表紙:缶ワイン市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年 製品タイプ別、流通チャネル別、アルコール度数別、地域別セグメント
市場調査レポート
商品コード
1228284

缶ワイン市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年 製品タイプ別、流通チャネル別、アルコール度数別、地域別セグメント

Canned Wine Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2017-2027F Segmented By Product Type, By Distribution Channel, By Alcohol Content, By Region

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 118 Pages | 納期: 2~3営業日

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缶ワイン市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年 製品タイプ別、流通チャネル別、アルコール度数別、地域別セグメント
出版日: 2023年03月01日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 118 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

缶ワインの世界市場は、健康上の利点に対する人々の意識の高まりによる飲料の需要増を背景に、2027年まで目覚ましい成長を遂げると予想されています。

若者は高齢者よりも新しい飲用シーンを開拓する傾向があり、飲料の売上増に貢献しています。ミレニアル世代が缶ワインに嗜好を移しつつあり、缶ワインの需要が大きく伸びていることに加え、さまざまなフレーバーへの需要が高まり、缶ワインを消費するお客様が増えています。例えば、米国のUnion Wine CompanyのUnderwoodブランドでは、Underwood rose bubbles, Underwood rose, Underwood pinot noir, Underwood the bubbles, Underwood white Haute sangria, Underwood the Spritzなど、さまざまなフレーバーの缶ワインを提供しています。

アルコール消費量の推移

世界各地の人口動態の変化は、缶ワイン市場に大きな影響を与えています。過去20年間で、ミレニアル世代の世界のアルコール消費量に変化がありました。ミレニアル世代はアルコールの摂取量を意識し、アルコール度数が中程度か低めのものを求めるようになっています。また、若い世代が環境や二酸化炭素排出量に関心を持つようになったため、ワインメーカーは有機ワインや環境に配慮したパッケージワインを導入せざるを得なくなりました。

消費者嗜好の変化が市場成長の原動力となる

消費者の嗜好が従来のボトルワインから缶ワインへと急速に変化していることが、缶ワインの需要を世界的に高めています。これは、携帯性、旅行先での使いやすさなどの要因によるものです。さらに、若年層や労働人口からの需要の高まりも、世界の缶ワインの需要を後押ししています。消費者が多忙なスケジュールに合わせて、新しくて便利な製品を求めているためです。従来のワインボトルと比較して、缶の優れた耐久性と冷却速度は、市場の成長を促進しています。例えば、米国の消費者は、缶入りスパークリングワインが携帯性に優れ、軽量であることに魅力を感じており、また、糖分の少ないワインの販売が急増していることも、米国で有利な成長機会をもたらす要因となっています。ハイネケンは、本物の砂糖と野草の蜂蜜をオレンジの花で発酵させ、微発泡させた「Comb and Hive」という名のスパークリングワインを提供しています。

社交の場の増加が市場の成長をさらに後押しする

キャンプやRV車でのキャンプ、釣りなど、屋外でのレクリエーション活動への欲求は、予測期間中の缶ワイン市場の成長を促進する重要な要因となっています。また、屋外でのパーティーやホームパーティー、キャンプなどの集まりの際に、より適した方法でワインを消費したいという顧客の嗜好も高まっています。アウトドア活動時に、ガラス製よりも携帯性に優れ、便利で頑丈なワイン容器の需要が高まっていることは、市場の成長にプラスの影響を与えています。また、ミレニアル世代、特に労働者階級は、顧客の嗜好の変化や斬新でエキゾチックなフレーバーに対する需要の高まりから、ウィスキーやラム酒など他のアルコール飲料よりもワインにお金をかけるようになっており、それが市場成長の原動力となっています。

消費者意識の高まりが市場成長を後押し

健康問題や環境問題に対する消費者の意識の高まりにより、消費者は持続可能なパッケージを使用した便利でオーガニックな食品や飲食品に、より多くの支出をすることを希望しています。その結果、缶ワインの需要が増加し、業界の成長を促すと予想されます。調査によると、アルミ缶は他のパッケージオプションに比べて安価で、保管や積み重ねに便利なため、破損が少ないということです。

認知度の上昇に伴い、メーカーは消費者を惹きつけるために缶ワインを発売しています。例えば、米国の女優で実業家でもあるLisa RinnaはRinna Winesを設立しました。今回発売する「スパークリングブリュット」と「スパークリングブリュットロゼ」は、プレステージビバレッジグループと共同で、プロヴァンスの中心地で生産されたものです。スパークリングブリュット」は、青リンゴやブリオッシュの香り、シトラスや洋ナシのアロマが感じられます。同時に、スパークリングブリュットロゼは、フレッシュなイチゴとラズベリーのフレーバーに、シトラスオレンジの層とスパイスの色合いが組み合わされています。

カスタマイズの可能性

TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

目次

第1章 概要

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 世界の缶ワイン市場におけるCOVID-19の影響

第5章 顧客の声

第6章 世界の缶ワイン市場の展望

  • 市場規模及び予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(スパークリングワイン、酒精強化ワイン、赤ワイン、その他)
    • アルコール度数別(低アルコール、中アルコール、高アルコール)
    • 流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オン・トレード、専門小売店、オンライン、その他)
    • 地域別
    • 企業別(2021年)
  • 市場マップ(製品タイプ別,アルコール度数別,流通チャネル別,地域別)

第7章 北米の缶ワイン市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • アルコール度数別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 北米市場国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第8章 欧州の缶ワイン市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • アルコール度数別
    • 流通チャネル別
    • 国別(フランス、ドイツ、英国、イタリア、スペイン、その他欧州地域)
  • 欧州国別分析
    • フランス
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン

第9章 アジア太平洋地域の缶ワイン市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • アルコール度数別
    • 流通チャネル別
    • 国別(中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋地域)
  • アジア太平洋地域国別分析
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア

第10章 中東・アフリカの缶ワイン市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • アルコール度数別
    • 流通チャネル別
    • 国別(南アフリカ、エジプト、UAE、トルコ、その他中東地域)
  • MEA:国別分析
    • 南アフリカ缶ワイン
    • エジプト缶ワイン
    • UAE缶ワイン
    • トルコ缶詰ワイン

第11章 南米の缶ワインの市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • アルコール度数別
    • 流通チャネル別
    • 国別(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア、その他南米諸国)
  • 南米。国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

第12章 市場力学

  • 促進要因
  • 課題

第13章 市場動向と新興国開拓

第14章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • E. & J. Gallo Winery
    • Union Wine Company
    • Constellation Brands Inc.
    • SANS Wine Co.
    • Integrated Beverage Group LLC
    • The Family Coppola
    • Sula Vineyards Pvt. Ltd.
    • The Canned Wine Company
    • Treasury Wine Estates
    • Anheuser-Busch Companies LLC

第15章 戦略的提言

第16章 当社について・免責事項

目次
Product Code: 12887

The global canned wine market is expected to grow at an impressive rate through 2027 on account of rising demand for the beverage due to people's growing awareness of its health benefits. Young people are more likely than older generations to develop new drinking occasions, which helps to increase beverage sales. The millennial generations are shifting their preferences toward canned wines which have resulted in a huge increase in the demand for canned wines, combined with rising demand for different types of flavors attracting customers for the consumption of canned wines. For Instance, the Underwood brand of the Union Wine Company, a US-based company, provides various canned wines with different flavors such as Underwood rose bubbles, Underwood rose, Underwood pinot noir, Underwood the bubbles, Underwood white Haute sangria, Underwood the Spritz, etc.

Shift in Alcohol Consumption

Changing demographics in different parts of the world significantly impact the canned wine market. There has been a shift in millennials' global alcohol consumption over the past 20 years. The millennial generation is more aware of how much alcohol they consume and looks for options with moderate or lower alcohol content. Additionally, as younger generations have grown more concerned with the environment and their carbon footprints, wine producers have been forced to introduce organic and environmentally friendly packaged wines.

Changing Consumer Preferences Will Fuel the Market Growth

The quick shift in consumer preferences away from traditional bottled wines to canned wines has fueled the demand for canned wine globally. This is due to their portability, ease of use while traveling, and other factors. Moreover, rising demand from the young and working population is also fueling the demand for canned wines worldwide. As consumers demand new and convenient products to fit their hectic schedules. Cans' superior durability and quicker cooling speed compared to conventional wine bottles are fostering the market growth. For instance, consumers in the United States are attracted to canned sparkling wines, as they are more portable, and lightweight than their counterparts, and booming sales of wines with less sugar content, are some of the factors providing lucrative growth opportunities across the country. Heineken provides sparkling wine under the name "Comb and Hive", which is made up of real sugar and wildflower honey fermented with orange blossom flowers and a hint of fizz.

Increase in Social Gathering Will Further Fuel the Market Growth

The desire for outdoor recreational activities such as overnight camping, RV camping, and fishing are significant factors fueling the growth of the canned wine market during the forecast period. These factors include the rising customer preference for more suitable ways to consume wine during outdoor parties, house parties, camping, and other social gatherings. The growing demand for portable, convenient, and more sturdy wine containers than glass at the time for outdoor activities is positively influencing the market growth. In addition, millennials, particularly working-class members, are spending more on wine than other alcoholic beverages, such as whiskey and rum, due to customers' changing tastes and preferences and the rising demand for novel and exotic flavors, which in turn is driving the growth of the market.

Rising Consumer Awareness to Aid the Market Growth

Due to growing consumer awareness of health and environmental issues, consumers are willing to spend more on convenient, organic foods and beverages that use sustainable packaging. As a result, the demand for canned wines is expected to increase, fostering industry growth. According to studies, aluminum cans are less expensive and more convenient to store and stack than other packaging options, which results in less breakage.

Due to the rise in awareness, manufacturers launch canned wines to attract consumers. For instance, Lisa Rinna, a US-based actress, and businesswoman established Rinna Wines. The Sparkling Brut and Sparkling Brut Rose in the release were made in collaboration with Prestige Beverage Group and produced in Provence's heart. The Sparkling Brut offers flavors of green apple, hints of Brioche, and citrus and pear aromas. At the same time, the Sparkling Brut Rose combines fresh strawberry and raspberry flavors with layers of citrus orange and a tinge of spice.

Market Segmentation

The global canned wine market is segmented into product type, alcoholic content, distribution channel, region, and competitional landscape. Based on product type, the global canned wine market is further fragmented into sparkling wine, fortified wine, red wine, and others). Based on distribution channels, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, On Trade, specialist retailers, online, and others. Based on alcohol content, the market is segmented into low, medium, and high. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East & Africa, and South America.

Company Profiles

E. & J. Gallo Winery, Union Wine Company, Constellation Brands Inc., SANS Wine Co., Integrated Beverage Group LLC, The Family Coppola, Sula Vineyards Pvt. Ltd., The Canned Wine Company, Treasury Wine Estates, Anheuser-Busch Companies LLC are among the major market players in the global platform that lead the market growth of the global canned wines market. Various companies are offering a wide variety of canned wines such as Barefoot Hard Seltzer, Underwood Rose, Underwood White Haute Sangria, Underwood Pinot Gris, Kim Crawford Iced Tea Wine Spritz, Kim Crawford Iced Tea Wine Spritz.

Report Scope

In this report, the global canned wines market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Canned Wine Market, By Type:

  • Sparkling Wine
  • Fortified Wine
  • Red Wine
  • Others

Canned Wine Market, By Alcohol Content:

  • Low
  • Medium
  • High

Canned Wine Market, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • On Trade
  • Specialist Retailers
  • Online
  • Others

Canned Wine Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • France
    • Germany
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • Middle East & Africa
    • South Africa
    • Egypt
    • UAE
    • Turkey
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global Canned Wines market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Product Overview

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Impact of COVID-19 on Global Canned Wine Market

5. Voice of Customer

6. Global Canned Wine Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type (Sparkling Wine, Fortified Wine, Red Wine, Others)
    • 6.2.2. By Alcoholic Content (Low, Medium, High)
    • 6.2.3. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, On Trade, Specialist Retailers, Online, Others)
    • 6.2.4. By Region
    • 6.2.5. By Company (2021)
  • 6.3. Market Map (By Product Type, By Alcoholic Content, By Distribution Channel, By Region)

7. North America Canned Wine Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type
    • 7.2.2. By Alcoholic Content
    • 7.2.3. By Distribution Channel
    • 7.2.4. By Country
  • 7.3. North America: Country Analysis
    • 7.3.1. United States Canned Wine Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Product Type
        • 7.3.1.2.2. By Alcoholic Content
        • 7.3.1.2.3. By Distribution Channel
    • 7.3.2. Canada Canned Wine Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Product Type
        • 7.3.2.2.2. By Alcoholic Content
        • 7.3.2.2.3. By Distribution Channel
    • 7.3.3. Mexico Canned Wine Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Product Type
        • 7.3.3.2.2. By Alcoholic Content
        • 7.3.3.2.3. By Distribution Channel

8. Europe Canned Wine Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type
    • 8.2.2. By Alcoholic Content
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country (France; Germany; UK; Italy; Spain and Rest of Europe)
  • 8.3. Europe: Country Analysis
    • 8.3.1. France Canned Wine Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Product Type
        • 8.3.1.2.2. By Alcoholic Content
        • 8.3.1.2.3. By Distribution Channel
    • 8.3.2. Germany Canned Wine Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Product Type
        • 8.3.2.2.2. By Alcoholic Content
        • 8.3.2.2.3. By Distribution Channel
    • 8.3.3. United Kingdom Canned Wine Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Product Type
        • 8.3.3.2.2. By Alcoholic Content
        • 8.3.3.2.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. Italy Canned Wine Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Product Type
        • 8.3.4.2.2. By Alcoholic Content
        • 8.3.4.2.3. By Distribution Channel
    • 8.3.5. Spain Canned Wine Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Product Type
        • 8.3.5.2.2. By Alcoholic Content
        • 8.3.5.2.3. By Distribution Channel

9. Asia-Pacific Canned Wine Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type
    • 9.2.2. By Alcoholic Content
    • 9.2.3. By Distribution Channel
    • 9.2.4. By Country (China; India; Japan; South Korea; Australia; and Rest of Asia Pacific)
  • 9.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 9.3.1. China Canned Wine Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Product Type
        • 9.3.1.2.2. By Alcoholic Content
        • 9.3.1.2.3. By Distribution Channel
    • 9.3.2. India Canned Wine Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Product Type
        • 9.3.2.2.2. By Alcoholic Content
        • 9.3.2.2.3. By Distribution Channel
    • 9.3.3. Japan Canned Wine Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Product Type
        • 9.3.3.2.2. By Alcoholic Content
        • 9.3.3.2.3. By Distribution Channel
    • 9.3.4. South Korea Canned Wine Market Outlook
      • 9.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.4.1.1. By Value
      • 9.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.4.2.1. By Product Type
        • 9.3.4.2.2. By Alcoholic Content
        • 9.3.4.2.3. By Distribution Channel
    • 9.3.5. Australia Canned Wine Market Outlook
      • 9.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.5.1.1. By Value
      • 9.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.5.2.1. By Product Type
        • 9.3.5.2.2. By Alcoholic Content
        • 9.3.5.2.3. By Distribution Channel

10. Middle East and Africa Canned Wine Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type
    • 10.2.2. By Alcoholic Content
    • 10.2.3. By Distribution Channel
    • 10.2.4. By Country (South Africa; Egypt; UAE; Turkey and Rest of Middle East & Africa)
  • 10.3. MEA: Country Analysis
    • 10.3.1. South Africa Canned Wine Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Product Type
        • 10.3.1.2.2. By Alcoholic Content
        • 10.3.1.2.3. By Distribution Channel
    • 10.3.2. Egypt Canned Wine Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Product Type
        • 10.3.2.2.2. By Alcoholic Content
        • 10.3.2.2.3. By Distribution Channel
    • 10.3.3. UAE Canned Wine Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Product Type
        • 10.3.3.2.2. By Alcoholic Content
        • 10.3.3.2.3. By Distribution Channel
    • 10.3.4. Turkey Canned Wine Market Outlook
      • 10.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.4.1.1. By Value
      • 10.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.4.2.1. By Product Type
        • 10.3.4.2.2. By Alcoholic Content
        • 10.3.4.2.3. By Distribution Channel

11. South America Canned Wine Market Outlook

  • 11.1. Market Size & Forecast
    • 11.1.1. By Value
  • 11.2. Market Share & Forecast
    • 11.2.1. By Product Type
    • 11.2.2. By Alcoholic Content
    • 11.2.3. By Distribution Channel
    • 11.2.4. By Country (Brazil; Argentina; Colombia; and Rest of South America)
  • 11.3. South America: Country Analysis
    • 11.3.1. Brazil Canned Wine Market Outlook
      • 11.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.1.1.1. By Value
      • 11.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.1.2.1. By Product Type
        • 11.3.1.2.2. By Alcoholic Content
        • 11.3.1.2.3. By Distribution Channel
    • 11.3.2. Argentina Canned Wine Market Outlook
      • 11.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.2.1.1. By Value
      • 11.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.2.2.1. By Product Type
        • 11.3.2.2.2. By Alcoholic Content
        • 11.3.2.2.3. By Distribution Channel
    • 11.3.3. Colombia Canned Wine Market Outlook
      • 11.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.3.1.1. By Value
      • 11.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.3.2.1. By Product Type
        • 11.3.3.2.2. By Alcoholic Content
        • 11.3.3.2.3. By Distribution Channel

12. Market Dynamics

  • 12.1. Drivers
  • 12.2. Challenges

13. Market Trends & Developments

14. Competitive Landscape

  • 14.1. Company Profiles
    • 14.1.1. E. & J. Gallo Winery
    • 14.1.2. Union Wine Company
    • 14.1.3. Constellation Brands Inc.
    • 14.1.4. SANS Wine Co.
    • 14.1.5. Integrated Beverage Group LLC
    • 14.1.6. The Family Coppola
    • 14.1.7. Sula Vineyards Pvt. Ltd.
    • 14.1.8. The Canned Wine Company
    • 14.1.9. Treasury Wine Estates
    • 14.1.10. Anheuser-Busch Companies LLC

15. Strategic Recommendations

16. About Us & Disclaimer