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市場調査レポート
商品コード
1394057
中南米の男性用コンドーム市場の2028年までの予測- 材料、製品タイプ、流通チャネル別の地域分析South & Central America Male Condom Market Forecast to 2028 - Regional Analysis by Material, Product Type, and Distribution Channels |
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中南米の男性用コンドーム市場の2028年までの予測- 材料、製品タイプ、流通チャネル別の地域分析 |
出版日: 2023年10月11日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 93 Pages
納期: 即納可能
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中南米の男性用コンドーム市場は、2022年の5億2,283万米ドルから2028年には7億5,463万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは6.3%で成長すると推定されています。
中南米の男性用コンドーム市場における製品発売の急増
同市場で事業を展開する企業は、提携、合意、パートナーシップ、新製品発売などの戦略的開拓に常に注力しています。これらの戦略は、企業が売上を伸ばし、市場全体の成長を促進するのに役立ちます。製品の進化に伴う新製品発売の出現は、男性人口を魅了すると予想されます。さらに、市場参入企業と製薬会社との製品開拓・上市に向けた協力関係の強化は、近い将来の市場成長を後押しすると予想されます。男性用コンドーム市場におけるいくつかの開拓は以下の通りである:
2023年3月、デュレックスは非ラテックス製コンドーム「デュレックス・リアル・フィール」を発売しました。Real Feelはラテックスゴムより柔らかいポリイソプレン素材でできています。この発売により、ブランドは、保護されながら自然な「肌」のような感覚を提供することで、カップル間の性的な出会いを強化し、向上させることを目指しています。2022年4月、デュレックスは新しいコンドーム"インテンス"を発売しました。この製品は、独自の刺激性ジェル"Desirex Gel"を使用し、冷却剤として作用し、刺激を強化することで、女性の経験を向上させる。2020年1月、SKOREは薄型コンドームの新シリーズを発売しました。この発売により、SKOREは、人々がコンドームの装着を敬遠する主な理由である、カップル間の親密さを阻害することに対処することで、コンドームの使用を促進することを目指しています。したがって、戦略的開拓と製品発売の急増は、男性用コンドームの需要を増加させ、今後数年間の市場成長を押し上げると予想されます。
中南米の男性用コンドーム市場概要
中南米の男性用コンドーム市場は、ブラジル、アルゼンチン、中南米に区分されます。ブラジルでは、男性用コンドームの商品化は高度に規制されています。同国では、ラテックス製の男性用コンドームが男女の二重の保護を提供するため広く好まれています。性感染症(STI)の発生が増加しているため、このような規制が課せられています。STIは同国の重要な公衆衛生問題となっています。ブラジルの性感染症に関する議定書、2020年』と題された調査論文によると、子宮頸管炎の原因となる感染症は、ブラジルでは公衆衛生上の重要な問題となっている:2021年5月に国立医学図書館が発表した「子宮頸管炎を引き起こす感染症」によると、ヒト免疫不全ウイルス(HIV)に感染した女性におけるクラミジア、淋病、クラミジア、淋病の重複感染による感染症の有病率は、それぞれ2.1%、0.9%、2.7%でした。この有病率は国内の6つの州で確認されました。これらの病気は母親が感染させるため、新生児にとって脅威となっています。
アルゼンチンはコンドームを大量に輸入している国のひとつです。Volzaのアルゼンチン輸入データによると、2023年5月13日までのアルゼンチンにおける男性用コンドームの輸入量は390個でした。輸入の大部分はインドとタイからです。したがって、アルゼンチンは男性用コンドームの輸入を減らすために国内生産を奨励しています。
中南米の男性用コンドーム市場の収益と2028年までの予測(金額)
中南米の男性用コンドーム市場セグメンテーション
中南米の男性用コンドーム市場は、製品タイプ、素材、流通チャネル、国別に区分されます。
製品タイプに基づき、中南米の男性用コンドーム市場は、フレーバーコンドーム、スタッドコンドーム、ウォーミングコンドーム、プレジャーコンドーム、その他にセグメント化されます。2022年の中南米の男性用コンドーム市場では、フレーバータイプが最大のシェアを占めています。素材別では、中南米の男性用コンドーム市場はラテックスと非ラテックスに区分されます。ラテックスセグメントは2022年の中南米の男性用コンドーム市場でより大きなシェアを占めました。流通チャネルに基づき、中南米の男性用コンドーム市場はドラッグストア/薬局、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン薬局、その他に区分されます。2022年の中南米の男性用コンドーム市場では、ドラッグストア/薬局セグメントが最大のシェアを占めています。国別では、中南米の男性用コンドーム市場はブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。2023年の中南米の男性用コンドーム市場はブラジルが独占。Reckitt Benckiser Group Plc、Church &Dwight Co Inc、Mankind Pharma Ltd、Unique International SASなどが中南米の男性用コンドーム市場で事業を展開している大手企業です。
The South & Central America male condom market is expected to grow from US$ 522.83 million in 2022 to US$ 754.63 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 6.3% from 2022 to 2028.
Surge in Product Launches in South & Central America Male Condom Market
Companies operating in the market constantly focus on strategic developments such as collaboration, agreements, partnerships, and new product launches. These strategies help the companies increase sales and drive overall market growth. The emergence of new product launches with product advancements is expected to attract the male population. Furthermore, the increasing cooperation of market participants with pharmaceutical companies for developing and launching products is expected to boost market growth in the near future. Some of the developments in the male condoms market are as follows:
In March 2023, Durex launched Durex Real Feel, a non-latex range of condoms. Real Feel is made of polyisoprene material which is softer than latex rubber. With this launch, the brand aims to intensify and enhance sexual encounters between couples by offering a natural "skin" like feeling while being protected. In April 2022, Durex launched a new condom called" Intense." The product uses an exclusive stimulant gel, Desirex Gel, to enhance women's experience by acting as a cooling agent and enhancing stimulation. In Jan 2020, SKORE launched its new range of thin condoms. With the launch, SKORE aims to encourage the usage of condoms by addressing the major reason people avoid putting them on: it hinders intimacy between couples. Therefore, the surge in strategic developments and product launches is expected to increase the demand for male condoms, boosting the market growth in the coming years.
South & Central America Male Condom Market Overview
The South & Central America male condoms market is segmented into Brazil, Argentina, and South & Central America. In Brazil, the commercialization of male condoms is highly regulated. In the country, male condoms made from latex are widely preferred as they offer dual protection to men and women. The regulations are imposed as there is an increase in the incidences of sexually transmitted infections (STIs). STIs have become an important public health problem in the country. According to a research article titled 'Brazilian Protocol for Sexually Transmitted Infections, 2020: Infections that Cause Cervicitis' published by the National Library of Medicine in May 2021, the prevalence rate of infection caused by Chlamydia, gonorrhea, Chlamydia, and gonorrhea coinfection in women affected by the human immunodeficiency virus (HIV) was 2.1%, 0.9%, 2.7%, respectively. The prevalence rate was confirmed in six states of the country. These diseases have become threats to newborn babies as their mothers transmit them.
Argentina is among the countries that import condoms in a huge volume. According to Volza's Argentina Import data, till May 13, 2023, import shipments in Argentina for male condoms stood at 390. The imports were largely made from India and Thailand. Thus, the country is encouraging domestic production to reduce the imports of male condoms.
South & Central America Male Condom Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South & Central America Male Condom Market Segmentation
The South & Central America male condom market is segmented into product type, material, and distribution channels, and country.
Based on product type, the South & Central America male condom market is segmented into flavored condom, studded, warming, pleasured, and others. The flavored segment held the largest share of the South & Central America male condom market in 2022. Based on material, the South & Central America male condom market is segmented into latex and non-latex. The latex segment held a larger share of the South & Central America male condom market in 2022. Based on distribution channels, the South & Central America male condom market is segmented into drug stores/ pharmacies, supermarkets/ hypermarkets, online pharmacies, and others. The drug stores/ pharmacies segment held the largest share of the South & Central America male condom market in 2022. Based on country, the South & Central America male condom market is segmented into the Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Brazil dominated the South & Central America male condom market in 2023. Reckitt Benckiser Group Plc, Church & Dwight Co Inc, Mankind Pharma Ltd, and Unique International SAS are some of the leading companies operating in the South & Central America male condom market.