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市場調査レポート
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1274558

航空会社の世界市場レポート2023年

Airlines Global Market Report 2023

出版日: 受注後更新 | 発行: The Business Research Company | ページ情報: 英文 250 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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航空会社の世界市場レポート2023年
出版日: 受注後更新
発行: The Business Research Company
ページ情報: 英文 250 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
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概要

世界の航空会社市場は、2022年の4,833億4,000万米ドルから2023年には5,202億米ドルへ、CAGR7.6%で成長すると予測されます。ロシア・ウクライナ戦争は、少なくとも短期的には、COVID-19パンデミックからの世界経済回復の可能性を混乱させました。この2国間の戦争は、複数の国に対する経済制裁、商品価格の高騰、サプライチェーンの混乱につながり、商品やサービス全体にインフレを引き起こし、世界中の多くの市場に影響を与えています。航空会社市場は、2027年にはCAGR8.0%で7,084億8,000万米ドルに達すると予測されます。

2022年の航空会社市場において、アジア太平洋は最大の地域となりました。アジア太平洋は予測期間中に最も成長する地域であると予想されます。当レポートの対象地域は、アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東・アフリカです。

航空旅客数の増加が、今後の航空会社市場の成長を促進すると予想されます。航空旅客とは、航空機で移動する人のことを指します。航空旅客は、旅客と貨物の両方を世界中に運んでいます。航空旅客は、地域の社会的・経済的発展や持続可能性に大きな影響を与えることができます。例えば、カナダに本部を置く国際航空運送協会(IATA)によると、世界の航空会社の業界団体では、2024年に旅客数が40億人に達すると推定されています。2021年の旅行者総数は、2019年に比べて47%増加しています。それゆえ、航空旅客数の増加が航空会社市場の成長を牽引しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 航空会社市場の特徴

第3章 航空会社市場の動向と戦略

第4章 航空会社市場- マクロ経済シナリオ

  • COVID-19による航空会社市場への影響
  • ウクライナ・ロシア戦争が航空会社市場に与える影響
  • 高インフレが航空会社市場に与える影響

第5章 航空会社の市場規模と成長

  • 世界航空会社市場の実績、2017~2022年
    • 市場の促進要因
    • 市場の抑制要因
  • 世界の航空会社市場の予測、2022-2027F、2032F
    • 市場の促進要因
    • 市場の抑制要因

第6章 航空会社市場セグメンテーション

  • 世界の航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 国内線
  • 国際線
  • 世界の航空会社市場、サイズ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ナローボディ機
  • ワイドボディ機
  • リージョナルジェット・ビジネスジェット
  • 貨物機
  • 世界の航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 乗客
  • 貨物

第7章 航空会社市場の地域および国の分析

  • 世界の航空会社市場、地域別、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 世界の航空会社市場、国別、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第8章 アジア太平洋航空会社市場

  • アジア太平洋航空会社市場概要
  • 地域情報、COVID-19症の影響、市場情報、背景情報、政府の取り組み、規制、規制機関、主要団体、課税額、法人税構造、投資、主要企業
  • アジア太平洋航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • アジア太平洋航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第9章 中国の航空会社市場

  • 中国の航空会社市場の概要
  • 中国の航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 中国の航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第10章 インド航空会社市場

  • インド航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • インド航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第11章 日本航空会社市場

  • 日本航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 日本航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第12章 オーストラリア航空会社市場

  • オーストラリア航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • オーストラリア航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第13章 インドネシア航空会社市場

  • インドネシア航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • インドネシア航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第14章 韓国の航空会社市場

  • 韓国の航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 韓国の航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第15章 西欧の航空会社市場

  • 西欧航空会社市場概要
  • 西欧航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 西欧航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第16章 英国の航空会社市場

  • 英国航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 英国航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第17章 ドイツ航空会社市場

  • ドイツ航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ドイツ航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第18章 フランス航空会社市場

  • フランス航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • フランス航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第19章 東欧航空会社市場

  • 東欧航空会社市場概要
  • 東欧航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 東欧航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第20章 ロシア航空会社市場

  • ロシア航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ロシア航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第21章 北米航空会社市場

  • 北米航空会社市場概要
  • 北米航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 北米航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第22章 米国の航空会社市場

  • 米国の航空会社市場概要
  • 米国の航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 米国の航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第23章 南米航空会社市場

  • 南米航空会社市場概要
  • 南米航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 南米航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第24章 ブラジル航空会社市場

  • ブラジル航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ブラジル航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第25章 中東の航空会社市場

  • 中東の航空会社市場概要
  • 中東の航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 中東の航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第26章 アフリカ航空会社市場

  • アフリカ航空会社市場概要
  • アフリカ航空会社市場、輸送タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • アフリカ航空会社市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第27章 航空会社市場の競合情勢と企業プロファイル

  • 航空会社市場の競合情勢
  • 航空会社市場の企業プロファイル
    • Air France-KLM SA
    • American Airlines Group Inc.
    • Ana Holdings Inc.
    • British Airways Plc
    • Delta Air Lines Inc.

第28章 航空会社市場における主要な合併と買収

第29章 航空会社市場の将来展望と可能性分析

第30章 付録

目次
Product Code: r6543

“Airlines Global Market Report 2023 ” from The Business Research Company provides strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the market.

This report focuses on airlines market which is experiencing strong growth. The report gives a guide to the trends which will be shaping the market over the next ten years and beyond.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 50+ geographies.
  • Understand how the market has been affected by the coronavirus and how it is responding as the impact of the virus abates.
  • Assess the Russia - Ukraine war's impact on agriculture, energy and mineral commodity supply and its direct and indirect impact on the market.
  • Measure the impact of high global inflation on market growth.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market shares.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
  • Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order along with an Excel data sheet for easy data extraction and analysis.
  • All data from the report will also be delivered in an excel dashboard format.

Where is the largest and fastest growing market for airlines? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The airlines market global report ” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market's historic and forecast market growth by geography.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Type Of Transport: Domestic; International
  • 2) By Size: Narrow Body; Wide Body; Regional And Business Jet; Freighter
  • 3) By Application: Passenger; Freight
  • Companies Mentioned: Air France-KLM S.A.; American Airlines Group Inc.; Ana Holdings Inc.; British Airways PLC.; Delta Air Lines Inc.
  • Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.
  • Delivery format: PDF, Word and Excel Data Dashboard.

Executive Summary

Major players in the airlines market are Air France-KLM S.A., American Airlines Group Inc., Ana Holdings Inc., British Airways PLC., Delta Air Lines Inc., Deutsche Lufthansa AG, Hainan Airlines Co. Ltd., Japan Airlines Co. Ltd., LATAM Airlines Group S.A., Qantas Airways Limited, Ryanair DAC, Singapore Airlines, Southwest Airlines Co., Thai Airways International PCL, United Airlines Holdings Inc. and WestJet Airlines Ltd.

The global airlines market is expected to grow from $483.34 billion in 2022 to $520.20 billion in 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of 7.6%. The Russia-Ukraine war disrupted the chances of global economic recovery from the COVID-19 pandemic, at least in the short term. The war between these two countries has led to economic sanctions on multiple countries, a surge in commodity pricesand supply chain disruptions, causing inflation across goods and services and affecting many markets across the globe. The airlines market is expected to reach $708.48 billion in 2027 at a CAGR of 8.0%.

The airline market includes revenues earned by entities by providing services such as meals, refreshments, checked bags, light entertainmentand amenities. The market value includes the value of related goods sold by the service provider or included within the service offering. Only goods and services traded between entities or sold to end consumers are included.

Airlines refer to the business that operates regular services for carrying passengers or goods by utilizing planes. They might combine efforts with different airlines to fly a similar flight under a codeshare arrangement.

Asia-Pacific was the largest region in the airline market in 2022. Asia-Pacific is expected to be the fastest-growing region in the forecast period. The regions covered in this report are Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa.

The main types of transport involved in airlines are domestic and international. Domestic flights are types of commercial flights in civil aviation that originate and land within the same nation. The size of airlines includes narrow bodies, wide bodies, regional and business jetsand freighters used for various applications of passenger and freight.

An increase in the number of air passengers is expected to propel the growth of the airline market going forward. Air passenger refers to a person who is traveling in an aircraft. Air travel carries both passengers and freight throughout the globe, air travel can have a significant impact on a region's social and economic development as well as its sustainability. For instance, according to the International Air Transport Association (IATA), a Canada-based trade association of the world's airlines estimates the number of passengers is expected to reach 4 billion in 2024. The total number of travelers in 2021 was 47% higher than in 2019. Hence increase in the number of air passengers is driving the growth of the airline market.

Strategic partnerships are a key trend gaining popularity in the airline market. Many companies operating in the airline market are undergoing partnerships to strengthen their position in the airline market. For instance, in May 2020, Civil Air Patrol, a US-based volunteer group having a membership interested in aviation partnered with Textron Aviation Inc., a US-based airline business unit. With this partnership, the company wants to make the company the biggest Cessna piston operator in the world. Further, in January 2023, Air France-KLM Group, a France-based airline company, partnered with Delta airlines, a US-based airline companyand Virgin Atlantic, a UK-based airline company launched the world's leading partnership. With the new alliance, passengers would be able to book more flexible flight times and both parties will work towards making flying with any airline easy and reliable.

In March 2022 WestJet Group a Canada-based Airlines and Aviation company acquired Sunwing Airlines Inc. and Sunwing Vacations Inc. For an undisclosed deal amount. With this acquisition the company wants the dedication of WestJet Group to increase accessible air travel and holiday package options for all Canadians while giving leisure and sun travel first priority from coast to coast. Sunwing Airlines Inc. is a Canada-based airline companyand Sunwing Vacations Inc. is a Canada-based airline, vacation, tourismand travel company.

The countries covered in the airlines market report are: Australia, Brazil, China, France, Germany, India, Indonesia, Japan, Russia, South Korea, UK and USA.

The market value is defined as the revenues that enterprises gain from the sale of goods and/or services within the specified market and geography through sales, grants, or donations in terms of the currency (in USD, unless otherwise specified).

The revenues for a specified geography are consumption values that are revenues generated by organizations in the specified geography within the market, irrespective of where they are produced. It does not include revenues from resales along the supply chain, either further along the supply chain or as part of other products.

The airlines market research report is one of a series of new reports from The Business Research Company that provides airlines for animal market statistics, including airlines industry global market size, regional shares, competitors with airlines market share, detailed airlines market segments, market trendsand opportunitiesand any further data you may need to thrive in the airline's industry. This airline's market research report delivers a complete perspective of everything you need, with an in-depth analysis of the current and future scenario of the industry.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Airlines Market Characteristics

3. Airlines Market Trends And Strategies

4. Airlines Market - Macro Economic Scenario

  • 4.1. COVID-19 Impact On Airlines Market
  • 4.2. Ukraine-Russia War Impact On Airlines Market
  • 4.3. Impact Of High Inflation On Airlines Market

5. Airlines Market Size And Growth

  • 5.1. Global Airlines Historic Market, 2017-2022, $ Billion
    • 5.1.1. Drivers Of The Market
    • 5.1.2. Restraints On The Market
  • 5.2. Global Airlines Forecast Market, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
    • 5.2.1. Drivers Of The Market
    • 5.2.2. Restraints On the Market

6. Airlines Market Segmentation

  • 6.1. Global Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Domestic
  • International
  • 6.2. Global Airlines Market, Segmentation By Size, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Narrow Body
  • Wide Body
  • Regional And Business Jet
  • Freighter
  • 6.3. Global Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Passenger
  • Freight

7. Airlines Market Regional And Country Analysis

  • 7.1. Global Airlines Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 7.2. Global Airlines Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

8. Asia-Pacific Airlines Market

  • 8.1. Asia-Pacific Airlines Market Overview
  • Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
  • 8.2. Asia-Pacific Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 8.3. Asia-Pacific Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

9. China Airlines Market

  • 9.1. China Airlines Market Overview
  • 9.2. China Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F,$ Billion
  • 9.3. China Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F,$ Billion

10. India Airlines Market

  • 10.1. India Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 10.2. India Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

11. Japan Airlines Market

  • 11.1. Japan Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 11.2. Japan Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

12. Australia Airlines Market

  • 12.1. Australia Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 12.2. Australia Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

13. Indonesia Airlines Market

  • 13.1. Indonesia Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 13.2. Indonesia Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

14. South Korea Airlines Market

  • 14.1. South Korea Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 14.2. South Korea Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

15. Western Europe Airlines Market

  • 15.1. Western Europe Airlines Market Overview
  • 15.2. Western Europe Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 15.3. Western Europe Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

16. UK Airlines Market

  • 16.1. UK Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 16.2. UK Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

17. Germany Airlines Market

  • 17.1. Germany Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 17.2. Germany Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

18. France Airlines Market

  • 18.1. France Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 18.2. France Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

19. Eastern Europe Airlines Market

  • 19.1. Eastern Europe Airlines Market Overview
  • 19.2. Eastern Europe Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 19.3. Eastern Europe Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

20. Russia Airlines Market

  • 20.1. Russia Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 20.2. Russia Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

21. North America Airlines Market

  • 21.1. North America Airlines Market Overview
  • 21.2. North America Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 21.3. North America Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

22. USA Airlines Market

  • 22.1. USA Airlines Market Overview
  • 22.2. USA Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 22.3. USA Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

23. South America Airlines Market

  • 23.1. South America Airlines Market Overview
  • 23.2. South America Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 23.3. South America Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

24. Brazil Airlines Market

  • 24.1. Brazil Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 24.2. Brazil Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

25. Middle East Airlines Market

  • 25.1. Middle East Airlines Market Overview
  • 25.2. Middle East Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 25.3. Middle East Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

26. Africa Airlines Market

  • 26.1. Africa Airlines Market Overview
  • 26.2. Africa Airlines Market, Segmentation By Type Of Transport, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 26.3. Africa Airlines Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

27. Airlines Market Competitive Landscape And Company Profiles

  • 27.1. Airlines Market Competitive Landscape
  • 27.2. Airlines Market Company Profiles
    • 27.2.1. Air France-KLM S.A.
      • 27.2.1.1. Overview
      • 27.2.1.2. Products and Services
      • 27.2.1.3. Strategy
      • 27.2.1.4. Financial Performance
    • 27.2.2. American Airlines Group Inc.
      • 27.2.2.1. Overview
      • 27.2.2.2. Products and Services
      • 27.2.2.3. Strategy
      • 27.2.2.4. Financial Performance
    • 27.2.3. Ana Holdings Inc.
      • 27.2.3.1. Overview
      • 27.2.3.2. Products and Services
      • 27.2.3.3. Strategy
      • 27.2.3.4. Financial Performance
    • 27.2.4. British Airways Plc
      • 27.2.4.1. Overview
      • 27.2.4.2. Products and Services
      • 27.2.4.3. Strategy
      • 27.2.4.4. Financial Performance
    • 27.2.5. Delta Air Lines Inc.
      • 27.2.5.1. Overview
      • 27.2.5.2. Products and Services
      • 27.2.5.3. Strategy
      • 27.2.5.4. Financial Performance

28. Key Mergers And Acquisitions In The Airlines Market

29. Airlines Market Future Outlook and Potential Analysis

30. Appendix

  • 30.1. Abbreviations
  • 30.2. Currencies
  • 30.3. Historic And Forecast Inflation Rates
  • 30.4. Research Inquiries
  • 30.5. The Business Research Company
  • 30.6. Copyright And Disclaimer