市場調査レポート
商品コード
1255216

フェムテック市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年:製品別、用途別、最終用途別、地域別セグメント

Female Technology Market- Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028 Segmented By Product, By Application, By End-use, By Region

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 117 Pages | 納期: 2~3営業日

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フェムテック市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年:製品別、用途別、最終用途別、地域別セグメント
出版日: 2023年04月01日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 117 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

世界の女性技術(フェムテック)市場は、予測期間中に目覚ましい成長を遂げると予測されています。

市場成長の要因は、デジタルリテラシー率の向上、インターネット接続、スマートフォンの普及、デジタルヘルスケアインフラです。さらに、フィットネストラッカーやスマートウォッチなどのスマートなウェアラブルデバイスの普及が、女性技術(フェムテック)市場の成長を後押しすると予想されています。また、先進国や新興国におけるデジタルソリューションの導入が進んでいることと、技術の進歩が相まって、予測期間中の市場の成長を促進すると予想されます。

デジタルヘルスに対する需要の増加

主要企業による女性ヘルスケアニーズの高まりに対応したソリューション開拓、スマートフォンやウェアラブルデバイスの需要が市場促進要因として作用しています。ヘルスケア分野は、生殖医療にとどまらず、乳がん、子宮頸がん、メンタルヘルス、一般的な健康とウェルネス、妊娠モニタリングなど、他のヘルスケア問題にも対応できるよう拡大しています。さらに、生理周期の追跡、不妊・排卵管理、妊産婦ケア管理、性的ウェルビーイングなど、さまざまな女性の健康問題に対応する低料金または無料の健康アプリケーションが利用可能になったため、女性ユーザーによる各種アプリケーションの無料体験の数が増加し、それが市場の成長を促進する要因となりました。さらに、モバイルアプリケーションの利用は、通知、錠剤のリマインダー、遠隔監視、診断、医療照会、e-ラーニングなどの機能によって促進されています。

Natural Cycles &Ouraスマートリング、GoogleとFitbit、AVA Fertility Trackerウェアラブルとアプリケーション、およびいくつかの追加企業は、アプリとガジェットを組み合わせているプレーヤーです。生理周期の追跡、不妊・排卵管理、月経の健康管理、妊娠ケア管理ソリューションが、アプリとガジェットのコンボで提供される主要サービスです。したがって、デジタルヘルスモニタリングアプリのアプリケーションの増加は、市場の主要な促進要因となっています。

北米は、デジタルヘルスモニタリングソリューションの認知度が高まり、スマートフォンの普及率が高いことから、ヘルスケア分野におけるデジタル化が急速に進むと予想されます。北米では、2020年のモバイルインターネットユーザーは2億9,600万人であり、Mobile Economy North America 2021の予測によると、2025年には3億2,300万人に増加すると予想されています。それゆえ、モバイルインターネットユーザーの増加やデジタルサービスの導入が、この地域のフェムテック市場の成長を促進しています。

リプロダクティブ・ヘルスとマタニティ・ケアに対する需要の増加

フェムテックは、生殖医療と福祉、妊娠と看護、骨盤と子宮のヘルスケアなどの分野で応用されています。妊娠・授乳ケアに使用される高度な機器や消耗品への需要の高まりが、市場の成長を後押しすると期待されています。世界では、フェムテック市場の約37%が妊娠・看護分野とリプロダクティブヘルス・避妊分野に属しています。さらに、低学歴やデジタル設備の不足により、妊産婦死亡の多くは地方で発生しています。この要因により、農村部におけるリプロダクティブヘルスとマタニティケアの需要が高まると予想されます。さらに、女性の健康教育プログラムやヘルスケアへの投資を後押しする政府の取り組みが増加しており、予測期間中、世界の女性技術(フェムテック)市場の成長を後押しすると期待されています。

最近の開発状況

  • 業界紙別と、2020年には女性の健康に特化した企業が45社から50社新たに設立され、2020年から2021年にかけて、これらのスタートアップ企業は25億米ドル以上の資金調達を行ったとされています。
  • 女性に特化したデジタルヘルス事業への資金調達は、2020年に約105%増加しました。これは、フェムテック市場が拡大していることを示しており、予測期間中に企業が成長するチャンスがあると予測される

利用可能なカスタマイズ

与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です:

企業情報

  • 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析およびプロファイリング。

目次

第1章 サービス概要

  • 市場の定義
  • 市場の範囲
    • 対象市場
    • 研究対象年
    • 主な市場セグメンテーション

第2章 調査手法

  • 調査目的
  • ベースライン調査手法
  • 主要産業パートナー
  • 主な協会と二次情報
  • 調査手法
  • データの三角測量と検証
  • 前提条件と限界

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 市場概要
  • 主要市場セグメンテーションの概要
  • 主要市場プレイヤーの概要
  • 主要地域/国の概要
  • 市場促進要因・課題・動向の概要

第4章 VOC (顧客の声)

第5章 世界の女性技術(フェムテック)市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 数量別
  • 市場シェアと予測
    • 製品別(モバイルアプリ、コネクテッドデバイス、サービス、その他)
    • 用途別(リプロダクティブヘルス、一般健康、妊産婦、介護、骨盤・子宮のケア)
    • エンドユーザー別(個人、不妊治療クリニック、病院・研究機関、診断センター)
    • 地域別
    • 企業別(2022年)
  • 製品マップ
    • 製品別
    • アプリケーション別
    • エンドユーズ別
    • 地域別

第6章 欧州の女性技術(フェムテック)市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 価格別
  • 市場シェアと予測
    • 製品別(モバイルアプリ、コネクテッドデバイス、サービス、その他)
    • 用途別(リプロダクティブヘルス、一般健康、妊産婦、介護、骨盤・子宮のケア)
    • エンドユーザー別(個人、不妊治療クリニック、病院・研究機関、診断センター)
    • 国別
  • 欧州の国別分析
    • フランス:女性技術(フェムテック)
    • 英国:女性技術(フェムテック)
    • イタリア:女性技術(フェムテック)
    • ドイツ:女性技術(フェムテック)
    • スペイン:女性技術(フェムテック)

第7章 北米の女性技術(フェムテック)市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 価格別
  • 市場シェアと予測
    • 製品別(モバイルアプリ、コネクテッドデバイス、サービス、その他)
    • 用途別(リプロダクティブヘルス、一般健康、妊産婦、介護、骨盤・子宮のケア)
    • エンドユーザー別(個人、不妊治療クリニック、病院・研究機関、診断センター)
    • 国別
  • 北米の国別分析
    • 米国:女性技術(フェムテック)編
    • メキシコ:女性技術(フェムテック)
    • カナダ:女性技術(フェムテック)

第8章 アジア太平洋の女性技術(フェムテック)市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 価格別
  • 市場シェアと予測
    • 製品別(モバイルアプリ、コネクテッドデバイス、サービス、その他)
    • 用途別(リプロダクティブヘルス、一般健康、妊産婦、介護、骨盤・子宮のケア)
    • エンドユーザー別(個人、不妊治療クリニック、病院・研究機関、診断センター)
    • 国別
  • アジア太平洋地域の国別分析
    • 中国:女性技術(フェムテック)
    • インド:女性技術(フェムテック)
    • 日本:女性技術(フェムテック)
    • 韓国:女性技術(フェムテック)
    • オーストラリア:女性技術(フェムテック)

第9章 南米の女性技術(フェムテック)市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 価格別
  • 市場シェアと予測
    • 製品別(モバイルアプリ、コネクテッドデバイス、サービス、その他)
    • 用途別(リプロダクティブヘルス、一般健康、妊産婦、介護、骨盤・子宮のケア)
    • エンドユーザー別(個人、不妊治療クリニック、病院・研究機関、診断センター)
    • 国別
  • 南米::国別分析
    • ブラジル女性技術(フェムテック)
    • アルゼンチン女性技術(フェムテック)
    • コロンビア女性技術(フェムテック)

第10章 中東・アフリカ女性技術(フェムテック)市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 価格別
  • 市場シェアと予測
    • 製品別(モバイルアプリ、コネクテッドデバイス、サービス、その他)
    • 用途別(リプロダクティブヘルス、一般健康、妊産婦、介護、骨盤・子宮のケア)
    • エンドユーザー別(個人、不妊治療クリニック、病院・研究機関、診断センター)
    • 国別
  • MEA:国別分析
    • 南アフリカ女性技術(フェムテック)
    • UAE女性技術(フェムテック)
    • サウジアラビア女性技術者(Femtech)
    • トルコ女性技術(フェムテック)
    • エジプト女性技術(フェムテック)

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • スマートフォンやウェアラブルデバイスの需要の増加
    • 女性層の健康志向の高まり
    • 女性の健康に対する高い経済的負担
  • 課題すること
    • フェムテック領域におけるプロダクトマーケティングに関わる課題
    • 農村部における女性の意識の低さ
    • 女性の健康問題を取り巻く社会的タブー

第12章 市場の動向と開拓

  • 製品発表会
  • M&A(合併・買収
  • 技術的な進歩

第13章 世界の女性技術(フェムテック)市場:SWOT分析

第14章 競合情勢について

  • Business Overview
  • Product Offerings
  • Recent Developments
  • Financials(As Reported)
  • Key Personnel
  • SWOT Analysis
    • ALYK, Inc.
    • Aytu BioScience, Inc.
    • Biowink GmbH
    • Bloomlife
    • CORA
    • Flo Health, Inc.
    • Glow, Inc.
    • Inne
    • Kasha Inc.
    • NaturalCycles USA Corp
    • Nordic AB
    • Ovia Health
    • Plackal Tech
    • Sustain Natural
    • The Flex Company
    • Thinx, Inc.

第15章 戦略的な提言

目次
Product Code: 14399

Global Female Technology (Femtech) market is projected to witness impressive growth during the forecast period. The factors contributing to the growth of the market are increasing digital literacy rates, internet connectivity, smartphone penetration, and digital healthcare infrastructure. Further, the growing availability of smart wearable devices such as fitness trackers and smartwatches is anticipated to lift the growth of the Female Technology (Femtech) market. In addition, the increasing adoption of digital solutions in developed and developing countries combined with technological advancements is expected to fuel the market's growth during the forecast period.

FemTech (Female Technology) is a technology that improves the health and well-being of women. This term is frequently used to refer to programs, services, products, software, hardware, vitamins, supplements, telehealth, wearables, digital platforms, and consumer goods intended to enhance or support the health of women, including but not limited to those who identify as cisgender women and women from gender or sexual minorities.

Increasing demand for Digital Health

Developing solutions to cater to the growing needs of women's healthcare by the key players and demand for smartphones and wearable devices act as a major driver to the market. The healthcare sector has expanded beyond reproductive health to address other healthcare issues such as breast cancer, cervical cancer, mental health, general health & wellness, and pregnancy monitoring. Further, the number of free trials of various apps by female users has increased due to the availability of low- or no-cost health applications addressing a variety of women's health issues, such as period cycle tracking, fertility & ovulation management, prenatal care management, and sexual wellbeing which in turn drivers the growth of the market. Moreover, the growth in the use of mobile applications has also been facilitated by features like notifications, scheduling pill reminders, remote monitoring, diagnostics, medical references, and e-Learning.

Natural Cycles & Oura smart ring, Google and Fitbit, AVA Fertility Tracker wearable and application, and a few additional companies are the players who are combining the app and gadgets. Period cycle tracking, fertility and ovulation management, menstrual health management, and pregnancy care management solutions are the key services offered by the app and gadget combo. Hence, the rise in the application of digital health monitoring apps is a major driver of the market.

North America is expected to have rapid digitalization in the healthcare sector due to the high penetration of smartphones with increasing awareness of digital health monitoring solutions. In North America, there were 296 million mobile internet users in 2020, and according to forecasts from Mobile Economy North America 2021, that number is expected to rise to 323 million by 2025. Hence increasing mobile internet users and adoption of digital services are driving the growth of the Femtech market in the region.

Increasing Demand for Reproductive Health and Maternity Care

Femtech has applications in areas such as reproductive healthcare & well-being, pregnancy & nursing care, pelvic & uterine healthcare, and others. Increasing demand for sophisticated devices and consumables used during pregnancy & nursing care is expected to favor the market growth. Globally, about 37% of the FemTech market belongs to Pregnancy & Nursing and Reproductive Health & Contraception subsectors. Moreover, most maternal death occurs in rural areas due to low education and a lack of digital facilities. This factor is expected to increase the demand for reproductive health and maternity care in rural areas. Further, increasing government initiatives to boost women's health education programs and healthcare investments are expected to fuel the growth of the Global Female Technology (Femtech) Market during the forecast period.

Market Segmentation

Global Female Technology (Femtech) market is segmented based on product, Application, End-use, region, and company. Based on product, the market is categorized into Mobile Apps, Connected Devices, Services, and Others. Based on Application, the market is segmented into Reproductive Health, General Wellness, Pregnancy, and Nursing Care, Pelvic and Uterine Care. Based on End-use, the market is divided into Individuals, Fertility Clinics, Hospitals and Research Institutes, and Diagnostic Centers.

Recent Developments

  • According to trade publications, between 45 and 50 new firms focused on women's health were established in 2020, and between 2020 and 2021, these startups raised over USD 2.5 billion in fundraising.
  • Funding for women-specific digital health businesses increased by almost 105% in 2020. This indicates that the FemTech market is expanding, which is anticipated to give the companies chances for growth in the forecast period

Market players

ALYK, Inc., Aytu BioScience, Inc., Biowink GmbH, Bloomlife, CORA, Flo Health, Inc., Glow, Inc., Inne, Kasha, NaturalCycles Nordic AB, Ovia Health, Plackal Tech, Sustain Natural, The Flex Company, and Thinx, Inc., among others.

Report Scope

In this report, global Female Technology (Femtech) market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:

Female Technology (Femtech) Market, By Product:

  • Mobile Apps
  • Connected Devices
  • Services
  • Others

Female Technology (Femtech) Market, By Application:

  • Reproductive Health
  • General Wellness
  • Pregnancy and Nursing Care
  • Pelvic and Uterine Care

Female Technology (Femtech) Market, By End-use:

  • Individuals
  • Fertility Clinics
  • Hospitals and Research Institutes
  • Diagnostic Centers

Female Technology (Femtech) Market, By Region:

  • Europe
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Germany
    • Spain
  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • South Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Turkey
    • Egypt

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Global Female Technology (Femtech) market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Service Overview

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Scope of the Market
    • 1.2.1. Markets Covered
    • 1.2.2. Years Considered for Study
    • 1.2.3. Key Market Segmentations

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Overview of the Market
  • 3.2. Overview of Key Market Segmentations
  • 3.3. Overview of Key Market Players
  • 3.4. Overview of Key Regions/Countries
  • 3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends

4. Voice of Customer

5. Global Female Technology (Femtech) Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product (Mobile Apps, Connected Devices, Services, Others)
    • 5.2.2. By Application (Reproductive Health, General Wellness, Pregnancy, and Nursing Care, Pelvic and Uterine Care)
    • 5.2.3. By End-use (Individuals, Fertility Clinics, Hospitals, and Research Institutes, Diagnostic Centers)
    • 5.2.4. By Region
    • 5.2.5. By Company (2022)
  • 5.3. Product Map
    • 5.3.1. By Product
    • 5.3.2. By Application
    • 5.3.3. By End-use
    • 5.3.4. By Region

6. Europe Female Technology (Femtech) Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product (Mobile Apps, Connected Devices, Services, Others)
    • 6.2.2. By Application (Reproductive Health, General Wellness, Pregnancy, and Nursing Care, Pelvic and Uterine Care)
    • 6.2.3. By End-use (Individuals, Fertility Clinics, Hospitals, and Research Institutes, Diagnostic Centers)
    • 6.2.4. By Country
  • 6.3. Europe: Country Analysis
    • 6.3.1. France Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 6.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.1.1.1. By Value
      • 6.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.1.2.1. By Product
        • 6.3.1.2.2. By Application
        • 6.3.1.2.3. By End-use
    • 6.3.2. United Kingdom Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 6.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.2.1.1. By Value
      • 6.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.2.2.1. By Product
        • 6.3.2.2.2. By Application
        • 6.3.2.2.3. By End-use
    • 6.3.3. Italy Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 6.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.3.1.1. By Value
      • 6.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.3.2.1. By Product
        • 6.3.3.2.2. By Application
        • 6.3.3.2.3. By End-use
    • 6.3.4. Germany Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 6.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.4.1.1. By Value
      • 6.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.4.2.1. By Product
        • 6.3.4.2.2. By Application
        • 6.3.4.2.3. By End-use
    • 6.3.5. Spain Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 6.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.5.1.1. By Value
      • 6.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.5.2.1. By Product
        • 6.3.5.2.2. By Application
        • 6.3.5.2.3. By End-use

7. North America Female Technology (Femtech) Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product (Mobile Apps, Connected Devices, Services, Others)
    • 7.2.2. By Application (Reproductive Health, General Wellness, Pregnancy, and Nursing Care, Pelvic and Uterine Care)
    • 7.2.3. By End-use (Individuals, Fertility Clinics, Hospitals and Research Institutes, Diagnostic Centers)
    • 7.2.4. By Country
  • 7.3. North America: Country Analysis
    • 7.3.1. United States Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Product
        • 7.3.1.2.2. By Application
        • 7.3.1.2.3. By End-use
    • 7.3.2. Mexico Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Product
        • 7.3.2.2.2. By Application
        • 7.3.2.2.3. By End-use
    • 7.3.3. Canada Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Product
        • 7.3.3.2.2. By Application
        • 7.3.3.2.3. By End-use

8. Asia-Pacific Female Technology (Femtech) Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product (Mobile Apps, Connected Devices, Services, Others)
    • 8.2.2. By Application (Reproductive Health, General Wellness, Pregnancy, and Nursing Care, Pelvic and Uterine Care)
    • 8.2.3. By End-use (Individuals, Fertility Clinics, Hospitals and Research Institutes, Diagnostic Centers)
    • 8.2.4. By Country
  • 8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 8.3.1. China Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Product
        • 8.3.1.2.2. By Application
        • 8.3.1.2.3. By End-use
    • 8.3.2. India Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Product
        • 8.3.2.2.2. By Application
        • 8.3.2.2.3. By End-use
    • 8.3.3. Japan Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Product
        • 8.3.3.2.2. By Application
        • 8.3.3.2.3. By End-use
    • 8.3.4. South Korea Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Product
        • 8.3.4.2.2. By Application
        • 8.3.4.2.3. By End-use
    • 8.3.5. Australia Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Product
        • 8.3.5.2.2. By Application
        • 8.3.5.2.3. By End-use

9. South America Female Technology (Femtech) Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product (Mobile Apps, Connected Devices, Services, Others)
    • 9.2.2. By Application (Reproductive Health, General Wellness, Pregnancy, and Nursing Care, Pelvic and Uterine Care)
    • 9.2.3. By End-use (Individuals, Fertility Clinics, Hospitals and Research Institutes, Diagnostic Centers)
    • 9.2.4. By Country
  • 9.3. South America: Country Analysis
    • 9.3.1. Brazil Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Product
        • 9.3.1.2.2. By Application
        • 9.3.1.2.3. By End-use
    • 9.3.2. Argentina Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Product
        • 9.3.2.2.2. By Application
        • 9.3.2.2.3. By End-use
    • 9.3.3. Colombia Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Product
        • 9.3.3.2.2. By Application
        • 9.3.3.2.3. By End-use

10. Middle East and Africa Female Technology (Femtech) Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product (Mobile Apps, Connected Devices, Services, Others)
    • 10.2.2. By Application (Reproductive Health, General Wellness, Pregnancy, and Nursing Care, Pelvic and Uterine Care)
    • 10.2.3. By End-use (Individuals, Fertility Clinics, Hospitals and Research Institutes, Diagnostic Centers)
    • 10.2.4. By Country
  • 10.3. MEA: Country Analysis
    • 10.3.1. South Africa Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Product
        • 10.3.1.2.2. By Application
        • 10.3.1.2.3. By End-use
    • 10.3.2. UAE Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Product
        • 10.3.2.2.2. By Application
        • 10.3.2.2.3. By End-use
    • 10.3.3. Saudi Arabia Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Product
        • 10.3.3.2.2. By Application
        • 10.3.3.2.3. By End-use
    • 10.3.4. Turkey Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 10.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.4.1.1. By Value
      • 10.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.4.2.1. By Product
        • 10.3.4.2.2. By Application
        • 10.3.4.2.3. By End-use
    • 10.3.5. Egypt Female Technology (Femtech) Market Outlook
      • 10.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.5.1.1. By Value
      • 10.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.5.2.1. By Product
        • 10.3.5.2.2. By Application
        • 10.3.5.2.3. By End-use

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Increasing demand for smartphones and wearable devices.
    • 11.1.2. Growing health consciousness amongst the female population
    • 11.1.3. High Economic Burden of Women's Health
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. Challenges Related to Product Marketing in Femtech Space
    • 11.2.2. Absence of Awareness Among Women in Rural Areas
    • 11.2.3. Societal Taboos Surrounding Women's Health Issues

12. Market Trends & Developments

  • 12.1. Product Launches
  • 12.2. Mergers & Acquisitions
  • 12.3. Technological Advancements

13. Global Female Technology (Femtech) Market: SWOT Analysis

14. Competitive Landscape

  • 14.1. Business Overview
  • 14.2. Product Offerings
  • 14.3. Recent Developments
  • 14.4. Financials (As Reported)
  • 14.5. Key Personnel
  • 14.6. SWOT Analysis
    • 14.6.1. ALYK, Inc.
    • 14.6.2. Aytu BioScience, Inc.
    • 14.6.3. Biowink GmbH
    • 14.6.4. Bloomlife
    • 14.6.5. CORA
    • 14.6.6. Flo Health, Inc.
    • 14.6.7. Glow, Inc.
    • 14.6.8. Inne
    • 14.6.9. Kasha Inc.
    • 14.6.10. NaturalCycles USA Corp
    • 14.6.11. Nordic AB
    • 14.6.12. Ovia Health
    • 14.6.13. Plackal Tech
    • 14.6.14. Sustain Natural
    • 14.6.15. The Flex Company
    • 14.6.16. Thinx, Inc.

15. Strategic Recommendations