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市場調査レポート
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1551263

有機農業市場の2030年までの予測:タイプ別、作物タイプ別、流通チャネル別、技術別、用途別、地域別の世界分析

Organic Farming Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type, Crop Type, Distribution Channel, Technology, Application and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.90円
有機農業市場の2030年までの予測:タイプ別、作物タイプ別、流通チャネル別、技術別、用途別、地域別の世界分析
出版日: 2024年09月06日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

ストラティスティックスMRCによると、世界の有機農業市場は2024年に2,147億米ドルを占め、予測期間中のCAGRは12.4%で成長し、2030年には4,330億米ドルに達すると予測されています。

有機農業は、自然のプロセスや素材を利用することで、持続可能性と生態系のバランスを重視する農業システムです。合成肥料、農薬、遺伝子組み換え作物(GMO)、その他の人工的な投入物を避け、代わりに有機肥料と動植物の排泄物から得られる生物学的害虫駆除に重点を置いた生産方法と定義されます。目標は、環境への影響を最小限に抑え、生態系と食料を消費する人々の健康を促進する、持続可能で自給自足的な農業システムを構築することです。

タイムズ・オブ・インディアの記事によると、2021年、インドではオーガニック食品の価格が高いことが、オーガニック食品に切り替えると家族で月14.60~18.25米ドルの追加コストがかかる可能性があるため、購入が富裕層の消費者に限定される主な理由となっています。

健康と栄養に関する消費者の意識の高まり

消費者の健康意識が高まるにつれて、より健康的で安全だと思われる食品を求めるようになっています。調査によると、多くの消費者はオーガニック食品から、栄養価が高く、有害な化学物質が少ないことを連想し、オーガニック製品に対する需要の高まりにつながっています。例えば、ある研究では、健康志向の消費者は、減農薬や自然な生産方法など、有機農法に関連する健康上のメリットを信じているため、有機食品を購入する傾向が強いと強調されています。

慣行農法に比べて低い生産性

有機農業の生産性が低いことは、増大する食糧需要を満たす上での課題となっています。有機農業が大幅に拡大した場合、土地利用効率の低さが問題となります。同じ量の食糧を生産するために、慣行農業に比べてより多くの土地が必要となるからです。これは、有機農業が世界の食糧安全保障に貢献する能力を制限し、市場の成長を妨げる可能性があります。

有機農業を促進する農業政策

補助金、助成金、有利な規制など、有機農業を支援する政府の政策は、有機農業の経済的実行可能性を高める。こうした支援は、より多くの農家が有機農法に移行することを促し、有機製品の供給を増加させる。規制の枠組みや認証プロセスを通じて有機製品の完全性が保証されれば、消費者は有機食品を購入しやすくなります。このような信頼性の向上は、有機製品の販売拡大と市場浸透につながります。

限られた入手可能性と入手しやすさ

有機食品の入手可能性が限られていることは、購買行動にマイナスの影響を及ぼします。有機食品の希少性によって不満足な経験をした消費者は、今後有機食品を購入することに否定的な態度を持つようになるかもしれないです。調査では、購入経験は購入意向に大きく影響することが示されており、入手のしにくさに起因する不満は、消費者がオーガニックの選択肢を求めることを躊躇させる可能性があります。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行は有機農業市場に好影響を及ぼし、消費者は健康を支えるために化学物質を含まない栄養価の高い食品をますます求めるようになった。この変化は有機製品に対する需要の急増につながり、各国政府が持続可能な農業を促進するグリーン政策を加速させるきっかけとなった。さらに、パンデミックは有機食品の輸出入の増加に拍車をかけ、市場をさらに拡大させました。

予測期間中、作物ベースの有機農業分野が最大となる見込み

作物ベースの有機農業は、消費者が入手できる有機製品の種類を増やすことに貢献するため、予測期間中最大になると予想されます。穀物、豆類、果物、野菜などさまざまな有機作物の栽培は、有機食品の選択肢を広げます。こうした市場の多様化は、より幅広い消費者層にアピールし、有機製品の市場シェアを拡大します。

漢方薬分野は予測期間中に最も高いCAGRが見込まれる

ハーブ医薬品分野は、予測期間中にCAGRが最も高くなると予想されます。これは、ハーブ医薬品の使用の拡大が有機ハーブ農場の拡大につながる可能性があるためです。農家は市場の需要を満たすためにハーブの有機栽培に重点を移し、有機ハーブ製品の価格上昇を利用するかもしれないです。さらに、有機ハーブが生薬としてより求められるようになると、有機ハーブの加工と流通のためのインフラ整備など、サプライチェーンの調整が行われるかもしれないです。

最大シェアの地域:

北米は、健康、栄養、持続可能性に関する意識の高まりにより、有機製品に対する消費者の嗜好が高まっているため、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予測されます。多くの消費者は、より健康的で環境に優しいと認識される有機食品にプレミアムを支払うことを望んでおり、この地域、特に米国とカナダの有機農業市場は相当な規模であり、成長を続けています。米国はオーガニック製品の世界最大市場のひとつであり、国内生産と輸入の両方が大きく貢献しています。

CAGRが最も高い地域:

アジア太平洋地域は、消費者需要の高まりと有機農業への投資の増加により、最も急成長している地域のひとつであるため、予測期間中最も高いCAGRを維持すると予測されます。例えば、インドには国家有機生産プログラム(NPOP)があり、中国には中国有機食品認証(COFCC)があります。一部の政府は有機農業を支援する政策と補助金を導入しているが、支援と規制のレベルは地域によって大きく異なる可能性があります。

無料のカスタマイズサービス:

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 技術分析
  • 用途分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の有機農業市場:タイプ別

  • 作物ベースの有機農業
  • 畜産ベースの有機農業
  • 混合有機農業
  • 有機農林業
  • 有機養殖
  • その他のタイプ

第6章 世界の有機農業市場:作物別

  • 穀類
  • 穀物
  • 油種子
  • 豆類
  • その他の作物

第7章 世界の有機農業市場:流通チャネル別

  • 小売り
  • 卸売
  • オンライン
  • 消費者直販
  • 専門店
  • その他の流通チャネル

第8章 世界の有機農業市場:技術別

  • 土壌管理
  • 害虫・病気の管理
  • 雑草対策
  • 水管理
  • 生物多様性の向上
  • その他の技術

第9章 世界の有機農業市場:用途別

  • 果物と野菜
  • 漢方薬
  • 栄養補助食品
  • 農薬
  • オーガニック飼料とサプリメント
  • その他の用途

第10章 世界の有機農業市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 企業プロファイリング

  • Aero Farm Systems
  • Agrilution Systems GmbH
  • Akzo Nobel N.V.
  • BASF SE
  • Bayer AG
  • Bunge Limited
  • Camson Bio Technologies Limited
  • Corteva, Inc.
  • Eden Foods, Inc
  • Mcleod Russel India Ltd.
  • Nalco Holding Company
  • Picks Organic Farm
  • Plenty AG
  • Solvay SA
  • The Indian Organic Farmers Producer Company Limited
  • Vero-Bio
  • ZUWA Organic Farms Pvt Ltd
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Organic Farming Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Organic Farming Market Outlook, By Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Organic Farming Market Outlook, By Crop-Based Organic Farming (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Organic Farming Market Outlook, By Livestock-Based Organic Farming (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Organic Farming Market Outlook, By Mixed Organic Farming (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Organic Farming Market Outlook, By Organic Agroforestry (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Organic Farming Market Outlook, By Organic Aquaculture (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Organic Farming Market Outlook, By Other Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Organic Farming Market Outlook, By Crop Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Organic Farming Market Outlook, By Cereals (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Organic Farming Market Outlook, By Grains (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Organic Farming Market Outlook, By Oilseed (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Organic Farming Market Outlook, By Pulses (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Organic Farming Market Outlook, By Other Crop Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Organic Farming Market Outlook, By Distribution Channel (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Organic Farming Market Outlook, By Retail (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Organic Farming Market Outlook, By Wholesale (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Organic Farming Market Outlook, By Online (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Organic Farming Market Outlook, By Direct-to-Consumer (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Organic Farming Market Outlook, By Specialty Stores (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Organic Farming Market Outlook, By Other Distribution Channels (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Organic Farming Market Outlook, By Technology (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Organic Farming Market Outlook, By Soil Management (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Organic Farming Market Outlook, By Pest & Disease Management (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Organic Farming Market Outlook, By Weed Control (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Organic Farming Market Outlook, By Water Management (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Organic Farming Market Outlook, By Biodiversity Enhancement (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Organic Farming Market Outlook, By Other Technologies (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Organic Farming Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Organic Farming Market Outlook, By Fruits & Vegetables (2022-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Organic Farming Market Outlook, By Herbal Medicines (2022-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Organic Farming Market Outlook, By Nutraceuticals (2022-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Organic Farming Market Outlook, By Pesticides (2022-2030) ($MN)
  • Table 34 Global Organic Farming Market Outlook, By Organic Feed & Supplements (2022-2030) ($MN)
  • Table 35 Global Organic Farming Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC27046

According to Stratistics MRC, the Global Organic Farming Market is accounted for $214.7 billion in 2024 and is expected to reach $433.0 billion by 2030 growing at a CAGR of 12.4% during the forecast period. Organic farming is an agricultural system that emphasizes sustainability and ecological balance by using natural processes and materials. It is defined as a method of production that avoids synthetic fertilizers, pesticides, genetically modified organisms (GMOs), and other artificial inputs, focusing instead on organic fertilizers and biological pest control derived from plant and animal waste. The goal is to create a sustainable and self-sufficient agricultural system that minimizes environmental impact and promotes the health of both the ecosystem and the people consuming the food.

According to the Times of India article, in 2021, high cost of organic food products in India is the key reason behind its purchase being restricted to affluent class of consumers as the switch to organic food is likely to cost an additional 14.60-18.25 US $ per month for a family.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing consumer awareness regarding health and nutrition

As consumers become more health-conscious, they increasingly seek food options perceived as healthier and safer. Studies indicate that many consumers associate organic foods with higher nutritional value and fewer harmful chemicals, leading to a rise in demand for organic products. For instance, a study highlighted that health-conscious consumers are more likely to purchase organic foods due to their belief in the health benefits associated with organic farming practices, such as reduced pesticide use and natural production methods

Restraint:

Lower productivity compared to conventional farming

The lower productivity of organic farming poses challenges in meeting the growing demand for food. If organic farming were to expand significantly, its lower land-use efficiency would become problematic, as more land would be required to produce the same amount of food compared to conventional farming. This could limit the ability of organic farming to contribute to global food security hampering the market growth.

Opportunity:

Agricultural policies that promote organic farming

Government policies that support organic farming, such as subsidies, grants, and favorable regulations, enhance the economic viability of organic agriculture. This support encourages more farmers to transition to organic practices, thereby increasing the supply of organic products. When consumers are assured of the integrity of organic products through regulatory frameworks and certification processes, they are more likely to purchase organic foods. This increased confidence can lead to higher sales and market penetration of organic products

Threat:

Limited availability and accessibility

The limited availability of organic foods negatively influences purchase behavior. Consumers who have had unsatisfactory experiences due to the scarcity of organic products may develop a negative attitude toward purchasing organic foods in the future. Research has shown that purchase experience significantly affects purchase intention, and dissatisfaction stemming from limited availability can deter consumers from seeking organic options

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic positively impacted the organic farming market as consumers increasingly sought chemical-free and nutritious foods to support their health. This shift led to a surge in demand for organic products, prompting governments to accelerate green policies promoting sustainable agriculture. Additionally, the pandemic spurred growth in the import and export of organic foods, further expanding the market.

The crop-based organic farming segment is expected to be the largest during the forecast period

The crop-based organic farming is expected to be the largest during the forecast period as it contributes to a wider variety of organic products available to consumers. The cultivation of different organic crops, such as cereals, legumes, fruits, and vegetables, expands the range of organic food options. This diversification appeals to a broader consumer base and increases the market share of organic products.

The herbal medicines segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The herbal medicines segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period because the growing use of herbal medicines can lead to the expansion of organic herb farms. Farmers might shift their focus to cultivating herbs organically to meet market demands and capitalize on higher prices for organic herbal products. Further as organic herbs become more sought after for herbal medicines, there may be adjustments in the supply chain, including better infrastructure for processing and distribution of organic herbs.

Region with largest share:

North America is projected to hold the largest market share during the forecast period due to rising awareness about health, nutrition, and sustainability drives consumer preference for organic products. Many consumers are willing to pay a premium for organic foods perceived as healthier and more environmentally friendly and the organic farming market in this region, particularly in the U.S. and Canada, is substantial and continues to grow. The U.S. is one of the largest markets for organic products globally, with significant contributions from both domestic production and imports.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to hold the highest CAGR over the forecast period as it is one of the fastest-growing regions due to rising consumer demand and increasing investment in organic farming. ifferent countries in APAC have their own organic certification bodies and standards. For example, India has the National Program for Organic Production (NPOP), while China has the China Organic Food Certification (COFCC) and some governments are introducing policies and subsidies to support organic farming, but the level of support and regulation can vary widely across the region.

Key players in the market

Some of the key players in Organic Farming market include Aero Farm Systems, Agrilution Systems GmbH, Akzo Nobel N.V., BASF SE, Bayer AG, Bunge Limited, Camson Bio Technologies Limited, Corteva, Inc., Eden Foods, Inc, Mcleod Russel India Ltd., Nalco Holding Company, Picks Organic Farm, Plenty AG, Solvay SA, The Indian Organic Farmers Producer Company Limited, Vero-Bio and ZUWA Organic Farms Pvt Ltd

Key Developments:

In August 2024, BASF introduces Fourtiva(TM) Fluidized Catalytic Cracking catalyst to increase high octane gasoline blending feedstock. This advancement enables refiners to produce higher-value products, increase profitability, and lower the carbon footprint of their FCC units.

In July 2024, BASF launches game-changing heat and light stabilizer Tinuvin(R) NOR(R) 211 AR for sustainable farming practices. Tinuvin NOR 211 AR appears as an option to extend the useful life of agricultural plastics, promoting sustainability and efficiency.

In June 2024, Bayer announced that the Center for Drug Evaluation (CDE) of the National Medical Products Administration (NMPA) in China has granted Breakthrough Therapy designation for BAY 2927088, a potential new targeted therapy for adult patients

Types Covered:

  • Crop-Based Organic Farming
  • Livestock-Based Organic Farming
  • Mixed Organic Farming
  • Organic Agroforestry
  • Organic Aquaculture
  • Other Types

Crop Types Covered:

  • Cereals
  • Grains
  • Oilseed
  • Pulses
  • Other Crop Types

Distribution Channels Covered:

  • Retail
  • Wholesale
  • Online
  • Direct-to-Consumer
  • Specialty Stores
  • Other Distribution Channels

Technologies Covered:

  • Soil Management
  • Pest & Disease Management
  • Weed Control
  • Water Management
  • Biodiversity Enhancement
  • Other Technologies

Applications Covered:

  • Fruits & Vegetables
  • Herbal Medicines
  • Nutraceuticals
  • Pesticides
  • Organic Feed & Supplements
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Technology Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Organic Farming Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Crop-Based Organic Farming
  • 5.3 Livestock-Based Organic Farming
  • 5.4 Mixed Organic Farming
  • 5.5 Organic Agroforestry
  • 5.6 Organic Aquaculture
  • 5.7 Other Types

6 Global Organic Farming Market, By Crop Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Cereals
  • 6.3 Grains
  • 6.4 Oilseed
  • 6.5 Pulses
  • 6.6 Other Crop Types

7 Global Organic Farming Market, By Distribution Channel

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Retail
  • 7.3 Wholesale
  • 7.4 Online
  • 7.5 Direct-to-Consumer
  • 7.6 Specialty Stores
  • 7.7 Other Distribution Channels

8 Global Organic Farming Market, By Technology

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Soil Management
  • 8.3 Pest & Disease Management
  • 8.4 Weed Control
  • 8.5 Water Management
  • 8.6 Biodiversity Enhancement
  • 8.7 Other Technologies

9 Global Organic Farming Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Fruits & Vegetables
  • 9.3 Herbal Medicines
  • 9.4 Nutraceuticals
  • 9.5 Pesticides
  • 9.6 Organic Feed & Supplements
  • 9.7 Other Applications

10 Global Organic Farming Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Aero Farm Systems
  • 12.2 Agrilution Systems GmbH
  • 12.3 Akzo Nobel N.V.
  • 12.4 BASF SE
  • 12.5 Bayer AG
  • 12.6 Bunge Limited
  • 12.7 Camson Bio Technologies Limited
  • 12.8 Corteva, Inc.
  • 12.9 Eden Foods, Inc
  • 12.10 Mcleod Russel India Ltd.
  • 12.11 Nalco Holding Company
  • 12.12 Picks Organic Farm
  • 12.13 Plenty AG
  • 12.14 Solvay SA
  • 12.15 The Indian Organic Farmers Producer Company Limited
  • 12.16 Vero-Bio
  • 12.17 ZUWA Organic Farms Pvt Ltd