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市場調査レポート
商品コード
1360072
中南米のスキントナー市場2028年までの予測-地域別分析:タイプ、カテゴリー、流通チャネル別South & Central America Skin Toners Market Forecast to 2028 -Regional Analysis - by Type, Category, and Distribution Channel |
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中南米のスキントナー市場2028年までの予測-地域別分析:タイプ、カテゴリー、流通チャネル別 |
出版日: 2023年07月27日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 95 Pages
納期: 即納可能
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中南米のスキントナー市場は、2022年の7,179万米ドルから2028年には9,405万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは4.6%と推定されます。
主要市場参入企業の革新的な製品発表と広告費が中南米スキントナー市場を後押し
各メーカーは、多くの消費者を惹きつける革新的なスキンケア製品を発売するため、研究開発に多額の投資を行っています。アルコールはバクテリアと戦うため、化粧水の基本原料であるが、肌を乾燥させ、ニキビなどの肌トラブルをさらに悪化させる可能性もあります。そのため、アルコールフリーの化粧水へのニーズが高まっており、メーカー各社は需要の増加に対応するため、アルコールフリーの化粧水を開発しています。同社は、このトナーが毛穴の奥深くまで浸透し、肌の汚れを溶かすと主張しています。この化粧水は、アルコール、香料、パラベン、フタル酸エステル、染料、無添加です。さらに、中南米のスキントナー市場で事業を展開する老舗企業は、需要の増加に対応するために製品ポートフォリオを拡大しています。メーカーによるこのような製品の発売は、市場の成長を促進しています。さらに、L'Oreal S.A.の2020年年次報告書の公表データによると、2019年の美容・パーソナルケア製品に対する広告・宣伝費は103億1,109万米ドルで、2018年の96億460万米ドルから上昇しました。中南米スキントナー市場の大手メーカーによるこのような広告費の増加は、今後数年間のスキントナーの製品認知度と需要を押し上げると思われます。
中南米のスキントナー市場概要
中南米のスキントナー市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他の中南米に区分されます。南米諸国の緩やかな経済発展により、これらの国々では美容製品やパーソナルケア製品への支出が増加しています。ブラジルの消費者の美容製品への欲求は、美容業界で事業を展開する企業がスキンケア製品への投資を強化することに影響を与えています。消費者、特に高齢化社会では、特にアンチエイジング製品に対する意識が高まり、外見を維持・改善するための製品を求める傾向が強まっています。化粧水にはアンチエイジング効果があるため、化粧水需要は予測期間中の市場成長を促進すると予想されます。一方、オンラインショッピングへの嗜好の高まりは、eコマースプラットフォームにおける顔用化粧品の販売をさらに促進します。その結果、他のメーカーはアマゾンやセフォラなどの様々なオンライン販売チャネルでユニークな製品を提供し、収益を増やす努力をしており、その結果、化粧水などの顔用化粧品のオンライン販売を促進しています。これもまた、スキントナーの販売を促進する大きな要因であり、予測期間中の市場成長を後押しすると予測されます。
中南米のスキントナー市場収益と2028年までの予測(金額)
中南米のスキントナー市場セグメンテーション
中南米のスキントナー市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に細分化されます。
タイプ別では、中南米のスキントナー市場は、ハイドレーティングトナー、エクスフォリエイティングトナー、トリートメントトナーにセグメント化されます。2022年の中南米スキントナー市場では、トリートメントトナーセグメントが最大のシェアを占めています。
カテゴリーに基づき、中南米のスキントナー市場はオーガニックと従来型に区分されます。2022年の中南米スキントナー市場では、従来型セグメントが大きなシェアを占めています。
流通チャネルに基づき、中南米のスキントナー市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、ドラッグストアと薬局、健康と美容の店、オンライン小売、その他に区分されます。2022年の中南米スキントナー市場では、ヘルス&ビューティーストアセグメントが最大のシェアを占めています。
国別では、中南米のスキントナー市場はブラジル、アルゼンチン、その他の南米に区分されます。その他の南米が2022年の中南米スキントナー市場のシェアを独占しました。
Johnson &Johnson Consumer Inc、L'Oreal SA、Shiseido Co Ltd、The Procter &Gamble Co、Burt's Bees Inc、The Bodyshop International Ltdが中南米スキントナー市場で事業を展開する主要企業です。
The South & Central America skin toners market is expected to grow from US$ 71.79 million in 2022 to US$ 94.05 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 4.6% from 2022 to 2028.
Innovative Product Launches and Advertising Expenditure by Key Market Players Fuels South & Central America Skin Toners Market
Manufacturers are investing significantly in research & development to launch innovative skin care products to attract a large consumer base. Alcohol is the basic raw material in skin toner as it fights bacteria, but it can also dry the skin, making skin issues such as acne even worse. Thus, the need for alcohol-free skin toners is rising, and manufacturers are developing alcohol-free skin toners to cater to the increasing demand. The company claimed this toner penetrates deep into the skin's pores to dissolve dirt and debris. This toner is alcohol, fragrance, paraben, phthalate, dye, and cruelty-free. Moreover, well-established players operating in the South & Central America skin toners market are expanding their product portfolio to cater to the increasing demand. Such product launches by manufacturers are driving the market growth. Further, as per the published data in L'Oreal S.A. 2020 annual report, the advertising and promotion spending on beauty and personal care products in 2019 was US$ 10,311.09 million, rising from US$ 9,604.60 million in 2018. Such rise in advertising expenditure from the leading manufacturers in South & Central America skin toners market will boost the product awareness and demand for skin toner in the coming years.
South & Central America Skin Toners Market Overview
The South & Central America skin toners market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The gradual economic progress in South American countries has resulted in increased spending on beauty and personal care products in these countries. The desire for beauty products among consumers in Brazil influences enterprises operating in the beauty industry to boost their investments in skin care products. Consumers, especially the aging population, are increasingly seeking products to maintain and improve their appearance, especially with the rising awareness about antiaging products. Skin toners show antiaging properties; thus, the demand for skin toners is anticipated to fuel the market growth in the forecast period. On the other hand, the increasing preference for online shopping further promotes the sales of facial cosmetic products in the e-commerce platform. As a result, other manufacturers are making efforts to offer unique products on various online sales channels, such as Amazon and Sephora, to increase revenue, thus driving the online sales of facial cosmetics products such as skin toner. This is also a major factor that propels the sale of skin toner and is projected to boost the market growth during the forecast period.
South & Central America Skin Toners Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South & Central America Skin Toners Market Segmentation
The South & Central America skin toners market is segmented into type, category, distribution channel, and country.
Based on type, the South & Central America skin toners market is segmented into hydrating toners, exfoliating toners, and treatment toners. The treatment toners segment held the largest share of the South & Central America skin toners market in 2022.
Based on category, the South & Central America skin toners market is segmented into organic and conventional. The conventional segment held a larger share of the South & Central America skin toners market in 2022.
Based on distribution channel, the South & Central America skin toners market is segmented into supermarkets and hypermarkets, drugstores and pharmacies, health and beauty stores, online retail, and others. The health and beauty stores segment held the largest share of the South & Central America skin toners market in 2022.
Based on country, the South & Central America skin toners market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the share of the South & Central America skin toners market in 2022.
Johnson & Johnson Consumer Inc; L'Oreal SA; Shiseido Co Ltd; The Procter & Gamble Co; Burt's Bees Inc; and The Bodyshop International Ltd are the leading companies operating in the South & Central America skin toners market.