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市場調査レポート
商品コード
1355306

ベビーハイチェア市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年

Baby High Chair Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type, By Material, By Distribution Channel, By Region, Competition


出版日
ページ情報
英文 178 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
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ベビーハイチェア市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年
出版日: 2023年09月11日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 178 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のベビーハイチェア市場規模は、ベビーチェアの安全性と幅広い機能性、オンライン販売の増加、保護者のハイチェアに対する意識の向上などの属性により、高い需要が示されており、ベビーハイチェア市場を活性化させる主な要因として期待されており、予測期間中に市場はさらに成長すると予測されています。

ベビーハイチェアの世界市場スコープ

ハイチェアは、主に子供に授乳するために使用される自立式の椅子の一種であり、地面からかなり離れた位置に座面があり、一般的に授乳するために子供を高くします。また、安全ストラップが付いており、食事の間、赤ちゃんを安全に保つことができます。また、取り外し可能なトレイが付属しており、赤ちゃんが自分で食事ができるようになるため、利用しやすくなり、親が赤ちゃんに食事を与えやすくなります。

市場概要
予測期間 2024~2028年
2022年の市場規模 17億9,000万米ドル
2028年の市場規模 26億3,000万米ドル
CAGR 2023~2028年 6.5%
急成長セグメント オンライン
最大市場 北米

ベビーハイチェアには、標準的なハイチェア、折りたたみ式ハイチェア、フック式ハイチェア、ブースター式ハイチェア、その他(コンバーチブル・ハイチェアなど)の様々なタイプがあります。標準的なハイチェアは最も一般的なハイチェアで、基本的に4本の長い脚が付いたシートです。折りたたみ式のハイチェアは、使用後に折りたたむことができ、場所をとりません。フック式ハイチェアは、クリップやフックで座面をテーブルに引っ掛けるだけ。ブースターハイチェアは、脚のないシートで、既存のダイニングチェアの上に固定する必要があります。さらに、ベビーハイチェアは一般的に木製、金属製、プラスチック製で、高さ調節可能、多数のトレイ、移動用ローラー、乳児の授乳用リクライニングパッド付きシートなど、幅広い機能を備えています。

ベビーハイチェアの世界市場概要

休暇やレジャー旅行などの旅行・観光活動の増加により、世界中で高品質な言語翻訳装置の需要が高まっています。市場には他にも様々なタイプの椅子があるが、米国では親が赤ちゃん用のハイチェアを好む傾向にあります。ASTM F404などの安全規格の発表、ハイチェアや安全チェアの性能向上などが、米国におけるベビーハイチェアの需要を後押ししており、市場は今後も成長を続けると思われます。

また、ベビーハイチェアはJuvenile Products Manufacturers Associationの認証を受けた製品のひとつです。米国では、消費者製品安全委員会(CPSC)が、家庭やレストランでの使用に最適なベビーハイチェアの安全基準を新たに制定しました。この基準は、新生児や幼児の怪我を最小限に抑えることを目的としており、米国で2019年6月19日以降に製造または輸入されたベビーハイチェアに適用されます。このように、ベビーハイチェアに対する安全基準への関心が高まる中、ベビーハイチェア市場規模は歴史的な期間に世界的に大きな成長を遂げました。さらに、北米地域におけるベビーハイチェアの需要は、米国、ドイツ、英国などの国々の親の間でベビーハイチェアの意識の高まりのために、予測期間中に欧州と他の地域が続くかなりの成長を記録することが期待されています。

ベビーハイチェアの世界市場促進要因

ベビーハイチェア市場は、その安全基準や子供の快適さのために、親の間でハイチェアの意識の高まりによって牽引されています。ベビーハイチェアは、赤ちゃんへのサポートを提供し、特に授乳中に親を助けるのに役立つため、ベビーハイチェアの需要が伸びています。さらに、ハイチェアは分解することができ、持ち運びや掃除が簡単で、快適さとともに良い座り姿勢を与えるフットレスト、調節可能なシートの高さやリクライニングシート、取り外し可能なトレイ、高い耐久性など、様々な機能と組み合わせることで、より便利に使用することができ、世界のベビーハイチェア市場の成長を促進する理由のいくつかです。

さらに、eコマースサイトやキャプティブポータルを通じた製品の提供は、特にCOVID-19パンデミック後に増加し、親が好みのデザインやスタイルに応じてワンクリックで複数の製品を閲覧することができ、手間をかけずに玄関先でそれらを配信することも、ベビーハイチェア市場を牽引する主要な要因の一つです。

世界のベビーハイチェア市場動向

ベビーハイチェアは世界中で人気が高まっており、月齢の成長に合わせて変換できるコンバーチブルハイチェアなど様々な要因により、予測期間中にベビーハイチェアの世界市場を活性化させる一助となっています。例えば、グラコのブロッサム6-in-1コンバーチブルハイチェアは、幼児用シート、伝統的なハイチェア、ブースターシート、大きな子供用ダイニングチェアを含む6つの設定があります。さらに、オプションのフットレストと3段階のリクライニング機能を備え、授乳時に快適な姿勢を提供します。さらに、食器洗い機で洗えるトレイは片手で取り外すことができ、チェアを改造して2人の子どもを同時に座らせることもできます。

さらに、場所をとらない折りたたみ式ハイチェアや、どんな座席にもフィットするブースター式ハイチェアが人気となり、ベビーハイチェアの需要が急増しています。このように、ハイチェアの多機能性と幅広い製品レンジが利用可能であることが、予測期間中にベビーハイチェアの世界市場を牽引すると予想される理由です。

ベビーハイチェアの世界市場の課題

ハイチェアの高さによる落下事故の多発が市場の成長を抑制しています。例えば、米国消費者製品安全委員会のデータによると、ハイチェアは5歳未満の子供の約10,100件の怪我に関連しています。さらに、アジア太平洋および中東諸国における保護者の認識不足、これらの椅子が占める大きなスペース、出生率の低下などの課題は、ベビーハイチェアの世界市場の成長を妨げているいくつかの理由です。

ベビーハイチェアの世界市場機会

eコマース産業の拡大により、ベビーハイチェア市場の生産者や流通業者にとって、世界中の幅広い顧客の需要を満たすために、様々なオンラインプラットフォームを通じて製品を提供する有益な機会が創出されたため、ベビーハイチェアの需要が急速に増加しています。さらに、カフェテリア、レストラン、学食、プレイスクール、ケアセンターからの需要の高まりは、ベビーハイチェア市場に新たな機会を生み出しています。また、ベビーハイチェアが発展途上で、ベビーハイチェアに対する認知度が低く、出生率が高いナイジェリア、アンゴラなどの国々をターゲットにすることができます。

ベビーハイチェアの世界市場企業プロファイル

ベビーハイチェアの世界市場における主要企業は、Artsana S.p.A.(Chicco)、Peg Perego S.p.A.、Fisher-Price, Inc.、Graco Children's Products, Inc.、Goodbaby International Holdings Ltd.、Reliance Brands Limited(Mothercare)、Inter IKEA Systems B.V.、Joovy Holding Co.、Target Brands, Inc.(Ingenuity)、Stokke LLCです。

ベビーハイチェアの世界市場細分化

ベビーハイチェアの世界市場は、製品タイプ、素材、流通チャネルに基づいて細分化されます。折りたたみ式ハイチェア、フック式ハイチェア、ブースターハイチェア、スタンダードハイチェア、その他(コンバーチブルハイチェアなど)に分けられます。素材別では、市場はさらに木製、プラスチック製、金属製に細分化されます。流通チャネルに基づき、市場はさらにスーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、専売店、オンライン、非小売に分けられます。市場セグメンテーションはまた、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東&アフリカの間で分割され、地域市場セグメンテーションを考案するために研究しています。

調査範囲

ベビーハイチェアの世界市場:製品タイプ別

  • 標準ハイチェア
  • 折りたたみ式ハイチェア
  • フック式ハイチェア
  • ブースターハイチェア
  • その他(コンバーチブルハイチェアなど)

ベビーハイチェアの世界市場、素材別

  • 木製
  • プラスチック
  • 金属製

ベビーハイチェアの世界市場:流通経路別

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • マルチブランド店
  • 専売店
  • オンライン
  • 非小売

ベビーハイチェアの世界市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • トルコ

競合情勢

企業プロファイル:世界のベビーハイチェア市場における主要企業の詳細分析

利用可能なカスタマイズ:

TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • ブランド認知
  • 購買決定要因
  • 顧客満足度
  • 直面する課題

第5章 ベビーハイチェアの世界市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(スタンダードハイチェア、折りたたみ式ハイチェア、フック式ハイチェア、ブースターハイチェア、その他(コンバーチブルハイチェアなど))
    • 素材別(木製、プラスチック製、金属製)
    • 流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランド店舗、独占店舗、オンライン、非小売)
    • 地域別
    • 上位5社別、その他(2022年)
  • ベビーハイチェアの世界市場マッピングと機会評価
    • 製品タイプ別
    • 素材別
    • 用途別
    • 地域別

第6章 北米のベビーハイチェア市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 素材別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 欧州のベビーハイチェア市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 素材別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 アジア太平洋のベビーハイチェア市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 素材別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカのベビーハイチェア市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • 素材別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米のベビーハイチェア市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 素材別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • ハイチェアに対する保護者の意識の高まり
    • ベビーハイチェアの革新的機能
    • ハイチェアの安全基準の上昇
  • 課題
    • 各社による競合の激化
    • ハイチェアによる事故

第12章 COVID-19のベビーハイチェアへの影響

第13章 市場動向と発展

  • コンバーチブルチェアの登場
  • オンラインプラットフォームの拡大
  • 多目的ハイチェアの需要増加
  • キッズケアセンターの需要増加
  • 新製品群の発売

第14章 ポーターのファイブフォース分析

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • Artsana S.p.A.(Chicco)
  • Peg Perego S.p.A.
  • Fisher-Price, Inc.
  • Graco Children's Products Inc.
  • Goodbaby Internationl Holdings Ltd.
  • Reliance Brands Limited(Mothercare)
  • Inter IKEA Systems B.V.
  • Joovy Holding Co.
  • Target Brands, Inc.(Ingenuity)
  • Stokke LLC

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • 重点分野
  • ターゲット・タイプ
  • ターゲット・アプリケーション

第18章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)

目次
Product Code: 15007

The global baby high chair market size is witnessing higher demand owing to attributes such as more safety and wider functionalities of baby chairs, rising online sales, and increased awareness about high chairs among parents are the major factors expected to fuel the baby high chair market and the market is expected to grow further during the forecast period.

Global Baby High Chair Market Scope

High chairs are type of a freestanding chair that are used mainly for feeding the child which has a seating surface at a fair distance above the ground and elevates the child for feeding generally. They also have safety straps to keep babies secure for the duration of the meal. It comes with a detachable tray to help children learn to eat on their own by boosting accessibility and making it easier for parents to feed babies.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 1.79 Billion
Market Size 2028USD 2.63 Billion
CAGR 2023-20286.5%
Fastest Growing SegmentOnline
Largest MarketNorth America

Baby high chair is available in various types i.e., standard high chair, foldable high chair, hook-on high chair, booster high chair, others (convertible high chair, etc.). Standard high chair is the most common high chair, basically a seat with four long legs. Foldable high chair can be folded after use and takes up less space. With a hook-on high chair, one can simply clip or hook the seat onto a table. Booster high chair are seats without legs that needs to be fixed on top of an existing dining chair. Moreover, baby high chairs are typically made up of wood, metal or plastic and are available with wide range of features including adjustable height, numerous trays, rollers for mobility, and reclining padded seats for infant feeding.

Global Baby High Chair Market Overview

The rise in travel and tourism activities, such as vacations and leisure traveling, is driving up demand for high-quality language translation devices around the world. While there are various other types of chairs available in the market, but the parents in the United States are preferring highchair for babies, which will help the market to continue to grow, as the demand of baby high chair in the United States is driven by the release of safety standards such as ASTM F404, improvements in the performance of high chairs and safety chairs, and other factors.

Moreover, baby high chair is one of the products that has been certified by Juvenile Products Manufacturers Association. In United States, Consumer Product Safety Commission (CPSC) has established a new federal mandated safety standard for baby high chairs ideal for use at home and in restaurants. The standard aims to minimize newborn and toddler injuries and is applied to any baby high chair manufactured or imported on or after June 19, 2019, in the United States. Thus, with the increasing safety standards concerns for baby high chair, the baby high chair market size has experienced a significant growth during the historical period globally. Furthermore, the demand for baby high chairs in the North America region is expected to register a considerable growth followed by Europe and other regions during the forecast period owing to rising awareness of baby high chairs among parents in countries such as United States, Germany, United Kingdom, etc.

Global Baby High Chair Market Drivers

The baby high chair market is driven by increasing awareness of high chair among parents owing to their safety standard and comfort for the children. The demand of baby high chair has been growing, as it helps in providing support to babies and help parents especially while feeding them. Moreover, high chairs can be disassembled, making them portable and easy to clean, combined with various features such as it offers footrest to give a good sitting posture along with comfort, adjustable seat heights or recline seat, detachable tray, high durability, among other things making it more convenient to use, are few of the reasons driving growth of global baby high chairs market.

Furthermore, the product offerings through e-commerce websites and captive portals have increased, especially after COVID-19 pandemic, allowing parents to browse multiple products with a single click according to their preferred designs and style, and having them delivered at their doorsteps without any trouble is also one of the major driving factors driving the baby high chair market.

Global Baby High Chair Market Trends

Baby high chairs are becoming popular around the world, which will help in fueling the global baby high chairs market during the forecast period, owing to various factors such as availability of convertible high chair which converts to suit the child as he grows through the months. For instance, Graco Blossom 6-in-1 Convertible High Chairs, which has six settings, including an infant seat, a traditional high chair, a booster seat, and a large child's dining chair. Moreover, it has an optional footrest and three recline choices offering comfortable position during feeding. Moreover, the dishwasher-safe tray can be removed with one hand, and the chair can even be modified to accommodate two children at the same time.

Furthermore, there has been a rapid increase in the demand of baby high chair with the availability of foldable high chair, which can reduce the space, as well as booster high chair, which is becoming popular as it can be fitted to any seat. Thus, the availability of multi-functionality of high chair and wide product ranges, are the reasons which are expected to drive the global baby high chairs market during the forecast period.

Global Baby High Chair Market Challenges

The number of accidents of falling from high chair due to its height is restraining the growth of the market. For instance, according to data of the U.S. Consumer Product Safety Commission, high chairs were associated with around 10,100 injuries to children under the age of five. Moreover, the challenges such as lack of awareness among parents in Asia-Pacific and Middle Eastern countries, large space taken by these chairs and declining birth rate are some reasons which are hampering the growth of global baby high chairs market.

Global Baby High Chair Market Opportunities

There is rapid increase in the demand for baby high chair as the expansion of the e-commerce industry has created profitable opportunities for producers and distributors in the baby high chair market to provide their products through various online platforms in order to meet the demands of a wide range of customers globally. Furthermore, rising demand from cafeterias, restaurants, school cafeterias, playschools, and care centers has created new opportunities for the baby high chair market. Moreover, the companies can target the countries for baby high chair which are under developed, have low awareness of baby high chair and have high birth rates such as Nigeria, Angola and many more.

Global Baby High Chair Market Company Profiles

The major players in the global baby high chair market are Artsana S.p.A. (Chicco), Peg Perego S.p.A., Fisher-Price, Inc., Graco Children's Products, Inc., Goodbaby International Holdings Ltd., Reliance Brands Limited (Mothercare), Inter IKEA Systems B.V., Joovy Holding Co., Target Brands, Inc. (Ingenuity), and Stokke LLC.

Global Baby High Chair Market Segmentation:

The global baby high chair market is segmented based on product type, material, and distribution channel. The market is divided into foldable high chair, hook-on high chair, booster high chair, standards high chair, others (convertible high chair, etc.). Based on material, the market is further fragmented into wooden, plastic, metal. Based on distribution channel, the market is further divided into supermarkets/hypermarkets, multi-branded stores, exclusive stores, online, and non-retail. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Report Scope:

In this report, the global baby high chair market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Global Baby High Chair Market, By Product Type:

  • Standard High Chair
  • Foldable High Chair
  • Hook-On High Chair
  • Booster High Chair
  • Others (Convertible High Chair, Etc.)

Global Baby High Chair Market, By Material:

  • Wooden
  • Plastic
  • Metal

Global Baby High Chair Market, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Multi-Branded Stores
  • Exclusive Stores
  • Online
  • Non-Retail

Global Baby High Chair Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • South Africa
    • Turkey

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global baby high chair market.

Available Customizations:

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Brand Awareness
  • 4.2. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.3. Customer Satisfaction
  • 4.4. Challenges Faced

5. Global Baby High Chair Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Standard High Chair, Foldable High Chair, Hook-On High Chair, Booster High Chair, Others (Convertible High Chair, Etc.))
    • 5.2.2. By Material Market Share Analysis (Wooden, Plastic, Metal)
    • 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Exclusive Stores, Online, Non-Retail)
    • 5.2.4. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.4.1. North America Market Analysis
      • 5.2.4.2. Europe Market Analysis
      • 5.2.4.3. Asia -Pacific Market Analysis
      • 5.2.4.4. South America Market Analysis
      • 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Analysis
    • 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
  • 5.3. Global Baby High Chair Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By Material Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Application Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. North America Baby High Chair Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 6.2.2. By Material Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.4.1. United States Baby High Chair Market Outlook
        • 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.1.1.1. By Value
        • 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.2. Canada Baby High Chair Market Outlook
        • 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.2.1.1. By Value
        • 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.3. Mexico Baby High Chair Market Outlook
        • 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.3.1.1. By Value
        • 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. Europe Baby High Chair Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 7.2.2. By Material Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.4.1. Germany Baby High Chair Market Outlook
        • 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.1.1.1. By Value
        • 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.2. France Baby High Chair Market Outlook
        • 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.2.1.1. By Value
        • 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.3. United Kingdom Baby High Chair Market Outlook
        • 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.3.1.1. By Value
        • 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.4. Italy Baby High Chair Market Outlook
        • 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.4.1.1. By Value
        • 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.5. Spain Baby High Chair Market Outlook
        • 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.5.1.1. By Value
        • 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Asia-Pacific Baby High Chair Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 8.2.2. By Material Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.4.1. China Baby High Chair Market Outlook
        • 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.1.1.1. By Value
        • 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.2. India Baby High Chair Market Outlook
        • 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.2.1.1. By Value
        • 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.3. Japan Baby High Chair Market Outlook
        • 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.3.1.1. By Value
        • 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.4. South Korea Baby High Chair Market Outlook
        • 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.4.1.1. By Value
        • 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.5. Australia Baby High Chair Market Outlook
        • 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.5.1.1. By Value
        • 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Baby High Chair Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 9.2.2. By Material Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.4.1. Saudi Arabia Baby High Chair Market Outlook
        • 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.1.1.1. By Value
        • 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.2. UAE Baby High Chair Market Outlook
        • 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.2.1.1. By Value
        • 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.3. South Africa Baby High Chair Market Outlook
        • 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.3.1.1. By Value
        • 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.4. Turkey Baby High Chair Market Outlook
        • 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.4.1.1. By Value
        • 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Baby High Chair Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 10.2.2. By Material Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.4.1. Brazil Baby High Chair Market Outlook
        • 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.1.1.1. By Value
        • 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.2. Colombia Baby High Chair Market Outlook
        • 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.2.1.1. By Value
        • 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.3. Argentina Baby High Chair Market Outlook
        • 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.3.1.1. By Value
        • 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Increasing Awareness of High Chair Among Parents
    • 11.1.2. Innovative Features with Baby High Chair
    • 11.1.3. Rising Safety Standard for High Chair
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. High Competition from Various Companies
    • 11.2.2. Accidents Occurring from High Chair

12. Impact of COVID-19 on Global Baby High Chair

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Availability of Convertible Chairs
  • 13.2. Expansion of Online Platforms
  • 13.3. Increase in Demand of Multi-Purpose High Chair
  • 13.4. Rising Demand from Kid's Care Centers
  • 13.5. Launches of New Product Range

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competitive Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Buyer
  • 14.3. Bargaining Power of Supplier
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. Artsana S.p.A. (Chicco)
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Product & Services
      • 16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Developments
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Peg Perego S.p.A.
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Product & Services
      • 16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Developments
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. Fisher-Price, Inc.
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Product & Services
      • 16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Developments
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. Graco Children's Products Inc.
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Product & Services
      • 16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Developments
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. Goodbaby Internationl Holdings Ltd.
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Product & Services
      • 16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Developments
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Reliance Brands Limited (Mothercare)
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Product & Services
      • 16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Developments
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. Inter IKEA Systems B.V.
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Product & Services
      • 16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Developments
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. Joovy Holding Co.
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Product & Services
      • 16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Developments
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. Target Brands, Inc. (Ingenuity)
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Product & Services
      • 16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Developments
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. Stokke LLC
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Product & Services
      • 16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Developments
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Key Focus Areas
  • 17.2. Target Type
  • 17.3. Target Application

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)