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市場調査レポート
商品コード
1458448

洗濯洗剤の市場規模:製品タイプ別、流通チャネル別 - 地域的展望・競合戦略・セグメント予測 (~2033年)

Laundry Detergent Market Size- By Product Type, By Distribution Channel- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033

出版日: | 発行: SPER Market Research Pvt. Ltd. | ページ情報: 英文 228 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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洗濯洗剤の市場規模:製品タイプ別、流通チャネル別 - 地域的展望・競合戦略・セグメント予測 (~2033年)
出版日: 2024年03月15日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 228 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

世界の洗濯洗剤の市場規模は、2033年にかけて6.51%のCAGRで推移し、3,151億8,000万米ドルの規模に成長すると予測されています。

洗濯洗剤は、汚れた衣類の洗浄に使用されます。洗濯洗剤には、界面活性剤、酵素、柔軟剤、漂白剤、蛍光増白剤、泡調整剤、香料、着色料、腐食防止剤などの成分がよく配合されています。より健康的なライフスタイルを送る必要性に対する意識の高まりや、清潔で雑菌のない環境での生活に対する人々の関心の高まりが、家庭用洗剤、特に洗濯洗剤に対する一人当たりの支出増加の主な要因です。

COVID-19の世界的流行は、洗濯洗剤事業の成長にある程度の影響を与えました。パンデミックの間、生産およびサプライチェーンの混乱が市場の拡大に影響を及ぼしました。それにもかかわらず、洗濯洗剤の市場は、個人の衛生や清潔さに対する健康上の関心の高まりなどの理由で拡大しています。

当レポートでは、世界の洗濯洗剤の市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因・抑制・機会・課題の分析
  • COVID-19による市場への影響

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界の洗濯洗剤市場:製品タイプ別

  • 世界の市場規模のシェア・予測
  • 粉末洗剤
  • 液体洗剤
  • 柔軟剤
  • その他

第8章 世界の洗濯洗剤市場:流通チャネル別

  • 世界の市場規模のシェア・予測
  • スーパーマーケット
  • ハイパーマーケット
  • オンライン小売店
  • その他

第9章 世界の洗濯洗剤市場の予測

  • 市場規模・市場シェア

第10章 世界の洗濯洗剤市場:製品タイプ別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測

第11章 世界の洗濯洗剤市場:流通チャネル別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測

第12章 世界の洗濯洗剤市場:地域別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測
  • アジア太平洋
  • 欧州
  • 中東・アフリカ
  • 北米
  • ラテンアメリカ

第13章 企業プロファイル

  • Alticor
  • Church & Dwilight Co., Inc,
  • Colgate- Palmolive Company
  • C.Johnson & Son, Inc.,
  • Henkel AG & Co.KGaA
  • Procter & Gamble company
  • Reckitt Benckiser Group plc.
  • The Clorox Company
  • Unilever Plc
  • その他

第14章 略語一覧

第15章 参考リンク

第16章 総論

第17章 調査範囲

目次
Product Code: FMCG2469

Laundry Detergent Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Laundry Detergent Market - By Product Type, By Distribution Channel- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Laundry Market is predicted to reach USD 315.18 billion by 2033 with a CAGR of 6.51%.

Laundry detergent is used to clean soiled garments. The following components are frequently included in laundry detergent powder formulations: surfactants, enzymes, builders or water softeners, bleach, optical brighteners, foam regulators, aromas, colors, and corrosion inhibitors. The growing awareness of the need to live healthier lifestyles and people's growing concern about living in a clean, germ-free environment are the main causes of the rise in per capita spending on household cleaning goods, especially laundry detergents.

The global COVID-19 epidemic has had a mild effect on the growth of the laundry detergent business. During the pandemic, disruptions in the production and supply chains had an impact on market expansion. Nonetheless, the market for laundry detergent is expanding due to reasons including increased health concerns about personal hygiene and cleanliness.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2020-2033

Base year considered 2023

Forecast period 2024-2033

Segments covered By Product Type, By Distribution Channels.

Regions covered North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe

Companies Covered Alticor, Church &Dwight Co.Inc, Colgate-Palmolive Company, C. Johnson & Son Inc., Henkel AG &Co. Inc, Procter & Gamble Company, Reckitte Benckiser Group plc, Unilever plc.

Global Laundry Detergent Market Segmentation

By Product Type: Based on the Product Type, Global Laundry Detergent Market is segmented as Storage type and washing type.

By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel Global Laundry Detergent Market is segmented as; Household and Restaurants.

By Region: This research also includes data for North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Laundry Detergent Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Laundry Detergent Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Laundry and Detergent Market.

7. Global Laundry Detergent Market, By Product Type (USD Million)

  • 7.1. Global Laundry Detergent Market Value Share and Forecast, By Product Type, 2024-2033
  • 7.2. Detergent Powder
  • 7.3. Laundry Liquid
  • 7.4. Fabric Softener
  • 7.5. Other Product Types

8. Global Laundry Detergent Market, By Distribution Channel (USD Million)

  • 8.1. Global Laundary Detergent Market Value Share and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2033
  • 8.2. Supermarket
  • 8.3. Hypermarket
  • 8.4. Online Retail Store
  • 8.5. Other Distribution Channels

9. Global Laundry Detergent Market Forecast, 2020-2033 (USD Million)

  • 9.1. Global Laundry Detergent Market Size and Market Share

10. Global Laundry Detergent Market, By Product Type 2020-2033 (USD Million)

  • 10.1. Global Laundry Detergent Market Size and Market Share By Product Type (2020-2026)
  • 10.2. Global Laundry Detergent Market Size and Market Share By Product Type (2027-2033)

11. Global Laundry Detergent Market By Distribution Channel, 2020-2033 (USD Million)

  • 11.1. Global Laundry Detergent Market Size and Market Share By Distribution Channel (2020-2026)
  • 11.2. Global Laundry Detergent Market Size and Market Share By Distribution Channel (2027-2033)

12. Global Laundry Detergent Market, By Region, 2020-2033 (USD Million)

  • 12.1. Global Laundry Detergent Market Size and Market Share By Region (2020-2026)
  • 12.2. Global Laundry Detergent Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 12.3. Asia-Pacific
    • 12.3.1. Australia
    • 12.3.2. China
    • 12.3.3. India
    • 12.3.4. Japan
    • 12.3.5. South Korea
    • 12.3.6. Rest of Asia-Pacific
  • 12.4. Europe
    • 12.4.1. France
    • 12.4.2. Germany
    • 12.4.3. Italy
    • 12.4.4. Spain
    • 12.4.5. United Kingdom
    • 12.4.6. Rest of Europe
  • 12.5. Middle East and Africa
    • 12.5.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 12.5.2. United Arab Emirates
    • 12.5.3. Rest of Middle East & Africa
  • 12.6. North America
    • 12.6.1. Canada
    • 12.6.2. Mexico
    • 12.6.3. United States
  • 12.7. Latin America
    • 12.7.1. Argentina
    • 12.7.2. Brazil
    • 12.7.3. Rest of Latin America

13. Company Profile

  • 13.1. Alticor
    • 13.1.1. Company details
    • 13.1.2. Financial outlook
    • 13.1.3. Product summary
    • 13.1.4. Recent developments
  • 13.2. Church & Dwilight Co., Inc,
    • 13.2.1. Company details
    • 13.2.2. Financial outlook
    • 13.2.3. Product summary
    • 13.2.4. Recent developments
  • 13.3. Colgate- Palmolive Company
    • 13.3.1. Company details
    • 13.3.2. Financial outlook
    • 13.3.3. Product summary
    • 13.3.4. Recent developments
  • 13.4. C.Johnson & Son, Inc.,
    • 13.4.1. Company details
    • 13.4.2. Financial outlook
    • 13.4.3. Product summary
    • 13.4.4. Recent developments
  • 13.5. Henkel AG & Co.KGaA
    • 13.5.1. Company details
    • 13.5.2. Financial outlook
    • 13.5.3. Product summary
    • 13.5.4. Recent developments
  • 13.6. Procter & Gamble company
    • 13.6.1. Company details
    • 13.6.2. Financial outlook
    • 13.6.3. Product summary
    • 13.6.4. Recent developments
  • 13.7. Reckitt Benckiser Group plc.
    • 13.7.1. Company details
    • 13.7.2. Financial outlook
    • 13.7.3. Product summary
    • 13.7.4. Recent developments
  • 13.8. The Clorox Company
    • 13.8.1. Company details
    • 13.8.2. Financial outlook
    • 13.8.3. Product summary
    • 13.8.4. Recent developments
  • 13.9. Unilever Plc
    • 13.9.1. Company Details
    • 13.9.2. Financial Outlook
    • 13.9.3. Product summary
    • 13.9.4. Recent developments
  • 13.10. Others

14. List of Abbreviations

15. Reference Links

16. Conclusion

17. Research Scope