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市場調査レポート
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1569842

eモビリティ用バッテリー市場の2030年までの予測: 製品、バッテリー、電圧タイプ、ドライブ、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析

E-Mobility Battery Market Forecasts to 2030 - Global Analysis by Product Battery, Voltage Type, Drive, Application, End User and By Geography


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英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.90円
eモビリティ用バッテリー市場の2030年までの予測: 製品、バッテリー、電圧タイプ、ドライブ、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析
出版日: 2024年10月10日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のeモビリティ用バッテリー市場は2024年に1,543億米ドルを占め、予測期間中のCAGRは16.4%で成長し、2030年には3,838億米ドルに達する見込みです。

eモビリティ用バッテリーは、自動車、バス、自転車、その他の電気輸送手段を含む電気自動車(EV)に電力を供給するために設計された、特殊な充電式エネルギー貯蔵装置です。一般的に、リチウムイオンまたは新興の固体技術をベースとするこれらの電池は、高エネルギー密度、長サイクル寿命、急速充電機能を目指して設計されています。eモビリティ用バッテリーは、環境への影響を最小限に抑えながら、電気自動車の走行距離と性能を向上させるために極めて重要です。持続可能な輸送手段への移行において重要な役割を果たし、温室効果ガスの排出量と化石燃料への依存を削減するのに役立ちます。

国際エネルギー機関(IEA)によると、中国では2023年のEV販売台数が2022年比で36%増加しました。

電気自動車の普及拡大

持続可能な交通手段を求める消費者の増加に伴い、電気自動車(EV)の普及が市場の主な促進要因となっています。このシフトは、環境意識の高まり、政府のインセンティブ、EV技術の進歩によって促進されています。EVの需要が高まるにつれ、メーカーはバッテリーの技術革新に投資せざるを得なくなり、エネルギー密度と充電効率が向上しています。その結果、この動向は強固なサプライチェーンとインフラの開拓を加速し、電動モビリティへの移行をさらに後押しして市場成長を促進します。こうして、市場の成長を後押ししています。

高い初期コスト

電気自動車(EV)とそのバッテリーの初期コストの高さは、依然として普及の大きな障壁となっています。先行投資が潜在的な購買意欲をそぎ、市場成長を制限します。技術や生産効率の進歩により価格は徐々に低下しているもの、こうしたコストは依然としてe-モビリティへの移行の妨げとなっており、e-モビリティ用電池や持続可能な輸送ソリューションの需要全体に影響を与えているため、市場の成長を妨げています。

技術の進歩

技術的進歩は市場にとって極めて重要であり、電池化学、設計、製造プロセスにおける技術革新を促進します。エネルギー密度、充電速度、寿命の改善は、電気自動車(EV)の性能と魅力を高める。ソリッド・ステート・バッテリーや強化された熱管理システムなどの技術革新は、安全リスクを低減し、効率を高める。これらの進歩は、生産コストの削減と消費者の信頼の向上につながり、最終的にはEVの普及を加速させ、eモビリティ用バッテリー市場を拡大し、持続可能な輸送エコシステムを育成するため、市場の成長を促進します。

原材料サプライチェーンの問題

原材料サプライチェーンの問題は、リチウム、コバルト、ニッケルといった必須原材料の入手可能性とコストに影響を与えることで、市場に大きな影響を与えます。これらの原材料の調達に混乱が生じると、生産コストの上昇や電池製造の遅れにつながり、市場全体の成長を妨げることになります。さらに、採掘慣行に関する地政学的緊張や環境問題は、サプライチェーンをさらに複雑にする可能性があります。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行は当初、生産停止とサプライチェーンの遅延によってe-モビリティ用電池市場を混乱させました。しかし、政府がグリーン復興を優先したため、持続可能な輸送手段への関心も高まった。パンデミック後に電気自動車の普及が進むにつれて、バッテリー技術への投資が急増し、イノベーションと市場の成長につながり、最終的には、よりクリーンなモビリティ・ソリューションへのシフトを支えることになった。

予測期間中、乗用車セグメントが最大となる見込み

乗用車セグメントは、電気自動車(EV)バッテリーの需要により、予測期間中最大になると予想されます。消費者の嗜好が持続可能な輸送へとシフトする中、EVの普及がバッテリー技術と生産への投資を後押しします。このような需要の増加は、エネルギー密度、充電速度、総合性能の革新を促進します。さらに、充電インフラの拡大は消費者の利便性を高め、電動モビリティへの移行を加速します。

予測期間中にCAGRが最も高くなると予想されるのは商用セグメントです。

商用セグメントは、電動バン、バス、トラックへの需要により、予測期間中に最も高いCAGRが見込まれます。企業は、運用コストの削減、持続可能性の向上、規制要件の遵守を目的として、電動車両を採用するケースが増えています。こうした需要の急増はバッテリー技術の進歩を促し、効率と性能を向上させる。さらに、商業用に調整された充電インフラの成長が、普及を支えています。

最大のシェアを占める地域

北米が予測期間中最大の市場シェアを占めると予測されるのは、特に米国とカナダでバッテリー技術と製造への投資が増加し、自動車分野の技術革新と雇用創出が促進されているためです。充電ステーションを含むEVインフラの成長は、消費者の採用を促進します。さらに、二酸化炭素排出量の削減を目指す州や連邦政府の政策が、持続可能な輸送ソリューションへの需要を後押しし、よりクリーンな環境とエネルギーの自立に貢献しています。

CAGRが最も高い地域:

アジア太平洋地域は、電気自動車(EV)の普及と持続可能な輸送へのシフトを支えているため、予測期間中に最も高いCAGRを記録すると予測されます。中国、日本、韓国などの国々は、電池の製造と技術開発に多額の投資を行っており、自国を世界的リーダーとして位置づけています。この成長は、地域経済を活性化し雇用を創出するだけでなく、エネルギー安全保障を強化し、都市の大気汚染を軽減します。さらに、EVインフラの拡大はイノベーションを促進し、よりクリーンで環境に優しい都市への道を開く。

無料のカスタマイズサービス:

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のeモビリティ用バッテリー市場:製品別

  • 電動スケートボード
  • 電気自動車
  • 電動バイク
  • 電動自転車
  • 電動車椅子
  • 電動スクーター

第6章 世界のeモビリティ用バッテリー市場:バッテリータイプ別

  • リチウムイオン電池
  • 固体電池
  • 鉛蓄電池
  • その他のバッテリータイプ

第7章 世界のeモビリティ用バッテリー市場:電圧タイプ別

  • 24V未満、24V、36V、48V
  • 48V以上

第8章 世界のeモビリティ用バッテリー市場:ドライブ別

  • ベルトドライブ
  • チェーンドライブ
  • ハブドライブ

第9章 世界のeモビリティ用バッテリー市場:用途別

  • 乗用車
  • 二輪車
  • 公共交通機関
  • オフロード車
  • その他の用途

第10章 世界のeモビリティ用バッテリー市場:エンドユーザー別

  • 個人
  • 商業
  • その他のエンドユーザー

第11章 世界のeモビリティ用バッテリー市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 企業プロファイリング

  • ALTA Motors
  • Accell Group
  • BMW Motorrad International
  • BYD Company LTD.
  • General Motors Company
  • Gogoro Inc.
  • Honda Motor Co. Ltd.
  • KTM AG
  • Lightning Motorcycles
  • Mahindra Group
  • Ninebot Ltd.
  • Nissan Motor corporation
  • NYCeWheels
  • Suzuki Motor Corporation
  • Terra Motors Corporation
  • Tesla
  • Vmoto Limited
  • Volkswagen AG
  • Yamaha Motor Company Limited
  • Zero Motorcycles
図表

List of Tables

  • Table 1 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Product (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Electric Skateboard (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Electric Car (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Electric Motorcycle (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Electric Bicycle (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Electric Wheelchair (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Electric Scooter (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Battery Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Lithium Ion Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Solid State Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Lead Acid Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Other Battery Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Voltage Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Less than 24V, 24V, 36V, 48V (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Greater than 48V (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Drive (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Belt Drive (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Chain Drive (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Hub Drive (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Passenger Vehicles (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Two Wheelers (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Public Transport (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Off Road Vehicles (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Personal (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Commercial (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global E-Mobility Battery Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC27350

According to Stratistics MRC, the Global E-Mobility Battery Market is accounted for $154.3 billion in 2024 and is expected to reach $383.8 billion by 2030 growing at a CAGR of 16.4% during the forecast period. E-mobility battery is a specialized rechargeable energy storage device designed to power electric vehicles (EVs), including cars, buses, bikes, and other forms of electric transport. Typically based on lithium-ion or emerging solid-state technologies, these batteries are engineered for high energy density, long cycle life, and fast charging capabilities. E-mobility batteries are crucial for enhancing the driving range and performance of electric vehicles while minimizing environmental impact. They play a vital role in the transition to sustainable transportation, helping to reduce greenhouse gas emissions and dependence on fossil fuels.

According to the International Energy Agency (IEA), China witnessed an increase in EV sales by 36% in 2023 compared to 2022.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing Electric Vehicle Adoption

Increasing electric vehicle (EV) adoption is a primary driver of the market, as more consumers seek sustainable transportation options. This shift is fueled by growing environmental awareness, government incentives, and advancements in EV technology. As demand for EVs rises, manufacturers are compelled to invest in battery innovation, enhancing energy density and charging efficiency. Consequently, this trend accelerates the development of a robust supply chain and infrastructure, further supporting the transition to electric mobility and driving market growth. Thus, it boosts the growth of the market.

Restraint:

High Initial Costs

High initial costs of electric vehicles (EVs) and their batteries remains a significant barrier to widespread adoption. The upfront investment can deter potential buyers, limiting market growth. While prices are gradually decreasing due to advancements in technology and production efficiencies, these costs still hinder the transition to e-mobility, impacting overall demand for e-mobility batteries and sustainable transport solutions, thus it hinders the growth of the market.

Opportunity:

Technological Advancements

Technological advancements are crucial for the market, driving innovation in battery chemistry, design, and manufacturing processes. Improvements in energy density, charging speed, and lifespan enhance the performance and appeal of electric vehicles (EVs). Innovations such as solid-state batteries and enhanced thermal management systems reduce safety risks and increase efficiency. These advancements lead to lower production costs and greater consumer confidence, ultimately accelerating EV adoption and expanding the market for e-mobility batteries, fostering a sustainable transportation ecosystem, thus it drives the growth of the market.

Threat:

Raw Material Supply Chain Issues

Raw material supply chain issues significantly impact the market by affecting the availability and cost of essential materials like lithium, cobalt, and nickel. Disruptions in sourcing these materials can lead to increased production costs and delays in battery manufacturing, hampering the overall growth of the market. Additionally, geopolitical tensions and environmental concerns related to mining practices can further complicate supply chains.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic initially disrupted the e-mobility battery market by halting production and delaying supply chains. However, it also accelerated interest in sustainable transportation as government's prioritized green recovery. As electric vehicle adoption increased post-pandemic, investments in battery technology surged, leading to innovation and growth in the market, ultimately supporting a shift towards cleaner mobility solutions.

The passenger vehicles segment is expected to be the largest during the forecast period

The passenger vehicles segment is expected to be the largest during the forecast period due to demand for electric vehicle (EV) batteries. As consumer preferences shift towards sustainable transportation, the rise in EV adoption boosts investments in battery technology and production. This increased demand fosters innovation in energy density, charging speed, and overall performance. Furthermore, the expansion of charging infrastructure enhances convenience for consumers, accelerating the transition to electric mobility.

The commercial segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The commercial segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period due to demand for electric vans, buses, and trucks. Businesses increasingly adopt electric fleets to reduce operational costs, improve sustainability, and meet regulatory requirements. This surge in demand stimulates advancements in battery technology, enhancing efficiency and performance. Additionally, the growth of charging infrastructure tailored for commercial use supports widespread adoption.

Region with largest share:

North America is projected to hold the largest market share during the forecast period due to increased investments in battery technology and manufacturing, particularly in the U.S. and Canada, are fostering innovation and job creation in the automotive sector. The growth of EV infrastructure, including charging stations, enhances consumer adoption. Furthermore, state and federal policies aimed at reducing carbon emissions drive demand for sustainable transportation solutions, contributing to a cleaner environment and energy independence.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to witness the highest CAGR over the forecast period because, adoption of electric vehicles (EVs) and supporting the shift towards sustainable transportation. Countries like China, Japan, and South Korea are investing heavily in battery manufacturing and technology development, positioning themselves as global leaders. This growth not only boosts local economies and creates jobs but also enhances energy security and reduces urban air pollution. Additionally, the expansion of EV infrastructure fosters innovation and paves the way for cleaner, greener cities.

Key players in the market

Some of the key players in E-Mobility Battery Market include ALTA Motors, Accell Group, BMW Motorrad International, BYD Company LTD., General Motors Company, Gogoro Inc., Honda Motor Co. Ltd., KTM AG, Lightning Motorcycles, Mahindra Group, Ninebot Ltd., Nissan Motor corporation, NYCeWheels, Suzuki Motor Corporation, Terra Motors Corporation, Tesla, Vmoto Limited, Volkswagen AG, Yamaha Motor Company Limited and Zero Motorcycles.

Key Developments:

In September 2024, General Motors and Hyundai Signed Memorandum of Understanding to Explore Collaboration on Vehicles, Supply Chain and Clean-Energy Technologies to reduce costs and bring a wider range of vehicles and technologies to customers faster.

In September 2024, Mahindra & Mahindra Ltd., announced the launch of the Mahindra Veero, Designed to redefine the LCV <3.5 t segment, the Veero offers unparalleled savings with best-in-class mileage, exceptional performance powered by robust multiple engine options, industry-leading safety features, enhanced occupant protection, and a premium cabin experience.

In May 2024, Suzuki Motor Corporation has announced that the company has signed a sponsorship agreement with figure skater Yuma Kagiyama, The contract period will last until the Milano Cortina 2026 Winter Olympics.

Product Types Covered:

  • Electric Skateboard
  • Electric Car
  • Electric Motorcycle
  • Electric Bicycle
  • Electric Wheelchair
  • Electric Scooter

Battery Types Covered:

  • Lithium Ion Batteries
  • Solid State Batteries
  • Lead Acid Batteries
  • Other Battery Types

Voltage Types Covered:

  • Less than 24V, 24V, 36V, 48V
  • Greater than 48V

Drives Covered:

  • Belt Drive
  • Chain Drive
  • Hub Drive

Applications Covered:

  • Passenger Vehicles
  • Two Wheelers
  • Public Transport
  • Off Road Vehicles
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Personal
  • Commercial
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 End User Analysis
  • 3.9 Emerging Markets
  • 3.10 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global E-Mobility Battery Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Electric Skateboard
  • 5.3 Electric Car
  • 5.4 Electric Motorcycle
  • 5.5 Electric Bicycle
  • 5.6 Electric Wheelchair
  • 5.7 Electric Scooter

6 Global E-Mobility Battery Market, By Battery Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Lithium Ion Batteries
  • 6.3 Solid State Batteries
  • 6.4 Lead Acid Batteries
  • 6.5 Other Battery Types

7 Global E-Mobility Battery Market, By Voltage Type

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Less than 24V, 24V, 36V, 48V
  • 7.3 Greater than 48V

8 Global E-Mobility Battery Market, By Drive

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Belt Drive
  • 8.3 Chain Drive
  • 8.4 Hub Drive

9 Global E-Mobility Battery Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Passenger Vehicles
  • 9.3 Two Wheelers
  • 9.4 Public Transport
  • 9.5 Off Road Vehicles
  • 9.6 Other Applications

10 Global E-Mobility Battery Market, By End User

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Personal
  • 10.3 Commercial
  • 10.4 Other End Users

11 Global E-Mobility Battery Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 ALTA Motors
  • 13.2 Accell Group
  • 13.3 BMW Motorrad International
  • 13.4 BYD Company LTD.
  • 13.5 General Motors Company
  • 13.6 Gogoro Inc.
  • 13.7 Honda Motor Co. Ltd.
  • 13.8 KTM AG
  • 13.9 Lightning Motorcycles
  • 13.10 Mahindra Group
  • 13.11 Ninebot Ltd.
  • 13.12 Nissan Motor corporation
  • 13.13 NYCeWheels
  • 13.14 Suzuki Motor Corporation
  • 13.15 Terra Motors Corporation
  • 13.16 Tesla
  • 13.17 Vmoto Limited
  • 13.18 Volkswagen AG
  • 13.19 Yamaha Motor Company Limited
  • 13.20 Zero Motorcycles