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市場調査レポート
商品コード
1562304
北米のワークウェア市場の2030年予測-地域別分析-製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、最終用途別North America Workwear Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type, Category, Distribution Channel, and End Use |
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北米のワークウェア市場の2030年予測-地域別分析-製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、最終用途別 |
出版日: 2024年07月04日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 74 Pages
納期: 即納可能
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北米のワークウェア市場は、2022年に112億4,040万米ドルと評価され、2030年には173億2,980万米ドルに達すると予測され、2022~2030年のCAGRは5.6%と推定されます。
最新技術による製品革新が北米のワークウェア市場を活性化
ワークウェア産業は、世界の市場の変化に牽引されて絶えず革新しており、技術革新の動向の高まりが成長を支えています。快適性、安全性、耐久性を重視する傾向が強まっているため、より軽量な防護服や装備品への需要が高まっており、同地域の市場を牽引すると予想されます。主要生産者は、効率を高め、品質を向上させ、全体的な生産性を高める方法を絶えず模索しています。彼らは、着用者の快適性を向上させ、職場での危険を防止するために、生地に優れた特性を取り入れ、通気性を強化しています。また、より軽いワークウェアへのニーズの高まりが繊維の革新を促し、最終的に衣服のデザイン変更につながっています。例えば、DuPont Kevlarは、手の保護のための個人用保護具(PPE)に革命をもたらす熱的・機械的保護におけるイノベーションを継続的に奨励しています。さらに2019年6月、Carhartt, Inc.はフルスイング技術の特許を取得しました。この技術は、衣服の完全性と機能を維持しながら、より優れた可動域を提供することで運動性を向上させる隠しストレッチバック層を組み込むことを目的としています。
さらに、医療北米のワークウェア市場で事業を展開する企業は、医療廃棄物やPPEの総コストを削減するために、新しく革新的な再利用可能な個人用保護具を開発しています。このように、様々な主要メーカーによる新技術を用いた製品革新の増加は、北米のワークウェア市場全体の重要な動向として浮上しています。
北米のワークウェア市場概要
労働災害の増加、手術件数と労働災害による死亡者数の増加、安全衣料に対する高い需要、石油・ガス、食品、自動車などのエンドユーザーによる労働安全に対する支出の増加、重要な市場参入企業の存在は、北米のワークウェア市場の成長を促進する顕著な要因の一部です。加えて、この地域では工場や現場作業員の安全性に関する政府規制が厳しく、基準不遵守に対する罰則もあるため、ワークウェアの採用が増加しています。主に石油・ガス、化学、建設、医療、その他の産業からの産業用ワークウェアの需要の増加が、この地域の市場成長を促進しています。これらの産業で働く労働者は、仕事や作業の性質上、様々なリスクにさらされています。そのため、これらの産業では、職場でそのような極限状態に耐える機能的で高性能なワークウェアが必要とされています。
さらに、北米ではCOVID-19の流行により、医療産業におけるワークウェアの需要が高まった。米国は、個人防護具の生産を強化し、パンデミック時の国内使用のために希少な医療資源の輸出を制限するため、国防生産法(DPA)などの特別法を制定しました。また、メーカーは市場の成長に対応し、北米で高品質の製品を提供するため、研究開発活動に多額の投資を行っています。さらに、3M、Aramark、Lakeland, Inc.が、この地域で事業を展開する有力企業です。
さらに、地域メーカーは産業用ワークウェアの研究開発に多額の投資を行っており、これが北米地域の産業用ワークウェア市場を押し上げています。また、新製品の発売がこの地域の市場成長を促進すると予想されています。例えば、Carhartt, Inc.は、2022年3月4日、暑い日やより困難な作業に対抗するために、建設産業労働者向けのワークウェアForce Relaxed Fit Pocket T-Shirtを発売しました。このTシャツは、メッシュパネル技術、カバー力を高めるドロップテールヘム、25 UPFサンプロテクション、強化されたストレッチ性を備えています。
北米のワークウェア市場の収益と2030年までの予測(金額)
北米のワークウェア市場のセグメンテーション
北米のワークウェア市場は、製品タイプ、カテゴリー、最終用途、国別に区分されます。
製品タイプに基づき、北米のワークウェア市場はトップウェア、ボトムウェア、カバーオールに分類されます。トップウェアセグメントが2022年に最大のシェアを占めました。
カテゴリー別では、北米のワークウェア市場は男性、女性、ユニセックスに区分されます。男性セグメントが2022年に最大のシェアを占めました。
流通チャンネル別では、北米のワークウェア市場は卸売業者、スーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンラインプラットフォームに区分されます。スーパーマーケットとハイパーマーケット部門が2022年に最大のシェアを占めました。
最終用途別では、北米のワークウェア市場は建設、石油・ガス、化学、医療、その他に区分されます。その他セグメントが2022年に最大のシェアを占めました。
国別では、北米のワークウェア市場は米国、カナダ、メキシコに分類されます。米国が2022年の北米のワークウェア市場を独占しました。
Carhattt, Inc.、ARAMARK、Alisco Group、Alexandra、3M、Honeywell International Inc.、Lakeland Industries Inc.などが北米のワークウェア市場で事業を展開する主要企業です。
The North America workwear market was valued at US$ 11,240.40 million in 2022 and is expected to reach US$ 17,329.80 million by 2030; it is estimated to register at a CAGR of 5.6% from 2022 to 2030.
Increasing Product Innovation with the Latest Technologies Fuels North America Workwear Market
The workwear industry is constantly innovating, driven by changes in the global market, and the rising trend of technological innovation supports the growth. The rise in demand for lighter protective apparel and equipment due to the increasing focus on comfort, safety, and durability is anticipated to drive the market in the region. The key producers continually seek ways to increase efficiency, boost quality, and increase overall productivity. They are incorporating better properties in their fabric and enhanced breathability to improve the wearer's comfort and prevent workplace hazards. Also, the growing need for lighter workwear has driven textile innovations, ultimately leading to garment design modifications. For instance, DuPont Kevlar continually encourages innovations in thermal and mechanical protection that are revolutionizing personal protective equipment (PPE) for hand protection. Additionally, in June 2019, Carhartt, Inc. received a patent for its Full Swing technology. This technology is aimed to incorporate a concealed stretch-back layer that improves mobility by providing a more excellent range of motion while maintaining the integrity and function of the garment.
Moreover, companies operating in the healthcare North America workwear market are developing new and innovative reusable personal protective equipment to decrease medical waste and the overall cost of PPE. Thus, increasing product innovation with new technology by various key manufacturers is emerging as a significant trend in the overall North America workwear market.
North America Workwear Market Overview
Increasing cases of occupational injuries, an increase in the number of surgeries and occupational deaths, high demand for safety apparel, growing expenditure on work safety by the end users such as oil and gas, food, and automotive, and the presence of significant market players are some of the prominent factors propelling the workwear market growth in North America. In addition, stringent government regulations in the region regarding the safety of working professionals in factories and on-site workers, coupled with penalties for non-compliance with the standards, augmented the adoption of workwear. The rise in demand for industrial workwear, mainly from oil & gas, chemical, construction, healthcare, and other industries, is fueling the market growth in the region. Workers across these industries are exposed to various risks owing to the nature of the job or task. Therefore, these industries require functional and high-performance workwear that endure such extremities at the workplace.
Further, the demand for workwear in the healthcare industry escalated in North America owing to the COVID-19 pandemic. The U.S. enacted special laws such as the Defense Production Act (DPA) to enhance the production of personal protective equipment and restrict the export of scarce medical resources for domestic use during the pandemic. Also, manufacturers are investing significantly in research and development activities to cater to the market's growth and offer high-quality products in North America. Further, 3M, Aramark, and Lakeland, Inc. are the prominent players operating in the region.
Further, regional manufacturers are investing large amounts in the research and development of industrial workwear, which boosts the market for industrial workwear in the North American region. Also, the new product launches are anticipated to propel regional market growth. For instance, Carhartt, Inc., on March 4, 2022, launched Force Relaxed Fit Pocket T-Shirt workwear for construction industry workers to combat hotter days and more challenging work. The T-shirt has mesh panel technology, a dropped tail hem for increased coverage, 25 UPF sun protection, and enhanced stretch.
North America Workwear Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
North America Workwear Market Segmentation
The North America workwear market is segmented based on product type, category, end use, and country.
Based on product type, the North America workwear market is categorized into topwear, bottomwear, and coveralls. The topwear segment held the largest share in 2022.
In terms of category, the North America workwear market is segmented into men, women, and unisex. The men segment held the largest share in 2022.
Based on distribution channel, the North America workwear market is segmented into wholesalers, supermarkets and hypermarkets, specialty stores, and online platforms. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest share in 2022.
By end use, the North America workwear market is segmented into construction, oil and gas, chemicals, healthcare, and others. The others segment held the largest share in 2022.
Based on country, the North America workwear market is categorized into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America workwear market in 2022.
Carhattt, Inc., ARAMARK, Alisco Group, Alexandra, 3M, Honeywell International Inc., and Lakeland Industries Inc are some of the leading companies operating in the North America workwear market.