表紙:フィリングおよびトッピングの世界市場:タイプ別、アプリケーション別、フレーバー別、形態別、原材料別-地域別展望、競合戦略、セグメント予測(~2030年)
市場調査レポート
商品コード
1110901

フィリングおよびトッピングの世界市場:タイプ別、アプリケーション別、フレーバー別、形態別、原材料別-地域別展望、競合戦略、セグメント予測(~2030年)

Global Fillings and Toppings Market- By Type, By Application, By Flavour, By Form, By Raw Material - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecasts to 2030

出版日: | 発行: SPER Market Research Pvt. Ltd. | ページ情報: 英文 245 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
フィリングおよびトッピングの世界市場:タイプ別、アプリケーション別、フレーバー別、形態別、原材料別-地域別展望、競合戦略、セグメント予測(~2030年)
出版日: 2022年08月05日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 245 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のフィリングおよびトッピングの市場規模は、2030年まで5.8%で成長し、186億8,000万米ドルに達すると予想されています。

フィリングおよびトッピング市場の成長は、食品・飲料企業が顧客を惹きつけるために食品の見た目に力を入れるようになったことが後押ししています。また、嗜好や食習慣が急速に欧米化していることも、市場の成長を促進していると考えられます。

当レポートでは、世界のフィリングおよびトッピング市場について調査分析し、市場力学、市場分析、企業プロファイルなど、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査範囲
  • 市場セグメント分析

第2章 調査手法

  • 調査データソース
    • 二次データ
    • 一次データ
    • SPERの内部データベース
    • KOLの洞察
  • 市場規模の推定
    • トップダウンとボトムアップのアプローチ
    • データの三角測量

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、抑制要因、機会、および課題の分析
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 課題
  • 世界のフィリングおよびトッピング市場へのCOVID-19の影響

第5章 市場変数と展望

  • SWOT分析
    • 強み
    • 弱点
    • 機会
    • 脅威
  • PESTEL分析
    • 政治的情勢
    • 経済的情勢
    • 社会的情勢
    • 技術的情勢
    • 環境的情勢
    • 法的情勢
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 新規参入者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ヒートマップ分析

第6章 世界のフィリングおよびトッピング市場(100万米ドル)(2019年~2030年):タイプ別

  • イントロダクション
  • シロップ、ペースト、バリゲード
    • 健康的な選択肢に対する消費者の好みの増加
  • クリーム
    • 高品質の製品に対する消費者の嗜好の高まり
  • フォンダン
    • 製造業者が好む用途の広い原材料
  • フルーツとナッツ
    • フルーツフィリングの需要を促進する滑らかなテクスチャーの必要性
  • スプリンクル
    • 焼き菓子に対する消費者の需要の高まりが市場の成長を後押し

第7章 世界のフィリングおよびトッピング市場(100万米ドル)(2019年~2030年):アプリケーション別

  • イントロダクション
  • 菓子類製品
    • 菓子における天然成分の使用の増加が菓子類製品の需要を後押し
  • ベーカリー製品
    • フルーツフレーバーに対する消費者の嗜好の高まり
  • 乳製品と冷菓
    • フレーバー乳製品の需要の増加
  • インスタント食品
    • 製造業者は革新的なソリューションの立ち上げを迫られているコンビニエンスフードに対する需要の高まり
  • 飲料
    • 食感や味わいを高めた飲料への消費者需要の拡大

第8章 世界のフィリングおよびトッピング市場(100万米ドル)(2019年~2030年):フレーバー別

  • イントロダクション
  • 果物
    • フルーツ風味のフィリングおよびトッピングの必要性が高めている植物性食品に対する消費者の需要の高まり
  • チョコレート
    • プレミアムチョコレート製品に対する需要の高まり
  • バニラ
    • 本格的で自然でおいしいフレーバーに対する消費者の需要の高まり
  • ナッツ
    • 植物ベースのタンパク質に対するフレキシタリアンからの需要の高まりが市場の成長を後押し
  • カラメル
    • 消費者は新しいフレーバーの組み合わせに注目
  • その他のフレーバー
    • コーヒーとハーブフレーバーの需要の高まり

第9章 世界のフィリングおよびトッピング市場(100万米ドル)(2019年~2030年):形態別

  • イントロダクション
  • 固体
    • ベーカリーおよび菓子類製品に対する消費者の傾向の高まり
  • 液体
    • ライジングホームイベントや集まりが市場の成長を後押し
  • ゲル
    • ベーカリーとペストリー製品別消費者の快適性の向上
  • 泡状
    • フレーバーデザートに対する消費者の嗜好の高まり

第10章 世界のフィリングおよびトッピング市場(100万米ドル)(2019年~2030年):原材料別

  • イントロダクション
  • 親水コロイド
    • 添加物を増やして食感を改善
  • デンプン
    • 食品および飲料の原料におけるスターチの使用の増加
  • 乳製品原料
    • 栄養豊富な製品に対する消費者の傾向の高まり
  • 果物
    • 新鮮な風味と健康に良い果物が原料としての需要を拡大
  • 甘味料
    • 添加剤に対する需要の高まりによる製品の賞味期限の延長
    • 天然甘味料
    • 人工甘味料
  • ココア
    • クリーンラベルに向かっている健康志向の消費者
  • その他の原材料
    • 急成長する喫茶店によるコーヒー需要の拡大

第11章 世界のフィリングおよびトッピング市場(100万米ドル)(2019年~2030年):地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア王国
    • アラブ首長国連邦
    • その他中東

第12章 企業プロファイル

  • ADM
  • AGRANA BETEILIGUNGS-AG
  • ASSOCIATED BRITISH FOODS PLC
  • AAK AB
  • ASHLAND
  • BARRY CALLEBAUT
  • BAKE'N JOY FOODS, INC
  • CARGILL
  • HANAN PRODUCTS CO., INC
  • HIGHLANDER PARTNERS LP.
  • PreGel s.p.a
  • Tata and Lyle
  • Zentis GmbH and Co.
目次
Product Code: FOOD2215

According to SPER Market Research, the Global Fillings and Toppings Market is estimated to reach USD 18.68 billion by 2030 with a CAGR of 5.8%.

Toppings consist of whipped creams, sweeteners, chocolate chips, cut fruits, and other ingredients that help to decorate the food product. On the other hand, fillings, are mostly creamy and smooth ingredients available in a wide range of textures and are widely used in bakery products, meat, pasta, frozen food, and others. The use of fillings and toppings goods, which can considerably work to make the food look more exotic, is aided by food and beverage firms' increased focus on the presentation of the food to attract customers.

The demand for toppings and fillings is rising significantly as a result of the confectionery, dairy, and bread industries' continued expansion. These industries frequently use toppings and fillings to improve the appearance and sensory appeal of the aforementioned items. Another factor accelerating the expansion of the fillings and toppings business is the rapid adoption of westernized tastes and eating habits.

Impact of COVID-19 on the Global Fillings and Toppings Market:

An unprecedented global public health emergency, COVID-19 has influenced practically every industry, and its long-term repercussions are expected to have an impact on the Global Fillings and Toppings Market too. Our continuous study strengthens and our research framework to guarantee that the underlying COVID-19 problems and potential future directions are included. The paper provides information on COVID-19 taking into account changes in consumer demand and behaviour, shopping habits of Fillings and Toppings products, supply chain rerouting, and market dynamics. Taking into account the market impact of COVID-19, the revised report offers insights, analyses, projections, and predictions. On industry growth throughout the course of the forecast period.

Scope of the report:

  • Market size available for years: 2019-2030
  • Base year considered: 2021
  • Forecast period: 2022-2030
  • Segments covered: By Type, By Application, By Flavour, By Form, By Raw Material
  • Geographies covered: North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East, Africa
  • Companies Covered: ADM, Agrana Betieligungs-AG, Associated British Foods PLC, AAK AB, Ashland, Barry Callebaut, Bake'n Joy, Cargill, Hanan Products CO. Inc., Highlander Partners LP., PreGel s.p.a, Tata and Lyle, Zentis GmbH and Co.

Global Fillings and Toppings Market, By Type:

Based on the type, Global Fillings and Toppings Market is segmented as; Syrups, Pastes, and Variegates (Increasing Consumer Preferences For Healthier Options), Creams (Growing Consumer Preferences for High-Quality Products), Fondants (Manufacturers Prefer Raw Materials with Versatile Applications), Fruits and Nuts (Need For Smooth Texture Propels the Demand for Fruit Fillings), Sprinkles (Rising Demand by Consumers for Sweet Baked Goods Boosts Market Growth).

Global Fillings and Toppings Market, By Application:

Based on the application, Global Fillings and Toppings Market is segmented as; Confectionery Products (Growing Use of Natural Ingredients in Confections Boosts Demand for Confectionery Products) Bakery Products (Increasing Consumer Taste Preferences for Fruit Flavour), Dairy Products and Frozen Desserts(Increased Demand for Flavoured Dairy Products), Convenience Food(Growing Demand for Convenience Food Compels Manufacturers to Launch Innovative Solutions), Beverages(Growing Consumer Demand for Beverages with Enhanced Texture and Taste).

Global Fillings and Toppings Market, By Flavor:

Based on the flavor, Global Fillings and Toppings Market is segmented as; Fruits (Rising Consumer Demand for Botanicals Increases the Need for Fruit-Flavoured Fillings and Toppings), Chocolates (Growing Demand for Premium Chocolate Products), Vanilla (Growing Consumer Demand for Authentic, Natural, And Delicious Flavors), Nuts(Rising Demand from Flexitarians for Plant-Based Proteins Boosts Market Growth), Caramel(Consumers Lookout for New Flavor Combinations) and Other Flavors (Rising Demand for Coffee and Herbal Flavors).

Global Fillings and Toppings Market, By Form:

Based on the form, Global Fillings and Toppings Market is segmented as, Solid (Rising Consumer Inclination Toward Bakery and Confectionery Products), Liquid (Rising Home Events or Gatherings Boost Market Growth), Gel (Growing Consumer Comfort with Bakery and Pastry Products), Foam (Rising Consumer Preferences for Flavor some Desserts).

Global Fillings and Toppings Market, By Raw Material:

Based on the raw material, Global Fillings and Toppings Market is segmented as; Hydrocolloids(Increasing Use of Additives to Improve Texture), Starches(Increasing Use of Starch in Food and Beverage Ingredients), Dairy Ingredients(Growing Consumer Inclination Toward Nutrient-Rich Products), Fruits(Fresh-Flavored, Health-Beneficial Fruits Boost Demand as Raw Materials), Sweeteners(Rising Demand for Additives Extends Shelf Life of Products, Natural Sweeteners, Artificial Sweeteners), Cocoa(Health-Conscious Consumers Inclined Toward Clean Labeling) and Other Raw Materials(Rapidly Growing Cafe Outlets Increased Demand for Coffee).

Global Fillings and Toppings Market, By Region:

Europe held the highest share of the worldwide fillings and toppings market, but it is predicted to develop slowly throughout the forecast period. Because of its size, it remains one of the most important marketplaces for fillings and toppings companies.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1 Scope of the report
  • 1.2 Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1 Research data source
    • 2.1.1 Secondary data
    • 2.1.2 Primary data
    • 2.1.3 SPER's internal database
    • 2.1.4 Premium insight from KOL's
  • 2.2 Market size estimation
    • 2.2.1 Top-down and Bottom-up approach
    • 2.2.2 Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1 Driver, Restraint, Opportunity, and Challenges analysis
    • 4.1.1 Drivers
    • 4.1.2 Restraints
    • 4.1.3 Opportunities
    • 4.1.4 Challenges
  • 4.2 COVID-19 Impacts of the Global Fillings and Toppings Market

5. Market variables and outlook

  • 5.1 SWOT analysis
    • 5.1.1 Strengths
    • 5.1.2 Weaknesses
    • 5.1.3 Opportunities
    • 5.1.4 Threats
  • 5.2 PESTEL analysis
    • 5.2.1 Political landscape
    • 5.2.2 Economic landscape
    • 5.2.3 Social landscape
    • 5.2.4 Technological landscape
    • 5.2.5 Environmental landscape
    • 5.2.6 Legal landscape
  • 5.3 PORTER'S five forces analysis
    • 5.3.1 Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2 Bargaining power of Buyers
    • 5.3.3 Threat of Substitute
    • 5.3.4 Threat of new entrant
    • 5.3.5 Competitive rivalry
  • 5.4 Heat map analysis

6. Global Fillings and Toppings Market, By Type, 2019-2030 (USD Million)

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Syrups, Pastes, And Variegates
    • 6.2.1 Increasing Consumer Preferences For Healthier Options
  • 6.3 Creams
    • 6.3.1 Growing Consumer Preferences for High-Quality Products
  • 6.4 Fondants
    • 6.4.1 Manufacturers Prefer Raw Materials with Versatile Applications
  • 6.5 Fruits And Nuts
    • 6.5.1 Need For Smooth Texture Propels the Demand for Fruit Fillings
  • 6.6 Sprinkles
    • 6.6.1 Rising Demand by Consumers for Sweet Baked Goods Boosts Market Growth

7. Global Fillings and Toppings Market, By Application, 2019-2030 (USD Million)

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Confectionery products
    • 7.2.1 Growing Use of Natural Ingredients in Confections Boosts Demand for Confectionery Products
  • 7.3 Bakery Products
    • 7.3.1 Increasing Consumer Taste Preferences for Fruit Flavour
  • 7.4 Dairy Products and Frozen Desserts
    • 7.4.1 Increased Demand for Flavoured Dairy Products
  • 7.5 Convenience Food
    • 7.5.1 Growing Demand for Convenience Food Compels Manufacturers to Launch Innovative Solutions
  • 7.6 Beverages
    • 7.6.1 Growing Consumer Demand for Beverages with Enhanced Texture and Taste

8. Global Fillings and Toppings Market, By Flavour, 2019-2030 (USD Million)

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Fruits
    • 8.2.1 Rising Consumer Demand for Botanicals Increases the Need for Fruit-Flavoured Fillings and Toppings
  • 8.3 Chocolates
    • 8.3.1 Growing Demand for Premium Chocolate Products
  • 8.4 Vanilla
    • 8.4.1 Growing Consumer Demand for Authentic, Natural, And Delicious Flavors
  • 8.5 Nuts
    • 8.5.1 Rising Demand from Flexitarians for Plant-Based Proteins Boosts Market Growth
  • 8.6 Caramel
    • 8.6.1 Consumers Lookout for New Flavor Combinations
  • 8.7 Other Flavors
    • 8.7.1 Rising Demand for Coffee and Herbal Flavors

9. Global Fillings and Toppings Market, By Form, 2019-2030 (USD Million)

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Solid
    • 9.2.1 Rising Consumer Inclination Toward Bakery and Confectionery Products
  • 9.3 Liquid
    • 9.3.1 Rising Home Events or Gatherings Boost Market Growth
  • 9.4 Gel
    • 9.4.1 Growing Consumer Comfort with Bakery and Pastry Products
  • 9.5 Foam
    • 9.5.1 Rising Consumer Preferences for Flavor some Desserts

10. Global Fillings and Toppings Market, By Raw Material, 2019-2030 (USD Million)

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Hydrocolloids
    • 10.2.1 Increasing Use of Additives to Improve Texture
  • 10.3 Starches
    • 10.3.1 Increasing Use of Starch in Food and Beverage Ingredients
  • 10.4 Dairy Ingredients
    • 10.4.1 Growing Consumer Inclination Toward Nutrient-Rich Products
  • 10.5 Fruits
    • 10.5.1 Fresh-Flavored, Health-Beneficial Fruits Boost Demand as Raw Materials
  • 10.6 Sweeteners
    • 10.6.1 Rising Demand for Additives Extends Shelf Life of Products
    • 10.6.2 Natural Sweeteners
    • 10.6.3 Artificial Sweeteners
  • 10.7 Cocoa
    • 10.7.1 Health-Conscious Consumers Inclined Toward Clean Labeling
  • 10.8 Other Raw Materials
    • 10.8.1 Rapidly Growing Cafe Outlets Increased Demand for Coffee

11. Global Fillings and Toppings Market, By Region, 2019-2030 (USD Million)

  • 11.1 North America
    • 11.1.1 United States
    • 11.1.2 Canada
    • 11.1.3 Mexico
  • 11.2 Europe
    • 11.2.1 Germany
    • 11.2.2 United Kingdom
    • 11.2.3 France
    • 11.2.4 Italy
    • 11.2.5 Spain
    • 11.2.6 Rest of Europe
  • 11.3 Asia-Pacific
    • 11.3.1 China
    • 11.3.2 Japan
    • 11.3.3 India
    • 11.3.4 Australia
    • 11.3.5 South Korea
    • 11.3.6 Rest of Asia-Pacific
  • 11.4 South America
    • 11.4.1 Brazil
    • 11.4.2 Argentina
    • 11.4.3 Rest of South America
  • 11.5 Middle East & Africa
    • 11.5.1 Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.5.2 United Arab Emirates
    • 11.5.3 Rest of Middle East & Africa

12. Company Profiles

  • 12.1 ADM
    • 12.1.1 Company details
    • 12.1.2 Financial outlook
    • 12.1.3 Product summary
    • 12.1.4 Recent developments
  • 12.2 AGRANA BETEILIGUNGS-AG
    • 12.2.1 Company details
    • 12.2.2 Financial outlook
    • 12.2.3 Product summary
    • 12.2.4 Recent developments
  • 12.3 ASSOCIATED BRITISH FOODS PLC
    • 12.3.1 Company details
    • 12.3.2 Financial outlook
    • 12.3.3 Product summary
    • 12.3.4 Recent developments
  • 12.4 AAK AB
    • 12.4.1 Company details
    • 12.4.2 Financial outlook
    • 12.4.3 Product summary
    • 12.4.4 Recent developments
  • 12.5 ASHLAND
    • 12.5.1 Company details
    • 12.5.2 Financial outlook
    • 12.5.3 Product summary
    • 12.5.4 Recent developments
  • 12.6 BARRY CALLEBAUT
    • 12.6.1 Company details
    • 12.6.2 Financial outlook
    • 12.6.3 Product summary
    • 12.6.4 Recent developments
  • 12.7 BAKE'N JOY FOODS, INC
    • 12.7.1 Company details
    • 12.7.2 Financial outlook
    • 12.7.3 Product summary
    • 12.7.4 Recent developments
  • 12.8 CARGILL
    • 12.8.1 Company details
    • 12.8.2 Financial outlook
    • 12.8.3 Product summary
    • 12.8.4 Recent developments
  • 12.9 HANAN PRODUCTS CO., INC
    • 12.9.1 Company details
    • 12.9.2 Financial outlook
    • 12.9.3 Product summary
    • 12.9.4 Recent developments
  • 12.10 HIGHLANDER PARTNERS LP.
    • 12.10.1 Company details
    • 12.10.2 Financial outlook
    • 12.10.3 Product summary
    • 12.10.4 Recent developments
  • 12.11 PreGel s.p.a
    • 12.11.1 Company details
    • 12.11.2 Financial outlook
    • 12.11.3 Product summary
    • 12.11.4 Recent developments
  • 12.12 Tata and Lyle
    • 12.12.1 Company details
    • 12.12.2 Financial outlook
    • 12.12.3 Product summary
    • 12.12.4 Recent developments
  • 12.13 Zentis GmbH and Co.
    • 12.13.1 Company details
    • 12.13.2 Financial outlook
    • 12.13.3 Product summary
    • 12.13.4 Recent developments