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市場調査レポート
商品コード
1645191
玄関マット市場:市場規模 - タイプ別、素材別、用途別、最終用途別 - 地域別見通し、競合戦略、2034年までのセグメント別予測Entrance Matting Market Size- By Type, By Material, By Utility, By End Use - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034 |
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玄関マット市場:市場規模 - タイプ別、素材別、用途別、最終用途別 - 地域別見通し、競合戦略、2034年までのセグメント別予測 |
出版日: 2025年01月10日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 245 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界の玄関マットの市場規模は、4.98%のCAGRで拡大し、2034年までに112億8,000万米ドルに達すると予測されています。
玄関マットとは、建物の出入り口に敷かれ、靴が汚れや湿気、ゴミを室内に持ち込まないようにするためのマットのことです。これらのマットは清潔さを高め、玄関エリア全体の美観を維持し、スリップや転倒の可能性を減らして安全性を高める。玄関マットは、人の往来が多い場所でも強度と機能性を維持できるように設計されており、ゴム、ビニール、カーペット、コアーなど、さまざまな素材で構成されています。
玄関マット業界の成長を妨げている要因はいくつかあります。最大の課題のひとつは、持続可能性、耐久性、美しさに対する進化する要求に応えるため、素材とデザインの革新が絶えず求められていることです。さらに、価格設定や利益率に影響を与える原材料費の高騰も課題となっています。さらに、より安価で短命なライバルとの競争がもたらす価格引き下げが、プレミアム・マット市場に影響を及ぼす可能性もあります。また、大雨や雪などの悪天候の中で、マットの効果をいかに維持するかも大きな懸念事項です。
当レポートでは、世界の玄関マット市場について調査し、市場の概要とともに、タイプ別、素材別、用途別、最終用途別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。
Entrance Matting Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Entrance Matting Market Size- By Type, By Material, By Utility, By End Use - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Entrance Matting Market is predicted to reach 11.28 billion by 2034 with a CAGR of 4.98%.
Entrance matting" refers to the mats placed at building entryway to keep shoes from bringing dirt, moisture, and junk inside. These mats enhance cleanliness, maintain the overall aesthetics of the entry area, and increase safety by reducing the chance of slips and falls. Entry mats, which are designed to remain strong and functional even under high foot traffic, are composed of a variety of materials, including rubber, vinyl, carpet, and coir.
Several factors are impeding the growth of the entry matting industry. One of the biggest challenges is the ongoing need for material and design innovation to meet the evolving demands for sustainability, durability, and beauty. Moreover, the business is facing challenges due to rising raw material costs, which can affect pricing and profit margins. Furthermore, price cuts brought on by competition from less costly, short-lived rivals may have an effect on the market for premium mats. Another big worry is how to keep mats effective in inclement weather, such as heavy rain or snow.
Scope of the Report:
Report Metric Details
Market size available for years 2021-2034
Base year considered 2024
Forecast period 2025-2034
Segments covered By Type, By Material, By Utility, By End Use.
Regions covered
North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.
Companies Covered
Bergo Flooring AB, Birrus Matting Systems, Cintas Corporation, Eagle Mat & Floor Products, Forbo Holdings AG, MattingExperts.com, Milliken & Company, NoTrax, 3M, and Unifirst Corporation, along with others.
Global Entrance Matting Market Segmentation:
By Type: Based on the Type, Global Entrance Matting Market is segmented as; Walk-off, Anti-fatigue, Logo, Specialty.
By Material: Based on the Material, Global Entrance Matting Market is segmented as; Nylon, Coir, Rubber, Vinyl, Jute, Cotton, Velvet.
By Utility: Based on the Utility, Global Entrance Matting Market is segmented as; Indoor, Outdoor.
By End Use: Based on the End Use, Global Entrance Matting Market is segmented as; Non-Residential/Commercial, Residential.
By Region: This research also includes data for North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.