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市場調査レポート
商品コード
1597117
北米のテニスラケット市場:2031年までの予測 - 地域別分析 - エンドユーザー別、材料別、流通チャネル別North America Tennis Racquet Market Forecast to 2031 - Regional Analysis - by End User, Material (Graphite, Titanium, Carbon Fiber, and Others), and Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others) |
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北米のテニスラケット市場:2031年までの予測 - 地域別分析 - エンドユーザー別、材料別、流通チャネル別 |
出版日: 2024年10月03日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 96 Pages
納期: 即納可能
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北米のテニスラケット市場は、2023年に1億6,220万米ドルとなり、2031年まで には2億3,872万米ドルに達すると予測され、2023年から2031年までのCAGRは4.9%と予測されています。
若年層におけるレクリエーションスポーツとしてのテニスの普及が北米のテニスラケット市場を牽引
フィットネスと健康の維持におけるスポーツの重要性に対する意識の高まりが、世界的にテニスへの参加率を高めています。さらに、テニスはドイツ、フランス、米国などの成熟した経済圏で、特に高齢者の間で大きな人気を博しています。さらに、有酸素運動の増加、安静時心拍数と血圧の低下、代謝機能の改善、骨密度の増加といった利点もあります。これに加えて、有酸素テニスはあらゆる年齢層の間で著しい人気を博しています。ウォームアップや有酸素運動など、高エネルギーのワークアウトを含むグループ活動であり、健康的な方法でカロリーを消費します。カーディオ・テニスは、グループ・エクササイズとフィットネスのポジティブな動向に従っており、Net Generationは、より多くの若者をこのスポーツに参加させることにも力を入れています。2023年1月12日、米国テニス協会(USTA)は、2022年に米国のテニス参加者数が100万人増加し、2,360万人以上がテニスをプレーし、3年連続で増加したと発表しました。参加者が成熟期を迎え、その結果、自由度の高い収入が増えたため、複数のスポーツ活動への参加に費やす支出が増えています。これはテニス業界の発展に非常に有益であり、テニス用品の需要は予測期間中、テニスラケット市場の拡大を支えると予測されます。
北米のテニスラケット市場概要
北米地域には米国、カナダ、メキシコが含まれます。米国とカナダは最も著名なスポーツ国家であり、様々なスポーツ施設やインフラが整備され、主要なスポーツイベントが開催されています。テニスのプレーに関連する健康的なライフスタイルに対する意識の高まりが、予測期間中のテニスラケット市場の成長を後押しすると予想されます。あらゆる年齢層のフィットネス意識の高まりは、人々のスポーツ参加率を高め、国民の健康だけでなく経済にも利益をもたらしています。さらに、若者の間でレクリエーション・スポーツとしてテニスの普及が進んでいることも、人口のテニス参加率の増加を支えています。米国テニス協会(USTA)によると、米国のテニス参加人口は2022年に100万人増加し、3年連続で2,360万人以上がこのスポーツをプレーし、スポーツ参加は増加しています。カナダでも、2023年3月14日に発表された身体活動評議会(PAC)の報告書によると、2022年にテニスの参加者が100万人増加しました。したがって、上記の結果はテニスラケット市場の成長に有利です。さらに、地域全体におけるテニス協会の支援の高まりが、プレーヤーにテニスラケットの採用を促しています。例えば、米国テニス協会(USTA)財団は、全国ジュニアテニスリーグ(NJTL)支部に700万米ドル以上の支援、サービス、割り当てを行い、無料または低料金のテニスや教育プログラムを通じて恵まれない青少年を支援しています。さらに、2022年には46人の学生指導者に43万5,000米ドルを超える奨学金を授与しました。このように、協会による大規模な支援は、人口の間でテニスの膨大な採用をもたらす傾向があり、テニスラケット市場の成長を促進すると予測されています。
北米のテニスラケット市場の収益と2031年までの予測(金額)
北米のテニスラケット市場セグメンテーション
北米のテニスラケット市場は、エンドユーザー、材料、流通チャネル、国別にセグメント化されています。
エンドユーザーに基づき、北米のテニスラケット市場は大人と子供に二分されます。2023年の市場シェアは大人セグメントが大きいです。さらに、大人セグメントは男性と女性にサブセグメント化されます。
材料別では、北米のテニスラケット市場はグラファイト、チタン、カーボンファイバー、その他に分類されます。2023年にはカーボンファイバーセグメントが最大の市場シェアを占めています。
流通チャネル別では、北米のテニスラケット市場はスーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に分類されます。2023年はスーパーマーケット・ハイパーマーケット部門が最大シェアを占めました。
国別では、北米のテニスラケット市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2023年の北米のテニスラケット市場シェアは米国が独占しました。
YONEX Co Ltd、Sumitomo Rubber Industries Ltd、HEAD、Babolat、Wilson Sporting Goods、GAMMA Sports、PACIFIC Holding GmbH、Maus Freres SA、Authentic Brands Group LLC.は、北米のテニスラケット市場で事業を展開する主要企業です。
The North America tennis racquet market was valued at US$ 162.20 million in 2023 and is expected to reach US$ 238.72 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 4.9% from 2023 to 2031 .
Adoption of Tennis as Recreational Sport in Young Population Fuels North America Tennis Racquet Market
Growing awareness regarding the significance of sports in sustaining fitness and health has increased the participation rate in tennis worldwide. Furthermore, tennis has gained significant popularity, particularly among the elderly population, in matured economies including Germany, France, and the US. Moreover, it also exhibits certain advantages such as increasing aerobic activities, lowering resting heart rate and blood pressure, improving metabolic function, and increasing bone density. In addition to this, cardio tennis has gained remarkable popularity among all age groups. It is a group activity that includes a high-energy workout, including warm-up and cardio workouts to burn calories in a healthy way. Cardio tennis follows the positive trends in group exercise and fitness, and Net Generation is also focusing on bringing more youth into the sport. On January 12, 2023, The United States Tennis Association (USTA), stated that the number of US tennis participants grew by 1 million players in 2022, with more than 23.6 million playing tennis, and it was the third consecutive year that the sport had seen an increase. As the participants are entering maturity and consequently experiencing increased flexible income, spending on participation in multiple sports activities has increased. This has been highly beneficial for the development of the tennis industry, and demand for tennis equipment is projected to support the expansion of the tennis racquet market over the forecast period.
North America Tennis Racquet Market Overview
The North America region includes the US, Canada, and Mexico. The US and Canada are the most prominent sports nations, with various sports facilities and infrastructure, hosting major sporting events in the countries. Increased awareness about a healthy lifestyle associated with playing tennis is expected to boost the growth of the tennis racquet market during the forecast period. Growing fitness consciousness among all age groups has increased the participation rate of people in sports, which benefits not only the nation's health but also the economy. Additionally, the increased participation of the population in tennis has also been supported due to the increased adoption of tennis as a recreational sport among the youth. According to the United States Tennis Association (USTA), the US tennis participation grew by 1 million players in 2022, with over 23.6 million people playing the sport, for the third consecutive year, and sports participation has increased. In Canada, tennis participation also increased by 1 million players in 2022, according to a report by the Physical Activity Council (PAC), released on March 14, 2023. Hence, the results mentioned above favor the growth of the tennis racquet market. Further, the rising tennis associations' support across the region has encouraged the players to adopt the tennis racquet. For instance, the United States Tennis Association (USTA) Foundation has contributed over US$ 7 million in support, services and allocated to National Junior Tennis League (NJTL) chapters, which support under-resourced youth through free or low-cost tennis and education programs. Additionally, it awarded over US$ 435,000 in scholarships for 46 student leaders in 2022. Thus, massive support by the associations tends to result in the vast adoption of tennis amongst the population, projected to drive the tennis racquet market growth.
North America Tennis Racquet Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
North America Tennis Racquet Market Segmentation
The North America tennis racquet market is segmented into end user, material, distribution channel, and country.
Based on end user, the North America tennis racquet market is bifurcated into adults and kids. The adults segment held a larger market share in 2023. Furthermore, the adults segment is sub segmented into men and women.
In terms of material, the North America tennis racquet market is categorized into graphite, titanium, carbon fiber, and others. The carbon fiber segment held the largest market share in 2023.
By distribution channel, the North America tennis racquet market is segmented into supermarkets & hypermarkets , specialty stores, online retail, and others. The supermarkets & hypermarkets segment held the largest market share in 2023.
By country, the North America tennis racquet market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America tennis racquet market share in 2023.
YONEX Co Ltd, Sumitomo Rubber Industries Ltd, HEAD, Babolat, Wilson Sporting Goods, GAMMA Sports, PACIFIC Holding GmbH, Maus Freres SA, and Authentic Brands Group LLC. are some of the leading companies operating in the North America tennis racquet market.