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市場調査レポート
商品コード
1445907

クロスチャネルキャンペーン管理:世界市場の予測 (2022~2027年)

Market Forecast: Cross Channel Campaign Managment, 2022-2027, Worldwide

出版日: | 発行: Quadrant Knowledge Solutions | ページ情報: 英文 27 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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クロスチャネルキャンペーン管理:世界市場の予測 (2022~2027年)
出版日: 2023年11月20日
発行: Quadrant Knowledge Solutions
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のクロスチャネルキャンペーン市場は2027年までに20.60%のCAGRで成長すると予測されています。

クロスチャネルキャンペーン管理 (CCCM) プラットフォームは、顧客エンゲージメントをパーソナライズするべく各種の情報源から収集された統合データを活用して顧客分析を作成・提供することで、企業が好みのチャネルで顧客とエンゲージすることを可能にし、この問題の解決を支援します。クロスチャネルキャンペーン管理戦略は、顧客エンゲージメントプロセスを改善し、データ主導のアプローチによってさまざまなチャネルでパーソナライズされたコンテンツを提供し、より多くの顧客を引き付けることができるため、企業はクロスチャネルキャンペーン管理戦略を採用しています。クロスチャネルキャンペーン管理プラットフォームによって、マーケティング担当者は顧客との関連性が高く、一貫性のある有意義なインタラクションを構築し、顧客エンゲージメントのプロセスを強化することができます。

当レポートでは、世界のクロスチャネルキャンペーン管理の市場について分析し、ソリューションの概要や市場の基本構造、全体的な市場規模の動向見通し、導入手法別・地域別・業種別・顧客の種類別の詳細動向、業界関係者が今後取るべき行動などを調査しております。

目次

第1章 分析概要

  • 市場展望 (2023年):主な分析結果と結論
  • 主な予測

第2章 クロスチャネルキャンペーン管理市場の概要

  • 市場の定義と範囲
  • 収益の種類
  • 分析対象地域
  • 分析対象業種

第3章 クロスチャネルキャンペーン管理市場の予測分析

  • 市場の加速要因と抑制要因
  • 市場予測:市場全体の場合
  • 市場予測:導入手法別
    • クラウド
    • オンプレミス
  • 市場予測:地域別
    • カナダ
    • 中東欧
    • 日本
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ
    • 米国
    • 西欧
    • 日本・中国を除くアジア (AxJC)
    • 中国
  • 市場予測:業界別
    • 銀行・金融サービス
    • エレクトロニクス・通信
    • 小売業・eコマース
    • 専門的サービス
    • 医療・ライフサイエンス
    • 製造業
    • メディア・エンターテインメント
    • 政府・公共部門
    • 教育
    • エネルギー・ユーティリティ・その他
    • その他
  • 市場予測:顧客種類別
    • 中小企業
    • 大企業

第4章 アナリストの提言

第5章 付録

図表

List of Tables

  • Table 1 : Market Share, Total Market, Worldwide
  • Table 2 : Market Share By Deployment Type, Worldwide
  • Table 3 : Market Share By Geographical Regions, USA
  • Table 4 : Market Share By Geographical Regions, Canada
  • Table 5 : Market Share By Geographical Regions, Latin America
  • Table 6 : Market Share By Geographical Regions, Western Europe
  • Table 7 : Market Share By Geographical Regions, Central & Eastern Europe
  • Table 8 : Market Share By Geographical Regions, MEA
  • Table 9 : Market Share By Geographical Regions, Asia ex. JPC
  • Table 10 : Market Share By Geographical Regions, Japan
  • Table 11 : Market Share By Geographical Regions, China
  • Table 12 : Market Share By Industry Vertical 1, Worldwide
  • Table 13 : Market Share By Industry Vertical 2, Worldwide
  • Table 14 : Market Share By Industry Vertical 3, Worldwide
  • Table 15 : Market Share By Industry Vertical 4, Worldwide
  • Table 16 : Market Share By Industry Vertical 5, Worldwide
  • Table 17 : Market Share By Industry Vertical 6, Worldwide
  • Table 18 : Market Share By Industry Vertical 7, Worldwide
  • Table 19 : Market Share By Industry Vertical 8, Worldwide

List of Figures

  • Fig. 1 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Worldwid2022 - 2027
  • Fig. 2 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, USA, 2022 - 2027
  • Fig. 3 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Canada, 2022 - 2027
  • Fig. 4 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Latin America, 2022 - 2027
  • Fig. 5 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Western Europe, 2022 - 2027
  • Fig. 6 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Central & Eastern Europe, 2022 - 2027
  • Fig. 7 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Middle East & Africa, 2022 - 2027
  • Fig. 8 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Asia excluding Japan and China, 2022 - 2027
  • Fig. 9 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Japan, 2022 - 2027
  • Fig. 10 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, China, 2022 - 2027
  • Fig. 11 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, IT & Telecom Industry, 2022 - 2027
  • Fig. 12 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Banking & Financial Services Industry, 2022 - 2027
  • Fig. 13 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Insurance Industry, 2022 - 2027
  • Fig. 14 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Healthcare Industry, 2022 - 2027
  • Fig. 15 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Government & Public Sector, 2022 - 2027
  • Fig. 16 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Retail & eCommerce, 2022 - 2027
  • Fig. 17 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Manufacturing, 2022 - 2027
  • Fig. 18 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Hospitality, 2022 - 2027
  • Fig. 19 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, On-premises Deployment, 2022 - 2027
  • Fig. 20 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Cloud Deployment, 2022 - 2027
  • Fig. 21 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, SMB Customers, 2022 - 2027
  • Fig. 22 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Large Customers, 2022 - 2027
  • Fig. 23 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Enterprise Customers, 2022 - 2027
  • Fig. 24 Market Forecast of Cross Channel Campaign Managment, Deployement Type, 2022 - 2027
目次
Product Code: QKS-02148

Quadrant Knowledge Solutions Reveals thatCross Channel Campaign Market is Projected to Register a CAGR of 20.60% by 2027.

A Cross-channel campaign management (CCCM) platform helps organizations solve this problem by allowing them to engage with the customers on their preferred channels by creating and providing customer insights utilizing the unified data gathered across various sources to personalize customer engagement. Organizations adopt cross-channel campaign management strategies as they offer an improved customer engagement process and attract more customers by delivering personalized content across different channels through their data-driven approach. A Cross-channel campaign management platform allows marketers to build relevant, consistent, and meaningful interactions with customers and enhance the process of customer engagement.

Table of Contents

Chapter 01: Research Summary

  • 2023 Market Outlook: Top Research Findings and Key Takeaways
  • Top predictions

Chapter 02: Cross Channel Campaign Management Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Revenue Type
  • Geographical Regions
  • Industry Verticals

Chapter 03: Cross Channel Campaign Management Market Forecast Analysis

  • Market Accelerators and Market Restraints
  • Market Forecast by Total Market
  • Market Forecast by Deployment Type
    • Cloud
    • On-Premises
  • Market Forecast by Geographical Regions
    • Canada
    • Central & Eastern Europe
    • Japan
    • Latin America
    • Middle East & Africa
    • USA
    • Western Europe
    • Asia Ex-Japan China (AxJC)
    • China
  • Market Forecast by Industry Verticals
    • Banking and Financial Services
    • Electronics & Telecom
    • Retail and eCommerce
    • Professional Services
    • Healthcare and Life Sciences
    • Manufacturing
    • Media & Entertainment
    • Government and Public Sectors
    • Education
    • Energy & Utility Others
    • Others
  • Market Forecast by Customer Types
    • SMB
    • Large
    • Enterprise

Chapter 04: Analyst Recommendations

  • Analyst Recommendations

Chapter 05: Appendix

  • Research Methodologies