表紙:生分解性カトラリー市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年:製品タイプ別、原材料別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、競合別
市場調査レポート
商品コード
1228282

生分解性カトラリー市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年:製品タイプ別、原材料別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、競合別

Biodegradable Cutlery Market- Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2017-2027 Segmented By Product Type, By Raw Material, By End User, By Distribution Channel, By Region, By Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 113 Pages | 納期: 2~3営業日

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生分解性カトラリー市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年:製品タイプ別、原材料別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、競合別
出版日: 2023年03月01日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 113 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

生分解性カトラリーの世界市場は、非生分解性プラスチック廃棄物の有害性に対する意識の高まりと、環境に優しく安全で持続可能なカトラリーに対する需要の急増により、予測期間中に活発な成長を遂げると予想されます。

生分解性カトラリーは、手頃な価格で安全性が高いため、レストラン、ケータリングサービス、ハウスパーティーなどの商業施設での需要が増加しています。

生分解性でない製品に関する消費者の意識の高まりが市場成長を促進

生分解性でない製品を使用することによる悪影響に対する消費者の意識が高まっていることが、市場拡大の主な要因の一つとなっています。また、プラスチック製食器やその他の製品の使用を制限する、政府による支持的な規制の実施も、市場を後押ししています。世界中のレストラン、ファーストフード店、ホテルでは、飲食産業の著しい発展により、環境に優しく持続可能なカトラリーへの需要が高まっています。その他の特典として、生分解性カトラリーは、集会やピクニックなどのイベントで使い捨ての食器を手軽に使える実用的な代物であり、環境への悪影響が少ないというメリットもあります。例えば、バーレーンに本社を置くバガスインターナショナルは、カトラリーやテーブルウェアのブランド「アグリウェア」を全国のカルフール数店舗で発売しています。アグリウェア製品は、埋立地での完全な生分解性を保証し、環境や海洋生物に害を与えない植物繊維とサトウキビパルプから作られているため、紙よりも優れています。したがって、消費者の意識の高まりは市場の需要拡大につながり、生分解性カトラリー市場のビジネスをさらに拡大させることになるのです。

環境に優しいカトラリーへの需要の高まりが市場成長を促進

カフェテリアやファーストフード店、レストランの増加により、環境に優しく安全で持続可能なカトラリーへの需要が高まっていることが、生分解性プレートとカップのニーズを後押ししています。ピクニックやパーティーなどの集まりでは、環境にやさしいカトラリーは、使い捨てのお皿やカップ、スプーンなどの利便性を提供する実用的な代用品となります。しかも、環境を害することは一切ありません。例えば、ケララ州に拠点を置くThooshan社は、使い捨てプラスチックと戦うために、食べられる食器のラインアップを発表しました。2年の長い調査期間を経て、2021年にカトラリーの主成分として小麦ふすまを使用することの実行可能性と生分解性を検証するために開始されました。通常、農業の製品別として廃棄される小麦ふすまを供給する農家に副収入を提供し、環境と経済の両面で持続可能性を実現しています。生分解性でないカトラリーが環境に与える悪影響への意識が高まり、オーガニックや生分解性のカトラリーを使用してエコロジーなビジネスを行うようになったため、生分解性カトラリーの市場は近年大きく成長しています。

従来のカトラリーより高いコストが市場の最大の課題

生分解性プレート、カップ、スプーン、フォークの価格は、従来の使い捨てカトラリーよりも高く、これが市場拡大の足かせとなっています。また、生分解性プラスチックの中には、分解時に温室効果ガスを発生させるものがあり、環境面では多くの利点があるもの、環境に悪影響を与える可能性があります。これらの問題が、生分解性カトラリー市場の拡大を阻む大きな要因となっています。バイオベース」「生分解性」と呼ばれるプラスチックは、トウモロコシや大豆などの植物を使って生産されます。これらの作物には頻繁に農薬が使用されるため、汚染のリスクが高いです。生分解性プラスチックは、高度な堆肥化装置や処理装置が必要なため高価で、これがバイオベースのカトラリーの価格を押し上げる要因にもなっています。また、生分解性プラスチックの中には、分解される際にメタンガスを発生させる可能性のあるものもあります。これらの要因は、予測期間中、バイオベースのカトラリー市場の世界の拡大を制限する可能性があります。

利用可能なカスタマイズ

TechSci Researchでは、所定の市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加的な市場企業の詳細分析およびプロファイリング(最大5社まで)。

目次

第1章 概要

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 世界の生分解性カトラリー市場におけるCOVID-19の影響

第5章 顧客の声

  • 回答者のデモグラフィック
    • 年齢別
    • 性別
    • 職業別
  • 購入の意思決定に影響を与える要因
  • ブランド認知度
  • 情報源
  • 購入後に直面する問題

第6章 生分解性カトラリーの世界市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(スプーン、ナイフ、フォーク、プレート、その他)
    • 原材料別(木、籾殻、紙、プラスチック、その他)
    • エンドユーザー別(ホテル、病院、レストラン、ケータリングサービス、その他)
    • 流通経路別(オフラインvsオンライン)
    • 地域別
    • 企業別(2021年)
  • 市場マップ(製品タイプ別、原材料別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別)

第7章 北米の生分解性カトラリー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • 原材料別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別(米国、カナダ、メキシコ、その他の北米地域)
  • 北米地域の国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第8章 欧州の生分解性カトラリー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 原材料別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別(フランス、ドイツ、英国、イタリア、スペイン、その他欧州地域)
  • 欧州国別分析
    • フランス
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン

第9章 アジア太平洋地域の生分解性カトラリー市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 原材料別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別(中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋地域)
  • アジア太平洋地域国別分析
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア

第10章 中東・アフリカの生分解性カトラリー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 原材料別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別(南アフリカ、サウジアラビア、UAE、その他中東・アフリカ地域)
  • MEA:国別分析
    • 南アフリカの生分解性カトラリー
    • サウジアラビアの生分解性カトラリー
    • UAEの生分解性カトラリー
    • トルコの生分解性カトラリー

第11章 南米の生分解性カトラリー市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 原材料別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア、その他南米諸国)
  • 南米。国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

第12章 市場力学

  • 促進要因
  • 課題

第13章 市場動向と新興国開拓

第14章 SWOT分析

第15章 競合情勢

  • 会社概要
    • Blasso, LLC.
    • Greenwood(Dalian)Industrial Co., Ltd.
    • BeGreen Packaging, LLC.
    • Aevia Ideas, Inc.
    • WoodAble
    • Greenprint
    • WorldCentric
    • Papelyco
    • Ecoware Solutions Pvt. Ltd.
    • Biopac UK Ltd.

第16章 戦略的提言

目次
Product Code: 13054

The global biodegradable cutlery market is expected to grow at a brisk rate during the forecast period on account of increasing awareness about the harmful effects of non-biodegradable plastic wastes and surging demand for eco-friendly, secure, and sustainable cutlery. Biodegradable cutlery is witnessing increased demand in commercial setups such as restaurants, catering services, and house parties as it is affordable and secure.

Biodegradable cutlery is a trend that is being adopted across the globe to lessen plastic waste and greenhouse gas emissions. Biodegradable cutlery such as bowls, plates, cups, and meal trays that can decompose within months of being thrown away is referred to as biodegradable tableware. The market is expanding as a result of rising investment in research and development of compostable materials, combined with rising economic awareness regarding the use of plastic and other toxic material cutlery.

Rising Consumer's Awareness Regarding Non-Biodegradable Products Fuels Market Growth

Increasing consumer awareness regarding the harmful effects of using non-biodegradable products is one of the main factors fueling the market's expansion. Additionally, the implementation of supportive government regulations restricting the use of plastic tableware and other products is also driving the market. In restaurants, fast food outlets, and hotels worldwide, there is an increasing demand for eco-friendly and sustainable cutlery due to the significant development of the food and beverage industry. Additionally, biodegradable cutlery is a practical substitute that offers the ease of disposable utensils at gatherings, picnics, and other events, with the added benefit of having a little adverse impact on the environment. For Instance, Bahrain-based Bagasse International launched its Agriware brand of cutlery and tableware in a few Carrefour stores across the nation. Agriware products are superior to paper because they guarantee complete biodegradability in landfills and are made from plant fibers and sugarcane pulp that don't harm the environment or marine life. Therefore, increasing consumer awareness helps grow the demand for the market, which further increases the business of the biodegradable cutlery market.

Increasing Demand for Eco-Friendly Cutlery Propels Market Growth

The growing demand for eco-friendly, secure, and sustainable cutlery due to the rise in cafeterias, fast food outlets, and restaurants is driving the need for biodegradable plates and cups. For picnics, parties, and other gatherings, eco-friendly cutlery is a practical substitute that provides the convenience of disposable plates, cups, and spoons. Additionally, they don't harm the environment in any way. For instance, Thooshan, a Kerala-based company, introduced a line of edible tableware to battle single-use plastic. After two long years of research, it was begun in 2021 to examine the viability of using wheat bran as the primary component of cutlery and its biodegradability. The company offers extra income to farmers who supply wheat bran, which is typically discarded as an agriculture by-product, making it both environmentally and economically sustainable. As people became more conscious of the damaging effects of non-biodegradable cutlery on the environment and began using organic and biodegradable cutlery to conduct ecologically friendly business, the market for biodegradable cutlery has experienced significant growth in recent years.

Higher Cost Than Traditional Cutlery is The Biggest Challenge For Market

The price of biodegradable plates, cups, spoons, and forks is higher than that of conventional disposable cutlery, which restrains market expansion. In addition, some biodegradable plastics release greenhouse gases during the decomposition process, which may have some adverse effects on the environment despite their many environmental benefits. These issues are the main barriers preventing the market for biodegradable cutlery from expanding. Plastics that are "bio-based" or "biodegradable" are produced using plants such as corn and soybeans. As a result of the frequent pesticide application to these crops, there is a high risk of contamination. Biodegradable plastics are expensive owing to the need for technologically advanced composters and processors, which also drives up the price of bio-based cutlery. Some biodegradable plastics have the potential to release methane into landfills as they break down. These factors could limit the market's expansion for bio-based cutlery globally during the forecast period.

Market Segmentation

The global biodegradable cutlery market is segmented based on product type, raw material, end-user, distribution channel, region, and competitional landscape. Based on product type, the market is fragmented into spoons, knives, forks, plates, and others. Based on raw materials, the market is segmented into wood, husk, paper, plastic, and others. Based on end-user, the market is segmented into hotels, hospitals, restaurants, catering services, and others. Based on distribution channels, the market is segmented into offline and online. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Company Profile

Blasso, LLC., Greenwood (Dalian) Industrial Co., Ltd., BeGreen Packaging, LLC., Aevia Ideas, Inc., WoodAble, Greenprint, WorldCentric, Papelyco, Ecoware Solutions Pvt. Ltd. and Biopac UK Ltd. are the major market players in the global platform that lead the market growth of the global biodegradable cutlery market. Various companies provide different types of cutleries such as spoons, knives, fork, plates, and others.

Report Scope

In this report, the global biodegradable cutlery market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Biodegradable Cutlery Market, By Product Type:

  • Spoon
  • Knife
  • Fork
  • Plates
  • Others

Biodegradable Cutlery Market, By Raw Material:

  • Wood
  • Husk
  • Paper
  • Plastic
  • Others

Biodegradable Cutlery Market, By End-user:

  • Hotels
  • Hospitals
  • Restaurants
  • Catering services
  • Others

Biodegradable Cutlery Market, By Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

Biodegradable Cutlery Market, By Region:

  • North America
    • The United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Russia
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • South Africa
    • Turkey
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global biodegradable cutlery market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Product Overview

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Impact of COVID-19 on Global Biodegradable Cutlery Market

5. Voice of Customer

  • 5.1. Respondent Demographic
    • 5.1.1. By Age
    • 5.1.2. By Gender
    • 5.1.3. By Occupation
  • 5.2. Factors Influencing Purchase Decision
  • 5.3. Brand Awareness
  • 5.4. Sources Of Information
  • 5.5. Challenges Faced Post Purchases

6. Global Biodegradable Cutlery Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type (Spoon, Knife, Fork, Plates, and Others)
    • 6.2.2. By Raw Material (Wood, Husk, Paper, Plastic, and Others)
    • 6.2.3. By End User (Hotel, Hospitals, Restaurants, Catering Services, and Others)
    • 6.2.4. By Distribution Channel (Offline Vs. Online)
    • 6.2.5. By Region
    • 6.2.6. By Company (2021)
  • 6.3. Market Map (By Product Type, By Raw Material, By End User, By Distribution Channel, By Region)

7. North America Biodegradable Cutlery Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type
    • 7.2.2. By Raw Material
    • 7.2.3. By End User
    • 7.2.4. By Distribution Channel
    • 7.2.5. By Country (United States; Canada; Mexico and Rest of North America)
  • 7.3. North America: Country Analysis
    • 7.3.1. United States Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Product Type
        • 7.3.1.2.2. BY Raw Material
        • 7.3.1.2.3. By End User
        • 7.3.1.2.4. By Distribution Channel
    • 7.3.2. Canada Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Product Type
        • 7.3.2.2.2. By Raw Material
        • 7.3.2.2.3. By End User
        • 7.3.2.2.4. By Distribution Channel
    • 7.3.3. Mexico Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Product Type
        • 7.3.3.2.2. By Raw Material
        • 7.3.3.2.3. By End User
        • 7.3.3.2.4. By Distribution Channel

8. Europe Biodegradable Cutlery Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type
    • 8.2.2. By Raw Material
    • 8.2.3. By End User
    • 8.2.4. By Distribution Channel
    • 8.2.5. By Country (France, Germany, UK, Italy, Spain, and Rest of Europe)
  • 8.3. Europe: Country Analysis
    • 8.3.1. France Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Product Type
        • 8.3.1.2.2. By Raw Material
        • 8.3.1.2.3. By End User
        • 8.3.1.2.4. By Distribution Channel
    • 8.3.2. Germany Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Product Type
        • 8.3.2.2.2. By Raw Material
        • 8.3.2.2.3. By End User
        • 8.3.2.2.4. By Distribution Channel
    • 8.3.3. United Kingdom Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Product Type
        • 8.3.3.2.2. By Raw Material
        • 8.3.3.2.3. By End User
        • 8.3.3.2.4. By Distribution Channel
    • 8.3.4. Italy Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Product Type
        • 8.3.4.2.2. By Raw Material
        • 8.3.4.2.3. By End User
        • 8.3.4.2.4. By Distribution Channel
    • 8.3.5. Spain Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Product Type
        • 8.3.5.2.2. By Raw Material
        • 8.3.5.2.3. By End User
        • 8.3.5.2.4. By Distribution Channel

9. Asia-Pacific Biodegradable Cutlery Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type
    • 9.2.2. By Raw Material
    • 9.2.3. By End User
    • 9.2.4. By Distribution Channel
    • 9.2.5. By Country (China, India, Japan, South Korea, Australia, and Rest of Asia Pacific)
  • 9.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 9.3.1. China Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Product Type
        • 9.3.1.2.2. By Raw Material
        • 9.3.1.2.3. By End User
        • 9.3.1.2.4. By Distribution Channel
    • 9.3.2. India Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Product Type
        • 9.3.2.2.2. By Raw Material
        • 9.3.2.2.3. By End User
        • 9.3.2.2.4. By Distribution Channel
    • 9.3.3. Japan Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Product Type
        • 9.3.3.2.2. By Raw Material
        • 9.3.3.2.3. By End User
        • 9.3.3.2.4. By Distribution Channel
    • 9.3.4. South Korea Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 9.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.4.1.1. By Value
      • 9.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.4.2.1. By Product Type
        • 9.3.4.2.2. By Raw Material
        • 9.3.4.2.3. By End User
        • 9.3.4.2.4. By Distribution Channel
    • 9.3.5. Australia Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 9.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.5.1.1. By Value
      • 9.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.5.2.1. By Product Type
        • 9.3.5.2.2. By Raw Material
        • 9.3.5.2.3. By End User
        • 9.3.5.2.4. By Distribution Channel

10. Middle East and Africa Biodegradable Cutlery Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type
    • 10.2.2. By Raw Material
    • 10.2.3. By End User
    • 10.2.4. By Distribution Channel
    • 10.2.5. By Country (South Africa; Saudi Arabia; UAE and Rest of Middle East & Africa)
  • 10.3. MEA: Country Analysis
    • 10.3.1. South Africa Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Product Type
        • 10.3.1.2.2. By Raw Material
        • 10.3.1.2.3. By End User
        • 10.3.1.2.4. By Distribution Channel
    • 10.3.2. Saudi Arabia Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Product Type
        • 10.3.2.2.2. By Raw Material
        • 10.3.2.2.3. By End User
        • 10.3.2.2.4. By Distribution Channel
    • 10.3.3. UAE Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Product Type
        • 10.3.3.2.2. By Raw Material
        • 10.3.3.2.3. By End User
        • 10.3.3.2.4. By Distribution Channel
    • 10.3.4. Turkey Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 10.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.4.1.1. By Value
      • 10.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.4.2.1. By Product Type
        • 10.3.4.2.2. By Raw Material
        • 10.3.4.2.3. By End User
        • 10.3.4.2.4. By Distribution Channel

11. South America Biodegradable Cutlery Market Outlook

  • 11.1. Market Size & Forecast
    • 11.1.1. By Value
  • 11.2. Market Share & Forecast
    • 11.2.1. By Product Type
    • 11.2.2. By Raw Material
    • 11.2.3. By End User
    • 11.2.4. By Distribution Channel
    • 11.2.5. By Country (Brazil; Argentina; Colombia; and Rest of South America)
  • 11.3. South America: Country Analysis
    • 11.3.1. Brazil Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 11.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.1.1.1. By Value
      • 11.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.1.2.1. By Product Type
        • 11.3.1.2.2. By Raw Material
        • 11.3.1.2.3. By End User
        • 11.3.1.2.4. By Distribution Channel
    • 11.3.2. Argentina Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 11.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.2.1.1. By Value
      • 11.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.2.2.1. By Product Type
        • 11.3.2.2.2. By Raw Material
        • 11.3.2.2.3. By End User
        • 11.3.2.2.4. By Distribution Channel
    • 11.3.3. Colombia Biodegradable Cutlery Market Outlook
      • 11.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.3.1.1. By Value
      • 11.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.3.2.1. By Product Type
        • 11.3.3.2.2. By Raw Material
        • 11.3.3.2.3. By End User
        • 11.3.3.2.4. By Distribution Channel

12. Market Dynamics

  • 12.1. Drivers
  • 12.2. Challenges

13. Market Trends & Developments

14. SWOT Analysis

15. Competitive Landscape

  • 15.1. Company Profiles
    • 15.1.1. Blasso, LLC.
    • 15.1.2. Greenwood (Dalian) Industrial Co., Ltd.
    • 15.1.3. BeGreen Packaging, LLC.
    • 15.1.4. Aevia Ideas, Inc.
    • 15.1.5. WoodAble
    • 15.1.6. Greenprint
    • 15.1.7. WorldCentric
    • 15.1.8. Papelyco
    • 15.1.9. Ecoware Solutions Pvt. Ltd.
    • 15.1.10. Biopac UK Ltd.

16. Strategic Recommendations