表紙:オンライン衣類レンタル市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年:製品タイプ別(ニットウェア、パンツ・ジーンズ、ジャンプスーツ、その他)、ユーザー志向別、ビジネスモデル別、エンドユーザー別、地域別
市場調査レポート
商品コード
1228280

オンライン衣類レンタル市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年:製品タイプ別(ニットウェア、パンツ・ジーンズ、ジャンプスーツ、その他)、ユーザー志向別、ビジネスモデル別、エンドユーザー別、地域別

Online Clothing Rental Market- Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, & Forecast, 2017-2027 Segmented By Product Type (Knitwear, Trousers & Jeans, Jumpsuits, & Others), User Orientation, Business Model, End-User, Region

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 116 Pages | 納期: 2~3営業日

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オンライン衣類レンタル市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017-2027年:製品タイプ別(ニットウェア、パンツ・ジーンズ、ジャンプスーツ、その他)、ユーザー志向別、ビジネスモデル別、エンドユーザー別、地域別
出版日: 2023年03月01日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 116 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

オンライン衣類レンタルの世界市場は、2027年まで2桁のCAGRで成長すると予想されています。

オンライン衣類レンタルとは、一般的に消費者の要求に応じて様々な衣類を一定期間レンタルすることを支援するサービスの概念です。消費者は、これらのサービスを便利で費用対効果の高いものとして評価しています。ユーザーは、写真撮影、テーマパーティー、企業イベント、結婚式、撮影など、さまざまなイベントのために衣類をレンタルすることができます。

費用対効果の高さが市場成長を後押し

ファッションに敏感な人たちは、自分の好きな服を買うお金がないため、あらゆる手段を駆使して服を選ぶと思われます。特に、ファッションの流行が頻繁に変わるこの業界では、同じものを何度も着ることを嫌うお客様が多いため、レンタルする方が常にリーズナブルな価格で商品を提供できます。特に、ファッションのトレンドが頻繁に変わるこの業界では、同じものを何度も着るのは好ましくないため、お客様はレンタルすることを好んでいます。

オンライン・プラットフォームでの商品提供の増加が市場成長の原動力

オンラインショッピングは、便利で簡単にリサーチができ、価格比較のツールもあるため、実店舗に行く労力よりも多くの人が定期的に衣類を購入しています。消費者は、オンラインレンタルプラットフォームの利用により、金銭的負担が少なく、長期的に利用できる衣料品を購入・レンタルすることが期待されます。また、FacebookやInstagramなどのSNSやオンラインコミュニティが、衣料品レンタル市場の既存企業や新規参入企業の情報を拡散するため、市場の拡大・成長に大きな影響を与えます。例えば、米国を拠点とするレント・ザ・ランウェイは、デザイナーズ・アパレルやアクセサリーをレンタルで購入できるeコマース・プラットフォームです。Jennifer HymanとJennifer Fleissが設立しました。同社は、eコマースプラットフォーム上で、様々なデザイナーズドレス、トップス、セーター、アウターウェア、パンツ、スカート、ガウン、ジャンプスーツ、アクティブウェア、マタニティなどを顧客に提供しています。

技術的進歩が市場成長を促進

オンライン衣類レンタル市場は、技術的進歩の結果として変化しています。オンライン衣類品小売業者は、技術の進歩により、すべてのオペレーションとビジネスプロセスを同期させています。例えば、スウェーデンを拠点とする多国籍衣料企業のH&Mは、2021年にスキャン可能なIoTラベルを用いたブロックチェーンベースの衣料品レンタルサービスを開始しました。顧客は、H&Mの店舗でIoTに接続されたシールをスマートフォンでスキャンすることで、すぐにレンタルできるドレスを選ぶことができます。顧客はSpinに登録し、最大11米ドルの日々のレンタル料を支払うことでこのサービスを利用することができます。素材のイノベーションとともに、再販やレンタルを行うことで、持続可能な消費形態の実現に貢献します。

利用可能なカスタマイズ

TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加的な市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

目次

第1章 概要

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 COVID-19が世界のオンライン衣類レンタル市場に与える影響

第5章 顧客の声

  • 回答者のデモグラフィック
    • 年齢別
    • 性別
    • 職業別
    • 所得層別
  • ブランド認知度
  • 購買決定要因
  • 情報源

第6章 オンライン衣類レンタルの世界市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別(ニットウェア、パンツ・ジーンズ、ジャンプスーツ、スーツ・ブレザー、コート・ジャケット、その他(スカート・ショートパンツ、エスニックウェア、その他)
    • ユーザー層別(メンズ、レディース、キッズ)
    • ビジネスモデル別(スタンドアロンモデル、サブスクリプションモデル)
    • エンドユーザー別(企業間取引(B2B)、企業対消費者(B2C)、消費者対消費者(C2C)
    • 地域別
    • 企業別(2021年)
  • 市場マップ(製品タイプ別,ユーザー別,ビジネスモデル別,エンドユーザー別,地域別)

第7章 北米オンライン衣類レンタル市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • ユーザー志向別
    • ビジネスモデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 北米国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第8章 欧州オンライン衣類レンタル市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • ユーザー志向別
    • ビジネスモデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別(フランス、ドイツ、英国、イタリア、スペイン、その他欧州地域)
  • 欧州国別分析
    • フランス
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン

第9章 アジア太平洋地域のオンライン衣類レンタル市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • ユーザー志向別
    • ビジネスモデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別(中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋地域)
  • アジア太平洋地域国別分析
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア

第10章 中東・アフリカのオンライン衣類レンタル市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • ユーザー志向別
    • ビジネスモデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別(南アフリカ、サウジアラビア、UAE、トルコ、その他中東・アフリカ地域)
  • MEA:国別分析
    • 南アフリカのオンライン衣類レンタル
    • サウジアラビアのオンライン衣類レンタル
    • UAEのオンライン衣類レンタル
    • トルコのオンライン衣類レンタル

第11章 南米のオンライン衣類レンタルの市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • ユーザー層別
    • ビジネスモデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア、その他南米諸国)
  • 南米。国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

第12章 SWOT分析

第13章 サプライチェーン分析

第14章 輸出入分析

第15章 市場動向市場力学

  • 促進要因
  • 課題

第16章 市場動向と新興国市場の開拓

第17章 市場動向競合情勢

  • 企業プロフィール
    • Rent the Runway, Inc.
    • Glam Corner Pty Ltd
    • UNION STATION KANSAS CITY
    • American Eagle Outfitters, Inc.
    • CaaStle, Inc.
    • Le Tote, Inc.
    • Style Lend
    • Share Wardrobe
    • Dress & Go Company
    • Chic by Choice Company

第18章 戦略的提言

第19章 当社について・免責事項

目次
Product Code: 13057

The global online clothing rental market is expected to grow at a double-digit CAGR through 2027. Online clothing rental is a concept for a service that generally involves services that assist people in renting different clothing items to consumers according to their requirements for a set amount of time. Consumers evaluate these services as convenient and cost-effective. The user has the choice to rent clothing for a variety of events, including photo shoots, theme parties, corporate events, wedding ceremonies, and filming.

Online clothing rental services are helpful for people who want to wear new costumes for special events like weddings, theme parties, corporate events, photo shoots, and movie shoots but due to limited funds are not able to afford such products. For those with limited funds who cannot buy clothing from their preferred brands, rental services are an affordable alternative. Additionally, renting products would be seen as a more environmentally friendly way to consume clothing today, as businesses are making sustainability a key component of their marketing strategies. Renting clothing would be better for the environment and natural resources because it would cut down on toxic emissions and other pollutants released into the environment due to personal ownership. By incorporating garment rental into their business and sustainability strategies, clothing manufacturers could raise their social manufacturing standards.

Cost Effectiveness Propels the Market Growth

It is expected that fashion-conscious people who lack the money to buy the clothes they choose will utilize all the resources at their disposal. Renting a product is always more affordable, especially in this industry where fashion trends change frequently, and customers don't like to wear the same thing over and over. Customers prefer renting clothing; as a result, to stay in style.

Increasing Availability of Products On Online Platforms Fuels the Market Growth

Many people regularly buy clothing online because it's convenient, easy to research, and there are tools to compare prices, which outweigh the effort needed to go to a physical brick-and-mortar store. The consumer is expected to buy and rent clothing with less financial outlay and long-term use due to the availability of online rental platforms. The market's expansion and growth are greatly influenced by social networking sites like Facebook and Instagram as well as online communities because they spread information about established businesses and newcomers in the online clothing rental market. For Instance, Rent the Runway, a US-based online clothing rental company, is an e-commerce platform allowing users to buy designer apparel and accessories for rent. Jennifer Hyman and Jennifer Fleiss founded it. The company provides customers with various designer dresses, tops, sweaters, outerwear, pants, skirts, gowns, jumpsuits, activewear, maternity, etc., on their e-commerce platforms.

Technological Advancements Drive the Market Growth

The online clothing rental market is changing as a result of technological advancements. Online clothing retailers have synchronized all their operations and business processes due to technological advancement. For instance, H&M, a Swedish-based multinational clothing company, launched the blockchain-based clothes rental service with scannable IoT labels in 2021. Customers can choose dresses for immediate rental by scanning IoT-connected stickers with their smartphones at the H&M store. Customers can use this service by enrolling in Spin and making daily hire payments of up to USD11. Reselling or renting alongside innovation in materials is helping create sustainable consumption patterns.

Market Segmentation

The global online clothing rental market is segmented based on product type, User Orientation, business model, end-user, region, and competitive landscape. Based on product type, the market is fragmented into Knitwear, Trousers and Jeans, Jumpsuits, Suits and Blazers, Coats and Jackets, and Others (Skirts and Shorts, Ethnic Wear, etc.). Based on User Orientation, the market is segmented into Men, Women, and Kids. Based on the business model, the market is segmented into Standalone Model Vs. Subscription Model. Based on end-user, the market is segmented into Business-to-Business (B2B), Business-to-Consumer (B2C), and Consumer-to-Consumer (C2C).

Company Profile

Rent the Runway, Inc., Glam Corner Pty Ltd, UNION STATION KANSAS CITY, American Eagle Outfitters, Inc., CaaStle, Inc., Le Tote, Inc., Style Lend, Share Wardrobe, Dress & Go Company, Chic by Choice Company are the major market players in the global online clothing rental market.

Report Scope

In this report, the global online clothing rental market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Online Clothing Rental Market, By Product Type:

  • Knitwear
  • Trousers and Jeans
  • Jumpsuits
  • Suits and Blazers
  • Coats and Jackets
  • Others

Online Clothing Rental Market, By User Orientation:

  • Men
  • Women
  • Kids

Online Clothing Rental Market, By Business Model:

  • Standalone Model
  • Subscription Model

Online Clothing Rental Market, By End-User:

  • Business-to-Business (B2B)
  • Business-to-Consumer (B2C)
  • Consumer-to-Consumer (C2C)

Online Clothing Rental Market, By Region:

  • North America
    • The United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • France
    • Germany
    • United Kingdom
    • Italy Spain
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • South Africa
    • Turkey
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global online clothing rental market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Product Overview

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Impact of COVID-19 on Global Online Clothing Rental Market

5. Voice of Customer

  • 5.1. Respondent Demographics
    • 5.1.1. By Age
    • 5.1.2. By Gender
    • 5.1.3. By Occupation
    • 5.1.4. By Income Group
  • 5.2. Brand Awareness
  • 5.3. Factors Affecting Purchase Decision
  • 5.4. Sources of Information

6. Global Online Clothing Rental Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type (Knitwear, Trousers and Jeans, Jumpsuits, Suits and Blazers, Coats and Jackets, Others (Skirt and Shorts, Ethnic Wear, etc.)
    • 6.2.2. By User Orientation (Men, Women, and Kids)
    • 6.2.3. By Business Model (Standalone Model Vs. Subscription Model)
    • 6.2.4. By End-User (Business-to-Business (B2B), Business-to-Consumer (B2C), and Consumer-to-Consumer (C2C))
    • 6.2.5. By Region
    • 6.2.6. By Company (2021)
  • 6.3. Market Map (By Product Type, By User, By Business Model, By End User, By Region)

7. North America Online Clothing Rental Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type
    • 7.2.2. By User Orientation
    • 7.2.3. By Business Model
    • 7.2.4. By End User
    • 7.2.5. By Country
  • 7.3. North America: Country Analysis
    • 7.3.1. United States Online Clothing Rental Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Product Type
        • 7.3.1.2.2. By User Orientation
        • 7.3.1.2.3. By Business Model
        • 7.3.1.2.4. By End User
    • 7.3.2. Canada Online Clothing Rental Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Product Type
        • 7.3.2.2.2. By User Orientation
        • 7.3.2.2.3. By Business Model
        • 7.3.2.2.4. By End User
    • 7.3.3. Mexico Online Clothing Rental Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Product Type
        • 7.3.3.2.2. By User Orientation
        • 7.3.3.2.3. By Business Model
        • 7.3.3.2.4. By End User

8. Europe Online Clothing Rental Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type
    • 8.2.2. By User Orientation
    • 8.2.3. By Business Model
    • 8.2.4. By End User
    • 8.2.5. By Country (France; Germany; UK; Italy; Spain and Rest of Europe)
  • 8.3. Europe: Country Analysis
    • 8.3.1. France Online Clothing Rental Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Product Type
        • 8.3.1.2.2. By User Orientation
        • 8.3.1.2.3. By Business Model
        • 8.3.1.2.4. By End User
    • 8.3.2. Germany Online Clothing Rental Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Product Type
        • 8.3.2.2.2. By User Orientation
        • 8.3.2.2.3. By Business Model
        • 8.3.2.2.4. By End User
    • 8.3.3. United Kingdom Online Clothing Rental Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Product Type
        • 8.3.3.2.2. By User Orientation
        • 8.3.3.2.3. By Business Model
        • 8.3.3.2.4. By End User
    • 8.3.4. Italy Online Clothing Rental Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Product Type
        • 8.3.4.2.2. By User Orientation
        • 8.3.4.2.3. By Business Model
        • 8.3.4.2.4. By End User
    • 8.3.5. Spain Online Clothing Rental Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Product Type
        • 8.3.5.2.2. By User Orientation
        • 8.3.5.2.3. By Business Model
        • 8.3.5.2.4. By End User

9. Asia-Pacific Online Clothing Rental Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type
    • 9.2.2. By User Orientation
    • 9.2.3. By Business Model
    • 9.2.4. By End User
    • 9.2.5. By Country (China; India; Japan; South Korea; Australia; and Rest of Asia Pacific)
  • 9.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 9.3.1. China Online Clothing Rental Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Product Type
        • 9.3.1.2.2. By User Orientation
        • 9.3.1.2.3. By Business Model
        • 9.3.1.2.4. By End User
    • 9.3.2. India Online Clothing Rental Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Product Type
        • 9.3.2.2.2. By User Orientation
        • 9.3.2.2.3. By Business Model
        • 9.3.2.2.4. By End User
    • 9.3.3. Japan Online Clothing Rental Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Product Type
        • 9.3.3.2.2. By User Orientation
        • 9.3.3.2.3. By Business Model
        • 9.3.3.2.4. By End User
    • 9.3.4. South Korea Online Clothing Rental Market Outlook
      • 9.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.4.1.1. By Value
      • 9.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.4.2.1. By Product Type
        • 9.3.4.2.2. By User Orientation
        • 9.3.4.2.3. By Business Model
        • 9.3.4.2.4. By End User
    • 9.3.5. Australia Online Clothing Rental Market Outlook
      • 9.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.5.1.1. By Value
      • 9.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.5.2.1. By Product Type
        • 9.3.5.2.2. By User Orientation
        • 9.3.5.2.3. By Business Model
        • 9.3.5.2.4. By End User

10. Middle East and Africa Online Clothing Rental Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type
    • 10.2.2. By User Orientation
    • 10.2.3. By Business Model
    • 10.2.4. By End User
    • 10.2.5. By Country (South Africa; Saudi Arabia; UAE, Turkey, and Rest of Middle East & Africa)
  • 10.3. MEA: Country Analysis
    • 10.3.1. South Africa Online Clothing Rental Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Product Type
        • 10.3.1.2.2. By User Orientation
        • 10.3.1.2.3. By Business Model
        • 10.3.1.2.4. By End User
    • 10.3.2. Saudi Arabia Online Clothing Rental Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Product Type
        • 10.3.2.2.2. By User Orientation
        • 10.3.2.2.3. By Business Model
        • 10.3.2.2.4. By End User
    • 10.3.3. UAE Online Clothing Rental Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Product Type
        • 10.3.3.2.2. By User Orientation
        • 10.3.3.2.3. By Business Model
        • 10.3.3.2.4. By End User
    • 10.3.4. Turkey Online Clothing Rental Market Outlook
      • 10.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.4.1.1. By Value
      • 10.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.4.2.1. By Product Type
        • 10.3.4.2.2. By User Orientation
        • 10.3.4.2.3. By Business Model
        • 10.3.4.2.4. By End User

11. South America Online Clothing Rental Market Outlook

  • 11.1. Market Size & Forecast
    • 11.1.1. By Value
  • 11.2. Market Share & Forecast
    • 11.2.1. By Product Type
    • 11.2.2. By User Orientation
    • 11.2.3. By Business Model
    • 11.2.4. By End User
    • 11.2.5. By Country (Brazil; Argentina; Colombia; and Rest of South America)
  • 11.3. South America: Country Analysis
    • 11.3.1. Brazil Online Clothing Rental Market Outlook
      • 11.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.1.1.1. By Value
      • 11.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.1.2.1. By Product Type
        • 11.3.1.2.2. By User Orientation
        • 11.3.1.2.3. By Business Model
        • 11.3.1.2.4. By End User
    • 11.3.2. Argentina Online Clothing Rental Market Outlook
      • 11.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.2.1.1. By Value
      • 11.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.2.2.1. By Product Type
        • 11.3.2.2.2. By User Orientation
        • 11.3.2.2.3. By Business Model
        • 11.3.2.2.4. By End User
    • 11.3.3. Colombia Online Clothing Rental Market Outlook
      • 11.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.3.1.1. By Value
      • 11.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.3.2.1. By Product Type
        • 11.3.3.2.2. By User Orientation
        • 11.3.3.2.3. By Business Model
        • 11.3.3.2.4. By End User

12. SWOT Analysis

13. Supply Chain Analysis

14. Export & Import Analysis

15. Market Dynamics

  • 15.1. Drivers
  • 15.2. Challenges

16. Market Trends & Developments

17. Competitive Landscape

  • 17.1. Company Profiles
    • 17.1.1. Rent the Runway, Inc.
    • 17.1.2. Glam Corner Pty Ltd
    • 17.1.3. UNION STATION KANSAS CITY
    • 17.1.4. American Eagle Outfitters, Inc.
    • 17.1.5. CaaStle, Inc.
    • 17.1.6. Le Tote, Inc.
    • 17.1.7. Style Lend
    • 17.1.8. Share Wardrobe
    • 17.1.9. Dress & Go Company
    • 17.1.10. Chic by Choice Company

18. Strategic Recommendations

19. About Us & Disclaimer