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市場調査レポート
商品コード
1296791
ワークウェアの北米と欧州市場の2030年予測- 製品タイプ、カテゴリー、最終用途、流通チャネル別の地域分析North America and Europe Workwear Market Forecast to 2030 - Regional Analysis by Product Type, Category, End Use, and Distribution Channel |
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ワークウェアの北米と欧州市場の2030年予測- 製品タイプ、カテゴリー、最終用途、流通チャネル別の地域分析 |
出版日: 2023年06月07日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 191 Pages
納期: 即納可能
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北米と欧州のワークウェア市場は、2023年の218億5,000万米ドルから成長し、2030年には330億8,000万米ドルに達すると予測され、2023年から2030年までのCAGRは6.1%と予想されています。
組織小売セクターは近年、大きな変貌を遂げています。eコマースの出現は、人々の買い物やお金の使い方に大きな変化をもたらしました。スマートフォンやインターネットの普及率の上昇、新興テクノロジーへの容易なアクセス、購買力の急上昇、いつでもどこでもオンライン小売ショッピングプラットフォームが提供する利便性などが、eコマースの成長を後押しする主な要因です。北米や欧州の主要製造企業は、アマゾンやアリババなどのオンライン小売業者と提携し、産業用および個人消費者向けに個人用保護具などの工業製品を大量に販売しています。米国商務省小売指標部門によると、米国のeコマース売上高は2021年に8,700億米ドルに達し、2020年から14.2%増加しました。さらに、ヘルスケアおよびパーソナルケア製品のオンライン売上高は、2021年に2019年より67.9%増加しました。
さらに、オンラインショッピングの浸透に伴い、メーカーは独自のオンライン小売サイトを立ち上げることで、高価なマーケティングや流通インフラへの投資を不要とし、顧客直販(D2C)流通チャネルを満喫しています。こうしたウェブサイトを通じて、メーカーは最終用途産業から大量注文を受け、顧客に製品を販売します。このように、消費者のeコマースサービスへの依存度の高まりと、メーカーによるD2C戦略の採用は、今後数年間、北米および欧州のワークウェア市場の成長に有利な機会を提供すると予想されます。
北米と欧州のワークウェア市場は、製品タイプ、カテゴリー、最終用途、流通チャネルに区分されます。カテゴリーに基づき、市場は男性、女性、ユニセックスに区分されます。2022年の市場シェアは男性用が最も大きく、2022年から2030年にかけては女性用が最も高いCAGRを記録する見込みです。世界銀行グループの2022年6月の報告書によると、2021年の世界の労働人口における男性の割合は72%でした。男性の多くはヘルスケア、産業、企業などの部門で働いているため、ワークウェアの需要は増加しています。さらに、世界保健機関(WHO)の2021年9月の報告書によると、2020年には約200万人の男性が労働が原因で死亡しています。したがって、労働災害や死亡事故から労働者を守るため、メーカーは難燃性ワークウェアや断熱ワークウェアなどの新技術に注力しています。
地域別に見ると、北米と欧州のワークウェア市場に区分されます。2022年には北米が北米・欧州ワークウェア市場で大きなシェアを占めています。労働災害の増加、手術件数と労働災害による死亡者数の急増、安全服への高い需要、石油・ガス、食品、化学、建設、ヘルスケア、自動車などの産業による労働安全への支出の増加、大手市場プレイヤーの存在は、北米の作業服市場成長を推進する顕著な要因のいくつかです。加えて、この地域では工場や現場で働く労働者の安全性に関する政府の規制が厳しく、基準に違反した場合には罰則があることも、ワークウェアの採用を後押ししています。これらの産業で働く労働者は、仕事や作業の性質上、様々なリスクにさらされています。そのため、これらの業界では機能的で高性能なワークウェアが必要とされています。
Carhartt, Inc.、Aramark、Alisco Group、Alexandra、3M、A. LAFONT SAS、Fristads Kansas Group、Honeywell International Inc.、Hultafors Group、Lakeland Industries, Inc.は、北米と欧州のワークウェア市場で事業を展開する主要企業のひとつです。これらの企業は先進国と発展途上国の両方に進出しており、成長に有利な機会を提供しています。
北米と欧州のワークウェア市場は一次情報と二次情報の両方を使用して導き出されました。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施しました。また、データを検証し、トピックに関するより分析的な洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施しました。このプロセスの参入企業には、副社長、市場開拓マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家、評価専門家、研究アナリスト、北米および欧州のワークウェア市場を専門とするキーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが含まれます。
The North America and Europe workwear market is expected to grow from US$ 21.85 billion in 2023 and is projected to reach US$ 33.08 billion by 2030; it is expected to register a CAGR of 6.1% from 2023 to 2030.
The organized retail sector has undergone a massive transformation recently. The emergence of e-commerce has resulted in considerable changes in how people shop and spend their money. A rise in penetration of smartphones and the internet, easy access to emerging technologies, a surge in purchasing power, and convenience provided by online retail shopping platforms from anywhere at any time are a few of the major factors bolstering the growth of e-commerce. Key manufacturing enterprises in North America and Europe have partnered with online retailers such as Amazon and Alibaba to sell industrial products such as personal protective equipment in bulk for industrial and individual consumers. According to the US Department of Commerce Retail Indicator Division, e-commerce sales in the US reached US$ 870 billion in 2021, up by 14.2% from 2020. Furthermore, online sales of healthcare and personal care products grew by 67.9% in 2021 than 2019.
Further, with the increasing penetration of online shopping, manufacturers indulge in direct-to-customer (D2C) distribution channels by launching their own online retail sites, which eliminates the need to invest in expensive marketing and distribution infrastructure. Through these websites, manufacturers take bulk orders from end-use industries and sell products to customers. Thus, the increasing dependency of consumers on e-commerce services and the adoption of the D2C strategy by manufacturers are expected to offer lucrative opportunities for the North America and Europe workwear market growth in the coming years.
The North America and Europe workwear market is segmented into product type, category, end use, and distribution channel. Based on category, the market is segmented into men, women, and unisex. The men segment held the largest share of the market in 2022, whereas the women segment is expected to register the highest CAGR from 2022 to 2030. According to the World Bank Group June 2022 report, the participation of males in the global workforce was 72% in 2021. As most men work in sectors such as healthcare, industrial, and corporate, the demand for workwear is increasing. Moreover, according to the World Health Organization's (WHO) September 2021 report, almost 2 million men died from work-related causes in 2020. Hence, to protect their workforces against occupational injuries and deaths, manufacturers are focusing on new technologies such as flame-resistant workwear and insulated workwear.
Based on region, the North America and Europe workwear market is segmented into the North America and Europe. In 2022, North America accounted for a larger share of the North America and Europe workwear market. The increasing cases of occupational injuries; an upsurge in the number of surgeries and occupational deaths; high demand for safety apparel; growing expenditure on work safety by industries such as oil & gas, food, chemicals, construction, healthcare, and automotive; and the presence of major market players are a few of the prominent factors propelling the workwear market growth in North America. In addition, stringent government regulations in the region regarding the safety of working professionals in factories and on-site workers-coupled with penalties for non-compliance with the standards-augments the adoption of workwear. Workers across these industries are exposed to various risks owing to the nature of the job or task. Therefore, these industries require functional and high-performance workwear.
Carhartt, Inc.; Aramark; Alisco Group; Alexandra; 3M; A. LAFONT SAS; Fristads Kansas Group; Honeywell International Inc.; Hultafors Group; and Lakeland Industries, Inc. are among the major players operating in the North America and Europe workwear market. These companies have presence in both developed and developing countries, which provides lucrative opportunities for their growth.
The North America and Europe workwear market has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain more analytical insights into the topic. The participants of this process include industry experts such as VPs; business development managers; market intelligence managers; national sales managers; and external consultants such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders specializing in the North America and Europe workwear market.