市場調査レポート
商品コード
1280749

米国のノンアルコールウェットワイプの2028年までの市場予測- タイプ別、流通チャネル別の地域分析

US Non-alcoholic Wet Wipes Market Forecast to 2028 - Regional Analysis By Type and Distribution Channel

出版日: | 発行: The Insight Partners | ページ情報: 英文 104 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
米国のノンアルコールウェットワイプの2028年までの市場予測- タイプ別、流通チャネル別の地域分析
出版日: 2023年04月27日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 104 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国のノンアルコールウェットワイプの市場規模は、2022年に3億2,882万米ドルで、2028年には4億9,093万米ドルに達すると予測されており、2022年から2028年にかけて6.9%のCAGRを記録すると予想されています。

ノンアルコールウェットワイプは、アルコールを使用せずに肌の洗浄やリフレッシュを目的とした湿らせたウェットワイプです。アルコールフリーのウェットワイプは、敏感肌の人やアレルギー体質の人、アルコールを含む製品を使いたくない人にとって良い代替品となります。ノンアルコールウェットワイプ市場は近年大きな成長を遂げており、今後も成長が期待されます。消費者は、ここ数年、多忙な仕事と忙しいライフスタイルのために、利便性を優先する傾向が強まっています。消費者は、時間や労力を節約できる製品に対して、より多くのお金を払うことを望んでいます。使い捨てウェットワイプは、そのような製品の一つで、使いやすく、様々な場所に持ち運ぶことができ、衛生状態を保つのに役立ちます。しかし、アルコール、パラベン、香料などの化学物質や刺激の強い成分が含まれているため、消費者の間で使用に対する懸念が高まっています。

また、ここ数年、米国の女性の間では、女性特有の衛生観念が高まってきています。特に月経時の不衛生な習慣は、女性の膣炎を引き起こす可能性があります。そのため、同国の女性は親密な健康に注目し、インティメートウォッシュやフェミニンワイプなどの製品を購入し続けています。また、政府や規制機関は、より良い親密な健康を促進するために、女性用衛生用品を消費者が利用しやすくするための取り組みを行っています。2021年5月、グレース・メン下院議員は「月経衛生デー」を機に、タンポンやパッドなどの月経用品を国内の女性や少女が利用しやすく、手頃な価格で購入できるようにすることを目的とした「Menstrual Equity for All Act」を発表しました。こうした取り組みにより、米国中の女性や若い女の子たちの間で、女性用衛生の重要性が高まっています。ノンアルコールワイプは、敏感な親密な部分に優しく、膣内のpHを維持し、臭いの原因となる細菌を除去することができます。また、生理中のナプキンやタンポンの交換時に、膣内を瞬時に洗浄するために使用されます。また、生理中のナプキンやタンポンの交換時に、膣内を瞬時に洗浄するために使用されます。このように、米国では女性の衛生意識が高まっており、ノンアルコールウェットワイプ市場の成長を後押ししています。

COVID-19危機はeコマース業界を後押ししました。オンラインショッピングは、顧客が快適で安全な自宅から製品を選択できる特権を提供し、また、パンデミックによる監禁措置の中でビジネスの運営を可能にしたのです。さらに、COVID-19の流行は国際貿易に大きな影響を与え、パーソナルケア産業の妨げとなっています。しかし、消費者の健康意識への関心が高まる中、ノンアルコールウェットワイプは、成人衛生、化粧落とし、表面消毒、手指消毒など、さまざまな用途に浸透しています。COVID-19の流行後、病院や介護施設などのヘルスケア環境において、洗浄剤に対する需要が増加しました。また、自宅での消費を目的としたオンラインショッピングの利用が増加していることから、小売業者、ロースター、消費者はこの新しい動向への対応を迫られており、予測期間中、米国のノンアルコールウェットワイプ市場の成長を促進すると予想されます。さらに、2021年には、政府が以前に課していた規制を緩和したため、米国に拠点を置く企業が事業を再開し、米国のノンアルコールウェットワイプ市場を強化しました。したがって、これらのすべての要因によって、米国の非アルコールウェットワイプ市場は、COVID-19パンデミックがその成長に与える影響が混在していることを示しています。

Guy &O'Neill Inc, Mercantile Development Inc, Premier Care Industries Inc, Multi-Pack Solutions LLC , National Wiper Alliance Inc, Diamond Wipes International Inc, YEZIS LLC., Kimberley-Clark Worldwide Inc, Sabun Co, and Eleeo Brands LLCは、米国のノンアルコールウェットワイプ市場で活動している主要プレイヤーです。これらの市場関係者は、高品質で革新的な製品を提供することで顧客の要望を満たし、ノンアルコールウェットワイプの市場シェアを拡大することに注力しています。

米国のノンアルコールウェットワイパー市場全体の規模は、一次情報と二次情報の両方を用いて算出されています。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を得るために、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施しました。また、データを検証し、テーマに関する分析的な洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施しました。このプロセスの参入企業には、副社長、市場開拓マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家と、米国のノンアルコールウェットワイプ市場に特化した評価専門家、研究アナリスト、キーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが含まれています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 重要なポイント

第3章 調査手法

  • 調査対象範囲
  • 調査手法
    • データ収集
    • プライマリーインタビュー
    • 仮説の策定
    • マクロ経済要因分析
    • ベースナンバーの作成
    • データの三角測量
    • 国別データ

第4章 米国のノンアルコールウェットワイプ市場の情勢

  • 市場概要
  • PEST分析
  • 専門家の見解
  • 原材料の供給元一覧ノンアルコールウェットワイプ市場

第5章 米国のノンアルコールウェットワイプ市場:主要な市場力学

  • 市場促進要因
    • ノンアルコールウェットワイプを使用する利点
    • 女性用衛生用品に対する意識の高まり
  • 市場抑制要因
    • ウェットワイプの廃棄による環境負荷への懸念の高まり
  • 市場機会
    • ペットケア用ノンアルコールウェットワイプの需要拡大
  • 今後の動向
    • 環境に配慮したウェットワイプの開発
  • 促進要因と抑制要因の影響分析

第6章 米国のノンアルコールウェットワイプ市場分析

  • 米国市場の概要
  • 市場競争-主要企業

第7章 米国のノンアルコールウェットワイプ市場分析:タイプ別

  • 米国のノンアルコールウェットワイプ市場:タイプ別(2021年、2028年)
  • 医療用ウェットワイプ
  • フェイシャルワイプ
  • ベビーワイプ
  • ペット用ウェットワイプ
  • その他

第8章 米国のノンアルコールウェットワイプ市場分析:流通チャネル別

  • 米国のノンアルコールウェットワイプ市場:流通チャネル別(2021年、2028年)
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンラインショップ
  • その他

第9章 米国のノンアルコールウェットワイプ市場:地域別分析

  • 米国:ノンアルコールウェットワイプ市場:主要地域別
      • 北東部:ノンアルコールウェットワイプの市場:タイプ別
      • 北東部:ノンアルコールウェットワイプの市場:流通チャネル別
      • 中西部:ノンアルコールウェットワイプの市場:タイプ別
      • 中西部:ノンアルコールウェットワイプの市場:流通チャネル別
      • 南部:ノンアルコールウェットワイプの市場:タイプ別
      • 南部:ノンアルコールウェットワイプ市場:流通チャネル別
      • 西部:ノンアルコールウェットワイプの市場:タイプ別
      • 西部:ノンアルコールウェットワイプの市場:流通チャネル別

第10章 COVID-19パンデミックが米国のノンアルコールウェットワイプ市場に与える影響

  • COVID-19がノンアルコールウェットワイプ市場に与える影響
  • 米国

第11章 業界情勢

  • 市場の取り組み
  • 新製品開発
  • 合併・買収
  • パートナーシップ

第12章 企業プロファイル

  • Guy & O'Neill Inc
  • Mercantile Development Inc
  • Premier Care Industries Inc
  • Multi-Pack Solutions LLC
  • National Wiper Alliance Inc
  • Diamond Wipes International Inc
  • Kimberley-Clark Worldwide Inc
  • YEZIS LLC
  • Sabun Co
  • Eleeo Brands LLC

第13章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market -Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Table 2. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 3. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel- Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 4. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 5. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel- Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 6. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 7. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel- Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 8. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 9. Northeast Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel- Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 10. List of Abbreviations

List Of Figures

  • Figure 1. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Segmentation
  • Figure 2. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Overview
  • Figure 3. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market, By Distribution Channel
  • Figure 4. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market, Key Market Players
  • Figure 5. PEST Analysis
  • Figure 6. Expert Opinions
  • Figure 7. Total US Pet Industry Expenditure, 2018-2021 (US$ Billion)
  • Figure 8. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 9. The US: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 10. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Revenue Share, by Type (2021 and 2028)
  • Figure 11. Medical Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 12. Facial Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 13. Baby Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 14. Pet Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 15. Others: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 16. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Revenue Share, by Distribution Channel (2021 and 2028)
  • Figure 17. Supermarkets and Hypermarkets: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 18. Convenience Stores: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 19. Online Retail: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 20. Others: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 21. The US: Non-Alcoholic Wet Wipes Market Revenue Share, by Key Regions (2021 and 2028)
  • Figure 22. Northeast: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 23. Midwest: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 24. South: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 25. West: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 26. Impact of COVID-19 Pandemic in US
目次
Product Code: TIPRE00029853

The US non-alcoholic wet wipes market size was valued at US$ 328.82 million in 2022 and is projected to reach US$ 490.93 million by 2028; it is expected to register a CAGR of 6.9% from 2022 to 2028.

Non-alcoholic wet wipes are moistened wipes that are designed to clean or refresh the skin without the use of alcohol. Alcohol-free wet wipes are a good alternative for people with sensitive skin, allergies, or those who prefer not to use products containing alcohol. The non-alcoholic wet wipes market has been experiencing significant growth in recent years, which is expected to continue growing in the coming years. Consumers have been increasingly prioritizing convenience for the past few years owing to hectic work schedules and busy lifestyles. They are willing to pay more for the products that help save their time and effort. Disposable wet wipes are among such products that are easy to use, can be carried to different places without any hassle, and help maintain hygiene. However, the presence of chemicals such as alcohol, parabens, fragrance ingredients, and other harsh ingredients in such wipes raises concerns regarding their use among consumers.

Furthermore, over the past few years, there has been an increasing awareness of feminine hygiene among women in the US. Poor hygiene practices, especially during menstruation, can cause vaginal infections among women. Therefore, women in the country continue to focus on their intimate health and purchase products such as intimate wash and feminine wipes. Also, government and regulatory bodies are taking initiatives to make feminine hygiene products accessible to consumers to promote better intimate health. In May 2021, Congresswoman Grace Meng introduced the Menstrual Equity for All Act on the occasion of Menstrual Hygiene Day, which aims to make menstrual products, including tampons, pads, and other items, accessible and affordable for women and girls in the country. Such initiatives are raising the importance of feminine hygiene among women and young girls across the US. Non-alcoholic wipes are gentle on sensitive intimate parts, maintain the pH of vaginal area, and remove odor-causing bacteria. Further, feminine wipes are used to instantly clean the vaginal area during menstruation while changing pads or tampons. These wipes are portable and convenient to use while traveling. Thus, increasing awareness of feminine hygiene among women in the US bolsters the non-alcoholic wet wipes market growth.

The COVID-19 crisis propelled the e-commerce industry. Online shopping provides a privilege to customers to choose products from the comfort and safety of their own homes, and it has also enabled businesses to operate amid confinement measures due to the pandemic. Moreover, the COVID-19 outbreak has significantly affected international trade, which hindered the personal care industry. However, with rising interest in consumer health awareness, non-alcoholic wet wipes have penetrated an array of applications such as adult hygiene, make-up removal, surface disinfection, and hand sanitization. After the emergence of the COVID-19 pandemic, the demand for cleansing products increased across healthcare environments such as hospitals and care facilities. Also, the rising uptake of online shopping for at-home consumption forces retailers, roasters, and consumers to adapt to this new trend, which is expected to propel the growth of the US non-alcoholic wet wipes market in the country during the forecast period. Further, in 2021, the US-based companies resumed their operations as the government relaxed the previously imposed restrictions, bolstering the US non-alcoholic wet wipes market. Hence, due to all these factors, the US non-alcoholic wet wipes market has shown a mixed impact of the COVID-19 pandemic on its growth.

Guy & O'Neill Inc, Mercantile Development Inc, Premier Care Industries Inc, Multi-Pack Solutions LLC , National Wiper Alliance Inc, Diamond Wipes International Inc, YEZIS LLC., Kimberley-Clark Worldwide Inc, Sabun Co, and Eleeo Brands LLC are the key players operating in the US non-alcoholic wet wipes market. These market players are focusing on providing high-quality, innovative products to fulfill customers' demands and increase their non-alcoholic wet wipes market share.

The overall US non-alcoholic wet wipes market size has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information about the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain analytical insights into the topic. Participants in this process include industry experts, such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers, along with external consultants, such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders, specializing in the US non-alcoholic wet wipes market.

Reasons to Buy:

  • Highlights key business priorities in order to assist companies to realign their business strategies.
  • The key findings and recommendations highlight crucial progressive industry trends in the US non-alcoholic wet wipes market, thereby allowing players to develop effective long-term strategies.
  • Develop/modify business expansion plans by using substantial growth offering developed and emerging markets.
  • Scrutinize in-depth the market trends and outlook coupled with the factors driving the market, as well as those hindering it.
  • Enhance the decision-making process by understanding the strategies that underpin commercial interest with respect to products, segmentation, and industry verticals.

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 Study Scope
  • 1.2 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.3 Market Segmentation

2. Key Takeaways

3. Research Methodology

  • 3.1 Scope of the Study
  • 3.2 Research Methodology
    • 3.2.1 Data Collection
    • 3.2.2 Primary Interviews
    • 3.2.3 Hypothesis Formulation
    • 3.2.4 Macro-economic Factor Analysis
    • 3.2.5 Developing Base Number
    • 3.2.6 Data Triangulation
    • 3.2.7 Country-Level Data

4. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Landscape

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 PEST Analysis
  • 4.3 Expert Opinions
  • 4.4 List of Raw Material Suppliers: Non-alcoholic Wet Wipes Market

5. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Key Market Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Advantages of Using Alcohol-Free Wet Wipes
    • 5.1.2 Growing Awareness of Feminine Hygiene
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Increasing Concerns Regarding Environmental Impacts of Wet Wipes' Disposal
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 Escalating Demand for Non-Alcoholic Wipes for Pet Care
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Development of Eco-Friendly Wet Wipes
  • 5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints

6. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market- Analysis

  • 6.1 The US Market Overview
  • 6.2 The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market -Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • 6.3 Competitive Positioning - Key Market Players

7. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Analysis - by Type

  • 7.1 Overview
  • 7.2 The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type (2021 and 2028)
  • 7.3 Medical Wipes
    • 7.3.1 Overview
    • 7.3.2 Medical Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 7.4 Facial Wipes
    • 7.4.1 Overview
    • 7.4.2 Facial Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 7.5 Baby Wipes
    • 7.5.1 Overview
    • 7.5.2 Baby Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 7.6 Pet Wipes
    • 7.6.1 Overview
    • 7.6.2 Pet Wipes: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 7.7 Others
    • 7.7.1 Overview
    • 7.7.2 Others: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)

8. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market Analysis - by Distribution Channel

  • 8.1 Overview
  • 8.2 The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel (2021 and 2028)
  • 8.3 Supermarkets and Hypermarkets
    • 8.3.1 Overview
    • 8.3.2 Supermarkets and Hypermarkets: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 8.4 Convenience Stores
    • 8.4.1 Overview
    • 8.4.2 Convenience Stores: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • 8.5 Online Retail
    • 8.5.1 Overview
    • 8.5.2 Online Retail: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • 8.6 Others
    • 8.6.1 Overview
    • 8.6.2 Others: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)

9. The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Regional Analysis

  • 9.1 Overview:
  • 9.2 The US: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Key Regions
    • 9.2.1 Northeast: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
      • 9.2.1.1 Northeast: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type
      • 9.2.1.2 Northeast: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel
    • 9.2.2 Midwest: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
      • 9.2.2.1 Midwest: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type
      • 9.2.2.2 Midwest: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel
    • 9.2.3 South: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
      • 9.2.3.1 South: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type
      • 9.2.3.2 South: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel
    • 9.2.4 West: Non-Alcoholic Wet Wipes Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
      • 9.2.4.1 West: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Type
      • 9.2.4.2 West: Non-Alcoholic Wet Wipes Market, by Distribution Channel

10. Impact of COVID-19 Pandemic on The US Non-Alcoholic Wet Wipes Market

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Impact of COVID-19 on Non-Alcoholic Wet Wipes Market
  • 10.3 The US: Impact Assessment of COVID-19 Pandemic

11. Industry Landscape

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Market Initiative
  • 11.3 New Product Development
  • 11.4 Merger and Acquisition
  • 11.5 Partnerships

12. Company Profiles

  • 12.1 Guy & O'Neill Inc
    • 12.1.1 Key Facts
    • 12.1.2 Business Description
    • 12.1.3 Products and Services
    • 12.1.4 Financial Overview
    • 12.1.5 SWOT Analysis
    • 12.1.6 Key Developments
  • 12.2 Mercantile Development Inc
    • 12.2.1 Key Facts
    • 12.2.2 Business Description
    • 12.2.3 Products and Services
    • 12.2.4 Financial Overview
    • 12.2.5 SWOT Analysis
    • 12.2.6 Key Developments
  • 12.3 Premier Care Industries Inc
    • 12.3.1 Key Facts
    • 12.3.2 Business Description
    • 12.3.3 Products and Services
    • 12.3.4 Financial Overview
    • 12.3.5 SWOT Analysis
    • 12.3.6 Key Developments
  • 12.4 Multi-Pack Solutions LLC
    • 12.4.1 Key Facts
    • 12.4.2 Business Description
    • 12.4.3 Products and Services
    • 12.4.4 Financial Overview
    • 12.4.5 SWOT Analysis
    • 12.4.6 Key Developments
  • 12.5 National Wiper Alliance Inc
    • 12.5.1 Key Facts
    • 12.5.2 Business Description
    • 12.5.3 Products and Services
    • 12.5.4 Financial Overview
    • 12.5.5 SWOT Analysis
    • 12.5.6 Key Developments
  • 12.6 Diamond Wipes International Inc
    • 12.6.1 Key Facts
    • 12.6.2 Business Description
    • 12.6.3 Products and Services
    • 12.6.4 Financial Overview
    • 12.6.5 SWOT Analysis
    • 12.6.6 Key Developments
  • 12.7 Kimberley-Clark Worldwide Inc
    • 12.7.1 Key Facts
    • 12.7.2 Business Description
    • 12.7.3 Products and Services
    • 12.7.4 Financial Overview
    • 12.7.5 SWOT Analysis
    • 12.7.6 Key Developments
  • 12.8 YEZIS LLC
    • 12.8.1 Key Facts
    • 12.8.2 Business Description
    • 12.8.3 Products and Services
    • 12.8.4 Financial Overview
    • 12.8.5 SWOT Analysis
    • 12.8.6 Key Developments
  • 12.9 Sabun Co
    • 12.9.1 Key Facts
    • 12.9.2 Business Description
    • 12.9.3 Products and Services
    • 12.9.4 Financial Overview
    • 12.9.5 SWOT Analysis
    • 12.9.6 Key Developments
  • 12.10 Eleeo Brands LLC
    • 12.10.1 Key Facts
    • 12.10.2 Business Description
    • 12.10.3 Products and Services
    • 12.10.4 Financial Overview
    • 12.10.5 SWOT Analysis
    • 12.10.6 Key Developments

13. Appendix

  • 13.1 About The Insight Partners
  • 13.2 Glossary of Terms