表紙:ケーキミックスの世界市場(2023年~2030年)
市場調査レポート
商品コード
1388393

ケーキミックスの世界市場(2023年~2030年)

Cake Mixes : Global Market Intelligence ( 2023-2030 )

出版日: | 発行: Sprout Intelligence | ページ情報: 英文 70+ Pages | 納期: 即日から翌営業日

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ケーキミックスの世界市場(2023年~2030年)
出版日: 2023年10月25日
発行: Sprout Intelligence
ページ情報: 英文 70+ Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

主な調査結果

世界のケーキミックスの市場規模は、2020年の11億5,000万米ドルから2030年までに24億6,360万米ドルに達し、2021年~2030年にCAGRで8.88%の成長が予測されています。

チョコレートセグメントがもっとも市場に寄与する見込みで、2020年の4億9,050万米ドルから2030年までに10億5,830万米ドルに達し、CAGRで8.97%の成長が予測されます。

フルーツセグメントは2030年までに3億6,010万米ドルに達し、CAGRは8.98%ともっとも高くなると予測されます。

チョコレートとバニラのセグメントが2020年にケーキミックス市場の約70.6%のシェアを占め、前者が約42.7%のシェアを占めます。

フルーツとチョコレートのセグメントは、予測期間にそれぞれCAGRで8.98%と8.97%の大幅な成長が見込まれます。

現在、これら2つのセグメントのシェアは、2020年のケーキミックス市場全体で約57.2%と推定され、2030年までに57.6%に達すると予測されています。

世界のケーキミックス市場は、多忙なライフスタイルに伴い消費者が手作りのデザートに使いやすい代替品を求めるようになったことから、便利なベーキングソリューションに対する需要の増加によって牽引されています。

さらに、COVID-19パンデミック中にホームベーカリーをする動向が強まったことも、市場の成長を後押ししています。

一方、健康志向の消費者がクリーンラベルの天然材料を使った製品を求めていることから、より健康的なオーガニックのケーキミックスへの選好が高まり、市場に機会が生まれています。

さらに、グルテンフリー、ヴィーガン、低糖の選択肢など、多様な食生活の選好に対応する製品ポートフォリオを拡大することで、このダイナミックな市場のさらなる成長可能性を引き出すことができます。

当レポートでは、世界のケーキミックス市場について調査分析し、市場規模と予測、現在の力学と動向、新たな機会などの情報を提供しています。

目次

第1章 レポートのイントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ケーキミックス市場:フレーバー別

    • チョコレート
    • バニラ
    • フルーツ
    • その他のフレーバー

第4章 ケーキミックス市場:流通チャネル別

    • オンライン
    • オフライン

第5章 ケーキミックス市場:地域別

    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
    • 欧州
      • ドイツ
      • フランス
      • 英国
      • イタリア
      • スペイン
      • その他の欧州
    • アジア
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • オーストラリア
      • 韓国
      • その他のアジア
    • その他の地域
      • ブラジル
      • 南アフリカ
      • GCC
      • その他の国々

第6章 ケーキミックス市場:企業別

    • General Mills
    • Duncan Hines (a subsidiary of Conagra Brands)
    • Pillsbury (a brand under General Mills)
    • Betty Crocker (a brand under General Mills)
    • Dr. Oetker
    • Kerry Group
    • Pinnacle Foods (a subsidiary of Conagra Brands)
    • Archer Daniels Midland Company (ADM)
    • Cargill
    • Continental Mills
    • Hain Celestial Group

第7章 付録

目次

REPORT OBJECTIVES

The report " Cake Mixes: Global Market Intelligence ( 2023-2030 )" provides market intelligence on the different market segments, based on Flavour Distribution Channel Region, Company etc. Market size and forecast (2020-2030) has been provided in the report. The primary objectives of this report are to provide 1) comprehensive global market intelligence through detailed segmentation, 2) market size and forecasts, growth rates, market dynamics, industry structure and developments, market situation, trends, 3) detailed analysis of current dynamics and trends, key market players, and strategies in the market, 4) detailed value chain analysis and review of growth factors essential for the existing market players and new entrants, 5) provide emerging opportunities in the market and the future impact of major drivers and restraints of the market and, 6) support decision makers in making cost-effective business decisions.

RESEARCH METHODOLOGY

In our market size and forecast determination efforts, an extensive secondary research was initially completed to gain a good perspective of the market in each region. Extensive primary research was also carried out by interviewing the key executives from the industry. These interviews helped us to fill-in the data gaps after secondary research. Several secondary sources such as encyclopedia, directories, and databases have been used to identify and collect information useful for this extensive techno-commercial study. The respondents - selected experts from manufacturers and selected suppliers - have been interviewed to obtain and verify critical information as well as to assess the future prospects. The usage of obtained information is based on the perceived reliability by the research team. In many cases, a combination of several sources was used. Sprout Intelligence provides an in-depth analysis of the market segmentation, which is a critical element of the market intelligence reports at Sprout Intelligence.

KEY AUDIENCE

Executives in marketing, strategic planning and new product development will find such discussions in our reports pertinent and useful. Management consultants, investment bankers, manufacturers, distributors, suppliers, and regulatory authorities are amongst our regular clientele served.

DATA SOURCES

The general data sources used in this report are company websites, trade association publications, regulatory authorities, journals, magazines, news websites, press releases, media publications, interaction with industry experts, company executives, research papers, articles, patents, scientific literature, among many others.

KEY FINDINGS FROM THE REPORT

The Cake Mixes market was valued at $1,150.0 Million in 2020, and is projected to reach $2,463.6 Million by 2030 growing at a CAGR of 8.88% from 2021 to 2030.

Chocolate segment is expected to be the highest contributor to this market, with $490.5 Million in 2020, and is anticipated to reach $1,058.3 Million by 2030, registering a CAGR of 8.97%.

Fruit segment is anticipated to reach $360.1 Million by 2030 with the highest CAGR of 8.98%.

Chocolate and Vanilla segments collectively expected to account for about 70.6% share of the Cake Mixes market in 2020, with the former constituting around 42.7% share.

Fruit and Chocolate segments are expected to witness significant growth rates at a CAGR of 8.98% and 8.97% respectively, during the forecast period.

Presently, share of these two segments is estimated to be around 57.2% in the overall Cake Mixes market in 2020, and is anticipated to reach 57.6% by 2030.

The global cake mixes market is being driven by the growing demand for convenient baking solutions, as busy lifestyles prompt consumers to seek easy-to-use alternatives for homemade desserts.

Additionally, the increasing trend of home baking during the COVID-19 pandemic has bolstered market growth.

On the other hand, opportunities in the market arise from the rising preference for healthier and organic cake mix options, as health-conscious consumers seek products with clean labels and natural ingredients.

Moreover, expanding product portfolios to cater to diverse dietary preferences, including gluten-free, vegan, and low-sugar options, can unlock further growth potential in this dynamic market.

Table of Contents

1. Report Introduction

    • 1.1. Report Description
      • 1.1.1. Research Methodology
      • 1.1.2. Report Objectives
      • 1.1.3. Data Sources
    • 1.2. Acronyms / Abbreviations
    • 1.3. Assumptions
    • 1.4. Limitations

2. Executive Summary

3. Cake Mixes Market, by Flavour

    • 3.1. Chocolate
    • 3.2. Vanilla
    • 3.3. Fruit
    • 3.4. Other Flavours

4. Cake Mixes Market, by Distribution Channel

    • 4.1. Online
    • 4.2. Offline

5. Cake Mixes Market, by Region

    • 5.1. North America
      • 5.1.1. U.S.
      • 5.1.2. Canada
      • 5.1.3. Mexico
    • 5.2. Europe
      • 5.2.4. Germany
      • 5.2.5. France
      • 5.2.6. UK
      • 5.2.7. Italy
      • 5.2.8. Spain
      • 5.2.9. Rest of Europe
    • 5.3. Asia
      • 5.3.10. China
      • 5.3.11. India
      • 5.3.12. Japan
      • 5.3.13. Australia
      • 5.3.14. South Korea
      • 5.3.15. Rest of Asia
    • 5.4. Rest of World
      • 5.4.16. Brazil
      • 5.4.17. South Africa
      • 5.4.18. GCC
      • 5.4.19. RoW Countries

6. Cake Mixes Market, by Company

    • 6.1. General Mills
    • 6.2. Duncan Hines (a subsidiary of Conagra Brands)
    • 6.3. Pillsbury (a brand under General Mills)
    • 6.4. Betty Crocker (a brand under General Mills)
    • 6.5. Dr. Oetker
    • 6.6. Kerry Group
    • 6.7. Pinnacle Foods (a subsidiary of Conagra Brands)
    • 6.8. Archer Daniels Midland Company (ADM)
    • 6.9. Cargill
    • 6.10. Continental Mills
    • 6.11. Hain Celestial Group

8. Appendix

    • 8.1. Disclaimer
    • 8.2. About Sprout Intelligence