表紙:小売技術サービス:市場レポートおよびデータベース
市場調査レポート
商品コード
1623583

小売技術サービス:市場レポートおよびデータベース

Retail Technology Services: Market Report and Database


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英文
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小売技術サービス:市場レポートおよびデータベース
出版日: 2024年12月31日
発行: RBR Data Services
ページ情報: 英文
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概要

本レポートでは、小売技術サービスに関する市場機会、競合上の位置付け、オペレーショナルエクセレンスの指標に関する重要な洞察を示します。RBR Data Servicesの深い業界専門知識に裏打ちされたこの独占調査は、パフォーマンスの最適化と成長の加速に必要なインテリジェンスを提供します。

小売技術サービス市場は、かつてない変革期を迎えています。小売企業が卓越した顧客体験を提供することに注力する中、店舗内システムの信頼性はビジネスクリティカルになっています。このため、小売企業は複雑な技術インフラを管理するために、専門のサービスプロバイダーと提携するようになっています。本レポートは、競合ベンチマーキング、事業計画と予測の支援、成長機会の特定のため、業界をリードするサプライヤーのよって活用されています。

背景・目的

本レポートは、ベンダーに比類のないデータと洞察力を提供し、成長機会の特定を可能にします

サプライヤーには小売技術サービスの市場に関する質の高いインテリジェンスが不足しています

  • 優れた顧客体験を提供するためには、店舗システムの稼働を維持することが不可欠です
  • 小売企業は、より付加価値の高いサービスを専門的なサードパーティに委託する傾向が強まっています
  • プロバイダーは、この多様で競争の激しい市場について、より詳細な情報を必要としています

本レポートは、ベンダーに市場競争に関する比類のない情報を提供します

  • 市場の規模と形状を把握し、成長機会を特定・評価します
  • 地域・顧客セグメント別の競合他社との比較・評価を行います
  • マーケティング資料において、市場での存在感を独立した立場で立証することができます

対象範囲

本レポートは、主要6カ国の市場規模およびベンダーシェアを詳細に分析します

コアサービスを定義することで、デバイス数の信頼できるデータを確保する一方、付加価値サービスも金額のデータで把握できます

目次

Transform your service delivery strategy with the industry's most authoritative benchmarking research. Retail Technology Services unlocks critical insights into market opportunities, competitor positioning, and operational excellence metrics. Backed by RBR Data Services' deep industry expertise, this exclusive study gives you the intelligence needed to optimise performance and accelerate growth.

The retail technology services market is experiencing unprecedented transformation. As retailers focus on delivering exceptional customer experience, the reliability of in-store systems has become business-critical. This has sparked a significant shift: retailers are increasingly partnering with specialised service providers to manage their complex technology infrastructure. For providers competing in this high-stakes environment, access to detailed market intelligence isn't just advantageous-it's essential for sustainable growth. Retail Technology Services is used by leading industry suppliers to provide competitor benchmarking, assist with business planning and forecasting, and help identification of growth opportunities.

Context and Objectives

Retail Technology Services provides vendors with unparalleled data and insight, allowing them to identify growth opportunities

Suppliers lack high-quality intelligence on the market for retail technology services

  • Keeping store systems operational is critical for delivering great customer experience
  • Retailers are increasingly handing more value-adding services to specialist third parties
  • Providers need greater, in-depth intelligence on this diverse and competitive market

This study provides vendors with unparalleled market and competitive intelligence

  • Understand market size and shape, to identify and assess growth opportunities
  • Benchmark versus competitors, by both geography and customer segment
  • Provide authoritative, independent substantiation of market presence in marketing collateral

Scope

Retail Technology Services provides detailed analysis of market sizes and vendor shares across six key countries

Defining a core service ensures reliable data for number of devices, while value-added services are captured in US$ data