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市場調査レポート
商品コード
1360076
南米のカスタマーケアBPO市場の2028年までの予測-地域別分析:ソリューション別、エンドユーザー別South America Customer Care BPO Market Forecast to 2028 -Regional Analysis - by Solution and End User |
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南米のカスタマーケアBPO市場の2028年までの予測-地域別分析:ソリューション別、エンドユーザー別 |
出版日: 2023年07月27日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 107 Pages
納期: 即納可能
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南米のカスタマーケアBPO市場は、2023年の12億1,099万米ドルから2028年には15億5,620万米ドルに成長すると予測されています。2023年から2028年までのCAGRは5.1%と推定されます。
南米のカスタマーケアBPO市場で、カスタマーケアサービスのアウトソーシングがもたらす大きなコストメリット
BPO分野は、営利企業、非営利団体、政府機関がサービス・プロバイダーにさまざまな業務をアウトソーシングすることで発展してきました。カスタマーケアBPOソリューションは、いくつかの点で顧客にコストメリットをもたらします。例えば、トレーニングや人材採用のコストでは、すでに熟練した人材を抱える第三者のサービス・プロバイダーにアウトソーシングを依頼するため、スタッフのトレーニングが不要となり、トレーニングや人材採用のコストが削減されます。同様に、インフラストラクチャーの節約においても、アウトソーシングする企業は、インフラに余分な費用をかけたり、施設に新しい設備を追加したりする必要がないです。BPOサービス・プロバイダーや独立請負業者は、業務を遂行するために必要な備品や設備をすべて備えています。したがって、業務コストの削減がアウトソーシングの最大のメリットとなります。アウトソーシング・サービス・プロバイダーは、提供するサービスの専門家であるため、非専門家よりもはるかに低いコストで業務を遂行できることが多いです。このように、アウトソーシングは、特に経営資源が限られている企業にとって、間接費を削減する優れた方法なのです。このように、カスタマーケア業務のアウトソーシングがもたらす大きなコストメリットは、カスタマーケアBPO市場の成長を後押ししています。
南米のカスタマーケアBPO市場概要
南米には、ブラジル、アルゼンチン、その他の南米が含まれます。この地域は、意欲的な労働力が多く、英語の習熟度がますます高まっているのが特徴です。そのため、南米はカナダや米国の企業からコールセンターのアウトソーシング先として選ばれることが多くなっています。インターネットの浸透の増加、技術の開発およびビジネスの高められたデジタル化は肯定的に地域の経済に影響を与えました。国際通信連合によると、ペルーのインターネット普及率は2021年に71%に達し、エクアドルの普及率は2023年初頭に81.3%に達しました。ダイナミックな経済シナリオにより、この地域の政府系企業、企業、消費者は最新技術を採用するようになっています。このような要因により、同地域におけるコールセンター設立の魅力は絶えず高まっています。
南米のカスタマーケアBPO市場の収益と2028年までの予測(金額)
南米のカスタマーケアBPO市場のセグメンテーション
南米のカスタマーケアBPO市場は、ソリューション、エンドユーザー、国別に区分されます。ソリューション別では、南米のカスタマーケアBPO市場はニアショア・アウトソーシング、オンショア・アウトソーシング、オフショア・アウトソーシングに区分されます。2023年には、ニアショアアウトソーシングセグメントが最大の市場シェアを記録しました。
エンドユーザー別に見ると、南米のカスタマーケアBPO市場はさらに石油・ガス、IT・通信、電力・公益、その他に区分されます。2023年には、IT&テレコム分野が最大の市場シェアを記録しました。
国別に見ると、南米のカスタマーケアBPO市場はブラジル、アルゼンチン、その他の南米に区分されます。2023年の市場シェアはブラジルが圧倒的でした。
Alorica Inc、Comdata SpA、Concentrix Corp、Foundever Operating Corp、Teleperformance SE、Telus International Cda Inc、TTEC Holdings Inc、Webhelp Incが南米のカスタマーケアBPO市場で事業を展開する主要企業です。
The South America customer care BPO market is expected to grow from US$ 1,210.99 million in 2023 to US$ 1,556.20 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 5.1% from 2023 to 2028.
Huge Cost Benefits Conferred by Outsourcing Customer Care Services in South America Customer Care BPO Market
The BPO sector has flourished with profit businesses, nonprofit organizations, and government bodies outsourcing a range of tasks to service providers. Customer care BPO solutions confer cost benefits to customers in several ways. For instance, in training or recruiting cos, the outsourcing does not require staff training as it involves hiring third-party service providers who already have skilled workforces; this reduces training or recruiting costs. Similarly, in Infrastructure savings, companies outsourcing their processes do not need to spend extra money on infrastructure or on adding new equipment to their facilities. A BPO service provider or independent contractor has all the supplies and equipment needed to get the job done. Thus, lower cost of operations is the biggest advantage associated with outsourcing. As outsourcing service providers are specialized in the services they offer, they can often accomplish the tasks at much lower costs than non-specialists. Thus, outsourcing is an excellent way, particularly, for businesses with limited resources to reduce their overhead costs. Thus, huge cost benefits conferred by outsourcing customer care jobs bolster the customer care BPOs market growth.
South America Customer Care BPO Market Overview
SAM includes Brazil, Argentina, and the Rest of South America. This region features a highly motivated workforce and ever-increasing English language proficiency levels. Hence SAM has been increasingly chosen as an attractive destination for outsourced call centers from Canadian and US companies. Increasing internet penetration, technological developments, and heightened digitalization of businesses positively impacted the region's economies. As per International Telecommunication Union, the internet penetration rate in Peru reached 71% in 2021, while the penetration rate in Ecuador reached 81.3% in early 2023. The dynamic economic scenario has led the region's government enterprises, businesses, and consumers to adopt upcoming technologies. Such factors constantly increase the attractiveness of setting up call centers in the region.
South America Customer Care BPO market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South America Customer Care BPO market Segmentation
The South America customer care BPO market is segmented on the basis of solution, end user, and country. On the basis of solution, the South America customer care BPO market is segmented into nearshore outsourcing, onshore outsourcing, and offshore outsourcing. The nearshore outsourcing segment registered the largest market share in 2023.
Based on end user, the South America customer care BPO market is further segmented into oil & gas, IT & telecom, power & utility, and others. The IT & telecom segment registered the largest market share in 2023.
Based on country, the South America customer care BPO market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South America. Brazil dominated the market share in 2023.
Alorica Inc, Comdata SpA, Concentrix Corp, Foundever Operating Corp, Teleperformance SE, Telus International Cda Inc, TTEC Holdings Inc, and Webhelp Inc are the leading companies operating in the South America customer care BPO market.