市場調査レポート
商品コード
1562304

北米のワークウェア市場の2030年予測-地域別分析-製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、最終用途別

North America Workwear Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type, Category, Distribution Channel, and End Use


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北米のワークウェア市場の2030年予測-地域別分析-製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、最終用途別
出版日: 2024年07月04日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 74 Pages
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  • 図表
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概要

北米のワークウェア市場は、2022年に112億4,040万米ドルと評価され、2030年には173億2,980万米ドルに達すると予測され、2022~2030年のCAGRは5.6%と推定されます。

最新技術による製品革新が北米のワークウェア市場を活性化

ワークウェア産業は、世界の市場の変化に牽引されて絶えず革新しており、技術革新の動向の高まりが成長を支えています。快適性、安全性、耐久性を重視する傾向が強まっているため、より軽量な防護服や装備品への需要が高まっており、同地域の市場を牽引すると予想されます。主要生産者は、効率を高め、品質を向上させ、全体的な生産性を高める方法を絶えず模索しています。彼らは、着用者の快適性を向上させ、職場での危険を防止するために、生地に優れた特性を取り入れ、通気性を強化しています。また、より軽いワークウェアへのニーズの高まりが繊維の革新を促し、最終的に衣服のデザイン変更につながっています。例えば、DuPont Kevlarは、手の保護のための個人用保護具(PPE)に革命をもたらす熱的・機械的保護におけるイノベーションを継続的に奨励しています。さらに2019年6月、Carhartt, Inc.はフルスイング技術の特許を取得しました。この技術は、衣服の完全性と機能を維持しながら、より優れた可動域を提供することで運動性を向上させる隠しストレッチバック層を組み込むことを目的としています。

さらに、医療北米のワークウェア市場で事業を展開する企業は、医療廃棄物やPPEの総コストを削減するために、新しく革新的な再利用可能な個人用保護具を開発しています。このように、様々な主要メーカーによる新技術を用いた製品革新の増加は、北米のワークウェア市場全体の重要な動向として浮上しています。

北米のワークウェア市場概要

労働災害の増加、手術件数と労働災害による死亡者数の増加、安全衣料に対する高い需要、石油・ガス、食品、自動車などのエンドユーザーによる労働安全に対する支出の増加、重要な市場参入企業の存在は、北米のワークウェア市場の成長を促進する顕著な要因の一部です。加えて、この地域では工場や現場作業員の安全性に関する政府規制が厳しく、基準不遵守に対する罰則もあるため、ワークウェアの採用が増加しています。主に石油・ガス、化学、建設、医療、その他の産業からの産業用ワークウェアの需要の増加が、この地域の市場成長を促進しています。これらの産業で働く労働者は、仕事や作業の性質上、様々なリスクにさらされています。そのため、これらの産業では、職場でそのような極限状態に耐える機能的で高性能なワークウェアが必要とされています。

さらに、北米ではCOVID-19の流行により、医療産業におけるワークウェアの需要が高まった。米国は、個人防護具の生産を強化し、パンデミック時の国内使用のために希少な医療資源の輸出を制限するため、国防生産法(DPA)などの特別法を制定しました。また、メーカーは市場の成長に対応し、北米で高品質の製品を提供するため、研究開発活動に多額の投資を行っています。さらに、3M、Aramark、Lakeland, Inc.が、この地域で事業を展開する有力企業です。

さらに、地域メーカーは産業用ワークウェアの研究開発に多額の投資を行っており、これが北米地域の産業用ワークウェア市場を押し上げています。また、新製品の発売がこの地域の市場成長を促進すると予想されています。例えば、Carhartt, Inc.は、2022年3月4日、暑い日やより困難な作業に対抗するために、建設産業労働者向けのワークウェアForce Relaxed Fit Pocket T-Shirtを発売しました。このTシャツは、メッシュパネル技術、カバー力を高めるドロップテールヘム、25 UPFサンプロテクション、強化されたストレッチ性を備えています。

北米のワークウェア市場の収益と2030年までの予測(金額)

北米のワークウェア市場のセグメンテーション

北米のワークウェア市場は、製品タイプ、カテゴリー、最終用途、国別に区分されます。

製品タイプに基づき、北米のワークウェア市場はトップウェア、ボトムウェア、カバーオールに分類されます。トップウェアセグメントが2022年に最大のシェアを占めました。

カテゴリー別では、北米のワークウェア市場は男性、女性、ユニセックスに区分されます。男性セグメントが2022年に最大のシェアを占めました。

流通チャンネル別では、北米のワークウェア市場は卸売業者、スーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンラインプラットフォームに区分されます。スーパーマーケットとハイパーマーケット部門が2022年に最大のシェアを占めました。

最終用途別では、北米のワークウェア市場は建設、石油・ガス、化学、医療、その他に区分されます。その他セグメントが2022年に最大のシェアを占めました。

国別では、北米のワークウェア市場は米国、カナダ、メキシコに分類されます。米国が2022年の北米のワークウェア市場を独占しました。

Carhattt, Inc.、ARAMARK、Alisco Group、Alexandra、3M、Honeywell International Inc.、Lakeland Industries Inc.などが北米のワークウェア市場で事業を展開する主要企業です。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 主要洞察
  • 市場の魅力
    • 市場の魅力

第3章 調査手法

  • 調査範囲
  • 2次調査
  • 1次調査

第4章 北米のワークウェア市場情勢

  • 概観
  • PEST分析
    • 北米

第5章 北米のワークウェア市場:主要市場力学

  • 市場促進要因
    • 労働災害件数の増加
    • 厳しい政府規制の採用
  • 市場抑制要因
    • 産業オートメーションの採用増加
  • 市場機会
    • eコマース流通チャンネルの採用
  • 今後の動向
    • 最新技術による製品イノベーションの増加
  • 影響分析

第6章 ワークウェア市場:北米市場分析

  • 北米のワークウェア市場の売上高
  • 北米のワークウェア市場の予測・分析

第7章 北米のワークウェア市場分析-製品タイプ

  • トップウェア
    • トップウェア概要
    • トップウェア市場の収益と2030年までの予測
  • ボトムウェア
    • ボトムウェア概要
    • ボトムウェア市場規模、収益と2030年までの予測
  • カバーオール
    • カバーオール概要
    • カバーオールの市場規模、収益と2030年までの予測

第8章 北米のワークウェア市場分析-カテゴリー

  • 男性用
    • 男性市場、収益と2030年までの予測
  • 女性
    • 女性市場、収益と2030年までの予測
  • ユニセックス
    • ユニセックス概要
    • ユニセックス市場、収益と2030年までの予測

第9章 北米のワークウェア市場分析:流通チャンネル

  • 卸売業者
    • 卸売業者市場の収益と2030年までの予測
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
    • スーパーマーケットとハイパーマーケット市場の収益と2030年までの予測
  • 専門店
    • 専門店概要
    • 専門店の市場規模、収益と2030年までの予測
  • オンラインプラットフォーム
    • オンラインプラットフォームの市場規模、収益と2030年までの予測

第10章 北米のワークウェア市場分析:最終用途

  • 建設
    • 建設市場の規模、収益と2030年までの予測
  • 石油・ガス
    • 石油・ガス市場の収益と2030年までの予測
  • 化学
    • 化学市場の収益と2030年までの予測
  • 医療
    • 医療市場の収益と2030年までの予測
  • その他
    • その他市場の収益と2030年までの予測

第11章 北米のワークウェア市場:国別分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第12章 業界情勢

  • イントロダクション
  • 事業計画と戦略
  • 製品ニュース

第13章 企業プロファイル

  • Carhartt, Inc.
  • ARAMARK
  • Alisco Group
  • Alexandra
  • 3M
  • Honeywell International Inc.
  • Lakeland Industries Inc.

第14章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. North America Workwear Market Segmentation
  • Table 2. North America Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Table 3. North America Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - Product Type
  • Table 4. North America Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - Category
  • Table 5. North America Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - Distribution Channel
  • Table 6. North America Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - End Use
  • Table 7. US Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Product Type
  • Table 8. US Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Category
  • Table 9. US Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Distribution Channel
  • Table 10. US Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By End Use
  • Table 11. Canada Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Product Type
  • Table 12. Canada Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Category
  • Table 13. Canada Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Distribution Channel
  • Table 14. Canada Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By End Use
  • Table 15. Mexico Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Product Type
  • Table 16. Mexico Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Category
  • Table 17. Mexico Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By Distribution Channel
  • Table 18. Mexico Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million) - By End Use

List Of Figures

  • Figure 1. North America Workwear Market Segmentation, By Country
  • Figure 2. North America: PEST Analysis
  • Figure 3. Market Dynamics: North America Workwear Market
  • Figure 4. North America Workwear Market Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 5. North America Workwear Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
  • Figure 6. Workwear Market Share (%) - Product Type, 2022 and 2030
  • Figure 7. Topwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 8. Bottomwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 9. Coveralls Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 10. North America Workwear Market Share (%) - Category, 2022 and 2030
  • Figure 11. Men Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 12. Women Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 13. Unisex Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 14. North America Workwear Market Share (%) - Distribution Channel, 2022 and 2030
  • Figure 15. Wholesalers Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 16. Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 17. Specialty Stores Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 18. Online Platforms Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 19. North America Workwear Market Share (%) - End Use, 2022 and 2030
  • Figure 20. Construction Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 21. Oil and Gas Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 22. Chemicals Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 23. Healthcare Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 24. Others Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 25. North America Workwear Market, by Key Country - Revenue (2022) (US$ Million)
  • Figure 26. North America Workwear Market Breakdown by Key Countries, 2022 and 2030 (%)
  • Figure 27. US Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 28. Canada Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
  • Figure 29. Mexico Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
目次
Product Code: BMIRE00027203

The North America workwear market was valued at US$ 11,240.40 million in 2022 and is expected to reach US$ 17,329.80 million by 2030; it is estimated to register at a CAGR of 5.6% from 2022 to 2030.

Increasing Product Innovation with the Latest Technologies Fuels North America Workwear Market

The workwear industry is constantly innovating, driven by changes in the global market, and the rising trend of technological innovation supports the growth. The rise in demand for lighter protective apparel and equipment due to the increasing focus on comfort, safety, and durability is anticipated to drive the market in the region. The key producers continually seek ways to increase efficiency, boost quality, and increase overall productivity. They are incorporating better properties in their fabric and enhanced breathability to improve the wearer's comfort and prevent workplace hazards. Also, the growing need for lighter workwear has driven textile innovations, ultimately leading to garment design modifications. For instance, DuPont Kevlar continually encourages innovations in thermal and mechanical protection that are revolutionizing personal protective equipment (PPE) for hand protection. Additionally, in June 2019, Carhartt, Inc. received a patent for its Full Swing technology. This technology is aimed to incorporate a concealed stretch-back layer that improves mobility by providing a more excellent range of motion while maintaining the integrity and function of the garment.

Moreover, companies operating in the healthcare North America workwear market are developing new and innovative reusable personal protective equipment to decrease medical waste and the overall cost of PPE. Thus, increasing product innovation with new technology by various key manufacturers is emerging as a significant trend in the overall North America workwear market.

North America Workwear Market Overview

Increasing cases of occupational injuries, an increase in the number of surgeries and occupational deaths, high demand for safety apparel, growing expenditure on work safety by the end users such as oil and gas, food, and automotive, and the presence of significant market players are some of the prominent factors propelling the workwear market growth in North America. In addition, stringent government regulations in the region regarding the safety of working professionals in factories and on-site workers, coupled with penalties for non-compliance with the standards, augmented the adoption of workwear. The rise in demand for industrial workwear, mainly from oil & gas, chemical, construction, healthcare, and other industries, is fueling the market growth in the region. Workers across these industries are exposed to various risks owing to the nature of the job or task. Therefore, these industries require functional and high-performance workwear that endure such extremities at the workplace.

Further, the demand for workwear in the healthcare industry escalated in North America owing to the COVID-19 pandemic. The U.S. enacted special laws such as the Defense Production Act (DPA) to enhance the production of personal protective equipment and restrict the export of scarce medical resources for domestic use during the pandemic. Also, manufacturers are investing significantly in research and development activities to cater to the market's growth and offer high-quality products in North America. Further, 3M, Aramark, and Lakeland, Inc. are the prominent players operating in the region.

Further, regional manufacturers are investing large amounts in the research and development of industrial workwear, which boosts the market for industrial workwear in the North American region. Also, the new product launches are anticipated to propel regional market growth. For instance, Carhartt, Inc., on March 4, 2022, launched Force Relaxed Fit Pocket T-Shirt workwear for construction industry workers to combat hotter days and more challenging work. The T-shirt has mesh panel technology, a dropped tail hem for increased coverage, 25 UPF sun protection, and enhanced stretch.

North America Workwear Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Workwear Market Segmentation

The North America workwear market is segmented based on product type, category, end use, and country.

Based on product type, the North America workwear market is categorized into topwear, bottomwear, and coveralls. The topwear segment held the largest share in 2022.

In terms of category, the North America workwear market is segmented into men, women, and unisex. The men segment held the largest share in 2022.

Based on distribution channel, the North America workwear market is segmented into wholesalers, supermarkets and hypermarkets, specialty stores, and online platforms. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest share in 2022.

By end use, the North America workwear market is segmented into construction, oil and gas, chemicals, healthcare, and others. The others segment held the largest share in 2022.

Based on country, the North America workwear market is categorized into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America workwear market in 2022.

Carhattt, Inc., ARAMARK, Alisco Group, Alexandra, 3M, Honeywell International Inc., and Lakeland Industries Inc are some of the leading companies operating in the North America workwear market.

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.2 Market Segmentation

2. Executive Summary

  • 2.1 Key Insights
  • 2.2 Market Attractiveness
    • 2.2.1 Market Attractiveness

3. Research Methodology

  • 3.1 Coverage
  • 3.2 Secondary Research
  • 3.3 Primary Research

4. North America Workwear Market Landscape

  • 4.1 Overview
  • 4.2 PEST Analysis
    • 4.2.1 North America

5. North America Workwear Market - Key Market Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Increase in the Number of Industrial Accidents
    • 5.1.2 Introduction of Stringent Government Regulations
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Increased Adoption of Industrial Automation
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 Adoption of E-commerce Sales Channel
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Increasing Product Innovation with the Latest Technologies
  • 5.5 Impact Analysis

6. Workwear Market - North America Market Analysis

  • 6.1 North America Workwear Market Revenue (US$ Million)
  • 6.2 North America Workwear Market Forecast and Analysis

7. North America Workwear Market Analysis - Product Type

  • 7.1 Topwear
    • 7.1.1 Overview
    • 7.1.2 Topwear Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.2 Bottomwear
    • 7.2.1 Overview
    • 7.2.2 Bottomwear Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.3 Coveralls
    • 7.3.1 Overview
    • 7.3.2 Coveralls Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

8. North America Workwear Market Analysis - Category

  • 8.1 Men
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Men Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 8.2 Women
    • 8.2.1 Overview
    • 8.2.2 Women Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 8.3 Unisex
    • 8.3.1 Overview
    • 8.3.2 Unisex Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

9. North America Workwear Market Analysis - Distribution Channel

  • 9.1 Wholesalers
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Wholesalers Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 9.2 Supermarkets and Hypermarkets
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 9.3 Specialty Stores
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Specialty Stores Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 9.4 Online Platforms
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Online Platforms Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

10. North America Workwear Market Analysis - End Use

  • 10.1 Construction
    • 10.1.1 Overview
    • 10.1.2 Construction Market, Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.2 Oil and Gas
    • 10.2.1 Overview
    • 10.2.2 Oil and Gas Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.3 Chemicals
    • 10.3.1 Overview
    • 10.3.2 Chemicals Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.4 Healthcare
    • 10.4.1 Overview
    • 10.4.2 Healthcare Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.5 Others
    • 10.5.1 Overview
    • 10.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

11. North America Workwear Market -Country Analysis

  • 11.1 North America
    • 11.1.1 North America Workwear Market Overview
    • 11.1.2 North America Workwear Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
      • 11.1.2.1 North America Workwear Market Breakdown by Country
      • 11.1.2.2 US Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.2.1 US Workwear Market Breakdown by Product Type
        • 11.1.2.2.2 US Workwear Market Breakdown by Category
        • 11.1.2.2.3 US Workwear Market Breakdown by Distribution Channel
        • 11.1.2.2.4 US Workwear Market Breakdown by End Use
      • 11.1.2.3 Canada Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.3.1 Canada Workwear Market Breakdown by Product Type
        • 11.1.2.3.2 Canada Workwear Market Breakdown by Category
        • 11.1.2.3.3 Canada Workwear Market Breakdown by Distribution Channel
        • 11.1.2.3.4 Canada Workwear Market Breakdown by End Use
      • 11.1.2.4 Mexico Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.4.1 Mexico Workwear Market Breakdown by Product Type
        • 11.1.2.4.2 Mexico Workwear Market Breakdown by Category
        • 11.1.2.4.3 Mexico Workwear Market Breakdown by Distribution Channel
        • 11.1.2.4.4 Mexico Workwear Market Breakdown by End Use

12. Industry Landscape

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Business Planning and Strategy
  • 12.3 Product News

13. Company Profiles

  • 13.1 Carhartt, Inc.
    • 13.1.1 Key Facts
    • 13.1.2 Business Description
    • 13.1.3 Products and Services
    • 13.1.4 Financial Overview
    • 13.1.5 SWOT Analysis
    • 13.1.6 Key Developments
  • 13.2 ARAMARK
    • 13.2.1 Key Facts
    • 13.2.2 Business Description
    • 13.2.3 Products and Services
    • 13.2.4 Financial Overview
    • 13.2.5 SWOT Analysis
    • 13.2.6 Key Developments
  • 13.3 Alisco Group
    • 13.3.1 Key Facts
    • 13.3.2 Business Description
    • 13.3.3 Products and Services
    • 13.3.4 Financial Overview
    • 13.3.5 SWOT Analysis
    • 13.3.6 Key Developments
  • 13.4 Alexandra
    • 13.4.1 Key Facts
    • 13.4.2 Business Description
    • 13.4.3 Products and Services
    • 13.4.4 Financial Overview
    • 13.4.5 SWOT Analysis
    • 13.4.6 Key Developments
  • 13.5 3M
    • 13.5.1 Key Facts
    • 13.5.2 Business Description
    • 13.5.3 Products and Services
    • 13.5.4 Financial Overview
    • 13.5.5 SWOT Analysis
    • 13.5.6 Key Developments
  • 13.6 Honeywell International Inc.
    • 13.6.1 Key Facts
    • 13.6.2 Business Description
    • 13.6.3 Products and Services
    • 13.6.4 Financial Overview
    • 13.6.5 SWOT Analysis
    • 13.6.6 Key Developments
  • 13.7 Lakeland Industries Inc.
    • 13.7.1 Key Facts
    • 13.7.2 Business Description
    • 13.7.3 Products and Services
    • 13.7.4 Financial Overview
    • 13.7.5 SWOT Analysis
    • 13.7.6 Key Developments

14. Appendix