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市場調査レポート
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1235868

不正検知・防止の世界市場:2028年までの予測 - タイプ別、コンポーネント別、組織別、展開モデル別、アプリケーション別、業種別、地域別

Fraud Detection and Prevention Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Type, Component, Organization, Deployment Model, Application, Industry Vertical, and Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
不正検知・防止の世界市場:2028年までの予測 - タイプ別、コンポーネント別、組織別、展開モデル別、アプリケーション別、業種別、地域別
出版日: 2023年03月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の不正検知・防止市場は、2022年に289億1000万米ドルを占め、2028年には予測期間中に17.4%のCAGRで成長して787億米ドルに達すると予想されています。

不正検知・防止のためのソリューションは、人物を特定し、組織のITシステムへのアクセスを認証することで、不正を阻止する働きをします。不正検知・防止の市場は、ビッグデータ解析やクラウドコンピューティングサービスが利用できるようになった結果、拡大しています。

英国国家監査院(NAO)の報告によると、英国では2016年に約190万件のサイバー関連詐欺事件が発生し、その結果約113億5000万米ドルの損失が発生しています。

市場力学

促進要因

促進要因:オンラインアプリケーションとモバイルバンキングサービスの成長

申込書やモバイルバンキングの利用拡大に伴い、予想外に多くの偽サイトやモバイルアプリが出現しています。製造業、ヘルスケア、小売・eコマース、小売・オンラインなど、さまざまな分野で偽のウェブサイトやオンラインアプリが増加しているのです。これらのウェブサイトやアプリは、小売店や宅配業者を模倣し、人々を誘い込んで偽のオンラインでのやり取りを実現させようとしています。銀行業界の消費者は、オンライン決済、明細書の分析、苦情の申し立て、フィードバックの提供など、さまざまな目的でスマートフォンのプラットフォームにますます執着するようになっています。

抑制要因

詐欺の効率性の高さ

EMVカードの普及以来、ID詐欺はオフラインからオンラインへと徐々に移行しています。不正アカウントの急増を考えると、不正の複雑さも増しています。詐欺師による攻撃はますます巧妙になってきています。すでに口座を持っていた約150万人の被害者名義の中間口座が最初にリストアップされています。詐欺師が優位に立てるのは、ブラックマーケットで入手できる膨大な量の個人を特定できる情報(PII)のためです。金融機関や小売業者を含む多くの組織が、より迅速に口座を開設するために、より厳格な手作業の申請審査プロセスを見送らざるを得ず、犯罪発生の機会を増やしています。この背景には、24時間365日のデジタルアクセスに対する顧客の期待が高まっていることがあります。したがって、市場を拡大する経済成長が妨げられているのです。

機会

銀行セクターにおけるAIと機械学習の利用率の上昇

金融・銀行部門は、リスク防止技術をいち早く導入しています。インターネット上での膨大なデータ交換のため、金融機関は非常に脆弱な状態にあります。金融機関も現在、リアルタイムの不正検知と金融リスクの軽減の両方に力を入れています。パターン認識の普及に伴い、不正を検知するシステムが発展しています。人工知能は機械学習(ML)技術のおかげで大きく向上し、内部不正から企業を守り、データを漏らす可能性のある人物の異常を特定することができるかもしれません。人工知能や機械学習の需要は高まっており、FDPソリューションの受け入れも進んでいます。

脅威

有能な人材の不足

世界市場の成長は、いくつかの問題によって妨げられています。不正検知・防止市場の成長は、不正行為に対処するための有資格者の不足によって阻害されると予測されます。また、不正検知・防止システムおよびサービスに統合機能がないことも、世界市場の拡大を阻害する可能性があります。

COVID-19インパクト

世界の不正検知・防止に関する重要な市場動向として、COVID-19の流行があります。在宅勤務の要請やオンライン決済の拡大がもたらしたCOVID-19の流行により、不正事例の発生頻度が高まったのです。オンライン取引は拡大しており、それに正確に比例して、不正行為の量も増加しています。このような要因から、不正検知・防止の市場収益が増加しているのです。不正検知・防止の目的は、虚偽の説明によって財産や金銭を取得しようとする試みを特定し、阻止することです。

予測期間中、SMEセグメントが最大となる見込み

中小企業分野では、企業内での不正行為が増加しているため、有利な成長が見込まれます。中小企業のデジタルソリューションへの依存度の高まりと、効率的なセキュリティプロトコルの不在が、サイバー攻撃の原因となっています。中小企業は、詐欺やそれが事業利益に与える影響について無知であるため、データ保護コンプライアンス基準の監視に苦労しています。さらに、国境を越えた貿易の増加は、詐欺の増加を助長します。その結果、中小企業における不正行為を調査、検出、防止、開示できるソリューションの市場は、今後数年間で拡大すると予想されます。

予測期間中、銀行・金融サービス・保険(BFSI)分野のCAGRが最も高くなると予想される

銀行・金融サービス・保険(BFSI)分野は、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれます。銀行・金融サービス分野の競合他社は、業務手順のデジタル化と電化が進んだ結果、ハッカーの人気ターゲットになっています。さらに、保険、株式仲介、投資信託などのサービスを複数のタッチポイントでデジタルにアクセスしたいという顧客の要望が高まっているため、企業は不正防止システムを導入する必要があります。さらに、この業界におけるIDソリューションの採用は、世界中で発生するID詐欺やクレジットカード盗難の増加によって刺激されています。

最もシェアの高い地域

アジア太平洋地域は、モバイルやインターネット機器の普及、不正行為の増加、業界の普及など、経済が拡大していることから、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。

CAGRが最も高い地域。

北米は、予測期間中、CAGRが最も高くなると予測されています。その理由は、多くの産業で不正検知・防止システムの使用が増加していること、この地域でデータ処理ビジネスが急成長していることなど、多くの原因が挙げられます。また、不正行為に対する社会的認知度の向上も、この分野の収益性を高めると予想されます。

主な発展

2022年9月、Experianは、あらゆる規模の企業がアプリケーション、トランザクション、顧客ライフサイクルの段階で不正を特定できるよう支援する最先端の不正防止ツール「Experian Fraud Score」のリリースを発表しました。

2022年3月、金融サービス技術ソリューションと決済の専門知識を持つフィサーブは、新たな詐欺被害軽減サービスを開発し、中小規模の信用組合や銀行の顧客に対して、すでに業界標準では低かった詐欺損失を10~15%減少させました。また、False declines(不正と誤って判断された正当な取引)は平均20%減少しました。このソリューションは、Fico Fraud Predictor、Adaptive Analytics、Global Intelligent Profilesの強化された人工知能機能を組み合わせ、まとまりのある、補完的で全体的なアプローチを提供します。

私たちのレポートが提供するもの

  • 地域および国レベルセグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項など)
  • 市場推定に基づく主要なビジネスセグメントにおける戦略的な提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3名まで)
    • キープレイヤーのSWOT分析(3名まで)
  • 地域別セグメント
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェック別。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の不正検知・防止市場:不正の種類別

  • 保険金詐欺
  • なりすまし詐欺
  • インターネット/オンライン詐欺
  • 小切手詐欺
  • その他の詐欺の種類

第6章 世界の不正検知・防止市場:コンポーネント別

  • ソリューション
    • ガバナンス、リスク、コンプライアンス
    • 不正分析
      • ビッグデータ分析
      • 予測分析
      • ソーシャルメディア分析
      • 顧客分析
      • 行動分析
    • 認証
      • 多要素認証
      • 単一要素認証
    • 報告
    • 視覚化
  • サービス
    • プロフェッショナルサービス
    • マネージドサービス

第7章 世界の不正検知・防止市場:組織別

  • 大企業
  • 中小企業

第8章 世界の不正検知・防止市場:展開モデル別

  • クラウド
  • オンプレミス

第9章 世界の不正検知・防止市場:アプリケーション別

  • 支払い詐欺
  • 個人情報の盗難
  • 資金洗浄
  • その他のアプリケーション

第10章 世界の不正検知・防止市場:業種別

  • 政府と防衛
  • IT&テレコム
  • 銀行、金融サービス、保険(BFSI)
  • 産業および製造業
  • 小売およびeコマース
  • ヘルスケア
  • エネルギーと電力
  • 生命科学
  • 不動産
  • ユーティリティ
  • その他の業種

第11章 世界の不正検知・防止市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 企業プロファイル

  • SAP SE
  • Oracle
  • Software AG
  • Fair Isaac Corporation("FICO")
  • Dell Technologies
  • Total System Services, Inc.
  • Experian
  • Equifax
  • ACI Worldwide
  • SAS Institute Inc.
  • Microsoft Corporation
  • IBM
  • BAE Systems
  • Fiserv
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Fraud Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Insurance Fraud (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Identity Fraud (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Internet/Online Fraud (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Check Fraud (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Other Fraud Types (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Component (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Solutions (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Governance, Risk, & Compliance (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Fraud Analytics (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Big Data Analytics (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Predictive Analytics (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Social Media Analytics (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Customer Analytics (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Behavioural Analytics (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Authentication (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Multi Factor Authentication (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Single Factor Authentication (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Reporting (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Visualisation (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Services (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Professional Services (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Managed Services (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Organization (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Large Enterprises (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By SMEs (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Deployment Model (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Cloud (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By On-Premise (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Payment Fraud (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Identity Theft (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Money Laundering (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Other Applications (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Industry Vertical (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Government & Defense (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By IT& Telecom (2020-2028) ($MN)
  • Table 39 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) (2020-2028) ($MN)
  • Table 40 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Industrial & Manufacturing (2020-2028) ($MN)
  • Table 41 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Retail & E-commerce (2020-2028) ($MN)
  • Table 42 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Healthcare (2020-2028) ($MN)
  • Table 43 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Energy & Power (2020-2028) ($MN)
  • Table 44 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Life Sciences (2020-2028) ($MN)
  • Table 45 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Real Estate (2020-2028) ($MN)
  • Table 46 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Utilities (2020-2028) ($MN)
  • Table 47 Global Fraud Detection and Prevention Market Outlook, By Other Industry Verticals (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22464

According to Stratistics MRC, the Global Fraud Detection and Prevention Market is accounted for $28.91 billion in 2022 and is expected to reach $78.70 billion by 2028 growing at a CAGR of 17.4% during the forecast period. Solutions for fraud detection and prevention work to stop frauds by locating a person and authenticating their access to the organization's IT system. The market for fraud detection and prevention is expanding as a result of the availability of big data analytics and cloud computing services.

According to report of National Audit Office (NAO) United Kingdom, around 1.9 million cyber related fraud incidents was found in 2016 in United Kingdom that results into loss of around USD11.35 billion.

Market Dynamics:

Driver:

Growing Online Application and Mobile Banking Services

An unexpectedly high number of fake websites and mobile apps have emerged as a result of the expanding use of application forms and mobile banking services. There is an increase in fake websites and online apps in different sectors like manufacturing, healthcare, retail & e-commerce, and retail & online. These websites and apps imitate retail stores and home delivery companies in an effort to lure people into fulfilling fake online interactions. Consumers in the banking industry are increasingly obsessed on smartphone platforms for a variety of purposes, including making online payments, analysing their statements, filing complaints, and providing feedback, among others.

Restraint:

High efficiencies of frauds

Since the widespread use of EMV Cards, identity fraud has gradually moved online from offline sources. Given the surge in fraud accounts, fraud complexity has also increased. Attacks by fraudsters are becoming increasingly sophisticated. An intermediate account in the names of around 1.5 million victims who already had an account is listed first. Fraudsters have an edge due to the enormous amount of personally identifiable information (PII) that is available on the black market. Many organisations, including financial institutions and retailers, have been forced to forgo more rigorous manual application review processes in order to open accounts more quickly, increasing the opportunity for crime to occur. This is due to the rising customer expectations for 24/7 digital access. Hence, the market's expansionary economic growth is hindered.

Opportunity:

Rise in usage of AI and machine learning in the banking sector

The financial and banking sectors were early adopters of risk-prevention technologies. Due to the massive internet data exchanges, financial organisations are very vulnerable. Financial institutions are also now focusing on both real-time fraud detection and financial risk mitigation. Systems for detecting fraud are developing as pattern recognition becomes more prevalent. Artificial intelligence has greatly improved thanks to machine learning (ML) technology, which may protect businesses from internal fraud and identify any abnormalities in people who might leak data. The demand for artificial intelligence and machine learning is increasing, and so is the acceptance of FDP solutions.

Threat:

Shortage of competent individuals

The growth of the global market is being hampered by several issues. The growth of the Fraud Detection and Prevention Market is projected to be hampered by the lack of qualified people to deal with fraudulent behaviour. Also, the absence of integration capabilities in fraud detection and prevention systems and services may hinder the expansion of the global market.

COVID-19 Impact

A significant market trend for fraud detection and prevention around the world has been the COVID-19 epidemic. As a result of the COVID-19 epidemic, which was brought on by the requirement for work-from-home and the expansion of online payments, the frequency of fraudulent instances increased. Online transactions are growing, and so is the amount of frauds, in exact proportion. The market revenue for fraud detection and prevention has increased as a result of this factor. The goal of fraud detection and prevention is to identify and stop attempts to acquire property or money through misrepresentation.

The SMEs segment is expected to be the largest during the forecast period

The SMEs segment is estimated to have a lucrative growth, due to increase in fraud instances inside these businesses. The growing reliance of SMEs on digital solutions and their absence of efficient security protocols are causes of cyberattacks. Due to their ignorance of scams and how they affect business profits, SMEs also struggle to monitor data protection compliance standards. Moreover, increased cross-border trade contributes to an increase in fraud. As a result, the market for solutions that can investigate, detect, prevent, and disclose frauds among SMEs is anticipated to expand in the coming years.

The Banking, financial services and insurance (BFSI) segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The Banking, financial services and insurance (BFSI) segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period. The competitors in the banking and financial services sector have become a popular target for hackers as a result of the increased digitization and electrification of business procedures. Additionally, the growing demand from clients for digital access to services like insurance, stock broking, and mutual funds across several touch points requires companies to implement fraud prevention systems. Moreover, the adoption of identification solutions in this industry is being stimulated by the growth in identity fraud and credit card theft incidences around the globe.

Region with highest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to the existence of expanding economies together with increased mobile and internet device penetration, rising fraud cases, and widespread industry adoption.

Region with highest CAGR:

North America is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to a number of causes, including the rising use of fraud detection and prevention systems across numerous industries and the rapid growth of data processing businesses in this area. Growing public awareness of fraud incidents is also anticipated to boost the market's profitability in this area.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Fraud Detection and Prevention Market include: SAP SE, Oracle, Software AG, Fair Isaac Corporation ("FICO"), Dell Technologies, Total System Services, Inc., Experian, Equifax, ACI Worldwide, SAS Institute Inc., Microsoft Corporation, IBM, BAE Systems and Fiserv.

Key Developments:

In September 2022, Experian announced the release of Experian Fraud Score, a cutting-edge fraud protection tool that will assist companies of all sizes in identifying fraud at the application, transaction, and customer lifecycle stages.

In March 2022, Fiserv, with expertise in financial services technology solutions and payments, has developed a new fraud mitigation service that has reduced fraud losses, which were already low by industry standards, by 10 to 15% for its small to mid-size credit union and bank clients. False declines (legitimate transactions wrongly flagged as fraudulent) decreased by an average of 20%. The solution combines the enhanced artificial intelligence capabilities of Fico Fraud Predictor, Adaptive Analytics, and Global Intelligent Profiles, providing a cohesive, complementary, and holistic approach.

Fraud Types Covered:

  • Insurance Fraud
  • Identity Fraud
  • Internet/Online Fraud
  • Check Fraud
  • Other Fraud Types

Components Covered:

  • Solutions
  • Services

Organizations Covered:

  • Large Enterprises
  • SMEs

Deployment Models Covered:

  • Cloud
  • On-Premise

Applications Covered:

  • Payment Fraud
  • Identity Theft
  • Money Laundering
  • Other Applications

Industry Verticals Covered:

  • Government & Defense
  • IT& Telecom
  • Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • Industrial & Manufacturing
  • Retail & E-commerce
  • Healthcare
  • Energy & Power
  • Life Sciences
  • Real Estate
  • Utilities
  • Other Industry Verticals

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Fraud Detection and Prevention Market, By Fraud Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Insurance Fraud
  • 5.3 Identity Fraud
  • 5.4 Internet/Online Fraud
  • 5.5 Check Fraud
  • 5.6 Other Fraud Types

6 Global Fraud Detection and Prevention Market, By Component

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Solutions
    • 6.2.1 Governance, Risk, and Compliance
    • 6.2.2 Fraud Analytics
      • 6.2.2.1 Big Data Analytics
      • 6.2.2.2 Predictive Analytics
      • 6.2.2.3 Social Media Analytics
      • 6.2.2.4 Customer Analytics
      • 6.2.2.5 Behavioural Analytics
    • 6.2.3 Authentication
      • 6.2.3.1 Multi Factor Authentication
      • 6.2.3.2 Single Factor Authentication
    • 6.2.4 Reporting
    • 6.2.5 Visualisation
  • 6.3 Services
    • 6.3.1 Professional Services
    • 6.3.2 Managed Services

7 Global Fraud Detection and Prevention Market, By Organization

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Large Enterprises
  • 7.3 SMEs

8 Global Fraud Detection and Prevention Market, By Deployment Model

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Cloud
  • 8.3 On-Premise

9 Global Fraud Detection and Prevention Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Payment Fraud
  • 9.3 Identity Theft
  • 9.4 Money Laundering
  • 9.5 Other Applications

10 Global Fraud Detection and Prevention Market, By Industry Vertical

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Government & Defense
  • 10.3 IT& Telecom
  • 10.4 Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • 10.5 Industrial & Manufacturing
  • 10.6 Retail & E-commerce
  • 10.7 Healthcare
  • 10.8 Energy & Power
  • 10.9 Life Sciences

10.10. Real Estate

  • 10.11 Utilities
  • 10.12 Other Industry Verticals

11 Global Fraud Detection and Prevention Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 SAP SE
  • 13.2 Oracle
  • 13.3 Software AG
  • 13.4 Fair Isaac Corporation ("FICO")
  • 13.5 Dell Technologies
  • 13.6 Total System Services, Inc.
  • 13.7 Experian
  • 13.8 Equifax
  • 13.9 ACI Worldwide
  • 13.10 SAS Institute Inc.
  • 13.11 Microsoft Corporation
  • 13.12 IBM
  • 13.13 BAE Systems
  • 13.14 Fiserv