デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1569761

民生用電池市場の2030年までの予測: タイプ別、電池化学別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Consumer Battery Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type (Primary and Secondary ), Battery Chemistry, Application, End User and by Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
民生用電池市場の2030年までの予測: タイプ別、電池化学別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2024年10月10日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の民生用電池市場は2024年に280億6,000万米ドルを占め、2030年には460億3,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは8.6%です。

民生用電池は、煙探知機や携帯電子機器からデジタルカメラやリモコンに至るまで、あらゆるものに電力を供給する日常生活に欠かせない部品です。これらの電池には、亜鉛-炭素、ニッケル水素(NiMH)、リチウム、アルカリなど、さまざまな化学物質があり、それぞれコスト、寿命、エネルギー密度に関して独自の利点があります。リチウム電池はエネルギー密度が高く、極低温でも機能するため好まれるが、アルカリ電池は保存期間が長く、信頼性が高いため好まれています。

国際エネルギー機関(IEA)によると、世界の電気自動車販売台数は2023年に1,400万台近くに達し、全販売台数の18%を占める。これは、2022年の14%から大幅に増加したことを意味します。

ハンドヘルド電子機器へのニーズの高まり

民生用電池の市場は、携帯電子機器の使用増加によって大きく牽引されています。スマートフォン、タブレット、ノートパソコン、ウェアラブルが日常生活にますます浸透するにつれて、長時間の使用と高速充電に対応できる高性能バッテリーへのニーズが高まっています。消費者はますます、機能性の向上に加え、バッテリー寿命の長いガジェットを求めるようになっています。さらに、より多くの電力を使用する5G接続のようなモバイル技術の新たな発展が、この動向をさらに後押ししています。これを受けて、生産者はエネルギー密度を高め、効率を向上させたバッテリーを製造しており、イノベーションが何よりも報われる市場環境を作り出しています。

限られた電池寿命

バッテリー、特に充電式バッテリーの寿命の短さは、民生用電池業界が直面する最大の障害のひとつです。容量が劇的に減少する前に、リチウムイオン電池を含む充電式電池の大半は、充放電サイクルの回数が限られています。ユーザーが望むよりも頻繁に電池を交換しなければならない可能性があるため、この制限は消費者全体の不満を引き起こし、電子廃棄物の発生量を増加させる可能性があります。さらに、消費者はより長持ちする選択肢を求め、環境への意識が高まっているため、バッテリー寿命が短いことは持続可能性への懸念にもつながります。

ハンドヘルド機器へのニーズの高まり

民生用電池の需要は、ウェアラブル、ノートパソコン、タブレット、スマートフォンなど、携帯電子機器の増加によって牽引されています。これらのデバイスが日常生活に浸透していくにつれ、長時間の使用と急速充電を可能にする高性能バッテリーが不可欠となっています。消費者は今後も、より先進的で使い勝手の良い充電池式機器を追求し続けると予想されます。さらに、遠隔作業やデジタル接続の増加により、電池で動く工具やアクセサリーの需要が高まっており、電池メーカーに新たな機会をもたらしています。

サプライチェーンの弱点

自然災害、貿易紛争、地政学的緊張はすべて、電池の生産に使用される複雑な世界・サプライ・チェーンに混乱を引き起こす可能性があります。サプライチェーンに混乱が生じると、電池の生産に使用される重要な部品や原材料が不足する可能性があります。こうした脆弱性は、コスト上昇や製品供給の遅延によって、自社製品用の電池をタイムリーに入手することに依存している家電メーカーに影響を与える可能性があります。さらに、信頼できるサプライチェーンを維持することの継続的な困難は、技術革新と市場拡大のためのイニシアチブを阻害する可能性があります。

COVID-19の影響:

民生用電池市場は、COVID-19の大流行から相反する影響を受けた。パンデミックは、ノートパソコンやスマートフォンなど、学習用や仕事用の携帯機器の使用を早め、電池需要を増加させました。しかし、一部の地域では経済が不安定になり、個人消費が減少しました。さらに、パンデミックの影響が若干残っているもの、携帯機器、再生可能エネルギー貯蔵、スマートホーム技術に対する需要の高まりから、今後数年間は市場全体が恩恵を受けると予想されます。

予測期間中、携帯電話分野が最大となる見込み

スマートフォンの世界の普及により、携帯電話分野が民生用電池市場で最大のシェアを占めています。生産性、通信、娯楽に携帯電話が必要であるため、急速充電時間や長時間使用が可能な高性能バッテリーのニーズが高いです。さらに、より優れたカメラセットアップ、大画面化、処理能力の向上など、スマートフォン技術の継続的な進歩が、これらのガジェットのエネルギーニーズの増加に寄与しています。高効率でエネルギー密度が高いため、リチウムイオン電池はこの市場の業界リーダーであり、メーカーの最初の選択肢となっています。

予測期間中にCAGRが最も高くなると予想される自動車用セグメント

民生用電池市場では、自動車の急速な電動化と世界中で電気自動車(EV)の人気が高まっていることから、自動車分野が最も高いCAGRで成長すると予想されます。各国政府が排ガス規制を強化し、消費者の環境意識が高まるにつれて、電気自動車(EV)用電池の需要が高まっています。さらに、リチウムイオン電池や固体電池は、航続距離の延長や充電時間の短縮など、現代の電気自動車の性能要件を満たすために開発されている高度な電池技術の一例です。

最大のシェアを持つ地域:

電池と民生用電子機器の生産拠点としての地位により、アジア太平洋地域は民生用電池の世界市場で最大のシェアを占めています。この地域は、サプライチェーン、生産施設、電池製造の経験が発達しているため、世界中の民生用電池の需要を満たすことができます。これは特に中国、日本、韓国、台湾のような国に当てはまる。さらに、中間層が拡大している新興国市場を含め、世界の人口の多くがアジア太平洋地域に居住しており、これが電池と家電製品の市場を活性化しています。

CAGRが最も高い地域:

民生用電池市場は、欧州地域で最も高いCAGRで成長すると予想されます。この成長を後押ししているのは、政府プログラムと民間企業によるバッテリー技術への多額の投資です。後者は、エネルギー貯蔵オプションを改善し、電気自動車(EV)への切り替えを促進することに注力しています。リチウムイオン電池の需要が欧州市場で急増しているのは、主にEVの人気が高まっていることと、再生可能エネルギー用途で効果的なエネルギー貯蔵ソリューションが求められているためです。さらに、この市場の拡大は、二酸化炭素排出量を削減し、持続可能な実践を奨励することを目的とした、この地域における強固な規制の枠組みによってさらに支えられています。

無料のカスタマイズサービス

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 用途分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の民生用電池市場:タイプ別

  • 一次(充電不可)
  • 二次(充電可能)

第6章 世界の民生用電池市場:電池化学別

  • アルカリ電池
  • 亜鉛炭素電池
  • リチウムイオン電池
  • ニッケルカドミウム電池
  • ニッケル水素

第7章 世界の民生用電池市場:用途別

  • パーソナルケア機器
  • 懐中電灯/ランプ
  • 電動工具
  • 携帯電話
  • 玩具
  • リモートコントロール
  • カメラ
  • タブレット
  • ポータブルパワーバンク
  • 補聴器
  • ラジオ
  • セキュリティデバイス
  • ノートパソコン
  • 煙探知器
  • スマートウォッチ
  • 電卓
  • その他の用途

第8章 世界の民生用電池市場:エンドユーザー別

  • 家電
  • 自動車
  • 産業
  • 医療
  • その他のエンドユーザー

第9章 世界の民生用電池市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイリング

  • Fujitsu Ltd.
  • FDK Corporation
  • Hitachi Maxell, Ltd.
  • Enersys
  • Johnson Controls International Plc
  • BYD Company Limited
  • LG Energy Solution Ltd.
  • Exide Technologies
  • Panasonic Corporation
  • Mitsubishi Electric Corporation
  • Varta AG
  • Murata Manufacturing Co. Ltd.
  • Samsung SDI Co., Ltd.
  • Toshiba Corporation
  • Sony Corporation
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Consumer Battery Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Consumer Battery Market Outlook, By Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Consumer Battery Market Outlook, By Primary (Non-Rechargeable) (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Consumer Battery Market Outlook, By Secondary (Rechargeable) (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Consumer Battery Market Outlook, By Battery Chemistry (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Consumer Battery Market Outlook, By Alkaline Battery (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Consumer Battery Market Outlook, By Zinc Carbon Battery (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Consumer Battery Market Outlook, By Lithium-ion Battery (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Consumer Battery Market Outlook, By Nickel Cadmium Battery (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Consumer Battery Market Outlook, By Nickel Metal Hydride (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Consumer Battery Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Consumer Battery Market Outlook, By Personal Care Devices (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Consumer Battery Market Outlook, By Flashlights/Lamps (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Consumer Battery Market Outlook, By Power Tools (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Consumer Battery Market Outlook, By Mobile Phones (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Consumer Battery Market Outlook, By Toys (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Consumer Battery Market Outlook, By Remote Controls (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Consumer Battery Market Outlook, By Cameras (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Consumer Battery Market Outlook, By Tablets (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Consumer Battery Market Outlook, By Portable Power Banks (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Consumer Battery Market Outlook, By Hearing Aids (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Consumer Battery Market Outlook, By Radios (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Consumer Battery Market Outlook, By Security Devices (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Consumer Battery Market Outlook, By Laptops (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Consumer Battery Market Outlook, By Smoke Detectors (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Consumer Battery Market Outlook, By Smart Watches (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Consumer Battery Market Outlook, By Calculators (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Consumer Battery Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Consumer Battery Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Consumer Battery Market Outlook, By Consumer Electronics (2022-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Consumer Battery Market Outlook, By Automotive (2022-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Consumer Battery Market Outlook, By Industrial (2022-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Consumer Battery Market Outlook, By Medical (2022-2030) ($MN)
  • Table 34 Global Consumer Battery Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC27266

According to Stratistics MRC, the Global Consumer Battery Market is accounted for $28.06 billion in 2024 and is expected to reach $46.03 billion by 2030 growing at a CAGR of 8.6% during the forecast period. Consumer batteries are indispensable parts of daily life, powering everything from smoke detectors and portable electronics to digital cameras and remote controls. These batteries are available in different chemistries, such as zinc-carbon, nickel-metal hydride (NiMH), lithium, and alkaline, each with unique advantages regarding cost, lifespan, and energy density. While lithium batteries are preferred for their greater energy density and ability to function in extremely cold temperatures, alkaline batteries are well-liked for their extended shelf life and dependability.

According to the International Energy Agency (IEA), global electric car sales reached nearly 14 million in 2023, accounting for 18% of all cars sold. This represents a significant increase from 14% in 2022.

Market Dynamics:

Driver:

Growing need for handheld electronic devices

The market for consumer batteries is largely driven by the increase in the use of portable electronics. There is an increasing need for high-performance batteries that can support longer usage times and faster charging as smartphones, tablets, laptops, and wearables become more and more ingrained in daily life. More and more, consumers are looking for gadgets with longer battery lives in addition to improved functionality. Additionally, new developments in mobile technology, like 5G connectivity, which uses more power, are driving this trend even more. In response, producers are creating batteries with increased energy densities and enhanced efficiency, creating a market environment that rewards innovation above all else.

Restraint:

Limited life of the battery

The short lifespan of batteries, especially rechargeable ones, is one of the biggest obstacles facing the consumer battery industry. Before their capacity dramatically decreases, the majority of rechargeable batteries, including lithium-ion batteries, have a limited number of charge-discharge cycles. Because users might have to replace batteries more frequently than they would have liked, this restriction may cause dissatisfaction among consumers as a whole and increase the amount of electronic waste produced. Furthermore, concerns about sustainability are also raised by the short battery life, since consumers are looking for longer-lasting options and are becoming more environmentally conscious.

Opportunity:

Increasing need for handheld devices

The demand for consumer batteries is being driven by the increasing number of portable electronic devices, such as wearables, laptops, tablets, and smartphones. High-performance batteries that enable longer usage periods and quicker charging are essential as these devices become more and more ingrained in daily life. It is anticipated that consumers will continue to pursue more advanced and user-friendly rechargeable battery-powered devices. Moreover, the demand for tools and accessories that run on batteries has increased due to the rise in remote work and digital connectivity, which presents new opportunities for battery manufacturers.

Threat:

Supply chain weaknesses

Natural disasters, trade disputes, and geopolitical tensions can all cause disruptions to the intricate global supply chain that is used to produce batteries. Any disruption in the supply chain has the potential to cause shortages of vital components or raw materials used in the production of batteries. These vulnerabilities have the potential to impact consumer electronics manufacturers, who depend on timely access to batteries for their products, by raising costs and delaying product availability. Additionally, the continuous difficulties in maintaining a reliable supply chain may impede initiatives for innovation and market expansion.

Covid-19 Impact:

The market for consumer batteries saw conflicting effects from the COVID-19 pandemic. The pandemic increased demand for batteries by hastening the use of portable devices for learning and work, such as laptops and smartphones. It did, however, also result in economic instability and lower consumer spending in some areas. Furthermore, despite some lingering effects of the pandemic, the market is expected to benefit overall in the coming years from the growing demand for portable devices, renewable energy storage, and smart home technologies.

The Mobile Phones segment is expected to be the largest during the forecast period

Due in large part to the global adoption of smartphones, the mobile phones segment holds the largest share in the consumer battery market. Due to the necessity of mobile phones for productivity, communication, and amusement, there is a great need for high-performance batteries with quick charging times and extended usage. Moreover, the continuous progress in smartphone technology, encompassing better camera setups, larger screens, and increased processing capability, contributes to these gadgets' increased energy needs. Because of their high efficiency and energy density, lithium-ion batteries are the industry leader in this market and are the first choice of manufacturers.

The Automotive segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

In the consumer battery market, the automotive segment is anticipated to grow at the highest CAGR due to the swift electrification of automobiles and the growing popularity of electric vehicles (EVs) throughout the world. Batteries for electric vehicles (EVs) are in high demand as governments impose stricter emissions regulations and consumers grow more environmentally conscious. Additionally, lithium-ion and solid-state batteries are examples of advanced battery technologies that are being developed to meet the performance requirements of contemporary electric vehicles, which include longer ranges and quicker charging times.

Region with largest share:

Due to the status as a hub for the production of batteries and consumer electronics, the Asia-Pacific region exhibits to hold the largest share of the global market for consumer batteries. The region can meet the demand for consumer batteries worldwide owing to its well-developed supply chains, production facilities, and experience in battery manufacturing. This is especially true of nations like China, Japan, South Korea, and Taiwan. Furthermore, much of the world's population resides in Asia Pacific, including developing nations with expanding middle classes, which fuels the market for batteries and consumer electronics.

Region with highest CAGR:

The consumer battery market is anticipated to grow at the highest CAGR in the Europe region. Significant investments in battery technologies from government programs and private businesses are what are fueling this growth. The latter are focused on improving energy storage options and facilitating the switch to electric vehicles (EVs). Lithium-ion battery demand is surging in the European market, mostly as a result of the growing popularity of EVs and the requirement for effective energy storage solutions in renewable energy applications. Moreover, this expansion is further supported by the robust regulatory framework in the area, which is aimed at lowering carbon emissions and encouraging sustainable practices.

Key players in the market

Some of the key players in Consumer Battery market include Fujitsu Ltd., FDK Corporation, Hitachi Maxell, Ltd., Enersys, Johnson Controls International Plc, BYD Company Limited, LG Energy Solution Ltd., Exide Technologies, Panasonic Corporation, Mitsubishi Electric Corporation, Varta AG, Murata Manufacturing Co. Ltd., Samsung SDI Co., Ltd., Toshiba Corporation and Sony Corporation.

Key Developments:

In June 2024, Johnson Controls, a global leader for smart, healthy and sustainable buildings, today announced it has reached a definitive agreement to sell its Air Distribution Technologies business to Truelink Capital, a middle-market private equity firm based in Los Angeles.

In May 2024, Stored energy technologies provider EnerSys has entered into a definitive agreement to acquire for $208 million Bren-Tronics, a manufacturer of portable power products for defense customers. EnerSys said that it expects to close the all-cash transaction by the second quarter of 2024.

In May 2024, LG Energy Solution Ltd, the world's third-largest battery maker, disclosed it had signed a contract with to supply 4.8 gigawatt-hours (GWh) of energy storage system (ESS) batteries to US-based Hanwha QCells, Korean media reported. Under the deal, the supply will last until October 1, 2026, with Hanwha QCells expected to install the batteries at its plant in La Paz County, Arizona.

Types Covered:

  • Primary (Non-Rechargeable)
  • Secondary (Rechargeable)

Battery Chemistries Covered:

  • Alkaline Battery
  • Zinc Carbon Battery
  • Lithium-ion Battery
  • Nickel Cadmium Battery
  • Nickel Metal Hydride

Applications Covered:

  • Personal Care Devices
  • Flashlights/Lamps
  • Power Tools
  • Mobile Phones
  • Toys
  • Remote Controls
  • Cameras
  • Tablets
  • Portable Power Banks
  • Hearing Aids
  • Radios
  • Security Devices
  • Laptops
  • Smoke Detectors
  • Smart Watches
  • Calculators
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Consumer Electronics
  • Automotive
  • Industrial
  • Medical
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Consumer Battery Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Primary (Non-Rechargeable)
  • 5.3 Secondary (Rechargeable)

6 Global Consumer Battery Market, By Battery Chemistry

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Alkaline Battery
  • 6.3 Zinc Carbon Battery
  • 6.4 Lithium-ion Battery
  • 6.5 Nickel Cadmium Battery
  • 6.6 Nickel Metal Hydride

7 Global Consumer Battery Market, By Application

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Personal Care Devices
  • 7.3 Flashlights/Lamps
  • 7.4 Power Tools
  • 7.5 Mobile Phones
  • 7.6 Toys
  • 7.7 Remote Controls
  • 7.8 Cameras
  • 7.9 Tablets
  • 7.10 Portable Power Banks
  • 7.11 Hearing Aids
  • 7.12 Radios
  • 7.13 Security Devices
  • 7.14 Laptops
  • 7.15 Smoke Detectors
  • 7.16 Smart Watches
  • 7.17 Calculators
  • 7.18 Other Applications

8 Global Consumer Battery Market, By End User

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Consumer Electronics
  • 8.3 Automotive
  • 8.4 Industrial
  • 8.5 Medical
  • 8.6 Other End Users

9 Global Consumer Battery Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Fujitsu Ltd.
  • 11.2 FDK Corporation
  • 11.3 Hitachi Maxell, Ltd.
  • 11.4 Enersys
  • 11.5 Johnson Controls International Plc
  • 11.6 BYD Company Limited
  • 11.7 LG Energy Solution Ltd.
  • 11.8 Exide Technologies
  • 11.9 Panasonic Corporation
  • 11.10 Mitsubishi Electric Corporation
  • 11.11 Varta AG
  • 11.12 Murata Manufacturing Co. Ltd.
  • 11.13 Samsung SDI Co., Ltd.
  • 11.14 Toshiba Corporation
  • 11.15 Sony Corporation