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市場調査レポート
商品コード
1463854
ラテンアメリカのおむつ:市場規模・予測、地域シェア、動向、成長機会分析レポート:製品タイプ別、エンドユーザー別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別LATAM Diapers Market Size and Forecast, Regional Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Product Type, End User, Category and Distributional Channel, and Geography |
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ラテンアメリカのおむつ:市場規模・予測、地域シェア、動向、成長機会分析レポート:製品タイプ別、エンドユーザー別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別 |
出版日: 2024年04月01日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 137 Pages
納期: 即納可能
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ラテンアメリカのおむつ市場規模は、2022年に84億7,000万米ドルと評価され、2030年には117億米ドルに達します。2022年から2030年までのCAGRは4.1%を記録すると予測されています。
ラテンアメリカのおむつ市場は、乳幼児の健康問題に対する意識の高まり、女性の労働人口の増加、可処分所得の増加によって著しく成長しています。ラテンアメリカのおむつ市場には多数のおむつメーカーが進出しており、さまざまなブランドが存在します。消費者は市場で様々なおむつを購入することができます。同地域のおむつメーカーは、高まる消費者の需要に応えるため、製品の革新に大きく関与しています。環境の持続可能性に関する消費者の意識の高まりと、環境に優しい消費者の選択へのシフトは、堆肥化可能物から作られた製品に対する需要をもたらしました。同地域の主要企業は、消費者需要の拡大に対応するため、堆肥化可能な製品を発売しています。例えば、2019年10月、Drylock社はLove &Green社と提携し、堆肥化可能なベビー用おむつの発売を発表しました。
このおむつは、80~90%が植物由来の材料で構成されています。
さらに、おむつ市場のメーカーは、顧客の持続可能性の目標をサポートする製品を提供するための取り組みを行っています。例えば、2020年12月、包装・製紙会社のモンディは、ドライロック・テクノロジーズのベビー用おむつ向けに紙ベースの包装ソリューションを開発したと発表しました。このように、おむつ市場におけるこうした技術革新は、ラテンアメリカのおむつメーカーが技術革新に投資し、市場成長を拡大する好機となります。
食料品、日用品、ベビー用品、パーソナルケア用品など、日常生活に必要なものをオンラインで購入する消費者が増えているため、ラテンアメリカのおむつメーカーは、より幅広い顧客層にリーチし、デジタルプラットフォームの利便性とアクセシビリティを活用することができます。消費者は自宅に居ながらにして、様々なおむつを簡単に閲覧、比較、購入することができます。オンライン・ショッピングでは、多様な製品の選択肢を検討し、レビューを読み、様々な製品を比較することができるため、消費者は十分な情報に基づいた意思決定を行うことができ、より充実したショッピング体験を提供することができます。この利便性は、おむつやその他のベビー用品を購入するための時間効率の良い解決策を求める忙しい消費者を惹きつけています。このように、活況を呈しているeコマース分野は、今後数年間、ラテンアメリカのおむつ市場における新たな機会を大きく促進すると予想されます。
カテゴリー別に見ると、ラテンアメリカのおむつ市場は再利用可能なものと使い捨てのものに区分されます。2022年には、使い捨てセグメントがラテンアメリカのおむつ市場で圧倒的なシェアを占めています。使い捨ておむつは、忙しい親、特にめまぐるしいライフスタイルの都市部において、比類のない利便性と使いやすさを提供します。また、同地域では働く女性が増加しているため、最小限の時間と労力で済む育児へのニーズが高まっており、おむつは魅力的な選択肢となっています。さらに、衛生・衛生基準に対する意識の高まりとおむつ技術の向上が、同地域の消費者のおむつ選好の高まりに寄与しています。
ラテンアメリカのおむつ市場に参入している企業には、The Procter &Gamble Co、Softys Brazil Ltd、Drylock Technologies NV、Kimberly-Clark Corp、Johnson &Johnson、Ontex Group BV、Tecnochemicals SA、JL Morison(India)Ltd、Hayat Kimya Sanayi AS、Paul Hartmann AGなどがあります。ラテンアメリカのおむつ市場で事業を展開している企業は、顧客の需要を満たすために高品質の製品を提供することに注力しています。また、顧客のために高品質な新製品の発売にも注力しています。
ラテンアメリカのおむつ市場全体の規模は、一次情報と二次情報の両方を用いて算出されています。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施しました。また、データを検証し、トピックに関するより分析的な洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施しました。この調査の参入企業には、副社長、市場開拓マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家や、ガスバーベキューグリル市場を専門とする評価専門家、調査アナリスト、キーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが含まれます。
The LATAM diapers market size was valued at US$ 8.47 billion in 2022 to reach US$ 11.70 billion by 2030. The market is expected to record a CAGR of 4.1% from 2022 to 2030.
The LATAM diapers market is significantly growing with increasing awareness regarding babies and infants' health issues, increasing female working population, and increasing disposable income. There are large number of diaper manufacturers operating in the LATAM diapers market with presence of various brands. Consumers have various alternatives of diapers available in the market. Diaper manufacturers in the region are significantly involved in innovating products to cater to the growing consumer demand. The growing consumer awareness regarding environmental sustainability and a shift toward eco-friendly consumer choices has resulted in the demand for products made from compostables. Key players in the region are launching compostable products to cater to growing consumer demand. For instance, in October 2019, Drylock, in partnership with Love & Green, announced the launch of a compostable baby diaper.
This diaper comprises materials that are 80-90% plant-based.
Further, manufacturers in the diapers market are taking initiatives to offer products that support customers' sustainability goals. For instance, in December 2020, packaging and paper manufacturing company Mondi announced the development of a paper-based packaging solution for Drylock Technologies' baby diapers. Thus, such innovations in diapers market create an opportunistic market for diaper manufacturers in LATAM to invest in innovation and increase their market growth.
As consumers increasingly prefer online shopping for their everyday needs, including groceries, daily needs, baby products, and personal care products, the diaper manufacturers in LATAM can reach a broader customer base and capitalize on convenience and accessibility of digital platforms. Consumers can easily browse, compare, and buy various diapers from the comfort of their homes. Online shopping offers an enhanced shopping experience as the availability to explore diverse product options, read reviews, and compare various products helps consumers make informed decisions. This convenience attracts busy consumers seeking time-efficient solutions for purchasing diapers and other baby care products. Thus, the booming e-commerce sector is expected to significantly drive new opportunities in the LATAM diapers market over the coming years.
Based on category, the LATAM diapers market is segmented into reusable and disposable. In 2022, the disposable segment accounted for the dominating share of the LATAM diapers market. Disposable diapers offer unparalleled convenience and ease of use for busy parents, especially in urban areas with fast-paced lifestyles. In addition, the increasing number of working women in the region has resulted in a growing need for childcare that requires minimal time and effort, making disposable diapers an attractive option. Moreover, the increased awareness of hygiene and sanitation standards and improvement in diaper technology have contributed to the increasing preference for disposable diapers among consumers in the region.
A few players operating in the LATAM diapers market include The Procter & Gamble Co, Softys Brazil Ltd, Drylock Technologies NV, Kimberly-Clark Corp, Johnson & Johnson, Ontex Group BV, Tecnochemicals SA, JL Morison (India) Ltd, Hayat Kimya Sanayi AS, and Paul Hartmann AG. Players operating in the LATAM diapers market focus on providing high-quality products to fulfill customer demand. Also, they are focusing on launching new and high-quality products for their customers.
The overall LATAM diapers market size has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain more analytical insights into the topic. The participants of this process include industry experts such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers-along with external consultants such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders-specializing in the gas barbecue grills market.