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市場調査レポート
商品コード
1509796
米国のスリープウェア市場:規模・予測、地域別シェア、動向、成長機会分析:製品タイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別US Sleepwear Market Size and Forecast, Regional Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Product Type, End User, Distribution Channel, and Region |
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米国のスリープウェア市場:規模・予測、地域別シェア、動向、成長機会分析:製品タイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別 |
出版日: 2024年06月19日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 即納可能
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米国のスリープウェア市場規模は、2023年に96億5,000万米ドル、2031年には150億5,000万米ドルに達すると予測され、2023年から2031年までのCAGRは5.7%と推定されます。
ここ数年、顧客は特にシルクのような高級生地で作られたスリープウェアを購入するようになってきています。高級スリープウェアに対する需要の高まりは、主要市場企業をターゲット層の需要を満たす製品を製造するよう促しています。セルフケアの習慣やリラックスタイムへの消費者行動のシフトは、米国のスリープウェア市場に貢献しています。さらに、同国は世界でも有数の経済大国であり、ファッション市場でもあります。スリープウェアメーカーは、多様化する顧客の需要に応えるため、製品の発売や事業拡大といった戦略的な取り組みを行っています。2023年8月、メイシーズ(Macy's)はギャップ(Gap)と提携し、スーパーマーケット、各社のウェブサイト、eコマース・モバイルアプリで購入可能な専用スリープウェアを発売しました。このスリープウェアは、快適で通気性の良い素材を使用し、男女兼用でデザインされています。
多くの人が日中もスリープウェアを着用することを好むため、売上も伸びています。有名人やインフルエンサーによるスリープウェアに関するファッション動向は、国内市場の成長にさらに貢献しています。ソーシャルメディアのインフルエンサーや有名人も、米国で自身のスリープウェアやルームウェアのブランドを立ち上げ、需要増加の恩恵を受けています。例えば、2024年5月にTikTokのファッションインフルエンサーであるMadeleine Whiteがナイトウェアブランド「See You Tomorrow」を立ち上げました。
しかし、米国のスリープウェア市場における模倣品の存在は、今後数年間の成長と発展を妨げる可能性があります。偽造スリープウェアが存在すると、顧客が偽造品の劣悪な品質を正規品と結びつけてしまうため、ブランドの評判が低下し、企業の収益損失につながる可能性があります。
さらに、スリープウェアをデザインするための持続可能な生地に対する需要の高まりは、米国のスリープウェア市場の成長にプラスの影響を与える可能性があります。多くの消費者は、環境に優しく、倫理的に調達され、化学物質を含まない製品を求めるようになっています。竹、オーガニックコットン、テンセル、リサイクル生地などの持続可能な生地は、従来の生地と比べてカーボンフットプリントが低く、汚染レベルが大幅に削減されることが多いです。生産工程がより効率的で費用対効果の高いものになるにつれ、持続可能な素材は米国の主流商品となると思われます。米国のスリープウェアメーカーは、スタイルに妥協することなく持続可能な素材を使用することに注力しています。例えば、Coyuchi社は、フェアトレード認定のオーガニックコットン100%を使用し、カラフルな花柄モチーフのプリントを施した軽量のスリープウェアコーデを提供しています。
米国スリープウエア市場に参入している企業には、Lunya、Luemme Inc(Cosabella)、EBERJEY、Boody、Desmond &Dempsey、Olivia Von Halle、COYUCHI、MATE the Label、Organic Basic、Wear Pact LLC、ASCENOなどがあります。米国のスリープウェア市場で事業を展開する企業は、革新的で健康的な製品を手頃な価格で提供し、顧客の需要を満たすことに注力しています。
米国のスリープウェア市場全体の規模は、一次情報と二次情報の両方を用いて算出しました。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施しました。また、データを検証し、トピックに関するより分析的な洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施しました。本調査の参入企業には、副社長、市場開発マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家や、米国のスリープウェア市場を専門とするバリュエーション専門家、調査アナリスト、キーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが含まれています。
The US sleepwear market size is projected to reach US$ 9.65 billion in 2023 to US$ 15.05 billion by 2031; it is estimated to register a CAGR of 5.7% from 2023 to 2031.
In the past few years, customers have increasingly started purchasing sleepwear, especially made from luxury fabrics such as silk. The growing demand for luxury sleepwear encourages key market players to manufacture products that fulfill the demands of the target audience. The shift in consumer behavior toward self-care routine and relaxation time contributes to the US sleepwear market. Moreover, the country is one of the largest economies and fashion markets worldwide. Sleepwear manufacturers are taking strategic initiatives such as product launches and expansion to meet the varying customer demands. In August 2023, Macy's partnered with Gap to launch exclusive sleepwear, which was available at supermarkets, company websites, and e-commerce mobile apps. This sleepwear is made from comfortable and breathable fabrics designed for both men and women.
Many people prefer to wear sleepwear during the daytime, which is also increasing its sales. The fashion trend related to sleepwear, followed by celebrities and influencers, further contributes to the market growth in the country. Social media influencers and celebrities are also launching their own sleepwear and loungewear brands in the US to benefit from rising demand. For instance, in May 2024, Madeleine White, a TikTok fashion influencer, launched a nightwear brand, See You Tomorrow.
However, the presence of counterfeit products in the US sleepwear market can hamper its growth and development in the coming years. The presence of counterfeit sleepwear can damage a brand's reputation in case customers associate the inferior quality of counterfeit products with the original ones, leading to revenue loss for the company.
Further, rising demand for sustainable fabrics to design sleepwear can positively influence the US sleepwear market growth. Many consumers are increasingly seeking products that are eco-friendly, ethically sourced, and free from chemicals. Sustainable fabrics such as bamboo, organic cotton, Tencel, and recycled fabrics often have a low carbon footprint and significantly reduce pollution levels compared to conventional fabrics. As the production processes become more efficient and cost-effective, sustainable fabrics are likely to become a mainstream commodity in the US. The sleepwear manufacturers in the country are focusing on using sustainable fabrics without compromising on style. For instance, Coyuchi offers lightweight sleepwear co-ords, with colorful floral motif prints using 100% fairtrade-certified organic cotton which creates a style statement while ensuring sustainability.
A few players operating in the US sleepwear market include Lunya, Luemme Inc (Cosabella), EBERJEY, Boody, Desmond & Dempsey, Olivia Von Halle, COYUCHI, MATE the Label, Organic Basic, Wear Pact LLC, and ASCENO among others. Players operating in the US sleepwear market focus on providing innovative and healthy products at affordable prices to fulfill customer demand.
The overall US sleepwear market size has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain more analytical insights into the topic. The participants of this process include industry experts such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers-along with external consultants such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders-specializing in the US sleepwear market.