表紙:ボトル入りアイスティーの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年
市場調査レポート
商品コード
1348692

ボトル入りアイスティーの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年

Bottled Iced Tea Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type, By End User, By Distribution Channel, By Region


出版日
ページ情報
英文 172 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
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ボトル入りアイスティーの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年
出版日: 2023年09月05日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 172 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のボトル入りアイスティー市場は、すぐに飲めるというトレンドの出現により堅調な成長を遂げているため、メーカー各社はペットボトル入り、チルド、持ち運びに最適なお茶飲料を幅広く投入しており、これが世界のボトル入りアイスティー市場を牽引しています。

そのため、栄養価の高い製品の認知度が高まっており、予測期間中に世界のボトル入りアイスティー市場は拡大すると思われます。

ボトル入りアイスティーは、淹れられ、濾過され、市場販売用に包装されたアイスティーです。これらの飲料は、飲食品分野ではレディ・トゥ・ドリンク(RTD)ティーと呼ばれています。ボトル入りアイスティーは、缶、ガラス瓶、ペットボトルなど、さまざまな包装形態で提供されています。また、レモン、ラズベリー、パッションフルーツ、ピーチ、オレンジ、ストロベリー、チェリーなど、幅広いフレーバーのシロップで味付けできるパッケージ飲料としてもよく知られています。

市場概要
予測期間 2024年~2028年
2022年の市場規模 500億米ドル
2028年の市場規模 820億米ドル
CAGR 6%
急成長セグメント オンライン
最大市場 北米

若年層におけるボトル入りアイスティーの需要拡大が市場成長を後押し

ミレニアル世代は、家庭で淹れる淹れたての紅茶よりもペットボトルの紅茶を好みます。ボトル入りアイスティーの急速な拡大は、若い消費者の間でフレーバー入りボトル入りアイスティーに対する需要が高まっていることに起因しています。Z世代がボトル入りアイスティー飲料の需要を世界的に後押ししています。ストレスの軽減、抗酸化物質、水分補給は、ボトル入りアイスティーの消費に関連する利点の一部であり、これが消費者にボトル入りアイスティーを採用させ、特に若い世代の間で予測期間中に世界全体の市場成長に貢献しています。さらに、ボトル入りアイスティーに含まれる抗酸化物質には、体を浄化し、蓄積した毒素を除去して健康を増進する作用があります。したがって、若い世代の間でボトル入りアイスティーを飲む需要が高まっていることが、予測期間中、世界の市場収益を押し上げる主な要因となっています。

フレーバー付きボトル入りアイスティーの拡大が市場成長を後押し

健康上の利点を考慮しつつ、風味を高めるためにフレーバー飲料を好む顧客の嗜好が、需要増加の理由と考えられます。ペットボトルアイスティーは、甘さを抑えた冷たいお茶の一種で、人気のあるパッケージ飲料です。風味を加え、おいしさにスパイスを加えるために、風味をつけたペットボトルアイスティーは茶葉をベースとして使用します。紅茶は、スパイス、ナッツ、花の形で味を追加することができます、またはそれは、ジンジャー、レモン、クローブ、アロエベラなどの味エキスを追加している可能性があります。このように、より幅広い消費者にアプローチするため、多くの企業がさまざまなフレーバーの新しいボトル入りアイスティー飲料を発売しています。魅力的なフレーバーと栄養価の高さから、フレーバー入りボトル入りアイスティーの人気は高まっています。したがって、フレーバー入りボトルアイスティーの人気の高まりが、予測期間中の世界のペットボトルアイスティー市場の成長を牽引しています。

毎日の健康的な摂取の代替としてのボトル入りアイスティーが市場成長を後押し

ボトル入りアイスティーは、炭酸飲料のような他の飲料よりも健康的な利点があるため、消費者のかなりの部分がボトル入りアイスティーを好むようになっています。ボトル入りアイスティーは、定期的に飲むことで体内を解毒する効果があります。新鮮で革新的な飲食品に対する消費者の嗜好の変化とともに、こうした側面が市場の拡大に拍車をかけています。さらに、ボトル入りアイスティーを頻繁に飲むことで、がんにかかるリスクを減らせるかもしれないという考えも、消費者がボトル入りアイスティーを繰り返し購入し、消費することを後押ししています。アイスティーにはビタミン、ミネラル、抗酸化物質が豊富に含まれているため、コップ1杯のアイスティーで1日に必要な栄養素をすべて摂取することができます。上記のような要因が、予測期間中、世界的に新しい食品や飲食品を試そうとする消費者の傾向とともに、世界のボトル入りアイスティー市場を牽引すると予想されます。

利用可能なカスタマイズ

TechSci Research社は、所定の市場データを用いて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • サンプルサイズの決定
  • 回答者の属性
    • 性別
    • 年齢別
    • 職業別
  • ブランド認知度
  • 購入決定要因
  • 購入後に直面する課題

第5章 世界のボトル入りアイスティー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(紅茶、緑茶、白茶、ウーロン茶、フルーツティー)
    • エンドユーザー別(住宅、HoReCa)
    • 流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、百貨店、オンラインストア、その他(直販、代理店・特約店販売など))
    • 地域別
    • 上位5社別、その他(2022年)
  • 世界のボトル入りアイスティーのマッピングと機会評価
    • 製品タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第6章 北米のボトル入りアイスティー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 欧州のボトル入りアイスティー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 アジア太平洋のボトル入りアイスティー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカのボトル入りアイスティー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米のボトル入りアイスティー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • レディ・トゥ・ドリンク飲料の需要拡大
    • ミレニアル世代におけるボトル入りアイスティー嗜好の高まり
    • フレーバーアイスティーの拡大
  • 課題
    • ボトルアイスティーの高価格
    • 地方におけるボトル入りアイスティーの認知不足

第12章 世界のボトル入りアイスティー市場へのCOVID-19の影響

  • 影響評価モデル
    • 影響を受ける主要セグメント
    • 影響を受ける主要地域
    • 影響を受ける主要国
    • 影響を受ける主要流通チャネル

第13章 市場動向と発展

  • 脂肪を減らすボトル入りアイスティーの採用
  • スペシャルティーティーへの食欲
  • ボトル入りアイスティーの入手しやすさ
  • ボトル入りアイスティーのEコマースプラットフォームの成長
  • さまざまな販売チャネルからのボトル入りアイスティーの入手しやすさ

第14章 ポーターのファイブフォースモデル

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Unilever plc(Lipton)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Crystal Geyser Water Company(Tejava)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • AriZona Beverages USA LLC
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Nestle S.A.
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Starbucks Corporation
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Uni-President China Holdings Ltd
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Hangzhou Wahaha Group Co., Ltd.
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • VDF Futureceuticals, Inc.(Steaz)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • The Coca-Cola Company(Honest Tea)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Suntory Holdings Ltd
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • 重点分野
  • ターゲット製品タイプ
  • ターゲット流通チャネル

第18章 調査会社・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)

目次
Product Code: 14776

The global bottled iced tea market is witnessing robust growth owing to the emergence of ready to drink trend, so manufacturers are introducing a wide range of bottled, chilled a perfect to go tea beverage which is driving the bottled iced tea market across the globe. Therefore, with the rising awareness of products with nutritional benefits will expand the market of global bottled iced tea during the forecast period.

Bottled Iced Tea is iced tea that has been brewed, filtered, and packaged for market sale. These beverages are referred to as ready-to-drink (RTD) tea in the food and beverage sector. Bottled iced tea is offered in a variety of packaging options, including cans, glass bottles, plastic bottles, and others. It is also a well-known packaged beverage that one can flavor with syrups in a wide range of flavors, including lemon, raspberry, l passion fruit, peach, orange, strawberry, and cherry etc.

According to Tea Association of United States data 2022, Americans consumed approximately 75-80% of iced tea. Additionally, the United States is the only country in the world that prefers to drink its tea cold. Consumers who consume black iced tea has a 42% reduced risk of skin cancer. Thus, the demand for bottled iced tea will expand during the forecast period across the globe.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD50 Billion
Market Size 2028USD82 Billion
CAGR (2023-2028)6%
Fastest Growing SegmentOnline
Largest MarketNorth America

Growing Demand for Bottled Iced Tea Among Young Consumers Aids Market Growth

Millennials prefer bottled tea than freshly brewed tea that is made at home. The rapid expansion of bottled iced tea can be attributed to growing demand among younger consumers for flavored bottled iced tea. Generation Z has helped to fuel the demand for bottled iced tea beverages globally. Reduced stress, antioxidants, hydration are some of the benefits that are associated with the consumption of bottled iced tea, which is making consumers to adopt bottled iced tea and contribute to the market growth across the globe during the forecast period especially among younger generation. Additionally, the antioxidant in Bottled Iced Tea have the ability to cleanse the body and remove accumulated toxins and enhance health. Thus, the demand for drinking bottled iced tea among young generation is the major factor driving the market revenue globally during the forecast period.

Expansion of Flavored Bottled Iced Tea Boosts the Market Growth

The preference of customers for flavored beverages to enhance flavor while taking into consideration health advantages could be the reason for the rise in demand. Bottles iced tea is a form of cold tea which is less sweetened and popular packaged drink. In order to add flavor and spice up the deliciousness, flavored bottled iced tea uses tea leaves as its base. Tea can have flavor added in the form of spices, nuts, or flowers, or it might have flavor extracts that have been added, such ginger, lemon, cloves, aloe vera, and others. Thus, in order to reach out to a wider range of consumers, many companies have launched new bottled iced tea drinks in a variety of flavors. Due to their alluring flavors and nutritional qualities, flavored bottled iced tea is becoming more popular. Therefore, the increasing popularity of flavored bottled iced tea is driving the growth of Global Bottled Iced Tea market during the forecast period.

Bottled Iced Tea as a Daily Healthy Intake Alternative Boosts the Market Growth

A considerable portion of consumers increasingly prefer bottled iced tea over other beverages like carbonated drinks due to the health benefits attributed to its consumption. Manufacturers are offering bottled iced tea leaves that on regular consumption detoxify the body. This aspect has fueled market expansion, along with consumers' shifting preferences for fresh, innovative food and beverage items. Additionally, the belief that drinking bottled iced tea frequently may reduce the risk of getting cancer encourages consumers to buy and consume it repeatedly. The consumption of one glass of iced tea can provide all the nutrients required for daily intake due to the beverage's abundance in vitamins, minerals, and antioxidants. The above mentioned factorsare anticipated to drive the global bottled iced tea market, along with consumers inclination towards trying new foods and beverages globally during the forecast period.

Market Segmentation

The global bottled iced tea market is segmented based on product type, end user, distribution channel, region and competitive landscape. The market is divided into black tea, green tea, white tea, oolong tea, fruit tea based on product type. Based on end user, the market is segmented into residential, and HoReCa. Based on distribution channel, the market is fragmented into supermarkets/hypermarkets, convenience stores, departmental stores, online stores, others (direct sales, distributor & dealer sales, etc.).

Company Profiles

Unilever plc (Lipton), Crystal Geyser Water Company (Tejava), AriZona Beverages USA, LLC, Nestle S.A., Starbucks Corporation, Uni-President China Holdings Ltd, Hangzhou Wahaha Group Co., Ltd., VDF Futureceuticals, Inc. (Steaz), The Coca-Cola Company (Honest Tea), Suntory Holdings Ltd are among the major market players in the global platform that lead the market growth of the global bottled iced tea market.

Report Scope:

In this report, the Global Bottled Iced Tea Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Bottled Iced Tea Market, By Product Type:

  • Black Tea
  • Green Tea
  • White Tea
  • Oolong Tea
  • Fruit Tea

Bottled Iced Tea Market, By End User:

  • Residential
  • HoReCa

Bottled Iced Tea Market, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Convenience Stores
  • Departmental Stores
  • Online Stores
  • Others

Bottled Iced Tea Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • South Africa

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Bottled Iced Tea Market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Sample Size Determination
  • 4.2. Respondent Demographics
    • 4.2.1. By Gender
    • 4.2.2. By Age
    • 4.2.3. By Occupation
  • 4.3. Brand Awareness
  • 4.4. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.5. Challenges Faced After Purchase

5. Global Bottled Iced Tea Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Black Tea, Green Tea, White Tea, Oolong Tea, Fruit Tea)
    • 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Residential, HoReCa)
    • 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Departmental Stores, Online Stores, Others (Direct Sales, Distributor & Dealer Sales etc.))
    • 5.2.4. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.4.1. Asia -Pacific Market Share Analysis
      • 5.2.4.2. North America Market Share Analysis
      • 5.2.4.3. Europe Market Share Analysis
      • 5.2.4.4. South America Market Share Analysis
      • 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Share Analysis
    • 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
  • 5.3. Global Bottled Iced Tea Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. North America Bottled Iced Tea Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 6.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.4.1. United States Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.1.1.1. By Value
        • 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.2. Canada Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.2.1.1. By Value
        • 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.3. Mexico Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.3.1.1. By Value
        • 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. Europe Bottled Iced Tea Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 7.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.4.1. Germany Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.1.1.1. By Value
        • 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.2. France Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.2.1.1. By Value
        • 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.3. United Kingdom Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.3.1.1. By Value
        • 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.4. Italy Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.4.1.1. By Value
        • 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.5. Spain Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.5.1.1. By Value
        • 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Asia-Pacific Bottled Iced Tea Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 8.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.4.1. China Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.1.1.1. By Value
        • 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.2. India Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.2.1.1. By Value
        • 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.3. Japan Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.3.1.1. By Value
        • 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.4. South Korea Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.4.1.1. By Value
        • 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.5. Australia Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.5.1.1. By Value
        • 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Bottled Iced Tea Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 9.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.4.1. Saudi Arabia Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.1.1.1. By Value
        • 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.2. UAE Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.2.1.1. By Value
        • 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.3. South Africa Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.3.1.1. By Value
        • 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Bottled Iced Tea Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 10.2.2. By End User Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.4.1. Brazil Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.1.1.1. By Value
        • 10.2.4.1.1.2. By Volume
        • 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.2. Colombia Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.2.1.1. By Value
        • 10.2.4.2.1.2. By Volume
        • 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.3. Argentina Bottled Iced Tea Market Outlook
        • 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.3.1.1. By Value
        • 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Increasing Demand of Ready to Drink Beverages
    • 11.1.2. Growing Preference for Bottled Iced Tea among Millennials
    • 11.1.3. Expansion of Flavored Bottled Iced Tea
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. High Prices of Bottled Iced Tea
    • 11.2.2. Lack of Awareness of Bottled Iced Tea in Rural Areas

12. Impact of COVID-19 on Global Bottled Iced Tea Market

  • 12.1. Impact Assessment Model
    • 12.1.1. Key Segments Impacted
    • 12.1.2. Key Regions Impacted
    • 12.1.3. Key Countries Impacted
    • 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Adoption of Bottled Iced Tea For Reducing Fat
  • 13.2. Appetite for Specialty Tea
  • 13.3. Ease of Availability of Bottled Iced Tea
  • 13.4. Growing Ecommerce Platform of Bottled Iced Tea
  • 13.5. Accessibility of Bottled Iced Tea from Various Sales Channel

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competitive Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Buyers
  • 14.3. Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. Unilever plc (Lipton)
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Product & Services
      • 16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Developments
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Crystal Geyser Water Company (Tejava)
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Product & Services
      • 16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Developments
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. AriZona Beverages USA LLC
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Product & Services
      • 16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Developments
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. Nestle S.A.
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Product & Services
      • 16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Developments
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. Starbucks Corporation
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Product & Services
      • 16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Developments
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Uni-President China Holdings Ltd
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Product & Services
      • 16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Developments
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. Hangzhou Wahaha Group Co., Ltd.
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Product & Services
      • 16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Developments
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. VDF Futureceuticals, Inc. (Steaz)
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Product & Services
      • 16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Developments
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. The Coca-Cola Company (Honest Tea)
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Product & Services
      • 16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Developments
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. Suntory Holdings Ltd
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Product & Services
      • 16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Developments
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Key Focus Areas
  • 17.2. Target Product Type
  • 17.3. Target Distribution Channel

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)