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市場調査レポート
商品コード
1355095

ダークアナリティクス市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年

Dark Analytics Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028 Segmented By Analytics, By Offering, By Deployment Mode, By End-User, By Region, Competition


出版日
ページ情報
英文 188 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.76円

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ダークアナリティクス市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年
出版日: 2023年09月05日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 188 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のダークアナリティクス市場は、デジタル化、モノのインターネット(IoT)、リアルタイムマーケティング分析、産業革命4.0における自動化とデータ交換に関する継続的な動向、無人航空機システム(UAS)のような複雑な自律システムや技術における瞬時の制御応答などの出現により成長しています。

デジタル化の進展に伴う未開拓データの急速な増加や新技術の台頭、セキュリティに関連するリスクにより、監視産業や国家はリアルタイム情報の即時分析による意思決定のための洞察の抽出に力を注いでいます。銀行、金融、マーケティング&広告、eコマース部門が採用することで、意思決定のツールとしてアナリティクスを使用するポートフォリオが広がっており、これが予測期間中に世界のダークアナリティクス市場をさらに押し上げると予想されます。

モノのインターネット(IoT)の登場と接続デバイス別大量データの拡散

市場概要
予測期間 2024-2028
市場規模2022年 12億米ドル
2028年の市場規模 46億2,000万米ドル
CAGR 2023-2028 25.06%
急成長セグメント 小売
最大市場 北米

世界のダークアナリティクス市場の成長を促す主な要因は、モノのインターネット(IoT)ベースのデバイスや、リアルタイムのマーケティング分析やその他の用途のための人工知能(AI)やビッグデータなどの新興技術の大量導入に伴うデジタル化の到来です。IoTは、センサー、デバイス、人との接続性を組み合わせ、人間と機械、ソフトウェア、ハードウェア間の自由な会話の形を可能にします。IoTは、価値を獲得するために分析できるビッグデータや、複数の事業者が利用できるオープンデータの重要な供給源となり得る。運用中のビジネスデータとセンサーが生成した情報を組み合わせることで、あらゆる業界で高いパフォーマンスとインテリジェントな意思決定を推進する革新的な方法を提供できる可能性があります。IoTデバイスは毎日、リアルタイムで高速に、さまざまな形式で膨大な量のデータを生成しています。これらのデータは、アクセスを制御したり、世界のその他の地域と接続したりすることができないため、プライベート・インフラに閉じ込められたままになっています。さらに、さまざまな国の企業がIoTベースのダーク・アナリティクス・ソリューションを統合し、不規則なリンクのために何も見逃すことなくローカルに情報を収集し、非構造化データを削減しています。さらに、インターナショナル・データ・コーポレーション(IDC)によると、2025年には約416億台のIoTデバイスが存在し、79.4ゼタバイト(ZB)のデータを生成できます。このように、IoTの登場と接続機器による大量のデータの拡散は、ダークアナリティクスソリューションの実装をさらに可能にしており、ダークアナリティクス市場の世界の成長を支えています。

小売とeコマースからの需要の高まり

小売・eコマース分野の発展の高まり、オンラインショッピングのためのデジタルメディアプラットフォームの出現、アパレル、電子機器、その他の商品を扱う世界中の小売・eコマース企業の増加により、膨大な量の未開拓データが生成されています。サービス・プロバイダー間のeコマース市場は敏感になっており、企業は競争におけるプレゼンスを維持するため、未開拓データのマトリックスを理解する高度なソリューションを求めています。ダーク・アナリティクスは、小売企業やeコマース企業が顧客の未評価の生データを理解し、顧客の購買行動や特定商品の世界の売上全体を把握するのに役立ちます。例えば、Airbnbは特定地域の市場を理解し、それに応じて物件の需要を比較するために、このような分析ソリューションを採用しています。また、アパレル企業は、顧客の感情的なデータの洞察に基づいて製造工場を設立し、業務を最適化して収益性を高めようとしています。その結果、これらのソリューションは企業によって高い需要があり、民間部門への統合が進んでいます。さらに、企業は、ストレージスペースの問題を解決し、より良い戦略的意思決定を支援するための高度なソリューションのこのような巨大な利点を活用することに指数関数的に多くの懸念しています。そのため、小売業やeコマースでは、このような分析ソリューションの統合に対する需要が高まっており、予測期間中にダークアナリティクス市場が成長すると予想されます。

ヘルスケア業界における予測分析の需要増加

ヘルスケア業界における予測分析の需要の高まりが、ダークアナリティクス市場の世界の成長を促進しています。ヘルスケアにおける予測分析は、個別化された患者ケアなど、医療上のメリットの急増を示しています。ヘルスケア業界は、電子カルテ(EHR)での臨床意思決定支援やその他多数の予測分析ツールの導入が増加しており、成長を続けています。ダークアナリティクスは、患者転帰の改善、患者間のより一貫したケア、業務効率化、ヘルスケアにおけるコスト削減機会など、データを処理する能力を提供するトレンドの新興ソリューションの1つです。例えば、Sepsis Allianceによると、敗血症は病院における主要な死因です。敗血症の治療には早期診断と迅速な介入が不可欠です。敗血症の初期段階では無症状の患者が多い可能性があるため、人間の目では医療記録のデータと致命的な状態の初期指標との相関関係に気づけない可能性があります。自然言語プログラミング(NLP)の新しい技術により、電子カルテのデータは、警告システムを作動させ、医療介入のために医師や看護師に通知する予測モデルにとって重要な要素となります。調査によると、発症から180分以内に敗血症に対する完全な治療を提供することで、80%の命を救うことができます。

市場プレイヤー

世界のダークアナリティクス市場における主な市場プレーヤーは、SAP SE、IBM Corporation、Micro Focus International PLC、Dell EMC、Gen Digital Inc.、Amazon Web Services, Inc.、Teradata Corporation Inc.、Microsoft Corporation、Datameer, Inc.、Avepoint, Inc.などです。

利用可能なカスタマイズ

Tech Sci Researchは、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です:

企業情報

  • 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

サービス概要

  • 市場の定義
  • 市場の範囲
    • 対象市場
    • 調査対象年
    • 主要市場セグメンテーション

第2章 調査手法

第3章 世界のダークアナリティクス市場へのCOVID-19の影響

第4章 エグゼクティブサマリー

第5章 顧客の声

第6章 ダークアナリティクスの世界市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • アナリティクス別(予測型、記述型、記述型)
    • 提供形態別(ソリューション、サービス)
    • 導入形態別(クラウド、オンプレミス)
    • エンドユーザー別(ヘルスケア・ライフサイエンス、BFSI、小売・eコマース、ゲーム、IT・通信、メディア・エンターテインメント、政府、その他)
    • 地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカ(MEA))
  • 企業別(2022年)
  • 市場マップ

第7章 北米ダークアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • アナリティクス別
    • オファリング別
    • 導入形態別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 北米国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第8章 アジア太平洋地域のダークアナリティクス市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • アナリティクス別
    • オファリング別
    • 導入形態別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • アジア太平洋地域国別分析
    • 中国
    • 日本
    • 韓国
    • インド
    • オーストラリア
    • シンガポール

第9章 欧州ダークアナリティクス市場展望

  • 市場規模と予測
    • アナリティクス別
    • オファリング別
    • 導入形態別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 欧州国別分析
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア

第10章 南米のダークアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • アナリティクス別
    • オファリング別
    • 導入形態別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 南米国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

第11章 中東・アフリカのダークアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • アナリティクス別
    • オファリング別
    • 導入形態別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 中東・アフリカ:国別分析
    • アラブ首長国連邦
    • サウジアラビア
    • 南アフリカ

第12章 市場力学

  • 促進要因
    • IoTの到来と接続機器による大量データの拡散
    • 小売業とeコマースにおける需要の増加
    • ヘルスケア業界における予測分析需要の高まり
  • 課題
    • 大量の生データと非同期データ
    • ソリューションの高コストと中小企業の予算制約

第13章 市場動向と発展

  • 商用アプリケーションにおけるドローン技術の普及
  • 新興テクノロジーに対する需要の増加
  • 中小企業によるダークアナリティクス技術への投資の増加
  • ビッグデータ分析に対する需要の高まり

第14章 企業プロファイル

  • SAP SE
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • IBM Corporation
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Micro Focus International PLC.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Dell EMC
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Gen Digital Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Amazon Web Services, Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Teradata Corporation Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Microsoft Corporation
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Datameer, Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Avepoint, Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services

第15章 戦略的提言

第16章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストはクライアントの要望に応じてカスタマイズ可能です)

目次
Product Code: 15136

Global Dark Analytics Market is growing due to the advent of digitalization, internet of things (IoT), real-time marketing analytics, ongoing trends on automation & data exchange in Industry revolution 4.0 and instantaneous control response in complex autonomous systems and technology like unmanned aircraft systems (UAS). With rapid growth of untapped data and emerging new technologies with the rise of digitalization and risk associated with security, the surveillance industries and nations are concentrating more on extracting insights for decision making by instant analysis of real-time information. The adoption by banking, finance, marketing & advertising, and E-commerce sector has broadened the portfolio of using analytics as a tool in decision making, which is further expected to boost the global dark analytics market in the forecast period.

Data which is present in enormous amount which is unfamiliar is indicated as dark data. Dark analytics is a term used to analyze dark data which is precisely referred to as unstructured data or untapped information until it is used to determine insights for decision making process in business activities. Associations nowadays are realizing a huge risk related to losing serious edge in business and administrative issues that accompanies not analyzing and handling this data. Dark data is valuable as it tends to provide information that is not available in any other format. Due to dark analytics an increasing number of enterprises take advantage of valuable dark data, as it provides intelligent insights, creates new revenue opportunities, develops new partnerships, shifts businesses into the data-driven century.

Advent of Internet of Things (IoT) and Proliferation of Massive Amount of Data through Connected Devices

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 1.2 Billion
Market Size 2028USD 4.62 Billion
CAGR 2023-202825.06%
Fastest Growing SegmentRetail
Largest MarketNorth America

The major factors driving the growth of global dark analytics market are the advent of digitalization along with massive adoption of Internet of Things (IoT) based devices and emerging technologies such as Artificial Intelligence (AI) and big data for real-time marketing analysis and other uses. IoT combines connectivity with sensors, devices, and people, enabling a form of a free-flowing conversation between human and machine, software, and hardware. As IoT can be a key source of big data that can be analyzed to capture value, and open data, which can be used by more than one entity. Combining operational business data with sensor-generated information has a potential to deliver innovative ways to drive high performance and intelligent decision-making in every industry. Every day, IoT devices generate vast amount of data in different formats in real-time at high velocity. These data remain trapped in private infrastructures, due to the inability to control access and to connect this data with the rest of the world. Moreover, the enterprises of varied nations are integrating IoT based dark analytics solutions to collect the information locally without missing anything due to irregular links and reduce the unstructured data. Furthermore, according to the International Data Corporation (IDC), there will be around 41.6 billion IoT devices in 2025, which can generate 79.4 zettabytes (ZB) of data. Thus, the advent of IoT and proliferation of massive amount of data through connected devices are further allowing the implementation of dark analytics solutions, thereby supporting the growth of the dark analytics market globally.

Rise in Demand from Retail & E-commerce

The rising development in the retail and ecommerce sector, advent of digital media platforms for online shopping along with rise in number of retail and e-commerce enterprises across the world for apparel, electronics and other commodities has generated the enormous amount of untapped data. As the e-commerce market among service providers has become sensitive, the enterprises are further seeking an advanced solution to understand the matrix of untapped data to maintain their presence in the competition. Dark analytics helps retail and E-commerce enterprises to understand the unassessed raw data of the customers to provide insight upon the customer buying behavior or the overall sales of the specific products worldwide. For instance, Airbnb is adopting such analytics solutions to understand the market for the specific region and compare the demand for properties accordingly. Moreover, the apparel companies are intending to setup their manufacturing plants based on the customer sentimental data insights to optimize their operations and enhance the profitability. As a result, these solutions are in high demand by the enterprises and are becoming more integrated into the private sector. Furthermore, the enterprises are exponentially concerned more about utilizing such enormous benefits of advanced solutions for fixing the storage space issue and help make better strategic decisions. Thus, the rising demand from the retail and E-commerce for integrating such analytical solutions is expected to grow the dark analytics market in the forecast period.

Rise in Demand for Predictive Analysis in Healthcare Industry

The rise in demand for predictive analysis in healthcare industry is propelling the growth of dark analytics market globally. Predictive analytics in healthcare has shown a spike in medical benefits, including personalized patient care. As the healthcare industry is growing with the increasing adoption of clinical decision support in the electronic health records (EHR) and other numerous predictive analytics tools. Dark analytics is one of the trending emerging solutions which is offering the ability to process the data with improved patient outcomes, more consistent care among patients, operational efficiency and cost saving opportunity in healthcare. For instance, according to the Sepsis Alliance, sepsis is a leading cause of death in hospitals. The early diagnosis and rapid interventions are crucial in sepsis treatment. Due to heavy possibility of asymptomatic patients in the early stages of sepsis, the human eye may not be able to notice the correlation between data in medical records and early indicators of a deadly conditions. With the emerging technology of Natural Language Programming (NLP) to data in those electronic health records is a significant factor for predictive models that trigger alert systems, notifying doctors and nurses for medical intervention. Research has indicated that providing full medical treatment for sepsis in the first 180 minutes of onset can save 80 percent of the lives.

Market Segmentation

The global dark analytics market is segmented into analytics, offering, deployment mode end-user, region and competitive landscape. Based on analytics, the market is segmented into predictive, prescriptive, and descriptive. Based on offering, the market is bifurcated into solution and service. The deployment mode segment is further categorized into cloud and on-premises. The end-user segment is classified into healthcare & life sciences, BFSI, retail & E-commerce, gaming, IT & telecommunication, media & entertainment, government, and others.

Market Player

Major market players in the global dark analytics market are SAP SE, IBM Corporation, Micro Focus International PLC., Dell EMC, Gen Digital Inc., Amazon Web Services, Inc., Teradata Corporation Inc., Microsoft Corporation, Datameer, Inc., Avepoint, Inc., among others.

Report Scope

In this report, the global dark analytics market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Dark Analytics Market, By Analytics:

  • Predictive
  • Prescriptive
  • Descriptive

Dark Analytics Market, By Offering:

  • Solution
  • Service

Dark Analytics Market, By Deployment Mode:

  • Cloud
  • On-Premises

Dark Analytics Market, By End-User:

  • Healthcare & Life Sciences
  • BFSI
  • Retail & E-Commerce
  • Gaming
  • IT & Telecommunication
  • Media & Entertainment
  • Government
  • Other

Dark Analytics Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • South Korea
    • India
    • Australia
    • Singapore
  • Europe
    • United Kingdom
    • Germany
    • France
    • Italy
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • UAE
    • Saudi Arabia
    • South Africa

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Dark Analytics Market.

Available Customizations:

Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

rvice Overview

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Scope of the Market
    • 1.2.1. Markets Covered
    • 1.2.2. Years Considered for Study
    • 1.2.3. Key Market Segmentations

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Impact of COVID-19 on Global Dark Analytics Market

4. Executive Summary

5. Voice of Customers

6. Global Dark Analytics Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Analytics (Predictive, Prescriptive, and Descriptive)
    • 6.2.2. By Offering (Solution and Service)
    • 6.2.3. By Deployment Mode (Cloud and On-Premises)
    • 6.2.4. By End-User (Healthcare & Life Sciences, BFSI, Retail & E-commerce, Gaming, IT & Telecommunication, Media & Entertainment, Government, and Others)
    • 6.2.5. By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, South America, Middle East & Africa (MEA))
  • 6.3. By Company (2022)
  • 6.4. Market Map

7. North America Dark Analytics Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Analytics
    • 7.2.2. By Offering
    • 7.2.3. By Deployment Mode
    • 7.2.4. By End-User
    • 7.2.5. By Country
  • 7.3. North America: Country Analysis
    • 7.3.1. United States Dark Analytics Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Analytics
        • 7.3.1.2.2. By Offering
        • 7.3.1.2.3. By Deployment Mode
        • 7.3.1.2.4. By End-User
    • 7.3.2. Canada Dark Analytics Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Analytics
        • 7.3.2.2.2. By Offering
        • 7.3.2.2.3. By Deployment Mode
        • 7.3.2.2.4. By End-User
    • 7.3.3. Mexico Dark Analytics Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Analytics
        • 7.3.3.2.2. By Offering
        • 7.3.3.2.3. By Deployment Mode
        • 7.3.3.2.4. By End-User

8. Asia-Pacific Dark Analytics Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Analytics
    • 8.2.2. By Offering
    • 8.2.3. By Deployment Mode
    • 8.2.4. By End-User
    • 8.2.5. By Country
  • 8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 8.3.1. China Dark Analytics Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Analytics
        • 8.3.1.2.2. By Offering
        • 8.3.1.2.3. By Deployment Mode
        • 8.3.1.2.4. By End-User
    • 8.3.2. Japan Dark Analytics Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Analytics
        • 8.3.2.2.2. By Offering
        • 8.3.2.2.3. By Deployment Mode
        • 8.3.2.2.4. By End-User
    • 8.3.3. South Korea Dark Analytics Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Analytics
        • 8.3.3.2.2. By Offering
        • 8.3.3.2.3. By Deployment Mode
        • 8.3.3.2.4. By End-User
    • 8.3.4. India Dark Analytics Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Analytics
        • 8.3.4.2.2. By Offering
        • 8.3.4.2.3. By Deployment Mode
        • 8.3.4.2.4. By End-User
    • 8.3.5. Australia Dark Analytics Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Analytics
        • 8.3.5.2.2. By Offering
        • 8.3.5.2.3. By Deployment Mode
        • 8.3.5.2.4. By End-User
    • 8.3.6. Singapore Dark Analytics Market Outlook
      • 8.3.6.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.6.1.1. By Value
      • 8.3.6.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.6.2.1. By Analytics
        • 8.3.6.2.2. By Offering
        • 8.3.6.2.3. By Deployment Mode
        • 8.3.6.2.4. By End-User

9. Europe Dark Analytics Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Analytics
    • 9.1.2. By Offering
    • 9.1.3. By Deployment Mode
    • 9.1.4. By End-User
    • 9.1.5. By Country
  • 9.2. Europe: Country Analysis
    • 9.2.1. United Kingdom Dark Analytics Market Outlook
      • 9.2.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.1.1.1. By Value
      • 9.2.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.1.2.1. By Analytics
        • 9.2.1.2.2. By Offering
        • 9.2.1.2.3. By Deployment Mode
        • 9.2.1.2.4. By End-User
    • 9.2.2. Germany Dark Analytics Market Outlook
      • 9.2.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.2.1.1. By Value
      • 9.2.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.2.2.1. By Analytics
        • 9.2.2.2.2. By Offering
        • 9.2.2.2.3. By Deployment Mode
        • 9.2.2.2.4. By End-User
    • 9.2.3. France Dark Analytics Market Outlook
      • 9.2.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.3.1.1. By Value
      • 9.2.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.3.2.1. By Analytics
        • 9.2.3.2.2. By Offering
        • 9.2.3.2.3. By Deployment Mode
        • 9.2.3.2.4. By End-User
    • 9.2.4. Italy Dark Analytics Market Outlook
      • 9.2.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.1.1. By Value
      • 9.2.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.2.1. By Analytics
        • 9.2.4.2.2. By Offering
        • 9.2.4.2.3. By Deployment Mode
        • 9.2.4.2.4. By End-User

10. South America Dark Analytics Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Analytics
    • 10.2.2. By Offering
    • 10.2.3. By Deployment Mode
    • 10.2.4. By End-User
    • 10.2.5. By Country
  • 10.3. South America: Country Analysis
    • 10.3.1. Brazil Dark Analytics Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Analytics
        • 10.3.1.2.2. By Offering
        • 10.3.1.2.3. By Deployment Mode
        • 10.3.1.2.4. By End-User
    • 10.3.2. Argentina Dark Analytics Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Analytics
        • 10.3.2.2.2. By Offering
        • 10.3.2.2.3. By Deployment Mode
        • 10.3.2.2.4. By End-User
    • 10.3.3. Colombia Dark Analytics Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Analytics
        • 10.3.3.2.2. By Offering
        • 10.3.3.2.3. By Deployment Mode
        • 10.3.3.2.4. By End-User

11. Middle East & Africa Dark Analytics Market Outlook

  • 11.1. Market Size & Forecast
    • 11.1.1. By Value
  • 11.2. Market Share & Forecast
    • 11.2.1. By Analytics
    • 11.2.2. By Offering
    • 11.2.3. By Deployment Mode
    • 11.2.4. By End-User
    • 11.2.5. By Country
  • 11.3. Middle East & Africa: Country Analysis
    • 11.3.1. UAE Dark Analytics Market Outlook
      • 11.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.1.1.1. By Value
      • 11.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.1.2.1. By Analytics
        • 11.3.1.2.2. By Offering
        • 11.3.1.2.3. By Deployment Mode
        • 11.3.1.2.4. By End-User
    • 11.3.2. Saudi Arabia Dark Analytics Market Outlook
      • 11.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.2.1.1. By Value
      • 11.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.2.2.1. By Analytics
        • 11.3.2.2.2. By Offering
        • 11.3.2.2.3. By Deployment Mode
        • 11.3.2.2.4. By End-User
    • 11.3.3. South Africa Dark Analytics Market Outlook
      • 11.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.3.1.1. By Value
      • 11.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.3.2.1. By Analytics
        • 11.3.3.2.2. By Offering
        • 11.3.3.2.3. By Deployment Mode
        • 11.3.3.2.4. By End-User

12. Market Dynamics

  • 12.1. Drivers
    • 12.1.1. Advent of IoT and Proliferation of Massive Amount of Data through Connected Devices
    • 12.1.2. Rise in Demand from Retail & E-commerce
    • 12.1.3. Rise in Demand for Predictive Analysis in Healthcare Industry
  • 12.2. Challenges
    • 12.2.1. High Volume of Raw & Unsynchronized Data
    • 12.2.2. High Cost of Solutions and Budgetary Constraints of SMEs

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Proliferation of Drone Technology in Commercial Applications
  • 13.2. Increase in Demand for Emerging Technology
  • 13.3. Increasing Investment in Dark Analytics Technology by SME's
  • 13.4. Rise in Demand for Big Data Analytics

14. Company Profiles

  • 14.1. SAP SE
    • 14.1.1. Business Overview
    • 14.1.2. Key Revenue and Financials
    • 14.1.3. Recent Developments
    • 14.1.4. Key Personnel
    • 14.1.5. Key Product/Services
  • 14.2. IBM Corporation
    • 14.2.1. Business Overview
    • 14.2.2. Key Revenue and Financials
    • 14.2.3. Recent Developments
    • 14.2.4. Key Personnel
    • 14.2.5. Key Product/Services
  • 14.3. Micro Focus International PLC.
    • 14.3.1. Business Overview
    • 14.3.2. Key Revenue and Financials
    • 14.3.3. Recent Developments
    • 14.3.4. Key Personnel
    • 14.3.5. Key Product/Services
  • 14.4. Dell EMC
    • 14.4.1. Business Overview
    • 14.4.2. Key Revenue and Financials
    • 14.4.3. Recent Developments
    • 14.4.4. Key Personnel
    • 14.4.5. Key Product/Services
  • 14.5. Gen Digital Inc.
    • 14.5.1. Business Overview
    • 14.5.2. Key Revenue and Financials
    • 14.5.3. Recent Developments
    • 14.5.4. Key Personnel
    • 14.5.5. Key Product/Services
  • 14.6. Amazon Web Services, Inc.
    • 14.6.1. Business Overview
    • 14.6.2. Key Revenue and Financials
    • 14.6.3. Recent Developments
    • 14.6.4. Key Personnel
    • 14.6.5. Key Product/Services
  • 14.7. Teradata Corporation Inc.
    • 14.7.1. Business Overview
    • 14.7.2. Key Revenue and Financials
    • 14.7.3. Recent Developments
    • 14.7.4. Key Personnel
    • 14.7.5. Key Product/Services
  • 14.8. Microsoft Corporation
    • 14.8.1. Business Overview
    • 14.8.2. Key Revenue and Financials
    • 14.8.3. Recent Developments
    • 14.8.4. Key Personnel
    • 14.8.5. Key Product/Services
  • 14.9. Datameer, Inc.
    • 14.9.1. Business Overview
    • 14.9.2. Key Revenue and Financials
    • 14.9.3. Recent Developments
    • 14.9.4. Key Personnel
    • 14.9.5. Key Product/Services
  • 14.10. Avepoint, Inc.
    • 14.10.1. Business Overview
    • 14.10.2. Key Revenue and Financials
    • 14.10.3. Recent Developments
    • 14.10.4. Key Personnel
    • 14.10.5. Key Product/Services

15. Strategic Recommendations

16. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)