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市場調査レポート
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1530657

ターミナルトラクターの2030年までの市場予測:推進タイプ、燃料タイプ、技術、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析

Terminal Tractor Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Propulsion Type (Diesel Terminal Tractors, Electric Terminal Tractors and Hybrid Terminal Tractors), Fuel Type, Technology, Application, End User and By Geography


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英文 200+ Pages
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2~3営業日
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ターミナルトラクターの2030年までの市場予測:推進タイプ、燃料タイプ、技術、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析
出版日: 2024年08月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のターミナルトラクター市場は2024年に14億米ドルを占め、予測期間中にCAGR 7.5%で成長し、2030年には21億米ドルに達する見込みです。

ターミナルトラクターは、ヤード・トラックやスポッター・トラックとしても知られ、貨物ヤード、配送センター、港湾内でセミトレーラーを移動させるために設計された特殊車両です。トレーラーと連結するための第5車輪、重い荷物を牽引するための強力なエンジンパワー、狭いスペースを移動するための強化された操縦性を特徴としています。ターミナルトラクターは、積み下ろしのためにトレーラーを効率的に配置し、処理能力を最適化し、混雑を緩和することによって、物流業務を合理化します。

2023年の国連貿易開発会議(UNCTAD)の統計によると、新興経済諸国は、20フィート換算単位(TEU)で示される国ごとのコンテナ取扱量全体の71%に貢献していることが確認されています。

eコマースとロジスティクス産業からの需要拡大

同市場は、eコマースやロジスティクス産業からの需要増加によって大きく成長しています。これらの業界は、ターミナル内での効率的な輸送と貨物の取り扱いに大きく依存しており、ターミナルトラクターが不可欠となっています。物品の量が増加し、迅速なターンアラウンドタイムが求められる中、ターミナルトラクターは業務の合理化、生産性の向上、港湾、倉庫、配送センターにおける円滑な物流業務の確保において、世界的に重要な役割を果たしています。

既存設備との統合課題

シームレスな統合を実現するには、インターフェース規格、電力要件、通信プロトコルの相違を克服する必要があります。メーカー各社は、効率向上と改修コストのバランスを取りながら、技術の進歩と従来のインフラを整合させるという課題に直面しています。このような統合の課題に対処することは、業務効率を高め、効率的な貨物処理のためにターミナルトラクターに依存するeコマースやロジスティクス部門の進化する要求に応えるために極めて重要です。

持続可能なソリューションへのシフト

メーカーは、排出ガスと運用コストを削減するため、電気モデルやハイブリッドモデルの開発にますます力を注いでいます。こうした持続可能な選択肢は、カーボンフットプリント削減のための世界のイニシアティブに合致するだけでなく、環境に優しい輸送ソリューションに対するeコマースやロジスティクス部門からの需要の高まりにも対応しています。この動向は、より環境に優しい技術に向けた業界の広範なコミットメントを強調し、市場における持続可能性の重要性の高まりを浮き彫りにしています。

電動トラクターのインフラ不足

業界の大きな障害のひとつは、電動トラクター用に設計されたインフラの不足です。電気モデルへの移行は、普及に不可欠な充電ステーションとグリッド容量のアップグレードの必要性によるハードルに直面しています。インフラが限られていると、稼働範囲や稼働率が制限され、特にeコマースやロジスティクスのようなターミナルトラクターに依存するセクターでは、ロジスティクスの効率に影響を与えます。市場で持続可能な輸送ソリューションへのシフトを加速するには、こうしたインフラ格差に対処することが極めて重要です。

COVID-19の影響:

市場はCOVID-19の影響で大きな課題に直面し、製造、サプライチェーン、ロジスティクス業務に混乱が生じた。パンデミックは生産能力の低下、部品の納入遅延、物流の制約につながり、市場の成長に影響を与えました。しかし、eコマースやロジスティクス部門の需要は底堅く推移し、パンデミック後の回復を牽引しました。企業は安全プロトコルや遠隔作業で適応し、業務戦略に影響を与えました。

予測期間中、テレマティクス分野が最大になる見込み

テレマティクスは、業務効率と安全性を高めることにより、予測期間中に最大となる見込みです。これらのシステムは、GPS、遠隔診断、通信技術を統合し、位置情報、エンジン性能、メンテナンスの必要性に関するデータをリアルタイムで提供します。フリート・マネジャーはテレマティクスを活用してルート計画を最適化し、燃料消費量を監視し、安全規制を確実に遵守します。さらに、テレマティクスは予知保全を可能にし、全体的な車両管理能力を強化します。

予測期間中、CAGRが最も高いのは空港セグメントです。

予測期間中、CAGRが最も高くなると予想されるのは空港セグメントです。その堅牢な設計、牽引能力、操縦性は、多忙な空港環境の要求を満たすように調整されており、円滑なロジスティクスと業務効率を保証します。世界中の空港が旅客と貨物の輸送量の増加に対応するためにインフラを拡張しているため、信頼性が高く機敏な地上支援機器の必要性に後押しされ、先進的なターミナルトラクターの需要は増加の一途をたどっています。

最大のシェアを占める地域

北米はインフラ開拓とeコマースの成長により、予測期間中最大の市場シェアを占めると予測されます。ターミナルトラクターは、この地域の港、倉庫、配送センター、複合一貫輸送ターミナルで広く使用されています。これらの施設内での輸送コンテナやトレーラーの移動に重要な役割を果たしています。排出に関する政府規制、インフラ開拓、eコマースの成長といった要因が市場の需要を牽引しています。

CAGRが最も高い地域:

アジア太平洋地域は、貿易活動の増加、港湾インフラの拡大、排出ガスと運用コストの削減を目的とした自動化・電動化ターミナルトラクターの採用増加などを背景に、予測期間中に最も高いCAGRを維持すると予測されます。ターミナルトラクターは、トレーラーやコンテナの効率的な移動が不可欠なコンテナ・ターミナル、複合一貫輸送施設、工業用地で極めて重要です。中国、インド、日本、韓国などの国々は、港湾の近代化と物流インフラに多額の投資を行っており、市場の主要プレーヤーです。

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 技術分析
  • 用途分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のターミナルトラクター市場:推進タイプ別

  • ディーゼルターミナルトラクター
  • 電動ターミナルトラクター
  • ハイブリッドターミナルトラクター

第6章 世界のターミナルトラクター市場:燃料タイプ別

  • 電気
  • ハイブリッド
  • ディーゼル
  • 圧縮天然ガス

第7章 世界のターミナルトラクター市場:技術別

  • 従来型
  • テレマティクス
  • 電気推進
  • 自律型
  • その他の技術

第8章 世界のターミナルトラクター市場:用途別

  • コンテナハンドリング
  • マテリアルハンドリング
  • 配送センター
  • 貨物取扱
  • 複合輸送
  • その他の用途

第9章 世界のターミナルトラクター市場:エンドユーザー別

  • 港とターミナル
  • 空港
  • 鉄道
  • 配送・物流センター
  • 工業用地
  • その他のエンドユーザー

第10章 世界のターミナルトラクター市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 企業プロファイリング

  • Mitsubishi Heavy Industries
  • Nissan Forklift Corporation
  • Toyota Industries Corporation
  • Terberg Tractors
  • Linde Material Handling
  • Volvo Group
  • CVS Ferrari
  • Faw Group Corporation
  • Kalmar
  • Orange EV
  • BYD Company Limited
  • Manitex International
  • Terex Corporation
  • Sinotruk International
  • Nippon Yusoki Co., Ltd.
  • Tata Motors Limited
  • Kress Corporation
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Propulsion Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Diesel Terminal Tractors (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Electric Terminal Tractors (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Hybrid Terminal Tractors (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Fuel Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Electric (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Hybrid (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Diesel (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Compressed Natural Gas (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Technology (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Conventional (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Telematics (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Electric Propulsion (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Autonomous (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Other Technologies (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Container Handling (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Material Handling (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Distribution Centers (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Cargo Handling (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Intermodal Transfer (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Terminal Tractor Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Ports and Terminals (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Airport (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Railways (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Distribution and Logistics Centers (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Industrial Sites (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Terminal Tractor Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC26769

According to Stratistics MRC, the Global Terminal Tractor Market is accounted for $1.4 billion in 2024 and is expected to reach $2.1 billion by 2030 growing at a CAGR of 7.5% during the forecast period. A terminal tractor, also known as a yard truck or a spotter truck, is a specialized vehicle designed for moving semi-trailers within cargo yards, distribution centers, and ports. It features a fifth wheel for coupling with trailers, robust engine power for towing heavy loads, and enhanced maneuverability for navigating tight spaces. Terminal tractors streamline logistics operations by efficiently positioning trailers for loading/unloading, optimizing throughput, and reducing congestion.

According to the UNCTAD statistics of 2023, it has been observed that the developing economies have contributed to 71% of the overall number of containers handled per country, which is denoted in twenty-foot equivalent units (TEUs).

Market Dynamics:

Driver:

Growing demand from e-commerce and logistics industries

The market is experiencing significant growth driven by increasing demand from e-commerce and logistics industries. These sectors rely heavily on efficient transportation and handling of goods within terminals, making terminal tractors indispensable. With rising volumes of goods and the need for quick turnaround times, terminal tractors play a crucial role in streamlining operations, enhancing productivity, and ensuring smooth logistics operations in ports, warehouses, and distribution centers globally.

Restraint:

Integration challenges with existing equipment

Ensuring seamless integration requires overcoming disparities in interface standards, power requirements, and communication protocols. Manufacturers face the task of aligning technological advancements with legacy infrastructure, balancing efficiency gains with retrofitting costs. Addressing these integration challenges is crucial for enhancing operational efficiency and meeting the evolving demands of e-commerce and logistics sectors relying on terminal tractors for efficient cargo handling.

Opportunity:

Shift towards sustainable solutions

Manufacturers are increasingly focusing on developing electric and hybrid models to reduce emissions and operational costs. These sustainable alternatives not only align with global initiatives for carbon footprint reduction but also meet the rising demand from e-commerce and logistics sectors for eco-friendly transport solutions. This trend underscores a broader industry commitment towards greener technologies and underscores the growing importance of sustainability in the market.

Threat:

Lack of infrastructure for electric tractors

One major obstacle in the industry is the lack of infrastructure designed for electric tractors. The transition to electric models faces hurdles due to the need for charging stations and grid capacity upgrades, essential for widespread adoption. Limited infrastructure restricts operational range and availability, impacting logistics efficiency, particularly in sectors reliant on terminal tractors like e-commerce and logistics. Addressing these infrastructure gaps is crucial for accelerating the shift towards sustainable transportation solutions in the market.

Covid-19 Impact:

The market faced significant challenges due to COVID-19, experiencing disruptions in manufacturing, supply chain, and logistics operations. The pandemic led to reduced production capacities, delayed deliveries of components, and logistical constraints, impacting market growth. However, the demand from e-commerce and logistics sectors remained resilient, driving recovery post-pandemic. Companies adapted with safety protocols and remote working, influencing operational strategies.

The telematics segment is expected to be the largest during the forecast period

The telematics is expected to be the largest during the forecast period by enhancing operational efficiency and safety. These systems integrate GPS, remote diagnostics, and communication technologies to provide real-time data on location, engine performance, and maintenance needs. Fleet managers leverage telematics to optimize route planning, monitor fuel consumption, and ensure compliance with safety regulations. Moreover, telematics enable predictive maintenance and enhancing overall fleet management capabilities.

The airport segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The airport segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period. Their robust design, towing capacity, and maneuverability are tailored to meet the demands of busy airport environments, ensuring smooth logistics and operational efficiency. As airports worldwide expand their infrastructure to accommodate growing passenger and cargo traffic, the demand for advanced terminal tractors continues to rise, driven by the imperative for reliable and agile ground support equipment.

Region with largest share:

North America is projected to hold the largest market share during the forecast period due to infrastructure development, and growth in e-commerce. Terminal tractors are extensively used in ports, warehouses, distribution centers, and intermodal terminals across the region. They play a crucial role in moving shipping containers and trailers within these facilities. Factors such as government regulations on emissions, infrastructure development, and growth in e-commerce are driving the demand for the market.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to hold the highest CAGR over the forecast period fueled by rising trade activities, expansion of port infrastructure, and the increasing adoption of automated and electric terminal tractors to reduce emissions and operational costs. Terminal tractors are crucial in container terminals, intermodal facilities, and industrial sites where efficient movement of trailers and containers is essential. Countries like China, India, Japan, and South Korea are key players in the market, with significant investments in port modernization and logistics infrastructure.

Key players in the market

Some of the key players in Terminal Tractor market include Mitsubishi Heavy Industries, Nissan Forklift Corporation, Toyota Industries Corporation, Terberg Tractors, Linde Material Handling, Volvo Group, CVS Ferrari, Faw Group Corporation, Kalmar, Orange EV, BYD Company Limited, Manitex International, Terex Corporation, Sinotruk International, Nippon Yusoki Co., Ltd., Tata Motors Limited and Kress Corporation.

Key Developments:

In August 2023, Kalmar agreed to acquire the intellectual property rights associated with the electric terminal tractor product line from Lonestar Specialty Vehicles (LSV) in the US. As part of this arrangement, LSV will transfer intangible assets to Kalmar and assume the role of Kalmar's contract manufacturing partner for the acquired electric terminal tractor product range.

In August 2023, Terberg Tractors Nederland, known as TTN, a part of the Royal Terberg Group of companies, inaugurated its latest facility in Lopik, marking a significant milestone in the company's journey.

Propulsion Types Covered:

  • Diesel Terminal Tractors
  • Electric Terminal Tractors
  • Hybrid Terminal Tractors

Fuel Types Covered:

  • Electric
  • Hybrid
  • Diesel
  • Compressed Natural Gas

Technologies Covered:

  • Conventional
  • Telematics
  • Electric Propulsion
  • Autonomous
  • Other Technologies

Applications Covered:

  • Container Handling
  • Material Handling
  • Distribution Centers
  • Cargo Handling
  • Intermodal Transfer
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Ports and Terminals
  • Airport
  • Railways
  • Distribution and Logistics Centers
  • Industrial Sites
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Technology Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 End User Analysis
  • 3.9 Emerging Markets
  • 3.10 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Terminal Tractor Market, By Propulsion Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Diesel Terminal Tractors
  • 5.3 Electric Terminal Tractors
  • 5.4 Hybrid Terminal Tractors

6 Global Terminal Tractor Market, By Fuel Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Electric
  • 6.3 Hybrid
  • 6.4 Diesel
  • 6.5 Compressed Natural Gas

7 Global Terminal Tractor Market, By Technology

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Conventional
  • 7.3 Telematics
  • 7.4 Electric Propulsion
  • 7.5 Autonomous
  • 7.6 Other Technologies

8 Global Terminal Tractor Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Container Handling
  • 8.3 Material Handling
  • 8.4 Distribution Centers
  • 8.5 Cargo Handling
  • 8.6 Intermodal Transfer
  • 8.7 Other Applications

9 Global Terminal Tractor Market, By End User

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Ports and Terminals
  • 9.3 Airport
  • 9.4 Railways
  • 9.5 Distribution and Logistics Centers
  • 9.6 Industrial Sites
  • 9.7 Other End Users

10 Global Terminal Tractor Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Mitsubishi Heavy Industries
  • 12.2 Nissan Forklift Corporation
  • 12.3 Toyota Industries Corporation
  • 12.4 Terberg Tractors
  • 12.5 Linde Material Handling
  • 12.6 Volvo Group
  • 12.7 CVS Ferrari
  • 12.8 Faw Group Corporation
  • 12.9 Kalmar
  • 12.10 Orange EV
  • 12.11 BYD Company Limited
  • 12.12 Manitex International
  • 12.13 Terex Corporation
  • 12.14 Sinotruk International
  • 12.15 Nippon Yusoki Co., Ltd.
  • 12.16 Tata Motors Limited
  • 12.17 Kress Corporation