大市場 北米

消費者の間で高まる髪への関心

ヘアカラー・スプレーは最近市場に参入し、ハゲ隠しや髪のボリュームアップなど、目に見える薄毛をカバーするのに役立っています。毎月美容院に行って適切な染料を使わなくても、色の均一性を保つことができます。さらに、ヘアカラースプレーを利用する利点には、短時間で白髪を目立たなくする方法があります。染料が色あせ始めると、反射が復活します。しかし、最も重要なのは、薄毛の部分を埋めるように見せることで、ハゲの始まりを完璧にカバーすることと思われます。髪に対する関心の高まりの結果、ヘアカラースプレーの世界需要は予測期間を通じて増加すると思われます。

パーソナルグルーミングへの支出の増加が市場を拡大する

インターネットやソーシャル・メディアを利用する人が増えているため、ファッション動向に対する意識が高まっています。老若男女を問わず自尊心が高まり、パーソナルグルーミングへの支出が増加しています。可処分所得の増加に伴い、消費者の身だしなみへの支出も増えています。さらに、ヘアカラー・スプレーの需要は、トレンドのヘアカラーリングや髪のパサつきの問題により、今後数年間で増加すると予想されます。これらのカラースプレーは、ミレニアル世代に加え、中年女性にも人気が出てきています。さらに、男性のグルーミング動向も世界の市場拡大を後押しすると予想されます。メーカーがヘアカラー・スプレーに提供するパッケージは魅力的で創造的です。そのため、消費者の身だしなみに対する支出が増加するにつれて、ヘアカラースプレーの需要は今後世界中で高まると思われます。

一時的なヘアカラー人気の高まりによる市場拡大

パーマネント・カラーリングに使用される化学薬品による健康被害に対する意識の高まりから、消費者の嗜好はパーマネント・カラーリングからテンポラリー・カラーリングへと移行しています。このような変化の結果、消費者が簡単で手間をかけずに使用できるヘアカラー・スプレーの人気が高まっています。さらに、ヘアカラー・スプレーの世界市場の大手ベンダーは、製品の性能を向上させ、一時的なヘアカラーリング市場を多様化させるため、研究開発に積極的に投資しています。これらの研究施設は、消費者の要件を正確に指摘し、それに応じて製品を生産しています。したがって、予想される時間の間に、これらのすべての開発は、世界的にヘアカラースプレーの市場収益の増加に貢献するでしょう。したがって、ヘアスプレーの市場は、予測期間中に世界的に上昇します。

市場セグメンテーション

世界のヘアカラースプレー市場は、規模、エンドユーザー、流通チャネルに基づいてセグメント化されます。タイプ別では、50ml未満、50ml~100ml、100ml以上に分けられます。エンドユーザーに基づくと、市場は個人消費者、美容サロン、エンターテインメント&ファッション業界に区分されます。流通チャネルに基づくと、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、百貨店、オンライン、その他(直販、代理店&ディーラー販売など)に細分化されます。市場セグメンテーションでは、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東&アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案します。

企業プロファイル

L'Oreal S.A.、Honasa Consumer Limited(BBlunt)、Henkel AG &Co.KGaA、UNILEVER PLC(TRESemme)、Superdrug Stores plc(Pick &Mix)、Jerome Russell Ltd、EUFORA, LLC、HRB Brands, LLC.(Salon Graphix)、KISS Products, Inc.(KISS Tentation)、Oribe Hair Care LLCなどが、世界のヘアカラースプレー市場の成長を牽引する世界プラットフォームにおける主要な市場参入企業です。

調査範囲

ヘアカラースプレーの世界市場:サイズ別

  • 50ml未満
  • 50~100ml
  • 100ml以上

ヘアカラースプレーの世界市場:エンドユーザー別

  • 個人消費者
  • ビューティーサロン
  • エンターテインメント・ファッション業界

ヘアカラースプレーの世界市場:流通チャネル別

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • 専門店
  • 百貨店
  • オンライン
  • その他

ヘアカラースプレーの世界:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • トルコ

競合情勢

企業プロファイル:ヘアカラースプレーの世界市場における主要企業の詳細分析。

利用可能なカスタマイズ

TechSciリサーチは、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業の詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • サンプルサイズの決定
  • 回答者の属性
    • 性別
    • 年齢別
    • 職業別
  • ブランド認知度
  • 購入決定要因
  • 購入後に直面する課題

第5章 ヘアカラースプレーの世界市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • サイズ別(50ml未満、50ml~100ml、100ml以上)
    • エンドユーザー別(個人消費者、美容サロン、娯楽・ファッション業界)
    • 流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、百貨店、オンライン、その他(直販、代理店・特約店販売など))
    • 地域別
    • 上位5社別、その他(2022年)
  • ヘアカラースプレーの世界市場マッピングと機会評価
    • 規模別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第6章 北米のヘアカラースプレー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • サイズ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 欧州のヘアカラースプレー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • サイズ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 アジア太平洋のヘアカラースプレー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • サイズ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカのヘアカラースプレー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • サイズ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米のヘアカラースプレー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • サイズ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • 消費者の毛髪に対する関心の高まり
    • パーソナル・グルーミングへの支出の増加
    • 美容意識の高い消費者の増加
  • 課題
    • スプレーに含まれる化学物質の悪影響に関する意識
    • オーガニック&ナチュラルカラーの存在

第12章 ヘアカラースプレーの世界市場に対するCOVID-19の影響

第13章 市場動向と発展

  • 一時的ヘアカラーの動向の増加
  • ミレニアル世代への人気獲得
  • 異なるキー参入企業間のコラボレーションの拡大
  • ソーシャルメディア・インフルエンサーの影響力
  • グルーミング化粧品の需要拡大

第14章 ポーターのファイブ・フォース・モデル

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • L'Oreal S.A.
  • Honasa Consumer Limited(BBlunt)
  • Henkel AG & Co. KGaA
  • UNILEVER PLC(TRESemme)
  • Superdrug Stores plc(Pick & Mix)
  • Jerome Russell Ltd
  • EUFORA, LLC
  • HRB Brands, LLC.(Salon Graphix)
  • KISS Products, Inc.,(KISS Tentation)
  • Oribe Hair Care LLC

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • 重点分野
  • 目標規模
  • ターゲット流通チャネル

第18章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)

目次
Product Code: 14872

The Global Hair Color Spray Market is expanding rapidly, owing to the increased popularity of temporary hair coloring as well as the comfort and ease of coloring hair with hair color spray. Additionally, newly developed products with scientifically enhanced performance, such as UV ray protection, scalp care, and moisturizing benefits, have fueled market sales. One of the major elements driving demand for hair color spray in the market is the rise in concern over maintaining hairstyles. Thus, the mentioned factors are driving the hair color spray market globally during the forecast period.

Hair color spray is an artificial and natural color spray. In comparison to liquid hair colors or dye, these hair colour sprays provide faster results with less hassle. The colour applied by these sprays can be removed with shampoo and are available in a variety of colors.

According to the article of beauty school data of hair color statistics, facts & industry trends, nearly 85% of women color their hair at least once every eight weeks. 22% of those women get their hair colored in salons, and only 37% of people color their hair at home. Moreover, according to a report, it is estimated that 50% or more women and 10% males over the age of 40 color their hair. Most hair dyes are used in the US and Europe. Thus, the demand of hair color spray is rising with the rise of hair color on grey hair and bold color styling across the globe.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 645.54 Million
Market Size 2028USD 942.17 Million
CAGR 2023-20286.54%
Fastest Growing SegmentOnline
Largest MarketNorth America

Increasing Hair Concern Among Consumers

Hair colour sprays have entered the market recently and are helps in covering visible thin hair through hiding the baldness or increasing hair volumes. They can provide colour uniformity without the requirement for monthly trips to the hairdresser for an appropriate dye. Furthermore, the benefits of utilizing hair colour spray include quick ways to disguise white or grey hair in a short amount of time. They revive reflection when the dye starts to fade away. Nevertheless, perhaps most importantly, they flawlessly cover the beginnings of baldness by giving the thinning parts a filling appearance. As a result of the growing concern about hair, the global demand for hair colour spray will rise throughout the forecast period.

Growing Spending on Personal Grooming Will Expand the Market

Since more people are using internet and social media, they are more aware of fashion trends. Self-esteem among males and females of all ages has increased, leading to spending more on personal grooming. Consumers are now spending more on personal grooming along with the increase in disposable income. Additionally, the demand for hair color sprays is anticipated to rise in the coming years due to trend hair coloring and dry hair problems. These color sprays are becoming popular with middle-aged women along with millennials. Additionally, it is anticipated that the trend of male grooming will support the expansion of the global market. The packaging that manufacturers offer for hair color sprays is appealing and creative. Therefore, with the rising expenditure on personal grooming by consumers, the demand of hair color spray will rise in the coming years across the globe.

Market will Expand due to Increasing Popularity of Temporary Hair Coloring

Consumers are shifting their preferences from permanent to temporary colors due to rising awareness of the health hazards posed by the chemicals used for permanent hair coloring. The popularity of hair color sprays increased as a result of this change due to easy and hassle-free usage by consumers. Additionally, leading vendors in the Global Hair Color Spray Market are actively investing in R&D to improve product performance and diversify the market for temporary hair coloring. These research facilities pinpoint consumer requirements and produce products accordingly. Thus, during the anticipated time, all these developments will contribute to increasing market revenue for hair color spray globally. Therefore, the market of hair spray will rise in the forecasted period globally.

Market Segmentation:

The global hair color spray market is segmented based on size, end user, and distribution channel. The market is divided into less than 50 ml, 50 ml-100 ml, and more than 100 ml on the type. Based on end users, the market is segmented into individual consumers, beauty salons, entertainment & fashion industry. Based on distribution channels, the market is fragmented into supermarkets/hypermarkets, specialty stores, departmental stores, online, and others (direct sales, distributor & dealer sales, etc.). The market analysis studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Company Profiles

L'Oreal S.A., Honasa Consumer Limited (BBlunt), Henkel AG & Co. KGaA, UNILEVER PLC (TRESemme), Superdrug Stores plc (Pick & Mix), Jerome Russell Ltd, EUFORA, LLC, HRB Brands, LLC. (Salon Graphix), KISS Products, Inc., (KISS Tentation), and Oribe Hair Care LLC are among the major market players in the global platform that lead the market growth of the Global Hair Color Spray Market.

Report Scope:

In this report, the Global hair color spray has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Global Hair Color Spray Market, By Size:

  • Less than 50 ml
  • 50 ml-100 ml
  • More than 100 ml

Global Hair Color Spray, By End User:

  • Individual Consumer
  • Beauty Salons
  • Entertainment & Fashion Industry

Global Hair Color Spray, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Specialty Stores
  • Departmental Stores
  • Online
  • Others

Global Hair Color Spray, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • South Africa
    • Turkey

Competitive Landscape:

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global hair color spray.

Available Customizations:

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information:

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Sample Size Determination
  • 4.2. Respondent Demographics
    • 4.2.1. By Gender
    • 4.2.2. By Age
    • 4.2.3. By Occupation
  • 4.3. Brand Awareness
  • 4.4. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.5. Challenges Faced After Purchase

5. Global Hair Color Spray Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Size Market Share Analysis (Less than 50 ml, 50 ml-100 ml, More than 100 ml)
    • 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Individual Consumer, Beauty Salons, Entertainment & Fashion Industry)
    • 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Departmental Stores, Online, Others (Direct Sales, Distributor & Dealer Sales etc.))
    • 5.2.4. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.4.1. North America Market Analysis
      • 5.2.4.2. Europe Market Analysis
      • 5.2.4.3. Asia -Pacific Market Analysis
      • 5.2.4.4. South America Market Analysis
      • 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Analysis
    • 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
  • 5.3. Global Hair Color Spray Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Size Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. North America Hair Color Spray Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Size Market Share Analysis
    • 6.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.4.1. United States Hair Color Spray Market Outlook
        • 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.1.1.1. By Value
        • 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.1.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.2. Canada Hair Color Spray Market Outlook
        • 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.2.1.1. By Value
        • 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.2.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.3. Mexico Hair Color Spray Market Outlook
        • 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.3.1.1. By Value
        • 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.3.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. Europe Hair Color Spray Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Size Market Share Analysis
    • 7.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.4.1. Germany Hair Color Spray Market Outlook
        • 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.1.1.1. By Value
        • 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.1.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.2. France Hair Color Spray Market Outlook
        • 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.2.1.1. By Value
        • 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.2.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.3. United Kingdom Hair Color Spray Market Outlook
        • 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.3.1.1. By Value
        • 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.3.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.4. Italy Hair Color Spray Market Outlook
        • 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.4.1.1. By Value
        • 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.4.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.5. Spain Hair Color Spray Market Outlook
        • 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.5.1.1. By Value
        • 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.5.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Asia-Pacific Hair Color Spray Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Size Market Share Analysis
    • 8.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.4.1. China Hair Color Spray Market Outlook
        • 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.1.1.1. By Value
        • 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.1.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.2. India Hair Color Spray Market Outlook
        • 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.2.1.1. By Value
        • 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.2.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.3. Japan Hair Color Spray Market Outlook
        • 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.3.1.1. By Value
        • 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.3.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.4. South Korea Hair Color Spray Market Outlook
        • 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.4.1.1. By Value
        • 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.4.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.5. Australia Hair Color Spray Market Outlook
        • 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.5.1.1. By Value
        • 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.5.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Hair Color Spray Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Size Market Share Analysis
    • 9.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.4.1. Saudi Arabia Hair Color Spray Market Outlook
        • 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.1.1.1. By Value
        • 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.1.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.2. UAE Hair Color Spray Market Outlook
        • 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.2.1.1. By Value
        • 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.2.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.3. South Africa Hair Color Spray Market Outlook
        • 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.3.1.1. By Value
        • 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.3.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.4. Turkey Hair Color Spray Market Outlook
        • 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.4.1.1. By Value
        • 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.4.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Hair Color Spray Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Size Market Share Analysis
    • 10.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.4.1. Brazil Hair Color Spray Market Outlook
        • 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.1.1.1. By Value
        • 10.2.4.1.1.2. By Volume
        • 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.1.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.2. Colombia Hair Color Spray Market Outlook
        • 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.2.1.1. By Value
        • 10.2.4.2.1.2. By Volume
        • 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.2.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.3. Argentina Hair Color Spray Market Outlook
        • 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.3.1.1. By Value
        • 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.3.2.1. By Size Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Increasing Hair Concern Among Consumers
    • 11.1.2. Growing Spending on Personal Grooming
    • 11.1.3. Rising Number of Beauty Conscious Consumers
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. Awareness Regarding the Adverse Effect of Chemicals Present in Spray
    • 11.2.2. Presence of Organic & Natural Color

12. Impact of COVID-19 on Global Hair Color Spray Market

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Increasing Trend of Temporary Hair Color
  • 13.2. Gaining Popularity with Millennials
  • 13.3. Expansion of Collaborations Between Different Key Players
  • 13.4. Influence of Social Media Influencers
  • 13.5. Increasing Demand for Grooming Cosmetics

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competitive Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Buyers
  • 14.3. Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. L'Oreal S.A.
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Product & Services
      • 16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Developments
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Honasa Consumer Limited (BBlunt)
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Product & Services
      • 16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Developments
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. Henkel AG & Co. KGaA
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Product & Services
      • 16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Developments
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. UNILEVER PLC (TRESemme)
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Product & Services
      • 16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Developments
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. Superdrug Stores plc (Pick & Mix)
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Product & Services
      • 16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Developments
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Jerome Russell Ltd
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Product & Services
      • 16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Developments
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. EUFORA, LLC
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Product & Services
      • 16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Developments
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. HRB Brands, LLC. (Salon Graphix)
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Product & Services
      • 16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Developments
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. KISS Products, Inc., (KISS Tentation)
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Product & Services
      • 16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Developments
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. Oribe Hair Care LLC
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Product & Services
      • 16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Developments
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Key Focus Areas
  • 17.2. Target Size
  • 17.3. Target Distribution Channel

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)