|
市場調査レポート
商品コード
1226798
中南米のプロバイオティクスサプリメントの2028年市場予測- 地域別分析- 製品タイプ別、流通チャネル別South & Central America Probiotic Supplements Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis - by Product Type and Distribution Channel |
||||||
中南米のプロバイオティクスサプリメントの2028年市場予測- 地域別分析- 製品タイプ別、流通チャネル別 |
出版日: 2023年01月25日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 113 Pages
納期: 即納可能
|
中南米のプロバイオティクスサプリメント市場は、2022年の5億7,115万米ドルから2028年には8億4,990万米ドルに成長すると予測されます。2022年から2028年までのCAGRは6.8%と推定されています。
戦略的な開発イニシアチブの高まりが南米プロバイオティクスサプリメント市場を牽引する
プロバイオティクスサプリメント市場は上昇傾向にあり、メーカー各社は研究開発、提携、共同研究などに多額の投資を行い、新たな市場機会を獲得するために革新的な製品を発売しています。Jarrow Formula社は、プロバイオティック・グミ・サプリメントを3つのバリエーション(プロバイオティック・デュオ・グミ、プロバイオティック・プレバイオティック・グミ、プロバイオティック・免疫グミ)で発売しました。ペクチンベースで、非遺伝子組み換え(GMO)、グルテンフリー、ベジタリアン向けです。また、人工香料、甘味料、着色料、保存料を使用していないため、消費者の様々な要求に応えることができます。このような市場開拓は、今後数年間、プロバイオティクスサプリメント市場に大きな成長機会をもたらすと期待されています。世界中の消費者がプロバイオティクスとその潜在的な利点に慣れ親しむようになり、カプセル、粉末、液体、その他の形態を含むさまざまな送達形式の革新的なプロバイオティクス製品の導入につながっています。例えば、2018年、Act Nutritional LLCは、独自の熱処理を施し乾燥させたラクトバチルスLB発酵物を配合したViact Digestive Health Soft Chewsを発売し、象徴的なViactサプリメントブランドを消化器健康カテゴリーに拡大しました。さらに、メーカー各社は、顧客基盤を拡大し、収益を高めるために、さまざまな国で小売網を拡大しています。このように、戦略的な開発イニシアティブの高まりは、中南米のプロバイオティクスサプリメント市場を大きく牽引すると予想されます。
プロバイオティクスサプリメント市場の概要
中南米のプロバイオティクスサプリメント市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。この市場は主に、健康とウェルネスに対する消費者の意識、プロバイオティクスサプリメントの使用とそれに伴う効果、胃腸やその他の疾患の有病率の増加、予防的な健康管理方法への支出によって牽引されています。さらに、厳しい規制の枠組みは、消費者が信頼できるプロバイオティクスサプリメントにアクセスするのに役立ちます。例えば、2021年2月、ブラジル国立衛生監視庁(ANVISA)は、食品サプリメントの処方、用量および使用制限、認可された健康強調表示および表示に関する規則を更新しました。したがって、ブラジルにおける栄養補助食品とプロバイオティクスのヘルスクレームの承認は、製品の革新につながっています。さらに、Amway、Bayer AG、Herbalife Nutrition Ltd.などの大手企業や小売業者による栄養補助食品の広告・宣伝活動は、消費者にプロバイオティクスサプリメントの採用を促しています。さらに、ブラジルやアルゼンチンでは、プロバイオティクスサプリメントの割引や戸別配達を提供するオンライン・プラットフォームが消費者を惹きつけています。このように、配達オプションの容易さと割引が、この地域のプロバイオティクスサプリメントの売上を促進しているのです。
中南米のプロバイオティクスサプリメント市場の収益と2028年までの予測(金額)
中南米のプロバイオティクスサプリメント市場のセグメンテーション
中南米のプロバイオティクスサプリメント市場は、製品タイプ、流通チャネル、国別に区分されます。
製品タイプに基づき、中南米のプロバイオティクスサプリメント市場は、カプセル・錠剤、グミ、粉末、その他に細分化されます。2022年には、カプセルと錠剤のセグメントが最大の市場シェアを登録しました。
流通チャネルに基づき、中南米のプロバイオティクスサプリメント市場は、スーパーマーケットおよびハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、およびその他に細分化されます。2022年の市場シェアは、専門店部門がより大きなシェアを占めています。
国別に見ると、中南米のプロバイオティクスサプリメント市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。2022年の市場シェアは、中南米が独占しました。
Bayer AG、BioGaia AB、Church &Dwight Co., Inc.、GNC Holdings, LLC、Nature's Bounty、Nestle S.A.、NOW Foods、SFI Healthが、中南米のプロバイオティクスサプリメント市場で事業を展開している主要企業です。
The South & Central America probiotic supplements market is expected to grow from US$ 571.15 million in 2022 to US$ 849.90 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 6.8% from 2022 to 2028.
Rising Strategic Development Initiatives is Driving the South & Central America Probiotic Supplements Market
The probiotic supplements market is growing with an upward trend, and manufacturers are making significant investments in research & development, partnerships, and collaborations to launch innovative products to tap into emerging market opportunities. Jarrow Formula launched probiotic gummy supplements in three variations-probiotic duo gummies, probiotic and prebiotic gummies, and probiotic and immune gummies. They are pectin-based, non-GMO (genetically modified organism), gluten-free, and vegetarian. They contain no artificial flavors, sweeteners, colors, or preservatives that address various consumer requirements. Such developments are expected to provide immense growth opportunities to the probiotic supplements market in the coming years. Consumers across the globe are getting familiar with probiotics and their potential benefits, leading to the introduction of innovative probiotic products in various delivery formats, including capsules, powders, liquids, and other forms. For instance, in 2018, Activ Nutritional LLC launched Viactiv Digestive Health Soft Chews with its proprietary, heat-treated, and dried Lactobacillus LB Fermentate, expanding the iconic Viactiv supplement brand into the digestive health category. Further, the manufacturers are expanding their retail network in various countries to widen their customer base and boost revenues. Thus, rising strategic development initiatives is expected to significantly drive the South & Central America probiotic supplements market.
Probiotic Supplements Market Overview
The South & Central America probiotic supplements market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The market is mainly driven by consumers' awareness of health and wellness, the use of probiotic supplements and their associated benefits, the increasing prevalence of gastrointestinal and other diseases, and expenditure on preventative health management practices. Moreover, the stringent regulatory frameworks help consumers access trusted probiotic supplements. For instance, in February 2021, Brazilian National Health Surveillance Agency (ANVISA) updated rules on formulations, dosage and usage limits, and authorized health claims and labelling for food supplements. Hence, health claim approvals for dietary supplements and probiotics in Brazil are leading to product innovation. Moreover, advertising and promotional initiatives of dietary and nutrient supplements by leading players such as Amway, Bayer AG, Herbalife Nutrition Ltd., and retailers encourage consumers to adopt probiotic supplements. Additionally, online platforms in Brazil, and Argentina offering discounts on probiotic supplements and door-to-door delivery attract consumers. Thus, the ease of delivery options, and discounts encouraging the probiotic supplements sales across the region.
South & Central America Probiotic Supplements Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South & Central America Probiotic Supplements Market Segmentation
The South & Central America probiotic supplements market is segmented into product type, distribution channel, and country.
Based on product type, the South & Central America probiotic supplements market is sub segmented into capsules and tablets, gummies, powder, and others. The capsules and tablets segment registered the largest market share in 2022.
Based on distribution channel, the South & Central America probiotic supplements market is segmented into supermarkets and hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The specialty stores segment held a larger market share in 2022.
Based on country, the South & Central America probiotic supplements market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The South & Central America dominated the market share in 2022.
Bayer AG; BioGaia AB; Church & Dwight Co., Inc.; GNC Holdings, LLC; Nature's Bounty; Nestle S.A.; NOW Foods; and SFI Health are the leading companies operating in the South & Central America probiotic supplements market.