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市場調査レポート
商品コード
1494756

2030年までの物流市場予測:物流タイプ別、顧客タイプ別、輸送タイプ別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Logistics Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Logistics Type (First Party, Second Party, Third Party, Contract Logistics and Other Logistics Types), Customer Type (B2C and B2B), Transportation Type, End User and by Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
2030年までの物流市場予測:物流タイプ別、顧客タイプ別、輸送タイプ別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2024年06月06日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の物流市場は2024年に11兆3,853億4,000万米ドルを占め、2030年までに7.6%のCAGRで成長し、17兆6,693億1,000万米ドルに達すると予測されています。

顧客の需要を満たすために、出発地から消費地までの製品、サービス、関連データの経済的かつ効率的な移動と保管を計画、実行、管理することを物流という。輸送、倉庫管理、在庫管理、注文処理、サプライチェーン・コーディネーションは、物流に含まれる多くの業務のほんの一部に過ぎないです。さらに、企業が納期厳守を保証し、経費を削減し、顧客満足度を向上させたいのであれば、物流をうまく管理する必要があります。

CSCMP(Council of Supply Chain Management Professionals)によると、物流とは、サプライチェーンマネジメントの一部であり、顧客の要求を満たすために、商品、サービス、関連情報の効率的、効果的な前方および後方への流れと保管を、出発地と消費地の間で計画、実施、管理することと定義されています。

eコマースの力強い成長

物流の展望を変えたeコマースの急激な増加により、高効率でフレキシブルな物流・サービスへの需要が高まっています。顧客は迅速な配送を求め、頻繁に即日または翌日に配送するため、物流企業はサプライチェーンの合理化というプレッシャーに直面しています。そのためには、最先端の追跡装置、ラスト・マイル・デリバリー・サービス、洗練された倉庫管理システムの購入が必要となります。さらに、最先端の物流・サービスに対する需要は、オンラインとオフラインのショッピング体験を組み合わせたオムニチャネル小売戦略によっても高まっています。

過剰な運営コスト

人件費、燃料費、メンテナンス費など、物流・セクターは多額の運営コストに直面しています。燃料価格の変動は輸送コストに大きな影響を与えるため、物流企業が利益を維持するのは難しいです。人件費の増大も、特に労働法が強く賃金が高い地域では、財政負担の一因となっています。さらに、物流企業は、こうした高い営業コストの結果、成長したり、新しいサービスや技術に投資したりすることが難しくなる可能性があります。

最先端技術の活用

物流企業には、先端技術の統合を通じて業務効率とサービス提供を改善する機会が複数あります。ドローンや自律走行車は、人件費を削減し、効率性と信頼性を高めることで、配送・輸送業務を完全に変革する可能性を秘めています。モノのインターネット(IoT)によってリアルタイムでの出荷追跡と監視が可能になり、在庫管理とサプライチェーンの可視性が強化されます。さらに、ブロックチェーン技術は不正行為のリスクを低減し、出荷の不変記録を提供することで、物流取引の安全性、信頼性、透明性を向上させることができます。

サプライチェーンの混乱

自然災害、パンデミック、その他の予期せぬ出来事はサプライチェーンを混乱させる可能性があり、これは物流業務にとって極めて危険です。ハリケーン、洪水、地震などの自然災害は、インフラを破壊し、出荷を停止させ、輸送システムを妨害する力を持っています。さらに、サプライチェーンの混乱の影響を軽減し、業務の継続性を保証するために、物流企業はサプライヤーの多様化、安全在庫の維持、包括的な緊急時対応計画の策定を含むリスク管理戦略に資源を配分する必要があります。

COVID-19の影響:

COVID-19パンデミックは、物流企業にとって業務上の大きな課題となっただけでなく、世界のサプライチェーンと消費者行動への混乱を引き起こし、これらすべてが物流市場に大きな影響を与えました。輸送ネットワークは、封鎖、旅行禁止、社会的距離を置く措置によって混乱しました。その結果、出荷が遅れ、必需品の在庫が不足し、eコマース・物流のニーズが高まった。物流・プロバイダーは、製造施設や小売店の閉鎖によって引き起こされた需要変動や在庫不均衡の結果、変化する市場力学に迅速に適応しなければならなかった。さらに、遠隔操作や非接触型配送を可能にするため、健康と安全への関心が高まり、衛生プロトコルや労働力管理技術の改善、デジタル技術への投資が求められました。

予測期間中、コントラクト・物流・セグメントが最大となる見込み

物流業界では、コントラクト・物流分野が最大の市場シェアを占めると予測されています。コントラクト・物流とは、流通、フルフィルメント、輸送、倉庫管理など、さまざまな物流機能を外部に委託することです。企業は、経費を削減し、サプライチェーン管理を簡素化し、本来の事業活動に集中するために、コントラクト・物流・サービスを利用します。さらに、小売業、製造業、ヘルスケア、自動車など様々な業種に合わせたこれらのサービスは、柔軟性、拡張性、複雑な物流要件を処理する専門知識を提供します。

航空分野は予測期間中最も高いCAGRが見込まれる

物流業界では、通常、航空分野が最もCAGRが高いです。航空貨物輸送は、スピード、信頼性、世界の到達範囲など数多くの利点があるため、高価値で一刻を争う商品にとって好ましい選択肢です。航空貨物物流は、特にエレクトロニクス、医薬品、eコマースなどの分野で、迅速な配送サービスに対するニーズが高まった結果、拡大しています。さらに、航空機技術の発展、貨物取扱手順の強化、航空貨物インフラの整備などの結果、航空物流市場も拡大しています。

最大のシェアを持つ地域:

世界の物流市場は通常、アジア太平洋地域が支配的です。この優位性には、この地域の強力な製造部門、成長するeコマース産業、広大な貿易ネットワークなど、数多くの要因が寄与しています。物流・サービスの需要は、中国、インド、東南アジアなどの国々における急速な経済成長、都市化、消費者需要の高まりによって煽られています。さらに、この地域は国際貿易ルートの交差点という有利な立場にあるため、アジア、欧州、北米の重要な市場間を商品が容易に行き来できます。

CAGRが最も高い地域:

中東・アフリカ(MEA)地域は、物流市場で最も高いCAGRを示しています。この地域の急速な都市化、人口増加、消費者需要の高まりが、効果的な物流・ソリューションの必要性を高めています。さらに、貿易や商取引を支援するため、南アフリカ、サウジアラビア、アラブ首長国連邦などの国々では、経済の多様化構想が港湾、空港、輸送網などのインフラへの投資を促しています。さらに、デジタル化とeコマースへの注目の高まりが、物流・サービス、特にラスト・マイル・デリバリー・オプションへの需要を押し上げています。

無料カスタマイズサービス:

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場企業の包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の物流市場:物流タイプ別

  • 最初のパーティ
  • セカンドパーティ
  • 第三者
  • 契約物流
    • 貨物運送業者
    • 資産ベースの物流プロバイダー
    • 契約倉庫
    • プロバイダー
  • その他の物流タイプ

第6章 世界の物流市場:顧客タイプ別

  • B2C
  • 企業向け

第7章 世界の物流市場:輸送タイプ別

  • 鉄道
  • 航空
  • 道路
  • 水路
  • その他の輸送タイプ

第8章 世界の物流市場:エンドユーザー別

  • ヘルスケア
  • 製造業
  • 航空宇宙
  • 通信
  • 政府および公共事業
  • 銀行および金融サービス
  • 小売り
  • メディアとエンターテイメント
  • 貿易と輸送
  • その他のエンドユーザー

第9章 世界の物流市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイリング

  • Ceva
  • Expeditors International of Washington Inc
  • DSC Logistics
  • XPO Logistics
  • United Parcel Service Inc.(UPS)
  • C.H. Robinson Worldwide Inc
  • Deutsche Post AG
  • FedEx Corporation
  • DSV(DSV Panalpina)
  • Geodis logistic.
  • Kuehne+Nagel Inc
  • Nippon Express Co., Ltd
  • APL Logistics
  • Kerry Logistics
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Logistics Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Logistics Market Outlook, By Logistics Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Logistics Market Outlook, By First Party (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Logistics Market Outlook, By Second Party (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Logistics Market Outlook, By Third Party (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Logistics Market Outlook, By Contract Logistics (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Logistics Market Outlook, By Freight Forwarders (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Logistics Market Outlook, By Asset-based Logistics Provider (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Logistics Market Outlook, By Contract Warehousing (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Logistics Market Outlook, By Providers (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Logistics Market Outlook, By Other Logistics Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Logistics Market Outlook, By Customer Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Logistics Market Outlook, By B2C (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Logistics Market Outlook, By B2B (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Logistics Market Outlook, By Transportation Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Logistics Market Outlook, By Railways (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Logistics Market Outlook, By Airways (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Logistics Market Outlook, By Roadways (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Logistics Market Outlook, By Waterways (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Logistics Market Outlook, By Other Transportation Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Logistics Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Logistics Market Outlook, By Healthcare (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Logistics Market Outlook, By Manufacturing (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Logistics Market Outlook, By Aerospace (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Logistics Market Outlook, By Telecommunication (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Logistics Market Outlook, By Government and Public Utilities (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Logistics Market Outlook, By Banking and Financial Services (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Logistics Market Outlook, By Retail (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Logistics Market Outlook, By Media and Entertainment (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Logistics Market Outlook, By Trade and Transportation (2022-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Logistics Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC26271

According to Stratistics MRC, the Global Logistics Market is accounted for $11385.34 billion in 2024 and is expected to reach $17669.31 billion by 2030 growing at a CAGR of 7.6% during the forecast period. The planning, execution, and management of the economical and efficient movement and storage of products, services, and associated data from the point of origin to the point of consumption in order to satisfy customer demands is known as logistics. Transportation, warehousing, inventory control, order fulfilment, and supply chain coordination are just a few of the many tasks it includes. Moreover, businesses need to manage their logistics well if they want to guarantee on-time delivery, cut expenses, and improve customer satisfaction.

According to the Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP), logistics is defined as that part of supply chain management that plans, implements, and controls the efficient, effective forward and reverse flow and storage of goods, services, and related information between the point of origin and the point of consumption in order to meet customers' requirements.

Market Dynamics:

Driver:

Strong growth in e-commerce

The demand for highly efficient and flexible logistics services has increased due to the exponential rise in e-commerce, which has changed the logistics landscape. Logistics firms are facing pressure to streamline their supply chains as customers demand quick delivery, frequently the same day or the next. This entails making purchases of cutting-edge tracking devices, last-mile delivery services, and sophisticated warehouse management systems. Additionally, the demand for cutting-edge logistics services is also increased by omni-channel retailing strategies, which combine online and offline shopping experiences.

Restraint:

Excessive costs of operations

Significant operating costs, such as those for labor, fuel, and maintenance, are faced by the logistics sector. It can be difficult for logistics companies to remain profitable when fuel prices fluctuate because of the significant impact they can have on transportation costs. The growing expense of labor also contributes to the financial burden, especially in areas with strong labor laws and high wages. Furthermore, logistics companies may find it more difficult to grow and invest in new services or technologies as a result of these high operating costs.

Opportunity:

Utilizing cutting-edge technologies

Logistics companies have multiple opportunities to improve their operational efficiency and service offerings through the integration of advanced technologies. Drones and autonomous cars have the potential to completely transform delivery and transportation operations by cutting labor costs and boosting efficiency and dependability. Real-time shipment tracking and monitoring is made possible by the Internet of Things (IoT), which enhances inventory control and supply chain visibility. Moreover, block chain technology reduces the risk of fraud and provides immutable records of shipments, which can improve security, trust, and transparency in logistics transactions.

Threat:

Disruptions to the supply chain

Natural disasters, pandemics, and other unanticipated events can disrupt supply chains, which can be extremely dangerous for logistics operations. Natural disasters like hurricanes, floods, and earthquakes have the power to destroy infrastructure, halt shipments, and interfere with transportation systems. Additionally, to mitigate the effects of supply chain disruptions and guarantee operational continuity, logistics companies need to allocate resources towards risk management strategies that encompass supplier diversification, safety stock maintenance, and the development of comprehensive contingency plans.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic caused major operational challenges for logistics companies as well as disruptions to global supply chains and consumer behaviour, all of which had a significant impact on the logistics market. Transportation networks were disrupted by lockdowns, travel bans, and social distancing measures. This resulted in shipments being delayed, essential goods being short-stocked, and a rise in the need for e-commerce logistics. Logistics providers had to quickly adjust to shifting market dynamics as a result of demand fluctuations and inventory imbalances caused by the closure of manufacturing facilities and retail outlets. Furthermore, in order to enable remote operations and contactless deliveries, increased health and safety concerns also called for improved sanitation protocols, workforce management techniques, and investments in digital technologies.

The Contract Logistics segment is expected to be the largest during the forecast period

It is projected that the contract logistics segment will command the largest market share in the logistics industry. Contract logistics is the practice of contracting out a range of logistics functions to outside parties, such as distribution, fulfillment, transportation, and warehousing. Businesses use contract logistics services to cut expenses, simplify supply chain management, and concentrate on their main business activities. Moreover, these services, which are tailored to a variety of industries like retail, manufacturing, healthcare, and automotive, provide flexibility, scalability, and expertise in handling complex logistics requirements.

The Airways segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

In the logistics industry, the airways segment usually has the highest CAGR. Air freight transportation is a favoured option for high-value and time-sensitive goods due to its numerous benefits, such as speed, dependability, and worldwide reach. Air freight logistics are expanding as a result of the growing need for expedited delivery services, especially in sectors like electronics, pharmaceuticals, and e-commerce. Additionally, the market for air logistics is also growing as a result of developments in aircraft technology, enhanced cargo handling procedures, and the development of air cargo infrastructure.

Region with largest share:

The global logistics market is typically dominated by the Asia-Pacific region. Numerous factors contribute to this dominance, such as the region's strong manufacturing sector, growing e-commerce industry, and vast trade networks. The demand for logistics services is fueled by fast economic growth, urbanization, and rising consumer demand in nations like China, India, and Southeast Asia. Furthermore, the region's advantageous position as a crossroads for international trade routes makes it easier for goods to travel between important markets in Asia, Europe, and North America.

Region with highest CAGR:

The Middle East and Africa (MEA) region has been showing the highest CAGR in the logistics market. The need for effective logistics solutions is being driven by the region's rapid urbanization, population growth, and rising consumer demand. Furthermore, in order to support trade and commerce, economic diversification initiatives in nations like South Africa, Saudi Arabia, and the United Arab Emirates are encouraging investment in infrastructure, such as ports, airports, and transportation networks. Moreover, the increasing focus on digitalization and e-commerce is driving up demand for logistics services, especially last-mile delivery options.

Key players in the market

Some of the key players in Logistics market include Ceva , Expeditors International of Washington Inc, DSC Logistics, XPO Logistics, United Parcel Service Inc. (UPS), C.H. Robinson Worldwide Inc, Deutsche Post AG, FedEx Corporation, DSV (DSV Panalpina), Geodis logistic., Kuehne+Nagel Inc, Nippon Express Co., Ltd, APL Logistics, Kerry Logistics.

Key Developments:

In December 2023, FedEx Corp. announced that it has entered into an accelerated share repurchase ("ASR") agreement with Mizuho Markets Americas LLC ("Mizuho") to repurchase $1.0 billion of FedEx's common stock as part of the company's previously announced share repurchase program.

In November 2023, Global logistics provider CEVA Logistics completed its acquisition of Stellar Value Chain on 20 November 2023. CEVA acquired a 96% stake in the Mumbai-based warehousing and transportation specialists from an affiliate of private equity form Warburg Pincus and other shareholders. The acquisition adds to CEVA's existing presence in India, allowing for the delivery of holistic supply chain services to customers across the Asia Pacific region and beyond.

In October 2023, Deutsche Bahn AG has signed an agreement to sell Arriva Group, as part of its strategic focus on rail transport growth and core business development. Deutsche Bahn AG (DB) has announced that it has signed an agreement to sell the entire Arriva Group, including its operating businesses across 10 European markets, to I Squared Capital, a global infrastructure investment manager.

Logistics Types Covered:

  • First Party
  • Second Party
  • Third Party
  • Contract Logistics
  • Other Logistics Types

Customer Types Covered:

  • B2C
  • B2B

Transportation Types Covered:

  • Railways
  • Airways
  • Roadways
  • Waterways
  • Other Transportation Types

End Users Covered:

  • Healthcare
  • Manufacturing
  • Aerospace
  • Telecommunication
  • Government and Public Utilities
  • Banking and Financial Services
  • Retail
  • Media and Entertainment
  • Trade and Transportation
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Logistics Market, By Logistics Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 First Party
  • 5.3 Second Party
  • 5.4 Third Party
  • 5.5 Contract Logistics
    • 5.5.1 Freight Forwarders
    • 5.5.2 Asset-based Logistics Provider
    • 5.5.3 Contract Warehousing
    • 5.5.4 Providers
  • 5.6 Other Logistics Types

6 Global Logistics Market, By Customer Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 B2C
  • 6.3 B2B

7 Global Logistics Market, By Transportation Type

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Railways
  • 7.3 Airways
  • 7.4 Roadways
  • 7.5 Waterways
  • 7.6 Other Transportation Types

8 Global Logistics Market, By End User

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Healthcare
  • 8.3 Manufacturing
  • 8.4 Aerospace
  • 8.5 Telecommunication
  • 8.6 Government and Public Utilities
  • 8.7 Banking and Financial Services
  • 8.8 Retail
  • 8.9 Media and Entertainment
  • 8.10 Trade and Transportation
  • 8.11 Other End Users

9 Global Logistics Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Ceva
  • 11.2 Expeditors International of Washington Inc
  • 11.3 DSC Logistics
  • 11.4 XPO Logistics
  • 11.5 United Parcel Service Inc. (UPS)
  • 11.6 C.H. Robinson Worldwide Inc
  • 11.7 Deutsche Post AG
  • 11.8 FedEx Corporation
  • 11.9 DSV (DSV Panalpina)
  • 11.10 Geodis logistic.
  • 11.11 Kuehne+Nagel Inc
  • 11.12 Nippon Express Co., Ltd
  • 11.13 APL Logistics
  • 11.14 Kerry Logistics