表紙:製品エンジニアリングサービス市場の2030年までの予測- サービスタイプ別、企業規模別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
市場調査レポート
商品コード
1339991

製品エンジニアリングサービス市場の2030年までの予測- サービスタイプ別、企業規模別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Product Engineering Service Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Service Type, Enterprise Size, End User and By Geography


出版日
ページ情報
英文 175+ Pages
納期
2~3営業日
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本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
製品エンジニアリングサービス市場の2030年までの予測- サービスタイプ別、企業規模別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2023年08月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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概要

Stratistics MRCによると、世界の製品エンジニアリングサービス市場は2023年に1兆1,554億8,000万米ドルを占め、2030年には2兆1,671億2,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間中に9.4%のCAGRで成長します。

製品エンジニアリングとは、ハードウェア、ソフトウェア、システム、アセンブリを計画、構築、テストすることです。主な分野としては、新製品の開発、製品設計、試作品テスト、保守サービスなどがあります。製品エンジニアリングサービス分野では、製品をより早く発売することに重点を置く企業が、迅速な製品納入に対する需要の拡大に対応して、新たなエンジニアリング・サービスを生み出しています。

中小企業金融フォーラムによると、アジア太平洋地域では、インドを含む多くの国で、中小企業が企業総数の98%を占め、国内総生産(GDP)に17%近く貢献しています。

市場力学:

促進要因

  • 促進要因:様々な業界における最先端製品へのニーズの高まり。
  • 自動車、航空宇宙、家電、ヘルスケア、通信、工業生産などの業界において、革新的で最先端の製品に対する需要が高まっていることが市場を牽引しています。製品が複雑化し、市場投入までの時間を短縮する必要があるため、製品エンジニアリング機能を専門のサービス・プロバイダーにアウトソーシングする企業が増えています。サービス・プロバイダーは、機械工学、電気工学、ソフトウェア工学、産業工学など、さまざまな工学分野の専門知識を駆使して、製品開発のライフサイクル全体をサポートしています。

抑制要因

  • 技術的知識の不足。
  • 世界のどこでも、技術は進歩しています。しかし、特に発展途上国では、技術的なノウハウ、ビジネスの洞察力、そして一般的な無知の欠如により、市場の市場価値が着実に増加することが困難になります。さらに、優れたフィードバック・ループの必要性、継続的な管理、製品哲学や設計における文化の違いなどが、市場の成長速度を鈍らせると思われます。

機会:

  • 人工知能の統合。
  • 人工知能と機械学習の支援により、製品エンジニアリングは、業界全体で拡大する製品分析の需要に応えることができます。その結果、製品エンジニアリングサービス市場は成長機会に恵まれると予想されます。製品エンジニアリングサービス市場に参入する企業が増えるにつれて、製品開発、製品の複雑性、システムエンジニアリングに対するニーズが高まっています。中国、ブラジル、インド、南アフリカなどの新興国では、技術開発やソフトウェア開発が急速に進んでいます。現在、インテリジェント製品に対する世界の需要は高いです。その結果、製品エンジニアリングサービスの需要は大幅に増加すると予想されます。

脅威:

  • セキュリティの問題と懸念。
  • データのプライバシーと完全性に関する懸念は、市場の拡大速度を阻害する可能性があります。また、アウトソーシングには大きなリスクが伴うため、製品エンジニアリングサービス市場は国際的には成長しないと予想されます。さらに、知的財産権を管理できなくなることへの不安が状況を悪化させ、市場の成長を抑制すると思われます。

COVID-19の影響:

  • COVID-19パンデミック発生時の迅速な製品配送、不正検知ツール、その他のソリューションに対する需要の増加により、製品エンジニアリングサービス分野は安定した成長を遂げています。さらに、COVID-19パンデミックは、静的な検証とテスト方法とは対照的に、継続的なモニタリングと検証がさまざまなタイプのリスクを軽減するために必要であるため、モデル性能の変化につながっており、これらがこの期間中に高度な機械学習モデルの開発を促進しています。
  • 予測期間中、ヘルスケア分野が最大になる見込み
  • 予測期間中、ヘルスケア分野が市場を独占すると予測されます。個人の健康は、製品エンジニアリングサービスの助けを借りて追跡されます。製品エンジニアリングサービスを利用することには、自分自身の医療記録へのアクセス、自分自身の健康や診断データの自己モニタリング、積極的なデータ収集、文書化など、多くの利点があります。さらに、ユーザーとの対話も容易になります。技術の進歩によってもたらされた治療結果、診断、予防の改善は、ヘルスケア産業におけるこのセグメントの成長をさらに後押ししています。
  • 中小企業(SMEs)セグメントは予測期間中最も高いCAGRが見込まれる
  • 中小企業(SMEs)セグメントは、かなりの収益シェアを記録し、予測期間中により速いペースで成長すると予測されています。中小企業のビジネス成長に対する需要の高まりが、このセグメントの成長拡大に寄与しています。中小企業は、顧客により良いサービスを提供するために、製品エンジニアリングサービスを急速に取り入れています。その結果、このセグメントの成長は急速に加速しています。

最もシェアの高い地域:

技術の進歩と企業における製品エンジニアリングサービスの需要増加により、予測期間中、北米が最大の市場シェアを占めると予測されます。北米市場は米国とカナダの影響が大きいです。さらに、航空宇宙・防衛、自動車、工業製造、IT、電気通信など、多くの産業で絶え間ない技術革新と技術アップグレードの必要性と需要が高まっている結果、この地域の市場は成長しています。

CAGRが最も高い地域:

中国、インド、日本などの国々でモノのインターネット(IIoT)の受け入れが進んでいるため、アジア太平洋市場は予測期間中に急成長すると予想されます。また、同地域におけるIT産業の拡大に向けて、IIoTによる新たなビジネスモデルの開発も進んでいます。その結果、製品エンジニアリングサービスの市場も拡大する可能性が高いです。さらに、同地域の製品エンジニアリングサービス市場の成長は、中国、インド、日本、シンガポールのインフラ整備によって後押しされており、ベンダーに新たなビジネスチャンスをもたらしています。

無料カスタマイズサービス:

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • エグゼクティブサマリー
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 一次調査情報源
    • 二次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 製品エンジニアリングサービスの世界市場:サービスタイプ別

  • 製品エンジニアリング
    • 展開と統合
    • 製品設計
    • 製品開発
    • 製品テスト
    • プロトタイプ・テスト
  • プロセス・エンジニアリング
    • 実装および統合サービス
    • 製造技術サポート
    • サポート&メンテナンス・サービス
  • その他のサービスタイプ

第6章 製品エンジニアリングサービスの世界市場:企業規模別

  • 大企業
  • 中小企業(SMEs)

第7章 製品エンジニアリングサービスの世界市場:エンドユーザー別

  • 銀行、金融サービス、保険(BFSI)
  • エネルギー・公益事業
  • ITおよび電気通信
  • 製造業
    • 自動車・運輸
    • 産業機械・重機
    • 航空宇宙・防衛
    • その他のセクター
  • ヘルスケア
  • メディア・娯楽
  • 小売・eコマース
  • その他のエンドユーザー

第8章 製品エンジニアリングサービスの世界市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、提携、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の上市
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第10章 企業プロファイル

  • Accenture
  • AEGIS Company
  • AKKA Technologies SE
  • ALTEN Group
  • Aquanima S.A.
  • AVL List GmbH
  • Bitcomm Technologies
  • Broadcom
  • Capgemini SE
  • Cognizant
  • Corbus, LLC.
  • DXC Technology Company
  • EPAM Systems, Inc
  • Happiest Minds Technologies
  • HCL Technologies Ltd.
  • IBM Corporation
  • Infosys Limited
  • Nous Infosystems
  • Oracle
  • Pactera Edge
  • Tata Consultancy Services Ltd.
  • Tech Mahindra Limited
  • Wipro Limited
  • Xoriant Corporation
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Service Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Product Engineering (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Deployment & Integration (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Product Design (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Product Development (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Product Testing (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Prototype Testing (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Process Engineering (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Implementation and Integration Services (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Manufacturing Engineering Support (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Support and Maintenance Services (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Other Service Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Enterprise Size (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Large Enterprises (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Product Engineering Service Market Outlook, By End User (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Energy and Utilities (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Product Engineering Service Market Outlook, By IT and Telecom (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Manufacturing (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Automotive and Transportation (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Industrial Machinery and Heavy Equipments (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Aerospace and Defense (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Other Sector Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Healthcare (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Media and Entertainment (2021-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Retail and E-commerce (2021-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Product Engineering Service Market Outlook, By Other End Users (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, Asia Pacific, South America and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23698

According to Stratistics MRC, the Global Product Engineering Service Market is accounted for $1155.48 billion in 2023 and is expected to reach $2167.12 billion by 2030 growing at a CAGR of 9.4% during the forecast period. Product engineering is the practice of planning, building, and testing hardware, software, systems, or assemblies. Some of the main areas of focus are the creation of new products, product design, prototype testing, and maintenance services. Companies focused on launching products more quickly in the product engineering services sector have created new engineering services in response to the expanding demand for prompt product delivery.

According to the SME Finance Forum, in Asia Pacific, SMEs comprise 98% of the total number of enterprises and contribute nearly 17% to the national GDP in many countries in the region including India.

Market Dynamics:

Driver:

  • Increasing need for cutting-edge products in various industries.
  • The market is being driven by the rising demand for innovative and cutting-edge products in industries like automotive, aerospace, consumer electronics, healthcare, telecommunications, and industrial production. Due to the complexity of products and the need to shorten time-to-market, businesses are increasingly outsourcing their product engineering functions to specialized service providers. They draw on their expertise in a range of engineering disciplines, such as mechanical, electrical, software, and industrial engineering, to support the entire product development lifecycle.

Restraint:

  • Lack of technical knowledge.
  • Everywhere in the world, technology is advancing. However, the lack of technical know-how, business acumen, and general ignorance, particularly in developing nations, will make it difficult for the market to experience a steady increase in market value. Additionally, the need for excellent feedback loops, ongoing management, and cultural differences in product philosophy and design will all slow the market's growth rate.

Opportunity:

  • Integration of artificial intelligence.
  • With the aid of artificial intelligence and machine learning, product engineering is capable of meeting the expanding demand for product analytics across industries. The market for product engineering services is then anticipated to benefit from growth opportunities as a result of this. There is an increasing need for product development, product complexity, and system engineering as more businesses enter the market for product engineering services. Emerging economies like China, Brazil, India, and South Africa are seeing rapid technological and software development. Global demand for intelligent products is currently high. As a result, it is anticipated that demand for product engineering services will rise significantly.

Threat:

  • Security issues and concerns.
  • Data privacy and integrity concerns may impede the market's rate of expansion. Additionally, it is anticipated that the market for product engineering services won't grow internationally because outsourcing entails significant risks. Further, the insecurity about losing control of intellectual property rights will make the situation worse, impeding the growth of the market.

COVID-19 Impact:

  • Due to increased demand for expedited product deliveries, fraud detection tools, and other solutions during the COVID-19 pandemic situation, the product engineering service sector has experienced steady growth. Additionally, the COVID-19 pandemic has led to changes in model performance because, in contrast to static validation and testing methods, continuous monitoring and validation are needed to mitigate different types of risks, these are driving the development of advanced machine learning models during this period.
  • The healthcare segment is expected to be the largest during the forecast period
  • During the anticipated period, the healthcare segment is predicted to dominate the market. Personal health is tracked with the aid of product engineering services. There are many benefits to using product engineering services, such as having access to one's own medical records, self-monitoring of one's own health or diagnostic data, active data collection, and documentation. Furthermore, it facilitates user interaction. Improvements in outcomes, diagnosis, and prevention brought about by technological advancements are further boosting the segment's growth in the health care industry.
  • The small and medium-sized enterprises (SMEs) segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period
  • Small and medium-sized enterprises (SMEs) segment recorded a sizable revenue share and are anticipated to grow at a faster pace over the course of the forecast period. The increased demand among SMBs for business growth is attributed to the segment's increased growth. Small and medium-sized businesses are quickly embracing product engineering services in order to better serve their customers. As a result, the segment's growth is accelerating rapidly.

Region with largest share:

Due to technological advancements and an increase in the demand for product engineering services among businesses, North America is predicted to witness the largest market share during the forecast period. The North American market is heavily influenced by the U.S. and Canada. Additionally, the market in the area is growing as a result of the need and demand for constant innovation and technological upgrades across a number of industries, including aerospace and defense, automotive, industrial manufacturing, IT, and telecom.

Region with highest CAGR:

Due to the rising acceptance of the Industrial Internet of Things (IIoT) in nations like China, India, and Japan, the Asia-Pacific market is expected to grow at a rapid pace during the forecast period. New business models are being developed by IIoT as well for the expansion of the IT industries in the area. The market for product engineering services is then likely to expand as a result of this. Additionally, the growth of the region's market for product engineering services is being aided by the development of infrastructure in China, India, Japan, and Singapore, which is providing new business opportunities for vendors.

Key players in the market:

Some of the key players profiled in the Product Engineering Service Market include: Accenture, AEGIS Company, AKKA Technologies SE, ALTEN Group, Aquanima S.A., AVL List GmbH, Bitcomm Technologies, Broadcom, Capgemini SE, Cognizant, Corbus, LLC., DXC Technology Company, EPAM Systems, Inc, Happiest Minds Technologies, HCL Technologies Ltd., IBM Corporation, Infosys Limited, Nous Infosystems, Oracle, Pactera Edge, Tata Consultancy Services Ltd., Tech Mahindra Limited, Wipro Limited and Xoriant Corporation.

Key Developments:

  • In May 2022, AVL collaborated with the Clemson University International Center for Automotive Research. With this collaboration, the companies aimed to expand methods for autonomous driving research to allow students as well as researchers to conduct complex ADAS/AD validation as well as identification tasks in the safety of a laboratory environment.
  • In March 2022, Happiest Minds Technologies came into a partnership with OutSystems, a leading low-code application development company. This partnership aimed to bring a low-code platform into the offerings of Happiest Minds to allow businesses to develop, execute, and manage omnichannel enterprise applications operating in the cloud, on-premise, a s well as hybrid environments.
  • In January 2022, HCL came into a partnership with Husqvarna, an outdoor power products manufacturer. Through this partnership, the companies aimed to provide leading-edge hybrid cloud management, security services, and a digital workplace.

Service Types Covered:

  • Product Engineering
  • Process Engineering
  • Other Service Types

Enterprise Sizes Covered:

  • Large Enterprises
  • Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs)

End Users Covered:

  • Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • Energy and Utilities
  • IT and Telecom
  • Manufacturing
  • Healthcare
  • Media and Entertainment
  • Retail and E-commerce
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026 and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Product Engineering Service Market, By Service Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Product Engineering
    • 5.2.1 Deployment & Integration
    • 5.2.2 Product Design
    • 5.2.3 Product Development
    • 5.2.4 Product Testing
    • 5.2.5 Prototype Testing
  • 5.3 Process Engineering
    • 5.3.1 Implementation and Integration Services
    • 5.3.2 Manufacturing Engineering Support
    • 5.3.3 Support and Maintenance Services
  • 5.4 Other Service Types

6 Global Product Engineering Service Market, By Enterprise Size

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Large Enterprises
  • 6.3 Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs)

7 Global Product Engineering Service Market, By End User

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • 7.3 Energy and Utilities
  • 7.4 IT and Telecom
  • 7.5 Manufacturing
    • 7.5.1 Automotive and Transportation
    • 7.5.2 Industrial Machinery and Heavy Equipments
    • 7.5.3 Aerospace and Defense
    • 7.5.4 Other Sector Types
  • 7.6 Healthcare
  • 7.7 Media and Entertainment
  • 7.8 Retail and E-commerce
  • 7.9 Other End Users

8 Global Product Engineering Service Market, By Geography

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 US
    • 8.2.2 Canada
    • 8.2.3 Mexico
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
    • 8.3.2 UK
    • 8.3.3 Italy
    • 8.3.4 France
    • 8.3.5 Spain
    • 8.3.6 Rest of Europe
  • 8.4 Asia Pacific
    • 8.4.1 Japan
    • 8.4.2 China
    • 8.4.3 India
    • 8.4.4 Australia
    • 8.4.5 New Zealand
    • 8.4.6 South Korea
    • 8.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 8.5 South America
    • 8.5.1 Argentina
    • 8.5.2 Brazil
    • 8.5.3 Chile
    • 8.5.4 Rest of South America
  • 8.6 Middle East & Africa
    • 8.6.1 Saudi Arabia
    • 8.6.2 UAE
    • 8.6.3 Qatar
    • 8.6.4 South Africa
    • 8.6.5 Rest of Middle East & Africa

9 Key Developments

  • 9.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 9.2 Acquisitions & Mergers
  • 9.3 New Product Launch
  • 9.4 Expansions
  • 9.5 Other Key Strategies

10 Company Profiling

  • 10.1 Accenture
  • 10.2 AEGIS Company
  • 10.3 AKKA Technologies SE
  • 10.4 ALTEN Group
  • 10.5 Aquanima S.A.
  • 10.6 AVL List GmbH
  • 10.7 Bitcomm Technologies
  • 10.8 Broadcom
  • 10.9 Capgemini SE
  • 10.10 Cognizant
  • 10.11 Corbus, LLC.
  • 10.12 DXC Technology Company
  • 10.13 EPAM Systems, Inc
  • 10.14 Happiest Minds Technologies
  • 10.15 HCL Technologies Ltd.
  • 10.16 IBM Corporation
  • 10.17 Infosys Limited
  • 10.18 Nous Infosystems
  • 10.19 Oracle
  • 10.20 Pactera Edge
  • 10.21 Tata Consultancy Services Ltd.
  • 10.22 Tech Mahindra Limited
  • 10.23 Wipro Limited
  • 10.24 Xoriant Corporation