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市場調査レポート
商品コード
1755760

ミネラル強化成分市場の成長・規模・動向分析:形態・エンドユーザー・成分タイプ別 - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)

Mineral Enrichment Ingredients Market Growth, Size, Trends Analysis - By Form, By End User, By Ingredient Type - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034


出版日
ページ情報
英文 250 Pages
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即日から翌営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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ミネラル強化成分市場の成長・規模・動向分析:形態・エンドユーザー・成分タイプ別 - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)
出版日: 2025年05月20日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 250 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界のミネラル強化成分の市場規模は、2034年にかけてCAGR 4.14%で推移し、23億3,000万に達すると予測されています。

ミネラル強化成分は、食品、飲料、サプリメントなどに栄養価を高める目的で添加される重要な栄養素です。カルシウム、鉄、マグネシウム、亜鉛、カリウムといった成分は、骨の健康、免疫機能、代謝などの体の機能をサポートするうえで欠かせません。これらの成分は、シリアルや乳製品からスポーツドリンク、サプリメントに至るまで幅広い製品に使用されており、栄養不足の予防や健康増進に役立っています。

阻害要因:ミネラル強化のコストが高いことが同市場の大きな障壁となっています。強化食品や飲料の製造には、特殊な加工技術や高品質なミネラルの使用が必要とされることが多く、これらを調達・組み込むには多額の費用がかかります。こうした追加コストは製品価格に影響を与えるため、価格に敏感な消費者にとって手が届きにくくなる可能性があります。

当レポートでは、世界のミネラル強化成分の市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、制約要因、機会要因、課題の分析

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界のミネラル強化成分市場:形態別

  • 粉末
  • 顆粒
  • その他

第8章 世界のミネラル強化成分市場:成分タイプ別

  • 亜鉛
  • ナトリウム
  • カリウム
  • カルシウム
  • リン
  • マグネシウム
  • クエン酸塩
  • その他

第9章 世界のミネラル強化成分市場:エンドユーザー別

  • 食品・飲料
  • 栄養補助食品
  • パーソナルケア&化粧品
  • 医薬品
  • その他

第10章 世界のミネラル強化成分市場

  • 世界の市場規模・市場シェア

第11章 世界のミネラル強化成分市場:地域別

  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • カタール
    • 南アフリカ
    • エジプト
    • モロッコ
    • ナイジェリア
    • その他
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他

第12章 企業プロファイル

  • ADM WILD Europe GmbH & Co.KG
  • Barry Callebaut
  • Blommer Chocolate Company
  • Buhler AG
  • Cargill, Incorporated
  • CEMOI
  • Clover Hill Food Ingredients Ltd
  • HERZA Schokolade GmbH & Co. KG
  • INFORUM Group
  • Nestle
  • その他

第13章 結論

第14章 略語一覧

第15章 参考リンク

目次
Product Code: FOOD2555

Mineral Enrichment Ingredients Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Global Mineral Enrichment Ingredients Market Size- By Form, By End User, By Ingredient Type - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034' state that the Global Mineral Enrichment Ingredients Market is predicted to reach 2.33 billion by 2034 with a CAGR of 4.14%.

Mineral enrichment ingredients are important nutrients added to food, drinks, supplements, and other products to improve their nutrition. These ingredients, like calcium, iron, magnesium, zinc, and potassium, are crucial for supporting body functions such as bone health, immune response, and metabolism. They are used in many products, from cereals and dairy to sports drinks and supplements, to help prevent deficiencies and enhance health.

Restraints: The high cost of mineral fortification is a significant barrier in the Mineral Enrichment Ingredients market. Enriched food and beverages frequently necessitate specialised processing techniques as well as the usage of high-quality minerals, which are costly to obtain and incorporate. These additional expenditures can have an impact on the final product pricing, making it less affordable for price-sensitive customers.

Scope of the report:

Report Metric Details

Market size available for years 2021-2034

Base year considered 2024

Forecast period 2025-2034

Segments covered By Form, By End User, By Ingredient Type

Regions covered North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa

Companies Covered ADM WILD Europe GmbH & Co.KG, Barry Callebaut, Blommer Chocolate Company, Buhler AG, Cargill, Incorporated, CEMOI, Clover Hill Food Ingredients Ltd, HERZA Schokolade GmbH & Co. KG, INFORUM Group, Nestle.

Global Mineral Enrichment Ingredients Market Segmentation:

By Form: Based on the Form, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Powder, Granule.

By End User: Based on the End User, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Food & Beverage, Dietary & Nutritional Products, Personal Care & Cosmetics, Pharmaceuticals.

By Ingredient Type: Based on the Ingredient Type, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Zinc, Sodium, Potassium, Calcium, Phosphorous, Magnesium, Citrates, Others.

By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, Middle East & Africa.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1.Drivers
    • 4.1.2.Restraints
    • 4.1.3.Opportunities
    • 4.1.4.Challenges

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Mineral Enrichment Ingredients Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Mineral Enrichment Ingredients Market

7. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By Form (USD Million) 2021-2034

  • 7.1. Powder
  • 7.2. Granule
  • 7.3. Other

8. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By Ingredient Type (USD Million) 2021-2034

  • 8.1. Zinc
  • 8.2. Sodium
  • 8.3. Potassium
  • 8.4. Calcium
  • 8.5. Phosphorous
  • 8.6. Magnesium
  • 8.7. Citrates
  • 8.8. Others

9. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By End User (USD Million) 2021-2034

  • 9.1. Food & Beverage
  • 9.2. Dietary & Nutritional Products
  • 9.3. Personal Care & Cosmetics
  • 9.4. Pharmaceuticals
  • 9.5. Others

10. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, (USD Million) 2021-2034

  • 10.1. Global Mineral Enrichment Ingredients Market Size and Market Share

11. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By Region, (USD Million) 2021-2034

  • 11.1. Asia-Pacific
    • 11.1.1. Australia
    • 11.1.2. China
    • 11.1.3. India
    • 11.1.4. Japan
    • 11.1.5. South Korea
    • 11.1.6. Rest of Asia-Pacific
  • 11.2. Europe
    • 11.2.1. France
    • 11.2.2. Germany
    • 11.2.3. Italy
    • 11.2.4. Spain
    • 11.2.5. United Kingdom
    • 11.2.6.Rest of Europe
  • 11.3. Middle East and Africa
    • 11.3.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.3.2. United Arab Emirates
    • 11.3.3. Qatar
    • 11.3.4. South Africa
    • 11.3.5. Egypt
    • 11.3.6. Morocco
    • 11.3.7. Nigeria
    • 11.3.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 11.4. North America
    • 11.4.1. Canada
    • 11.4.2. Mexico
    • 11.4.3. United States
  • 11.5. Latin America
    • 11.5.1. Argentina
    • 11.5.2. Brazil
    • 11.5.3. Rest of Latin America

12. Company Profile

  • 12.1. ADM WILD Europe GmbH & Co.KG
    • 12.1.1. Company details
    • 12.1.2. Financial outlook
    • 12.1.3. Product summary
    • 12.1.4. Recent developments
  • 12.2. Barry Callebaut
    • 12.2.1. Company details
    • 12.2.2. Financial outlook
    • 12.2.3. Product summary
    • 12.2.4. Recent developments
  • 12.3. Blommer Chocolate Company
    • 12.3.1. Company details
    • 12.3.2. Financial outlook
    • 12.3.3. Product summary
    • 12.3.4. Recent developments
  • 12.4. Buhler AG
    • 12.4.1. Company details
    • 12.4.2. Financial outlook
    • 12.4.3. Product summary
    • 12.4.4. Recent developments
  • 12.5. Cargill, Incorporated
    • 12.5.1. Company details
    • 12.5.2. Financial outlook
    • 12.5.3. Product summary
    • 12.5.4. Recent developments
  • 12.6. CEMOI
    • 12.6.1. Company details
    • 12.6.2. Financial outlook
    • 12.6.3. Product summary
    • 12.6.4. Recent developments
  • 12.7. Clover Hill Food Ingredients Ltd
    • 12.7.1. Company details
    • 12.7.2. Financial outlook
    • 12.7.3. Product summary
    • 12.7.4. Recent developments
  • 12.8. HERZA Schokolade GmbH & Co. KG
    • 12.8.1. Company details
    • 12.8.2. Financial outlook
    • 12.8.3. Product summary
    • 12.8.4. Recent developments
  • 12.9. INFORUM Group
    • 12.9.1. Company details
    • 12.9.2. Financial outlook
    • 12.9.3. Product summary
    • 12.9.4. Recent developments
  • 12.10. Nestle
    • 12.10.1. Company details
    • 12.10.2. Financial outlook
    • 12.10.3. Product summary
    • 12.10.4. Recent developments
  • 12.11. Others

13. Conclusion

14. List of Abbreviations

15. Reference Links