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市場調査レポート
商品コード
1539350

パルスタンパク質市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年

Pulse Protein Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033


出版日
ページ情報
英文 392 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=148.47円
パルスタンパク質市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年
出版日: 2024年08月20日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 392 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Researchはこのほど、世界のパルスタンパク質市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因・動向・機会・課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

  • パルスタンパク質の市場規模(2024年):15億8,180万米ドル
  • 予測市場金額(2033年):24億9,620万米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年):5.2%

パルスタンパク質市場 - レポート範囲:

パルスタンパク質は、エンドウ豆、レンズ豆、ひよこ豆、豆類などの豆類に由来します。必須アミノ酸を含む高い栄養価と持続可能な農業における役割から、食品・飲料における植物性タンパク質源としての利用が増加しています。パルスタンパク質市場は、栄養補助食品、スポーツ栄養、機能性食品など様々な用途に対応しており、健康志向の消費者や動物性タンパク質に代わる植物性タンパク質を求める消費者にアピールしています。

市場成長の促進要因:

世界のパルスタンパク質市場は、健康志向の高まりや菜食主義・ベジタリアン食への選好による植物性タンパク質への需要の高まりなど、いくつかの主要な要因によって推進されています。動物性タンパク質に比べて二酸化炭素排出量が少なく、水の使用量が少ないなど、パルスタンパク質の環境面での利点に対する意識の高まりが、市場の拡大をさらに後押ししています。さらに、アレルギー対応や高タンパク質オプションなど、多様な消費者ニーズに応える革新的なパルスタンパク質製品と配合の市場開拓が、市場の成長を促進しています。

市場抑制要因:

有望な成長の見込みがあるにもかかわらず、パルスタンパク質市場は、原料の入手可能性のばらつきやパルス作物の価格の変動など、サプライチェーンの問題に関連する課題に直面しています。また、特定の地域では、より確立されたタンパク質源と比較して、パルスタンパク質の利点に関する消費者の認識が限定的であるという課題もあります。さらに、パルスタンパク質のアレルゲン性や味の選好性が、一部の消費者層に広く受け入れられる妨げになっている可能性もあります。

市場機会:

パルスタンパク質の市場は、技術の進歩、消費者の選好の進化、研究開発への投資の増加により、大きな成長機会をもたらしています。パルスタンパク質の味、食感、機能性を向上させる新たな加工技術や配合の開拓は、新たな市場セグメントと用途を開拓する可能性があります。さらに、特定の食事ニーズや選好に対応するためにパルスタンパク質の製品範囲を拡大し、戦略的なマーケティングや教育イニシアティブと組み合わせることで、市場の浸透と成長をさらに促進することができます。

本レポートで扱う主要な質問

  • 世界のパルスタンパク質市場の成長を促進する主要な要因は何か?
  • どのようなパルスタンパク質の種類と用途が様々なセクターで市場導入を促進しているか?
  • 技術の進歩はパルスタンパク質市場の競合情勢をどのように変えているのか?
  • パルスタンパク質市場に貢献している主要企業はどこで、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
  • 世界のパルスタンパク質市場における新たな動向と将来展望は?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲 / 分類
  • 市場の定義 / 範囲 / 制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主要な動向
  • 製品イノベーション / 開発動向

第4章 主要な成功要因

  • 製品の採用 / 使用状況分析
  • プロモーション戦略

第5章 世界の需要分析

  • 過去の市場金額(百万米ドル)分析、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場金額(百万米ドル)予測、2024年~2033年
  • 現在および将来の市場数量(トン)予測、2024年~2033年
  • 前年比成長動向分析
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対額の機会分析

第6章 世界 - 価格分析

  • 地域別の価格分析:ソース別
  • 価格の内訳
    • メーカーレベルの価格設定
    • ディストリビューターレベルの価格設定
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第7章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 世界の食品・飲料業界の展望
  • 食品・飲料業界の主要指標
  • 世界の有機農業の土地の展望
  • オーガニック産業の展望
  • 農業バリューチェーン
  • 農業 - ハイテク農業産業への変革
  • 農業産業の機会マトリックス
  • 持続可能な農業
  • タンパク質原料業界の概要
  • 世界の飼料産業の展望
  • 世界の製薬業界の展望
  • 栄養補助食品市場の展望
  • 世界の栄養補助食品の概要
  • 世界の栄養補助食品市場の分析と予測:国別
  • 持続可能な開発目標
  • 食の未来
  • 植物由来食品産業 - 促進力
  • 豆類の生産分析
  • 豆類の輸出貿易分析
  • 豆類の輸入貿易分析
  • タンパク質成分の調査に携わる機関
  • 植物性タンパク質の製造工程
  • タンパク質濃縮物抽出プロセス
  • タンパク質分離物の抽出プロセス
  • 世界経済成長 - G10諸国
  • 主要国の経済成長
  • バリューチェーン分析
  • 市場力学
  • 予測要因 - 関連性と影響

第8章 世界分析:ソース別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析:ソース別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析と予測:ソース別、2024年~2033年
    • ひよこ豆
    • 黄エンドウ豆
    • レンズ豆
    • ルピナス
    • その他
  • 市場の魅力分析:ソース別

第9章 世界分析:性質別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析:性質別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析と予測:性質別、2024年~2033年
    • オーガニック
    • 従来型
  • 市場の魅力分析:性質別

第10章 世界分析:形態別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析:形態別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析と予測:形態別、2024年~2033年
    • 分離物
    • 濃縮物
    • 加水分解物
  • 市場の魅力分析:形態別

第11章 世界分析:用途別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析:用途別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析と予測:用途別、2024年~2033年
    • 食品・飲料
    • 乳児の栄養
    • 医薬品
    • 動物飼料
    • スポーツ・エネルギー栄養
  • 市場の魅力分析:用途別

第12章 世界分析:地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析:地域別、2019年~2023年
  • 現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析と予測:地域別、2024年~2033年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 東アジア
    • 南アジア・太平洋
    • 中東・アフリカ(MEA)
  • 市場の魅力分析:地域別

第13章 北米の分析

第14章 ラテンアメリカの分析

第15章 欧州の分析

第16章 南アジア・太平洋の分析

第17章 東アジアの分析

第18章 中東・アフリカの分析

第19章 市場構造分析

  • 市場分析:企業階層別
  • 市場集中
  • 市場プレゼンス分析

第20章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細情報
    • Ingredion Incorporated
    • Cargill, Incorporated
    • AGT Food and Ingredients
    • Glanbia, Plc
    • Roquette Freres
    • The Scoular Company
    • Nutriati, Inc.
    • TERRENA
    • Prolupin GmbH
    • Axiom Foods, Inc.
    • NOW Health Group, Inc.
    • Chick.P
    • Aminola
    • Farbest Brands
    • Vestkorn Milling AS
    • Gemef Industries
    • A&B Ingredients
    • Greenway Organics(Tianjin)Co. Ltd
    • Phyto-Therapy Pty Ltd.
    • Maxsun Industries Inc.

第21章 使用される前提条件と頭字語

第22章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP19030

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide Pulse Protein Market. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

  • Pulse Protein Market Size (2024E): USD 1581.8 Million
  • Projected Market Value (2033F): USD 2496.2 million
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033):5.2%

Pulse Protein Market - Report Scope:

Pulse proteins are derived from legumes such as peas, lentils, chickpeas, and beans. They are increasingly used as plant-based protein sources in food and beverages due to their high nutritional value, including essential amino acids, and their role in sustainable agriculture. The pulse protein market caters to various applications, including dietary supplements, sports nutrition, and functional foods, appealing to health-conscious consumers and those seeking plant-based alternatives to animal proteins.

Market Growth Drivers:

The global pulse protein market is propelled by several key factors, including the rising demand for plant-based proteins due to growing health consciousness and dietary preferences for vegan and vegetarian diets. Increasing awareness about the environmental benefits of pulse proteins, such as lower carbon footprints and reduced water usage compared to animal-based proteins, further drives market expansion. Additionally, the development of innovative pulse protein products and formulations that cater to diverse consumer needs, including allergy-friendly and high-protein options, fosters market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the pulse protein market faces challenges related to supply chain issues, including the variability in raw material availability and fluctuations in prices of pulse crops. The market also contends with limited consumer awareness in certain regions about the benefits of pulse proteins compared to more established protein sources. Furthermore, the potential for allergenicity and taste preferences associated with pulse proteins may hinder their broader acceptance among some consumer segments.

Market Opportunities:

The pulse protein market presents significant growth opportunities driven by technological advancements, evolving consumer preferences, and increasing investment in R&D. The development of new processing techniques and formulations that enhance the taste, texture, and functionality of pulse proteins can unlock new market segments and applications. Additionally, expanding the range of pulse protein products to cater to specific dietary needs and preferences, coupled with strategic marketing and educational initiatives, can further drive market penetration and growth.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the growth of the pulse protein market globally?
  • Which pulse protein types and applications are driving market adoption across different sectors?
  • How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the pulse protein market?
  • Who are the key players contributing to the pulse protein market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
  • What are the emerging trends and future prospects in the global pulse protein market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global pulse protein market, including Ingredion Incorporated, Cargill, and Roquette Freres, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced pulse protein solutions, including specialized formulations and proprietary processing technologies, to cater to diverse consumer needs and industry requirements. Collaborations with food and beverage manufacturers, research institutions, and industry associations facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on sustainability, quality assurance, and consumer education enhances market growth and strengthens market positions in the dynamic pulse protein landscape.

Key Companies Profiled:

  • Ingredion Incorporated
  • Cargill
  • Roquette Freres
  • Buhler Group
  • Cosucra Groupe Warcoing
  • The Scoular Company
  • Pulses Canada
  • Agropur Dairy Cooperative
  • Fabri-Kal Corporation
  • Axiom Foods

Pulse Protein Industry Research by Category

By Source:

  • Beans
  • Chickpeas
  • Yellow Peas
  • Lentils
  • Lupin
  • Others

By Nature:

  • Organic
  • Conventional

By Form:

  • Isolates
  • Concentrates
  • Hydrolysate

By Application:

  • Food & Beverages
  • Infant Nutrition
  • Pharmaceuticals
  • Animal Feed
  • Sports & Energy Nutrition

By Region:

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • South Asia & Pacific
  • East Asia
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Technology Roadmap
  • 1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

  • 4.1. Product Adoption/Usage Analysis
  • 4.2. Promotional Strategies

5. Global Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 5.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 5.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
  • 5.3. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
  • 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 5.4.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 5.4.2. Absolute $ Opportunity Analysis

6. Global - Pricing Analysis

  • 6.1. Regional Pricing Analysis By Source
  • 6.2. Pricing Break-up
    • 6.2.1. Manufacturer Level Pricing
    • 6.2.2. Distributor Level Pricing
  • 6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Market Background

  • 7.1. Macro-Economic Factors
    • 7.1.1. Global GDP Growth Outlook
    • 7.1.2. Global Industry Value Added
    • 7.1.3. Global Urbanization Growth Outlook
    • 7.1.4. Global Food Security Index Outlook
    • 7.1.5. Global Rank - Ease of Doing Business
    • 7.1.6. Global Rank - Trading Across Borders
  • 7.2. Global Food & Beverage Industry Outlook
  • 7.3. Food & Beverage Industry Key Indicators
  • 7.4. Global Organic Agriculture Land Outlook
  • 7.5. Organic Industry Outlook
  • 7.6. Agriculture Value Chain
  • 7.7. Agriculture - Transforming into High-Tech Agriculture Industry
  • 7.8. Opportunity Matrix for Agriculture Industry
  • 7.9. Sustainable Agriculture
  • 7.10. Protein Ingredient Industry Overview
  • 7.11. Global Feed Industry Outlook
  • 7.12. Global Pharmaceutical Industry Outlook
  • 7.13. Nutraceutical Market Outlook
  • 7.14. Global Dietary Supplement Overview
  • 7.15. Global Dietary Supplements Market Analysis and Forecast by Country
  • 7.16. Sustainable Development Goals
  • 7.17. The Future of Food
  • 7.18. Plant-based Food Industry - Driving Forces
  • 7.19. Production Analysis of Pulses
    • 7.19.1. Dry Beans
    • 7.19.2. Green Beans
    • 7.19.3. Chickpeas
    • 7.19.4. Lentils
    • 7.19.5. Dry Peas
    • 7.19.6. Lupin
  • 7.20. Export Trade Analysis of Pulses
    • 7.20.1. Beans
    • 7.20.2. Chickpeas
    • 7.20.3. Dry Peas
    • 7.20.4. Lentils
  • 7.21. Import Trade Analysis of Pulses
    • 7.21.1. Beans
    • 7.21.2. Chickpeas
    • 7.21.3. Dry Peas
    • 7.21.4. Lentils
  • 7.22. Agencies Involved in Research of Protein Ingredients
  • 7.23. Vegetable Protein Manufacturing Process
  • 7.24. Protein Concentrate Extraction Process
  • 7.25. Protein Isolate Extraction Process
  • 7.26. Global Economic Growth - G10 Countries
  • 7.27. Economic Growth of Key Countries
  • 7.28. Value Chain Analysis
  • 7.29. Market Dynamics
    • 7.29.1. Drivers
    • 7.29.2. Restraints
    • 7.29.3. Opportunity Analysis
  • 7.30. Forecast Factors - Relevance & Impact

8. Global Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Source

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Source, 2019-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Source, 2024-2033
    • 8.3.1. Beans
    • 8.3.2. Chickpeas
    • 8.3.3. Yellow Peas
    • 8.3.4. Lentils
    • 8.3.5. Lupin
    • 8.3.6. Others
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis By Source

9. Global Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Nature

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2024-2033
    • 9.3.1. Organic
    • 9.3.2. Conventional
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature

10. Global Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Form

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Form, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Form, 2024-2033
    • 10.3.1. Isolates
    • 10.3.2. Concentrates
    • 10.3.3. Hydrolysate
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Form

11. Global Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
    • 11.3.1. Food & Beverages
      • 11.3.1.1. Bakery & Confectionery
      • 11.3.1.2. Snacks & Cereals
      • 11.3.1.3. Meat Additives
      • 11.3.1.4. Beverages
      • 11.3.1.5. Others
    • 11.3.2. Infant Nutrition
    • 11.3.3. Pharmaceuticals
    • 11.3.4. Animal Feed
    • 11.3.5. Sports & Energy Nutrition
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Application

12. Global Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
  • 12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
    • 12.3.1. North America
    • 12.3.2. Latin America
    • 12.3.3. Europe
    • 12.3.4. East Asia
    • 12.3.5. South Asia and Pacific
    • 12.3.6. Middle East and Africa (MEA)
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 13.3.1. By Country
      • 13.3.1.1. U.S.
      • 13.3.1.2. Canada
    • 13.3.2. By Source
    • 13.3.3. By Nature
    • 13.3.4. By Form
    • 13.3.5. By Application
  • 13.4. Market Attractiveness Analysis
    • 13.4.1. By Country
    • 13.4.2. By Source
    • 13.4.3. By Nature
    • 13.4.4. By Form
    • 13.4.5. By Application
  • 13.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. Latin America Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 14.3.1. By Country
      • 14.3.1.1. Brazil
      • 14.3.1.2. Mexico
      • 14.3.1.3. Argentina
      • 14.3.1.4. Rest of Latin America
    • 14.3.2. By Source
    • 14.3.3. By Nature
    • 14.3.4. By Form
    • 14.3.5. By Application
  • 14.4. Market Attractiveness Analysis
    • 14.4.1. By Country
    • 14.4.2. By Source
    • 14.4.3. By Nature
    • 14.4.4. By Form
    • 14.4.5. By Application
  • 14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Europe Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 15.3.1. By Country
      • 15.3.1.1. France
      • 15.3.1.2. Germany
      • 15.3.1.3. Spain
      • 15.3.1.4. U.K.
      • 15.3.1.5. Italy
      • 15.3.1.6. BENELUX
      • 15.3.1.7. Nordic
      • 15.3.1.8. Russia
      • 15.3.1.9. Poland
      • 15.3.1.10. Rest of Europe
    • 15.3.2. By Source
    • 15.3.3. By Nature
    • 15.3.4. By Form
    • 15.3.5. By Application
  • 15.4. Market Attractiveness Analysis
    • 15.4.1. By Country
    • 15.4.2. By Source
    • 15.4.3. By Nature
    • 15.4.4. By Form
    • 15.4.5. By Application
  • 15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. South Asia and Pacific Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.3.1. By Country
      • 16.3.1.1. India
      • 16.3.1.2. ASEAN
      • 16.3.1.3. Middle East and Africa
      • 16.3.1.4. Rest of South Asia and Pacific
    • 16.3.2. By Source
    • 16.3.3. By Nature
    • 16.3.4. By Form
    • 16.3.5. By Application
  • 16.4. Market Attractiveness Analysis
    • 16.4.1. By Country
    • 16.4.2. By Source
    • 16.4.3. By Nature
    • 16.4.4. By Form
    • 16.4.5. By Application
  • 16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. East Asia Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 17.3.1. By Country
      • 17.3.1.1. China
      • 17.3.1.2. Japan
      • 17.3.1.3. South Korea
    • 17.3.2. By Source
    • 17.3.3. By Nature
    • 17.3.4. By Form
    • 17.3.5. By Application
  • 17.4. Market Attractiveness Analysis
    • 17.4.1. By Country
    • 17.4.2. By Source
    • 17.4.3. By Nature
    • 17.4.4. By Form
    • 17.4.5. By Application
  • 17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Middle East and Africa Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 18.3.1. By Country
      • 18.3.1.1. GCC Countries
      • 18.3.1.2. South Africa
      • 18.3.1.3. Rest of Middle East and Africa
    • 18.3.2. By Source
    • 18.3.3. By Nature
    • 18.3.4. By Form
    • 18.3.5. By Application
  • 18.4. Market Attractiveness Analysis
    • 18.4.1. By Country
    • 18.4.2. By Source
    • 18.4.3. By Nature
    • 18.4.4. By Form
    • 18.4.5. By Application
  • 18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Market Structure Analysis

  • 19.1. Market Analysis by Tier of Companies
  • 19.2. Market Concentration
  • 19.3. Market Presence Analysis

20. Competition Analysis

  • 20.1. Competition Dashboard
  • 20.2. Competition Benchmarking
  • 20.3. Competition Deep Dive
    • 20.3.1. Ingredion Incorporated
      • 20.3.1.1. Overview
      • 20.3.1.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.1.3. Sales Footprint
      • 20.3.1.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.1.5. Strategy Overview
      • 20.3.1.6. Financial Overview
    • 20.3.2. Cargill, Incorporated
      • 20.3.2.1. Overview
      • 20.3.2.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.2.3. Sales Footprint
      • 20.3.2.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.2.5. Strategy Overview
      • 20.3.2.6. Financial Overview
    • 20.3.3. AGT Food and Ingredients
      • 20.3.3.1. Overview
      • 20.3.3.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.3.3. Sales Footprint
      • 20.3.3.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.3.5. Strategy Overview
      • 20.3.3.6. Financial Overview
    • 20.3.4. Glanbia, Plc
      • 20.3.4.1. Overview
      • 20.3.4.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.4.3. Sales Footprint
      • 20.3.4.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.4.5. Strategy Overview
      • 20.3.4.6. Financial Overview
    • 20.3.5. Roquette Freres
      • 20.3.5.1. Overview
      • 20.3.5.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.5.3. Sales Footprint
      • 20.3.5.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.5.5. Strategy Overview
      • 20.3.5.6. Financial Overview
    • 20.3.6. The Scoular Company
      • 20.3.6.1. Overview
      • 20.3.6.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.6.3. Sales Footprint
      • 20.3.6.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.6.5. Strategy Overview
      • 20.3.6.6. Financial Overview
    • 20.3.7. Nutriati, Inc.
      • 20.3.7.1. Overview
      • 20.3.7.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.7.3. Sales Footprint
      • 20.3.7.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.7.5. Strategy Overview
      • 20.3.7.6. Financial Overview
    • 20.3.8. TERRENA
      • 20.3.8.1. Overview
      • 20.3.8.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.8.3. Sales Footprint
      • 20.3.8.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.8.5. Strategy Overview
      • 20.3.8.6. Financial Overview
    • 20.3.9. Prolupin GmbH
      • 20.3.9.1. Overview
      • 20.3.9.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.9.3. Sales Footprint
      • 20.3.9.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.9.5. Strategy Overview
      • 20.3.9.6. Financial Overview
    • 20.3.10. Axiom Foods, Inc.
      • 20.3.10.1. Overview
      • 20.3.10.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.10.3. Sales Footprint
      • 20.3.10.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.10.5. Strategy Overview
      • 20.3.10.6. Financial Overview
    • 20.3.11. NOW Health Group, Inc.
      • 20.3.11.1. Overview
      • 20.3.11.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.11.3. Sales Footprint
      • 20.3.11.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.11.5. Strategy Overview
      • 20.3.11.6. Financial Overview
    • 20.3.12. Chick.P
      • 20.3.12.1. Overview
      • 20.3.12.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.12.3. Sales Footprint
      • 20.3.12.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.12.5. Strategy Overview
      • 20.3.12.6. Financial Overview
    • 20.3.13. Aminola
      • 20.3.13.1. Overview
      • 20.3.13.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.13.3. Sales Footprint
      • 20.3.13.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.13.5. Strategy Overview
      • 20.3.13.6. Financial Overview
    • 20.3.14. Farbest Brands
      • 20.3.14.1. Overview
      • 20.3.14.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.14.3. Sales Footprint
      • 20.3.14.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.14.5. Strategy Overview
      • 20.3.14.6. Financial Overview
    • 20.3.15. Vestkorn Milling AS
      • 20.3.15.1. Overview
      • 20.3.15.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.15.3. Sales Footprint
      • 20.3.15.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.15.5. Strategy Overview
      • 20.3.15.6. Financial Overview
    • 20.3.16. Gemef Industries
      • 20.3.16.1. Overview
      • 20.3.16.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.16.3. Sales Footprint
      • 20.3.16.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.16.5. Strategy Overview
      • 20.3.16.6. Financial Overview
    • 20.3.17. A&B Ingredients
      • 20.3.17.1. Overview
      • 20.3.17.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.17.3. Sales Footprint
      • 20.3.17.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.17.5. Strategy Overview
      • 20.3.17.6. Financial Overview
    • 20.3.18. Greenway Organics (Tianjin) Co. Ltd
      • 20.3.18.1. Overview
      • 20.3.18.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.18.3. Sales Footprint
      • 20.3.18.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.18.5. Strategy Overview
      • 20.3.18.6. Financial Overview
    • 20.3.19. Phyto-Therapy Pty Ltd.
      • 20.3.19.1. Overview
      • 20.3.19.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.19.3. Sales Footprint
      • 20.3.19.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.19.5. Strategy Overview
      • 20.3.19.6. Financial Overview
    • 20.3.20. Maxsun Industries Inc.
      • 20.3.20.1. Overview
      • 20.3.20.2. Product Portfolio/Key Brands
      • 20.3.20.3. Sales Footprint
      • 20.3.20.4. Key Developments/Key Takeaways
      • 20.3.20.5. Strategy Overview
      • 20.3.20.6. Financial Overview

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology