表紙:亜鉛化学品の市場規模・シェアの分析- 種類別、エンドユーザー別:世界の産業成長の予測、2030年
市場調査レポート
商品コード
1397207

亜鉛化学品の市場規模・シェアの分析- 種類別、エンドユーザー別:世界の産業成長の予測、2030年

Zinc Chemicals Market Size and Share Report by Type, End User - Global Industry Growth Forecast to 2030

出版日: | 発行: Prescient & Strategic Intelligence | ページ情報: 英文 230 Pages | 納期: 2~3営業日

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亜鉛化学品の市場規模・シェアの分析- 種類別、エンドユーザー別:世界の産業成長の予測、2030年
出版日: 2023年10月01日
発行: Prescient & Strategic Intelligence
ページ情報: 英文 230 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界の亜鉛化学品市場は、2023年に10億5,050万米ドルの収益を上げており、2024年から2030年にかけて5.2%で成長し、2030年には14億8,560万米ドルに達すると予測されています。

これは主に、医療・農業・建設・自動車分野での化学物質の利用が拡大していることと、亜鉛ナノ粒子の改良に関連した研究開発が増加していることに拠ります。

酸化亜鉛カテゴリーは業界で大幅な収益シェアを握っています。これは、酸化亜鉛ナノ粒子が抗菌性とアンチエイジング特性を持ち、選択的ながん細胞を殺すために利用されるため、スキンケア用品の利用が増加しているためです。また、酸化亜鉛には多くの防腐作用があり、外傷を治療したり、微生物による伝染病を回避したりするのに役立ち、物理的なバリアとしても機能します。これらに加えて、アレルギーや発疹の回避にも役立ちます。

アジア太平洋地域は亜鉛化学品市場を独占しており、将来もこの地域が市場を独占すると予測され、その市場規模は4億米ドルを超えます。これは、多くのエンドユーザー産業で亜鉛化学品の利用が拡大していること、一人当たりの所得が増加していること、そしてこの地域で農業と建設部門が増加していることに拠ります。

例えば、政府サイトによると、インドでは現在の人口の約33%、2030年には人口の40%以上が大都市に住むようになり、約2,500万戸の住宅需要が急増します。これは建設業界の発展に拍車をかけ、最終的に業界を活性化させると思われます。

エンドユーザー別では、ゴム加工部門が業界を支配しています。これは主に、亜鉛化学品がゴム加工に有益な物理的・化学的・光学的特性を持つため、ゴム部門で非常に利用されており、また、同部門の活性剤としても機能しているためです。

さらに、この化学薬品は高温に対する耐性と強度を提供することが認められており、紫外線ダメージに関連した防御シールドを提供するのに役立ちます。さらに、タイヤやチューブの製造に幅広く活用されており、自動車向けニーズが高まっているため、その需要が拡大しています。例えば、2023年3月、天然ゴム協会によると、天然ゴムの製造は2.7%成長しています。

これらの化学物質は、化粧品に様々な利点があり、増量剤や着色料として利用できるため、パーソナルケア用品の製造に必要性が高まっています。

これらは紫外線を遮蔽するために日焼け止めに使用され、また皮膚を保護するためにおむつかぶれの市販薬にも利用されています。さらに、米国食品医薬品局 (FDA) やカナダ、オーストラリア、日本、欧州連合 (EU) の多くの施設で許可されています。

目次

第1章 分析範囲

第2章 分析手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場指標

第5章 業界の展望

  • 市場力学
    • 動向
    • 促進要因
    • 抑制要因/課題
    • 促進要因/抑制要因の影響分析
  • 新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) の影響
  • ポーターのファイブフォース分析

第6章 世界市場

  • 概要
  • 市場規模:種類別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:種類別 (2017年~2030年)
  • 市場規模:エンドユーザー別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別 (2017年~2030年)
  • 市場規模:地域別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:地域別 (2017年~2030年)

第7章 北米市場

  • 概要
  • 市場規模:種類別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:種類別 (2017年~2030年)
  • 市場規模:エンドユーザー別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別 (2017年~2030年)
  • 市場規模:国別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:国別 (2017年~2030年)

第8章 欧州市場

第9章 アジア太平洋市場

第10章 中南米市場

第11章 中東・アフリカ市場

第12章 米国市場

  • 概要
  • 市場規模:種類別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:種類別 (2017年~2030年)
  • 市場規模:エンドユーザー別 (2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別 (2017年~2030年)

第13章 カナダ市場

第14章 ドイツ市場

第15章 フランス市場

第16章 英国市場

第17章 イタリア市場

第18章 スペイン市場

第19章 日本市場

第20章 中国市場

第21章 インド市場

第22章 オーストラリア市場

第23章 韓国市場

第24章 ブラジル市場

第25章 メキシコ市場

第26章 サウジアラビア市場

第27章 南アフリカ市場

第28章 アラブ首長国連邦 (UAE) 市場

第29章 競合情勢

  • 市場参入企業とその提供内容の一覧
  • 主要企業の競合ベンチマーク
  • 主要企業の製品ベンチマーク
  • 最近の戦略展開状況

第30章 企業プロファイル

  • Tata Chemicals Limited
  • American Chemet Corporation
  • BASF SE
  • EVERZINC GROUP
  • Flaurea Chemicals
  • Global Chemical Co. Ltd.
  • HAKUSUI TECH CO.,LTD.
  • INTERMEDIATE CHEMICALS CO. LTD.
  • Rech Chemical Co. Ltd.
  • TIB Chemicals AG
  • Weifang Longda Zinc Industry Co., Ltd.
  • Zochem LLC
  • ProChem, Inc.
  • Purity Zinc Metals
  • Old Bridge Chemicals, Inc

第31章 付録

目次
Product Code: 12703

The global zinc chemicals market has garnered USD 1,050.5 million in revenue in 2023, and it is projected to rise at the rate of 5.2% from 2024 to 2030, to capture USD 1,485.6 million by 2030.

This is mainly credited to the growing utilization of these chemicals in the healthcare, agriculture, construction, and automotive sectors and the rising research and development linked to the improvements in Zn nanoparticles.

The zinc oxide category grips a key revenue share in the industry. This is credited to the rising utilization of skincare items, as it has antibacterial and anti-aging properties and zinc oxide nanoparticles are utilized for killing choosy cancerous cells. It also has numerous antiseptic properties that aid in curing injuries and evading contagions that are caused by microorganisms, and it also works as a physical barrier. Along with these, it aids in avoiding allergies and rashes.

The APAC region is dominating the zinc chemicals market, and the region is also projected to dominate the market in the future as well, with a value of over USD 0.4 billion. This can be credited to the growing utilization of zinc chemicals across numerous end-user industries, the rising per-capita income of people, and the rising farming and construction sectors in the region.

For example, as per the government sites, approximately 33% of the present populace and over 40% of the populace by 2030 will live in metropolises in India, which also surges the requirement for approximately 25 million housing units. This will fuel the development of the construction sector, which, ultimately, will boost the industry.

On the basis of end-users, the rubber processing category is dominating the industry. This is mainly because of the fact that zinc chemicals are extremely utilized in the rubber sector, because of their beneficial physical, chemical, and optical properties for rubber processing and also work as an activator in the sector.

Furthermore, the chemicals are recognized to offer resistance and strength in contrast to high temps, which helps in offering a defensive shield linked to UV damage. Furthermore, they have an extensive application for the making of tires and tubes, whose need is increasing because of the rising requirement for vehicles, which, ultimately, fuels the industry development. For example, in March 2023, as per the Association of Natural Rubber, the making of natural rubber is growing by 2.7%.

The need for these chemicals is growing for the making of personal care items as they have an extensive variety of benefits in cosmetics and can be utilized as a bulking and colorant.

These have been used in sunscreens for shielding against UV radiation and also utilized in over-the-counter medications for diaper rashes to shield the skin. Furthermore, they are permitted by the U.S. Food and Drug Administration and numerous establishments in Canada, Australia, Japan, and the European Union.

Table of Contents

Chapter 1. Research Scope

  • 1.1. Research Objectives
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Analysis Period
  • 1.4. Market Size Breakdown by Segments
    • 1.4.1. Market size breakdown, by type
    • 1.4.2. Market size breakdown, by end user
    • 1.4.3. Market size breakdown, by region
    • 1.4.4. Market size breakdown, by country
  • 1.5. Market Data Reporting Unit
    • 1.5.1. Volume
    • 1.5.2. Value
  • 1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

  • 2.1. Secondary Research
    • 2.1.1. Paid
    • 2.1.2. Unpaid
    • 2.1.3. P&S Intelligence database
  • 2.2. Primary Research
  • 2.3. Market Size Estimation
  • 2.4. Data Triangulation
  • 2.5. Currency Conversion Rates
  • 2.6. Assumptions for the Study
  • 2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Market Indicators

Chapter 5. Industry Outlook

  • 5.1. Market Dynamics
    • 5.1.1. Trends
    • 5.1.2. Drivers
    • 5.1.3. Restraints/challenges
    • 5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints
  • 5.2. Impact of COVID-19
  • 5.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 5.3.1. Bargaining power of buyers
    • 5.3.2. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.3. Threat of new entrants
    • 5.3.4. Intensity of rivalry
    • 5.3.5. Threat of substitutes

Chapter 6. Global Market

  • 6.1. Overview
  • 6.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 6.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 6.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 6.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 6.6. Market Volume, by Region (2017-2030)
  • 6.7. Market Revenue, by Region (2017-2030)

Chapter 7. North America Market

  • 7.1. Overview
  • 7.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 7.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 7.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 7.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 7.6. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 7.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 8. Europe Market

  • 8.1. Overview
  • 8.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 8.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 8.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 8.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 8.6. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 8.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 9. APAC Market

  • 9.1. Overview
  • 9.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 9.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 9.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 9.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 9.6. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 9.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 10. LATAM Market

  • 10.1. Overview
  • 10.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 10.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 10.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 10.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 10.6. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 10.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 11. MEA Market

  • 11.1. Overview
  • 11.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 11.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 11.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 11.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 11.6. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 11.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 12. U.S. Market

  • 12.1. Overview
  • 12.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 12.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 12.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 12.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 13. Canada Market

  • 13.1. Overview
  • 13.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 13.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 13.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 13.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 14. Germany Market

  • 14.1. Overview
  • 14.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 14.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 14.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 14.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 15. France Market

  • 15.1. Overview
  • 15.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 15.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 15.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 15.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 16. U.K. Market

  • 16.1. Overview
  • 16.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 16.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 16.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 16.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 17. Italy Market

  • 17.1. Overview
  • 17.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 17.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 17.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 17.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 18. Spain Market

  • 18.1. Overview
  • 18.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 18.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 18.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 18.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 19. Japan Market

  • 19.1. Overview
  • 19.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 19.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 19.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 19.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 20. China Market

  • 20.1. Overview
  • 20.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 20.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 20.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 20.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 21. India Market

  • 21.1. Overview
  • 21.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 21.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 21.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 21.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 22. Australia Market

  • 22.1. Overview
  • 22.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 22.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 22.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 22.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 23. South Korea Market

  • 23.1. Overview
  • 23.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 23.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 23.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 23.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 24. Brazil Market

  • 24.1. Overview
  • 24.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 24.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 24.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 24.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 25. Mexico Market

  • 25.1. Overview
  • 25.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 25.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 25.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 25.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 26. Saudi Arabia Market

  • 26.1. Overview
  • 26.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 26.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 26.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 26.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 27. South Africa Market

  • 27.1. Overview
  • 27.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 27.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 27.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 27.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 28. U.A.E. Market

  • 28.1. Overview
  • 28.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 28.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 28.4. Market Volume, by End User (2017-2030)
  • 28.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 29. Competitive Landscape

  • 29.1. List of Market Players and their Offerings
  • 29.2. Competitive Benchmarking of Key Players
  • 29.3. Product Benchmarking of Key Players
  • 29.4. Recent Strategic Developments

Chapter 30. Company Profiles

  • 30.1. Tata Chemicals Limited
    • 30.1.1. Business overview
    • 30.1.2. Product and service offerings
    • 30.1.3. Key financial summary
  • 30.2. American Chemet Corporation
    • 30.2.1. Business overview
    • 30.2.2. Product and service offerings
  • 30.3. BASF SE
    • 30.3.1. Business overview
    • 30.3.2. Product and service offerings
    • 30.3.3. Key financial summary
  • 30.4. EVERZINC GROUP
    • 30.4.1. Business overview
    • 30.4.2. Product and service offerings
  • 30.5. Flaurea Chemicals
    • 30.5.1. Business overview
    • 30.5.2. Product and service offerings
  • 30.6. Global Chemical Co. Ltd.
    • 30.6.1. Business overview
    • 30.6.2. Product and service offerings
  • 30.7. HAKUSUI TECH CO.,LTD.
    • 30.7.1. Business overview
    • 30.7.2. Product and service offerings
  • 30.8. INTERMEDIATE CHEMICALS CO. LTD.
    • 30.8.1. Business overview
    • 30.8.2. Product and service offerings
  • 30.9. Rech Chemical Co. Ltd.
    • 30.9.1. Business overview
    • 30.9.2. Product and service offerings
  • 30.10. TIB Chemicals AG
    • 30.10.1. Business overview
    • 30.10.2. Product and service offerings
  • 30.11. Weifang Longda Zinc Industry Co., Ltd.
    • 30.11.1. Business overview
    • 30.11.2. Product and service offerings
  • 30.12. Zochem LLC
    • 30.12.1. Business overview
    • 30.12.2. Product and service offerings
  • 30.13. ProChem, Inc.
    • 30.13.1. Business overview
    • 30.13.2. Product and service offerings
  • 30.14. Purity Zinc Metals
    • 30.14.1. Business overview
    • 30.14.2. Product and service offerings
  • 30.15. Old Bridge Chemicals, Inc
    • 30.15.1. Business overview
    • 30.15.2. Product and service offerings

Chapter 31. Appendix

  • 31.1. Abbreviations
  • 31.2. Sources and References
  • 31.3. Related Reports