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市場調査レポート
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1288738

デジタル広告費の世界市場レポート 2023年

Digital Ad Spending Global Market Report 2023

出版日: 受注後更新 | 発行: The Business Research Company | ページ情報: 英文 275 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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デジタル広告費の世界市場レポート 2023年
出版日: 受注後更新
発行: The Business Research Company
ページ情報: 英文 275 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
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概要

世界のデジタル広告費市場は、2022年の5,300億米ドルから2023年には6,000億米ドルへ、CAGR12%で成長すると予測されています。ロシア・ウクライナ戦争は、少なくとも短期的には、COVID-19パンデミックからの世界経済回復の可能性を混乱させました。この2国間の戦争は、複数の国への経済制裁、商品価格の高騰、サプライチェーンの混乱につながり、商品やサービス全体にインフレを引き起こし、世界中の多くの市場に影響を与えています。デジタル広告費市場は、CAGR11.7%で2027年に9,300億米ドルに達すると予想されています。

2022年のデジタル広告費市場では、北米が最大の地域となりました。デジタル広告費レポートの対象地域は、アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東・アフリカです。

タブレットとスマートフォンの普及率の増加が、今後のデジタル広告費市場の成長を促進すると予想されます。タブレットやスマートフォンとは、インターネットへのアクセス、アプリケーションの実行、動画視聴やゲーム、ビデオ通話などのタスクを実行できるモバイル機器のことを指します。ディスプレイ広告、動画、ソーシャルメディア広告、アプリ内広告などのデジタル広告を含むデジタルコンテンツの消費にタブレットやスマートフォンが使用されるようになり、広告業界におけるモバイルデバイスの重要性は著しく高まっています。広告主は、デジタル広告費市場の成長を促進する、モバイルデバイスを通じたオーディエンスのエンゲージメントに戦略を適応させています。例えば、2021年4月、世論調査、人口統計調査、コンテンツ分析、その他のデータ駆動型社会科学研究を行う米国の超党派組織Pew Research Centerが発表したレポートによると、米国におけるモバイルデバイス(携帯電話)の所有率は、成人の97%という驚異的な数字に達しています。また、スマートフォンの所有率も大幅に増加しており、2011年には35%に過ぎなかったスマートフォンを、現在では85%の成人が所有していることが明らかにされています。したがって、タブレットやスマートフォンの普及率の向上が、デジタル広告市場の成長を牽引していることになります。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 デジタル広告費市場の特徴

第3章 デジタル広告費市場の動向と戦略

第4章 デジタル広告費市場 - マクロ経済シナリオ

  • COVID-19によるデジタル広告費市場への影響
  • ウクライナ・ロシア戦争がデジタル広告費市場に与える影響
  • 高インフレがデジタル広告費市場に与える影響

第5章 デジタル広告費の市場規模と成長

  • 世界のデジタル広告費市場の実績、2017~2022年
    • 市場の促進要因
    • 市場の抑制要因
  • 世界のデジタル広告費市場の予測、2022年から2027年、2032年
    • 市場の促進要因
    • 市場の抑制要因

第6章 デジタル広告費市場セグメンテーション

  • 世界のデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ディスプレイ広告
  • ソーシャルメディア
  • ネイティブ広告
  • 検索広告
  • 動画広告
  • その他の追加フォーマット
  • 世界のデジタル広告費市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • モバイル
  • ラップトップ
  • デスクトップ
  • 世界のデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 小売業
  • 健康管理
  • 自動車
  • メディア・エンターテインメント
  • 教育
  • 交通・観光
  • IT・通信

第7章 デジタル広告費市場の地域および国分析

  • 世界のデジタル広告費市場、地域別、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 世界のデジタル広告費市場、国別、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第8章 アジア太平洋のデジタル広告費市場

  • アジア太平洋のデジタル広告費市場の概要
  • 地域情報、COVID-19症の影響、市場情報、背景情報、政府の取り組み、規制、規制機関、主要団体、課税額、法人税構造、投資、主要企業
  • アジア太平洋デジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • アジア太平洋デジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第9章 中国のデジタル広告費市場

  • 中国のデジタル広告費市場の概要
  • 中国デジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 中国デジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第10章 インドのデジタル広告費市場

  • インドのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • インドのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第11章 日本のデジタル広告費市場

  • 日本のデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 日本のデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第12章 オーストラリアのデジタル広告費市場

  • オーストラリアのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • オーストラリアのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第13章 インドネシアのデジタル広告費市場

  • インドネシアのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • インドネシアのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第14章 韓国のデジタル広告費市場

  • 韓国のデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 韓国のデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第15章 西欧のデジタル広告費市場

  • 西欧のデジタル広告費市場の概要
  • 西欧のデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 西欧のデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第16章 英国のデジタル広告費市場

  • 英国デジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 英国デジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第17章 ドイツのデジタル広告費市場

  • ドイツのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ドイツのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第18章 フランスのデジタル広告費市場

  • フランスのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • フランスのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第19章 東欧のデジタル広告費市場

  • 東欧のデジタル広告費市場の概要
  • 東欧のデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 東欧のデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第20章 ロシアのデジタル広告費市場

  • ロシアのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ロシアのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第21章 北米のデジタル広告費市場

  • 北米デジタル広告費市場の概要
  • 北米デジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 北米デジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第22章 米国のデジタル広告費市場

  • 米国のデジタル広告費市場の概要
  • 米国デジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 米国デジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第23章 南米デジタル広告費市場

  • 南米デジタル広告費市場の概要
  • 南米デジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 南米デジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第24章 ブラジルのデジタル広告費市場

  • ブラジルのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ブラジルのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第25章 中東のデジタル広告費市場

  • 中東のデジタル広告費市場の概要
  • 中東デジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 中東デジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第26章 アフリカのデジタル広告費市場

  • アフリカのデジタル広告費市場の概要
  • アフリカのデジタル広告費市場、追加フォーマット別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • アフリカのデジタル広告費市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第27章 デジタル広告費市場の競合情勢と企業プロファイル

  • デジタル広告費市場の競合情勢
  • デジタル広告費市場の企業プロファイル
    • Baidu Inc
    • Coalition Technologies LLC
    • Dentsu Group Inc
    • Disruptive Advertising Inc
    • Effective Spend

第28章 デジタル広告費市場における主要な合併と買収

第29章 デジタル広告費市場の将来展望と可能性分析

第30章 付録

目次
Product Code: r7335

“Digital Ad Spending Global Market Report 2023 ” from The Business Research Company provides strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the market.

This report focuses on digital ad spending market which is experiencing strong growth. The report gives a guide to the trends which will be shaping the market over the next ten years and beyond.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 50+ geographies.
  • Understand how the market has been affected by the COVID-19 and how it is responding as the impact of the virus abates.
  • Assess the Russia - Ukraine war's impact on agriculture, energy and mineral commodity supply and its direct and indirect impact on the market.
  • Measure the impact of high global inflation on market growth.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market shares.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
  • Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order along with an Excel data sheet for easy data extraction and analysis.
  • All data from the report will also be delivered in an excel dashboard format.

Where is the largest and fastest growing market for digital ad spending ? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The digital ad spending market global report ” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market's historic and forecast market growth by geography.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Add Format: Display Ads; Social Media; Native Advertising; Search Ads; Video Ads; Other Add Format
  • 2) By Platform: Mobile; Laptop; Desktop
  • 3) By End User: Retail; Health care; Automotive; Media And Entertainment; Education; Transport And Tourism; IT And Telecom
  • Companies Mentioned: Microsoft corporation; Google LLC; Meta Platforms Inc.; Hulu LLC; Ignite Visibility LLC
  • Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.
  • Delivery format: PDF, Word and Excel Data Dashboard.

Executive Summary

Major players in the digital ad spending market are Microsoft corporation, Google LLC, Meta Platforms Inc., Hulu LLC, Ignite Visibility LLC, L7 Creative, Alibaba Group Holdings Limited, Amazon Web Services Inc, Baidu Inc, Coalition Technologies LLC, Dentsu Group Inc, Disruptive Advertising Inc, Effective Spend, Omnicom Group, and Publicis Groupe.

The global digital Ad spending market is expected to grow from $0.53 trillion in 2022 to $0.6 trillion in 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of 12%. The Russia-Ukraine war disrupted the chances of global economic recovery from the COVID-19 pandemic, at least in the short term. The war between these two countries has led to economic sanctions on multiple countries, a surge in commodity prices, and supply chain disruptions, causing inflation across goods and services and affecting many markets across the globe. The digital Ad spending market is expected to reach $0.93 trillion in 2027 at a CAGR of 11.7%.

The digital Ad spending market includes revenues earned by entities through audio ads, in-app ads, mobile applications, and email marketing. The market value includes the value of related goods sold by the service provider or included within the service offering. Only goods and services traded between entities or sold to end consumers are included.

Digital ad spending refers to the amount of money spent on digital advertising, which includes any type of online marketing that uses electronic media channels to advertise a product, service, or company. The digital advertising involves paying for clicks, impressions, or other interactions that drive traffic to a website or other digital property.

North America was the largest region in the digital ad spending market in 2022. The regions covered in digital Ad spending report are Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa.

The main types of digital ad spending include add-formats such as display ads, social media, native advertising, search ads, video ads, and others. Display ads refer to a type of digital advertising that includes text, images, and a URL that directs viewers to a website where they can read more about or make buying decisions. They are used on platforms such as mobile, laptop, and desktop, and are used by retail, health care, automotive, media and entertainment, education, transport and tourism, IT, and telecom.

The increase in tablet and smartphone penetration is expected to propel the growth of the digital ad spending market going forward. Tablets and smartphones refer to mobile devices that allow users to access the internet, run applications, and perform other tasks such as watching videos, gaming, and video calling. The usage of tablets and smartphones for digital content consumption, including digital advertising such as display ads, videos, social media ads, and in-app ads, has significantly increased the importance of mobile devices in the advertising landscape. Advertisers have adapted their strategies to engage their audiences through mobile devices which will drive the growth for the digital ad spending market. For instance, in April 2021, according to a report published by the Pew Research Center, a US-based nonpartisan organization that conducts public opinion polling, demographic research, content analysis, and other data-driven social science research, the ownership of mobile devices, or cell phones, in the US had reached a staggering 97% among adults. The report also reveals a significant increase in smartphone ownership, with 85% of adults now owning a smartphone, compared to just 35% in 2011. Therefore, the increase in tablet and smartphone penetration is driving the growth of the digital ad market.

Advancements in technology are the key trend gaining popularity in the digital ad spending market. Major companies operating in the market are introducing new technologies such as artificial intelligence, augmented reality (AR), virtual reality (VR), machine learning, and blockchain technology to sustain position in the market. For instance, in January 2023, Verizon Media, a US-based technology company that provides technology, communications, information, and entertainment products and services, launched the Next-Gen Solutions suite, which provides relevant ad experiences independent of cookies or mobile app IDs. It uses content and real-time data signals, such as weather, location, and device types, to power machine-learning algorithms that connect advertisers with relevant audiences without the need for user-level profiles or browser storage. Furthermore, Verizon Media's Next-Gen Buying feature uses machine-learning algorithms to help advertisers connect with relevant audiences without needing cookies, mobile app IDs, browser storage, or creating user-level profiles.

In January 2022, Smith, a US-based IT services and consulting company, acquired Adept for an undisclosed amount. Through this acquisition, Smith aims to leverage its expertise to drive better results and achieve its business objectives. The acquisition allows both companies to offer attractive services and increase their product offerings. Adept is a US-based advertising services company specializing in digital advertising.

The countries covered in the digital Ad spending market report are: Australia, Brazil, China, France, Germany, India, Indonesia, Japan, Russia, South Korea, UK, USA.

The market value is defined as the revenues that enterprises gain from the sale of goods and/or services within the specified market and geography through sales, grants, or donations in terms of the currency (in USD, unless otherwise specified).

The revenues for a specified geography are consumption values that are revenues generated by organizations in the specified geography within the market, irrespective of where they are produced. It does not include revenues from resales along the supply chain, either further along the supply chain or as part of other products.

The digital ad spending market research report is one of a series of new reports from The Business Research Company that provides digital ad spending market statistics, including global market size, regional shares, competitors with a digital ad spending market share, detailed digital ad spending market segments, market trends and opportunities, and any further data you may need to thrive in the digital ad spending industry. This digital ad spending market research report delivers a complete perspective of everything you need, with an in-depth analysis of the current and future scenarios of the industry.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Digital Ad Spending Market Characteristics

3. Digital Ad Spending Market Trends And Strategies

4. Digital Ad Spending Market - Macro Economic Scenario

  • 4.1. COVID-19 Impact On Digital Ad Spending Market
  • 4.2. Ukraine-Russia War Impact On Digital Ad Spending Market
  • 4.3. Impact Of High Inflation On Digital Ad Spending Market

5. Digital Ad Spending Market Size And Growth

  • 5.1. Global Digital Ad Spending Historic Market, 2017-2022, $ Billion
    • 5.1.1. Drivers Of The Market
    • 5.1.2. Restraints On The Market
  • 5.2. Global Digital Ad Spending Forecast Market, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
    • 5.2.1. Drivers Of The Market
    • 5.2.2. Restraints On the Market

6. Digital Ad Spending Market Segmentation

  • 6.1. Global Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Display Ads
  • Social Media
  • Native Advertising
  • Search Ads
  • Video Ads
  • Other Add Format
  • 6.2. Global Digital Ad Spending Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Mobile
  • Laptop
  • Desktop
  • 6.3. Global Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Retail
  • Health care
  • Automotive
  • Media And Entertainment
  • Education
  • Transport And Tourism
  • IT And Telecom

7. Digital Ad Spending Market Regional And Country Analysis

  • 7.1. Global Digital Ad Spending Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 7.2. Global Digital Ad Spending Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

8. Asia-Pacific Digital Ad Spending Market

  • 8.1. Asia-Pacific Digital Ad Spending Market Overview
  • Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
  • 8.2. Asia-Pacific Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 8.3. Asia-Pacific Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

9. China Digital Ad Spending Market

  • 9.1. China Digital Ad Spending Market Overview
  • 9.2. China Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F,$ Billion
  • 9.3. China Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F,$ Billion

10. India Digital Ad Spending Market

  • 10.1. India Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 10.2. India Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

11. Japan Digital Ad Spending Market

  • 11.1. Japan Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 11.2. Japan Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

12. Australia Digital Ad Spending Market

  • 12.1. Australia Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 12.2. Australia Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

13. Indonesia Digital Ad Spending Market

  • 13.1. Indonesia Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 13.2. Indonesia Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

14. South Korea Digital Ad Spending Market

  • 14.1. South Korea Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 14.2. South Korea Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

15. Western Europe Digital Ad Spending Market

  • 15.1. Western Europe Digital Ad Spending Market Overview
  • 15.2. Western Europe Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 15.3. Western Europe Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

16. UK Digital Ad Spending Market

  • 16.1. UK Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 16.2. UK Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

17. Germany Digital Ad Spending Market

  • 17.1. Germany Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 17.2. Germany Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

18. France Digital Ad Spending Market

  • 18.1. France Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 18.2. France Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

19. Eastern Europe Digital Ad Spending Market

  • 19.1. Eastern Europe Digital Ad Spending Market Overview
  • 19.2. Eastern Europe Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 19.3. Eastern Europe Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

20. Russia Digital Ad Spending Market

  • 20.1. Russia Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 20.2. Russia Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

21. North America Digital Ad Spending Market

  • 21.1. North America Digital Ad Spending Market Overview
  • 21.2. North America Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 21.3. North America Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

22. USA Digital Ad Spending Market

  • 22.1. USA Digital Ad Spending Market Overview
  • 22.2. USA Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 22.3. USA Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

23. South America Digital Ad Spending Market

  • 23.1. South America Digital Ad Spending Market Overview
  • 23.2. South America Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 23.3. South America Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

24. Brazil Digital Ad Spending Market

  • 24.1. Brazil Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 24.2. Brazil Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

25. Middle East Digital Ad Spending Market

  • 25.1. Middle East Digital Ad Spending Market Overview
  • 25.2. Middle East Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 25.3. Middle East Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

26. Africa Digital Ad Spending Market

  • 26.1. Africa Digital Ad Spending Market Overview
  • 26.2. Africa Digital Ad Spending Market, Segmentation By Add Format, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 26.3. Africa Digital Ad Spending Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

27. Digital Ad Spending Market Competitive Landscape And Company Profiles

  • 27.1. Digital Ad Spending Market Competitive Landscape
  • 27.2. Digital Ad Spending Market Company Profiles
    • 27.2.1. Baidu Inc
      • 27.2.1.1. Overview
      • 27.2.1.2. Products and Services
      • 27.2.1.3. Strategy
      • 27.2.1.4. Financial Performance
    • 27.2.2. Coalition Technologies LLC
      • 27.2.2.1. Overview
      • 27.2.2.2. Products and Services
      • 27.2.2.3. Strategy
      • 27.2.2.4. Financial Performance
    • 27.2.3. Dentsu Group Inc
      • 27.2.3.1. Overview
      • 27.2.3.2. Products and Services
      • 27.2.3.3. Strategy
      • 27.2.3.4. Financial Performance
    • 27.2.4. Disruptive Advertising Inc
      • 27.2.4.1. Overview
      • 27.2.4.2. Products and Services
      • 27.2.4.3. Strategy
      • 27.2.4.4. Financial Performance
    • 27.2.5. Effective Spend
      • 27.2.5.1. Overview
      • 27.2.5.2. Products and Services
      • 27.2.5.3. Strategy
      • 27.2.5.4. Financial Performance

28. Key Mergers And Acquisitions In The Digital Ad Spending Market

29. Digital Ad Spending Market Future Outlook and Potential Analysis

30. Appendix

  • 30.1. Abbreviations
  • 30.2. Currencies
  • 30.3. Historic And Forecast Inflation Rates
  • 30.4. Research Inquiries
  • 30.5. The Business Research Company
  • 30.6. Copyright And Disclaimer