![]() |
市場調査レポート
商品コード
1445907
クロスチャネルキャンペーン管理:世界市場の予測 (2022~2027年)Market Forecast: Cross Channel Campaign Managment, 2022-2027, Worldwide |
||||||
|
クロスチャネルキャンペーン管理:世界市場の予測 (2022~2027年) |
出版日: 2023年11月20日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
世界のクロスチャネルキャンペーン市場は2027年までに20.60%のCAGRで成長すると予測されています。
クロスチャネルキャンペーン管理 (CCCM) プラットフォームは、顧客エンゲージメントをパーソナライズするべく各種の情報源から収集された統合データを活用して顧客分析を作成・提供することで、企業が好みのチャネルで顧客とエンゲージすることを可能にし、この問題の解決を支援します。クロスチャネルキャンペーン管理戦略は、顧客エンゲージメントプロセスを改善し、データ主導のアプローチによってさまざまなチャネルでパーソナライズされたコンテンツを提供し、より多くの顧客を引き付けることができるため、企業はクロスチャネルキャンペーン管理戦略を採用しています。クロスチャネルキャンペーン管理プラットフォームによって、マーケティング担当者は顧客との関連性が高く、一貫性のある有意義なインタラクションを構築し、顧客エンゲージメントのプロセスを強化することができます。
当レポートでは、世界のクロスチャネルキャンペーン管理の市場について分析し、ソリューションの概要や市場の基本構造、全体的な市場規模の動向見通し、導入手法別・地域別・業種別・顧客の種類別の詳細動向、業界関係者が今後取るべき行動などを調査しております。
Quadrant Knowledge Solutions Reveals thatCross Channel Campaign Market is Projected to Register a CAGR of 20.60% by 2027.
A Cross-channel campaign management (CCCM) platform helps organizations solve this problem by allowing them to engage with the customers on their preferred channels by creating and providing customer insights utilizing the unified data gathered across various sources to personalize customer engagement. Organizations adopt cross-channel campaign management strategies as they offer an improved customer engagement process and attract more customers by delivering personalized content across different channels through their data-driven approach. A Cross-channel campaign management platform allows marketers to build relevant, consistent, and meaningful interactions with customers and enhance the process of customer engagement.