デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1284236

高級家具市場の2028年までの予測- 原材料別(木材、プラスチック、金属、その他原材料)、製品タイプ別(テーブル、寝室、その他製品タイプ)、エンドユーザー別、POS別、流通チャネル別、地域別の世界分析

Luxury Furniture Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Raw Material (Wood, Plastic, Metal and Other Raw Materials), Product Type (Tables, Bedroom and Other Product Types), End User, Point of Sale, Distribution Channel and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
高級家具市場の2028年までの予測- 原材料別(木材、プラスチック、金属、その他原材料)、製品タイプ別(テーブル、寝室、その他製品タイプ)、エンドユーザー別、POS別、流通チャネル別、地域別の世界分析
出版日: 2023年06月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の高級家具市場は2022年に216億7,000万米ドルを占め、2028年にはCAGR7.5%の成長で334億4,000万米ドルに達すると予測されています。

高級家具は、高品質の素材から製造され、様々なスタイルがあります。金属、ガラス、木、その他の素材が一般的に使用されています。このビジネスは、一般的に個人消費だけでなく、家族の負債レベル、国民一人当たりの所得、消費者の期待などの他の要因によって推進されます。可処分所得の増加、生活水準の向上、家具需要の高まりは、すべて市場拡大に寄与しています。さらに、都市部の人々の間で、家の修復や装飾を行う傾向が強まっていることも、業界の成長を支えています。

住宅都市省によると、インド政府はプラダン・マントリ・アワス・ヨジャナ計画の下、2019-2020会計年度中に約10億の住宅を承認しました。

市場力学:

促進要因

不動産の急速な成長

ビジネススペースや居住スペースに対する需要の高まりにより、最近、不動産セクターは大きな拡大を遂げています。オフィススペースや快適な企業環境、都市部や半都市部の住宅に対するニーズの高まりが、不動産セクターの躍進を後押ししています。さらに、住宅や商業ビルの建設が増加していることも、市場の成長を後押ししています。また、高級住宅への旺盛な需要により、寝室、オフィス、キッチンなどの領域で高級インテリア家具の使用が増加しています。この側面も、高級家具の販売を後押しすると思われます。

抑制要因

模倣品の問題

高級家具は、様々な技術で簡単に同じものを作ることができるため、その品質やデザイン、仕上げが大きく損なわれる可能性があります。これは、メーカーの収益率に悪影響を及ぼし、綿密な研究開発に投資することを躊躇させるかもしれないです。また、有名ブランドの商標やロゴを、そのブランドが製造していない、または認可されていない製品に使用することも偽造に含まれます。模倣品の販売が拡大することで、メーカーのブランドイメージが損なわれ、顧客の信頼が失われる結果になっています。

機会

オンライン小売の増加

高速インターネット網の整備やスマートガジェットの普及など、技術的な進歩が世界のeコマースビジネスの成長を後押ししています。これらの進歩により、人々がオンラインで家具を購入することが容易になる可能性があります。また、世界的に高まるオンライン購入の需要に対応するため、多くの企業が独自のオンライン家具サイトを立ち上げています。オンラインショッピングサイトでは、多くの商品の選択肢や価格比較が可能なため、顧客のオンライン購入に対する親和性は高まっています。また、過去に購入した人のレビューを読んだり、異なる店舗やアイテムを比較したり、他のベンダーの商品価格を比較したりすることができるため、オンラインショッピングの人気は高まっています。これらの理由から、高級家具を購入する際にオンラインショッピングプラットフォームを利用することが好ましいと考えられます。

脅威

熟練労働者の不足

自動化の時代、熟練工は全く新しい次元に突入しています。人々の嗜好が進化し、古典的なものでは満足できなくなっています。トレンドは、美的感覚に優れ、かつ作りの良い、洗練された西洋スタイルの家具に移行しています。世界の高級家具市場では、高度な資格を持つ人材の不足と原材料の高騰が、この分野の大きな障害となっており、市場の拡大を妨げています。コストの上昇や、サプライチェーンの可視性と効率性の向上も大きな課題となっています。

COVID-19の影響:

COVID-19の蔓延により、世界市場は打撃を受けた。これは、2020年にロックダウンやその他の制限が課され、国際および国内の国境が全面的に閉鎖されたことに起因して発生しました。また、日用品や原材料の輸出入も制限されました。さらに、人手不足のため、高級家具の生産が中止されました。これらの問題は、世界の家具産業の成長を阻害しました。

予測期間中、木材部門が最大となる見込み

木材分野は、その汎用性と仕上げの良さから、有利な成長を遂げると推定され、木材の市場シェアは高いものと思われます。優れた審美性、金銭的価値、耐久性から、木材は最も好まれる素材です。経済成長、人口、スマートシティ、外国直接投資(FDI)などに後押しされた住宅部門の急速な拡大が、木製家具の需要を後押ししています。顧客が快適なライフスタイルを送るために、トレンディでカスタマイズ可能な家具へのニーズが一貫して高まっていることが、市場を牽引しています。

予測期間中、最もCAGRが高いと予想される住宅分野

家庭用インテリアや家具の生産が増加していることから、予測期間中にCAGRが最も高くなると予想され、家庭用分野ではかなりの市場シェアが見込まれます。急速な都市化、可処分所得の増加、美意識の重視、都市型ライフスタイルの普及が、高級家具の売上を押し上げています。クリエイティブで魅力的な家具を求める消費者の傾向は、この業界の価値をさらに高めると思われます。先進国、新興国を問わず、環境に優しく、多機能な高級家具への需要が高いことも、市場の拡大を後押ししていると考えられます。

最もシェアの高い地域:

アジア太平洋地域の可処分所得、都市化、雇用が、住宅や商業施設の建設需要を促進しているため、予測期間中、アジア太平洋地域が最も高いシェアを占めると予想されます。デザイナーズ高級家具に対する顧客の強い要望とともに、技術革新が進むことが、今後数年間の市場成長を促進すると考えられます。さらに、オンラインとオフラインの両方のプラットフォームで数多くの高級家具を簡単に入手できることが、アジア太平洋市場の成長を後押しする可能性があります。

CAGRが最も高い地域:

欧州は、予測期間中、CAGRが最も高くなると予測されています。これは、政府が未来的で公共性の高い公共インフラの開発に力を注いでおり、この目的を達成するために民間企業と連携しているためです。米国やカナダでは、大都市圏の人口の増加に伴い、商業施設や住宅が急成長しています。こうしたイノベーションは、魅力的でハイエンドな家具ソリューションの利用を促進するでしょう。

主な発展:

2023年3月、イケアとLittle Sunは、太陽を動力源とする光源を探求するSAMMANLANKADを発表。このコラボレーションから生まれたSAMMANLANKADは、太陽で動くLEDランプ2個で、太陽が日常品を動かすということに興味を起こさせるようデザインされています。

2023年3月、イケアはラテンアメリカの祝祭をテーマにしたOMSESIDIG(オムセシディグ)コレクションを発表。

本レポートの内容

  • 地域別・国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場動向(促進要因、抑制要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
  • 市場推定に基づく、主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢。
  • 詳細な戦略、財務、最近の開発状況を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかを提供させていただきます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3社まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメンテーション
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地域的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の高級家具市場:原材料別

  • 木材
  • プラスチック
  • 金属
  • その他の原材料

第6章 世界の高級家具市場:製品タイプ別

  • テーブル
  • 寝室
  • キャビネット
  • 椅子とソファ
  • アクセサリー
  • 点灯
  • その他の製品タイプ

第7章 世界の高級家具市場:エンドユーザー別

  • 商業
  • 住宅

第8章 世界の高級家具市場:流通チャネル別

  • オンライン
    • 会社所有のウェブサイト
    • eコマースサイト
  • オフライン
    • 専門店
    • スーパーマーケット
    • ハイパーマーケット
    • 独立系家具小売業者

第9章 世界の高級家具市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 会社概要

  • IKEA
  • Brown Jordan International
  • Scavolini S.P.A
  • Kimball International. Inv
  • Muebles PICO SA
  • Haworth, Inc
  • Vivono
  • Boca do Lobo
  • Herman Miller.Inc
  • Duresta
  • Valderamobili
  • Iola Furniture Ltd
  • Nella Vetrina
  • Visentin
  • Henredon Furniture Industries Inc
  • Mobel Grace
  • Godraj and Boyce
  • Ashley Furniture Industries Inc.
  • Durian
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Raw Material (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Wood (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Plastic (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Metal (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Other Raw Materials (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Product Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Tables (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Bedroom (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Cabinets (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Chairs & Sofas (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Accessories (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Lighting (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Other Product Types (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Luxury Furniture Market Outlook, By End User (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Commercial (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Residential (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Online (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Company Owned Websites (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Luxury Furniture Market Outlook, By E-Commerce Website (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Offline (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Speciality Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Super Markets (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Hyper Markets (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Independent Furniture Retailers (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Luxury Furniture Market Outlook, By Independent Furniture Retailers (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23068

According to Stratistics MRC, the Global Luxury Furniture Market is accounted for $21.67 billion in 2022 and is expected to reach $33.44 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.5% during the forecast period. Luxury furniture is manufactured from high-quality materials and comes in a range of styles. Metal, glass, wood, and other materials are commonly utilised to manufacture these objects. The business is generally driven by total consumer spending as well as other factors like as family debt levels, per-capita income, and consumer expectations. The rising disposable income, rising living standards, and rising demand for furniture all contribute to market expansion. Furthermore, the growing trend of house restoration and decoration among the urban population has supported industry growth.

According to the Ministry of Housing and Urban Affairs, the Indian government approved approximately 1 billion residences during the fiscal year 2019-2020 under the Pradhan Mantri Awas Yojana scheme.

Market Dynamics:

Driver:

Rapid growth of the real estate

Due to rising demand for business and residential spaces, the real estate sector has lately enjoyed significant expansion. The increased need for office space, a pleasant corporate environment, and urban and semi-urban housing has aided the rise of the real estate sector. Furthermore, rising residential and commercial building construction will propel market growth. In addition, the strong demand for luxury houses has increased the use of luxury interior furniture in areas such as bedrooms, offices, and kitchens. This aspect is also likely to boost sales of high-end furniture.

Restraint:

Availability of counterfeit products

The ease with which numerous technologies may be used to create identical replicas of luxury furniture can severely impair its overall quality, design, and finishing. This might have a negative impact on a manufacturer's revenue margin and deter them from investing more in in-depth research and development. Counterfeiting also involves using a well-known brand's trademark or logo on a product that is not made or authorised by that brand. The growing selling of counterfeit goods has harmed manufacturers' brand image, resulting in a loss of customer trust.

Opportunity:

Rising online retailing

Major technological advancements, such as the availability of high-speed internet networks and the increasing usage of smart gadgets, are boosting the growth of the worldwide e-commerce business. These advancements may make it easier for people to purchase furniture online. Furthermore, to accommodate the growing worldwide demand for online purchasing, numerous corporations have started their own online furniture sites. Customer's affinity for online buying has grown as a result of the availability of many product alternatives and price comparisons on online shopping sites. Online shopping is also getting more popular since it allows customers to read reviews from past purchasers, compare different stores and items, and compare product pricing from other vendors. These reasons may favour using online shopping platforms to purchase luxury furniture.

Threat:

Scarcity of skilled labours

Skilling has taken on a completely new dimension in the age of automation. People are no longer happy with classic things as their tastes evolve. The trend is towards sleek, western-style furniture that is both aesthetically pleasing and well-made. The lack of highly qualified personnel in the global luxury furniture market, as well as the rising price of raw materials, are the significant obstacles for the sector, impeding market expansion. Increasing costs and the need to improve supply chain visibility and efficiency are other major challenges.

COVID-19 Impact:

The worldwide market was harmed by the COVID-19 epidemic. This occurred owing to the imposition of lockdown and other limitations in 2020, which resulted in the total closure of international and internal borders. Import and export restrictions on commodities and raw materials were also enforced. Furthermore, a scarcity of available personnel prompted manufacturers to halt production of premium furniture goods. These problems hampered the growth of the global furniture business.

The wood segment is expected to be the largest during the forecast period

The wood segment is estimated to have a lucrative growth, due to its versatility and finishing, wood is likely to have a strong market share. Because of its great aesthetic appeal, monetary worth, and durability, wood is the most favoured material. The fast expansion of the residential sector, fuelled by economic growth, population, smart cities, and foreign direct investment (FDI), is fuelling demand for wooden furniture. A consistent increase in the need for trendy and customisable furniture to assist clients live a pleasant lifestyle will drive market.

The residential segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The residential segment is anticipated to witness the highest CAGR growth during the forecast period, due to the increasing production of home decor and furnishing items, the residential segment is expected to have a considerable market share. Rapid urbanisation, higher disposable income, a greater emphasis on aesthetics, and widespread adoption of urban lifestyles are driving up sales of luxury furniture. Consumer tendencies towards creative and attractive furniture goods will raise the industries worth even more. The high demand for eco-friendly and multifunctional luxury furniture in both established and emerging nations may boost market expansion further.

Region with highest share:

Asia Pacific is projected to hold the highest market share during the forecast period owing to the APAC region's disposable income, urbanisation, and employment are all driving the demand for the building of residential and commercial properties. Increased innovation, along with a strong customer desire for designer luxury furniture, will drive market growth in the coming years. Furthermore, the simple availability of numerous luxury furniture goods on both online and offline platforms may aid in the growth of the Asia Pacific market.

Region with highest CAGR:

Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to the governments that are expanding their efforts in developing futuristic, publicly accessible public infrastructure, and they are collaborating with private enterprises to accomplish this aim. The United States and Canada, for example, are experiencing rapid growth in commercial and residential building to meet the growing demands of the metropolitan population. These innovations will encourage the use of appealing and high-end furnishing solutions.

Key players in the market:

Some of the key players profiled in the Luxury Furniture Market include IKEA, Brown Jordan International, Scavolini S.P.A, Kimball International. Inv, Muebles PICO SA, Haworth, Inc, Vivono, Boca do Lobo, Herman Miller.Inc, Duresta, Valderamobili, Iola Furniture Ltd, Nella Vetrina, Visentin, Henredon Furniture Industries Inc, Mobel Grace, Godraj and Boyce, Ashley Furniture Industries Inc. and Durian

Key Developments:

In March 2023, IKEA and Little Sun launch SAMMANLANKAD exploring light sources powered by the sun, the result of the collaboration is SAMMANLANKAD: two sun-powered LED lamps designed to awaken interest in how the sun can power everyday objects.

In March 2023, IKEA launches the OMSESIDIG collection exploring festivities in Latin America, the result is OMSESIDIG, a limited-edition collection consisting of 30 products that help set the mood for celebrations and gatherings.

Raw Materials Covered:

  • Wood
  • Plastic
  • Metal
  • Other Raw Materials

Product Types Covered:

  • Tables
  • Bedroom
  • Cabinets
  • Chairs & Sofas
  • Accessories
  • Lighting
  • Other Product Types

End Users Covered:

  • Commercial
  • Residential

Distribution Channels Covered:

  • Online
  • Offline

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Luxury Furniture Market, By Raw Material

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Wood
  • 5.3 Plastic
  • 5.4 Metal
  • 5.5 Other Raw Materials

6 Global Luxury Furniture Market, By Product Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Tables
  • 6.3 Bedroom
  • 6.4 Cabinets
  • 6.5 Chairs & Sofas
  • 6.6 Accessories
  • 6.7 Lighting
  • 6.8 Other Product Types

7 Global Luxury Furniture Market, By End User

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Commercial
  • 7.3 Residential

8 Global Luxury Furniture Market, By Distribution Channel

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Online
    • 8.2.1 Company Owned Websites
    • 8.2.2 E-Commerce Website
  • 8.3 Offline
    • 8.3.1 Speciality Stores
    • 8.3.2 Super Markets
    • 8.3.3 Hyper Markets
    • 8.3.4 Independent Furniture Retailers

9 Global Luxury Furniture Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 IKEA
  • 11.2 Brown Jordan International
  • 11.3 Scavolini S.P.A
  • 11.4 Kimball International. Inv
  • 11.5 Muebles PICO SA
  • 11.6 Haworth, Inc
  • 11.7 Vivono
  • 11.8 Boca do Lobo
  • 11.9 Herman Miller.Inc
  • 11.10 Duresta
  • 11.11 Valderamobili
  • 11.12 Iola Furniture Ltd
  • 11.13 Nella Vetrina
  • 11.14 Visentin
  • 11.15 Henredon Furniture Industries Inc
  • 11.16 Mobel Grace
  • 11.17 Godraj and Boyce
  • 11.18 Ashley Furniture Industries Inc.
  • 11.19 Durian