表紙:ボディスクラブの世界市場(2023年~2030年)
市場調査レポート
商品コード
1388377

ボディスクラブの世界市場(2023年~2030年)

Body Scrub : Global Market Intelligence ( 2023-2030 )

出版日: | 発行: Sprout Intelligence | ページ情報: 英文 70+ Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
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ボディスクラブの世界市場(2023年~2030年)
出版日: 2023年10月25日
発行: Sprout Intelligence
ページ情報: 英文 70+ Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

主な調査結果

世界のボディスクラブの市場規模は、2020年の139億7,000万米ドルから2030年までに258億6,070万米ドルに達し、2021年~2030年にCAGRで7.13%の成長が予測されています。

ハイパーマーケット/スーパーマーケットセグメントは市場への寄与がもっとも大きくなる見込みで、2020年の107億9,030万米ドルから2030年までに199億7,000万米ドルに達し、CAGRで7.13%の成長が予測されています。

コンビニエンスストアセグメントは2030年までに39億2,030万米ドルに達すると予測され、CAGRは7.22%ともっとも高いです。

ハイパーマーケット/スーパーマーケットセグメントとコンビニエンスストアセグメントが合計で2020年のボディスクラブ市場の約92.3%のシェアを占めると予測され、前者は約77.2%のシェアを占めます。

現在、これら2つのセグメントのボディスクラブ市場全体におけるシェアは、2020年に約92.3%と推定され、2030年までに92.4%に達すると予測されます。

世界のボディスクラブ市場は、主にスキンケアとセルフケアの習慣に対する消費者の意識の高まりが、角質除去製品に対する需要の向上につながり、力強い成長を示しています。

また、ボディスクラブにおける天然成分やオーガニック成分への動向は、革新的な製品の開発と市場拡大の機会を生み出しています。

さらに、eコマースブームにより、消費者はさまざまなボディスクラブの選択肢に容易にアクセスできるようになり、利便性と市場のアクセス性が高まっています。

全体として市場の成長は、健康志向の消費者の選好、環境に優しい製品の動向、オンライン小売チャネルの利便性によって支えられています。

当レポートでは、世界のボディスクラブ市場について調査分析し、市場規模と予測、現在の動向、バリューチェーンの分析、新たな機会などの情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ボディスクラブ市場:タイプ別

  • 植物由来
  • ミルクベース
  • その他

第4章 ボディスクラブ市場:流通チャネル別

  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン

第5章 ボディスクラブ市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
    • その他の欧州
  • アジア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他のアジア
  • その他の地域
    • ブラジル
    • 南アフリカ
    • GCC
    • その他の国々

第6章 ボディスクラブ市場:企業別

  • The Body Shop
  • Bath & Body Works
  • Lush
  • Neutrogena
  • Dove
  • Clinique
  • NIVEA
  • St. Ives
  • Origins
  • Kiehl's

第7章 付録

目次

REPORT OBJECTIVES

The report " Body Scrub: Global Market Intelligence ( 2023-2030 )" provides market intelligence on the different market segments, based on Type Distribution Channel Region, Company etc. Market size and forecast (2020-2030) has been provided in the report. The primary objectives of this report are to provide 1) comprehensive global market intelligence through detailed segmentation, 2) market size and forecasts, growth rates, market dynamics, industry structure and developments, market situation, trends, 3) detailed analysis of current dynamics and trends, key market players, and strategies in the market, 4) detailed value chain analysis and review of growth factors essential for the existing market players and new entrants, 5) provide emerging opportunities in the market and the future impact of major drivers and restraints of the market and, 6) support decision makers in making cost-effective business decisions.

RESEARCH METHODOLOGY

In our market size and forecast determination efforts, an extensive secondary research was initially completed to gain a good perspective of the market in each region. Extensive primary research was also carried out by interviewing the key executives from the industry. These interviews helped us to fill-in the data gaps after secondary research. Several secondary sources such as encyclopedia, directories, and databases have been used to identify and collect information useful for this extensive techno-commercial study. The respondents - selected experts from manufacturers and selected suppliers - have been interviewed to obtain and verify critical information as well as to assess the future prospects. The usage of obtained information is based on the perceived reliability by the research team. In many cases, a combination of several sources was used. Sprout Intelligence provides an in-depth analysis of the market segmentation, which is a critical element of the market intelligence reports at Sprout Intelligence.

KEY AUDIENCE

Executives in marketing, strategic planning and new product development will find such discussions in our reports pertinent and useful. Management consultants, investment bankers, manufacturers, distributors, suppliers, and regulatory authorities are amongst our regular clientele served.

DATA SOURCES

The general data sources used in this report are company websites, trade association publications, regulatory authorities, journals, magazines, news websites, press releases, media publications, interaction with industry experts, company executives, research papers, articles, patents, scientific literature, among many others.

KEY FINDINGS FROM THE REPORT

The Body Scrub market was valued at $13,970.0 Million in 2020, and is projected to reach $25,860.7 Million by 2030 growing at a CAGR of 7.13% from 2021 to 2030.

Hypermarket/Supermarket segment is expected to be the highest contributor to this market, with $10,790.3 Million in 2020, and is anticipated to reach $19,970.0 Million by 2030, registering a CAGR of 7.13%.

Convenience Stores segment is anticipated to reach $3,920.3 Million by 2030 with the highest CAGR of 7.22%.

Hypermarket/Supermarket and Convenience Stores segments collectively expected to account for about 92.3% share of the Body Scrub market in 2020, with the former constituting around 77.2% share.

Convenience Stores and Hypermarket/Supermarket segments are expected to witness significant growth rates at a CAGR of 7.22% and 7.13% respectively, during the forecast period.

Presently, share of these two segments is estimated to be around 92.3% in the overall Body Scrub market in 2020, and is anticipated to reach 92.4% by 2030.

The global body scrub market is experiencing robust growth, primarily driven by increasing consumer awareness of skincare and self-care routines, leading to a rising demand for exfoliating products.

Additionally, the trend towards natural and organic ingredients in body scrubs is creating opportunities for innovative product development and market expansion.

Furthermore, the e-commerce boom has made it easier for consumers to access a wide range of body scrub options, driving convenience and market accessibility.

Overall, the market's growth is underpinned by the convergence of health-conscious consumer preferences, eco-friendly product trends, and the convenience of online retail channels.

Table of Contents

1. Report Introduction

    • 1.1. Report Description
      • 1.1.1. Research Methodology
      • 1.1.2. Report Objectives
      • 1.1.3. Data Sources
    • 1.2. Acronyms / Abbreviations
    • 1.3. Assumptions
    • 1.4. Limitations

2. Executive Summary

3. Body Scrub Market, by Type

    • 3.1. Plant-based
    • 3.2. Milk-based
    • 3.3. Others

4. Body Scrub Market, by Distribution Channel

    • 4.1. Hypermarket/Supermarket
    • 4.2. Convenience Stores
    • 4.3. Online

5. Body Scrub Market, by Region

    • 5.1. North America
      • 5.1.1. U.S.
      • 5.1.2. Canada
      • 5.1.3. Mexico
    • 5.2. Europe
      • 5.2.4. Germany
      • 5.2.5. France
      • 5.2.6. UK
      • 5.2.7. Italy
      • 5.2.8. Spain
      • 5.2.9. Rest of Europe
    • 5.3. Asia
      • 5.3.10. China
      • 5.3.11. India
      • 5.3.12. Japan
      • 5.3.13. South Korea
      • 5.3.14. Australia
      • 5.3.15. Rest of Asia
    • 5.4. Rest of World
      • 5.4.16. Brazil
      • 5.4.17. South Africa
      • 5.4.18. GCC
      • 5.4.19. RoW Countries

6. Body Scrub Market, by Company

    • 6.1. The Body Shop
    • 6.2. Bath & Body Works
    • 6.3. Lush
    • 6.4. Neutrogena
    • 6.5. Dove
    • 6.6. Clinique
    • 6.7. NIVEA
    • 6.8. St. Ives
    • 6.9. Origins
    • 6.10. Kiehl's

8. Appendix

    • 8.1. Disclaimer
    • 8.2. About Sprout Intelligence