デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1537052

バイオバニリン市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年

Bio Vanillin Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

出版日: | 発行: Persistence Market Research | ページ情報: 英文 222 Pages | 納期: 2~5営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=147.72円
バイオバニリン市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年
出版日: 2024年08月13日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 222 Pages
納期: 2~5営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

Persistence Market Research社はこのほど、世界のバイオバニリン市場に関する詳細な調査レポートを発行し、市場促進要因・動向・機会・課題などの市場力学に関する詳細な洞察を提供しています。本レポートは、市場構造と将来展望を徹底的に理解することを目的としています。

主要な洞察

  • バイオバニリンの世界市場価値(2024年):4億8,630万米ドル
  • 推定市場価値(2033年):9億162万米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024~2033年):7.10%

バイオバニリンの世界市場- レポート範囲:

バイオバニリン市場には、バイオテクノロジープロセスを通じて得られる天然香料であるバイオバニリンの生産と流通が含まれます。バイオバニリンは、そのピュアなバニラフレーバーと持続可能な生産方法から、飲食品業界や化粧品・パーソナルケア製品での使用が増加しています。

市場成長の促進要因:

カスタマイズ・フレーバーの処方への注目の高まり

食品業界の主要な市場関係者は、製品の売上を伸ばすためにカスタマイズされたフレーバーの設計に注力しています。世界中のフレーバー・メーカーは、カスタマイズされたフレーバー・ブレンドにバイオバニリンの可能性を活用し、純粋なバニラ味と口当たりの良さを食品に提供しています。このようなユニークな天然フレーバーの重視は、今後数年間、世界のバイオバニリン市場の成長を促進すると予想されます。例えば、Solvayは天然バニリンであるRhovanilと他の天然フレーバーを組み合わせたバニラベースの製品群をVanifoliaブランドで開発しています。

合成バニリンに代わる発酵由来のバイオバニリン

健康的なライフスタイルへのシフトは、メーカーに持続可能な原料の採用を促しています。発酵由来のバイオバニリンは、合成バニリンに代わる適切な原料として台頭してきており、メーカーは米ぬかを原料とし、これをフェルラ酸に変換し、酵母で発酵させてバイオバニリンを生産しています。発酵由来のバイオバニリンは、FDAや欧州の規制で天然バニリンと同一と認められており、健康への悪影響もありません。このことが、バイオバニリン市場の成長を後押しすると予想されています。大手バイオバニリンメーカーであるSolvay SAは、2019年12月に天然バニリン製品ロバニールの生産能力を年間120トンに倍増しました。

化粧品・パーソナルケア業界をターゲットとするメーカー

バニリンの優れた芳香特性により、バニリンは化粧品・パーソナルケア業界の主要成分となっています。香水や様々なパーソナルケア製品に広く使用され、温かみのあるフローラルなノートを持つ心地よい香りを付与します。消費者の自然派化粧品やパーソナルケア製品へのニーズが高まる中、バイオバニリン市場の主要プレーヤーはこの分野に注力し、市場での地位と売上を向上させることができます。

クリーンで明瞭なラベル付けが支持を集める

世界のバイオバニリン市場の成長は、厳しい表示規制によって支えられています。人工物質による健康被害に対する消費者の意識の高まりにより、透明性のある表示が不可欠となっています。メーカー各社は、健康志向の消費者を惹きつけ、製品に付加価値を与え、他ブランドとの差別化を図るため、ラベルに認知度の高い成分を採用しています。

市場の課題:

新興諸国における認識不足

バイオバニリンは、欧州や北米などの先進地域では非常に商品化されています。しかし、発展途上国ではバイオバニリンの利点についてメーカーや消費者の認識が不足しています。このため、人口が最も多いこれらの地域では、バイオバニリンの使用が減少しています。認知度の低さがバイオバニリンの世界市場の成長をさらに抑制しています。

レポートが回答する主な質問

  • バイオバニリンの世界市場の成長を促進する主な要因は何か?
  • どの消費者層がバイオバニリンの採用をリードしているか?
  • 生産方法の進歩は競合情勢にどのような影響を与えているか?
  • バイオバニリンの世界市場における主要企業はどこか、また、市場ポジションを維持するためにどのような戦略をとっているのか?
  • 世界のバイオバニリン市場の新たな動向と将来性は?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/ 分類
  • 市場の定義/ 範囲/ 制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
  • 製品イノベーション/開発動向

第4章 重要成功要因

  • 製品の採用/使用状況分析
  • 製品のUSP/特徴

第5章 世界市場の需要分析

  • 過去の市場規模(トン)と価値(百万米ドル)の分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模(トン)と価値(百万米ドル)の予測、2024~2033年
  • 前年比成長動向分析

第6章 世界市場- 価格分析

  • 地域別価格分析
  • 価格の内訳
    • メーカーレベルの価格設定
    • ディストリビューターレベルの価格設定
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第7章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 世界の食品・飲料業界の概要
  • 世界の有機農業の土地の見通し
  • 世界のフレーバー産業の展望
  • 世界の化粧品・パーソナルケア業界の展望
  • 世界の製薬業界の展望
  • バニラ市場概要
  • 米ぬかからの製造工程
  • バリューチェーン分析
  • 主な規制
  • 主要ラベル/認証
  • 市場力学
  • 予測要因- 関連性と影響

第8章 世界市場分析:ソース別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析、ソース別、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、ソース別、2024~2033年
    • 米ぬか
    • 木材
    • その他
  • ソース別の市場の魅力分析

第9章 世界市場分析:最終用途別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析、最終用途別、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、最終用途別、2024~2033年
    • 食品・飲料
    • 化粧品・パーソナルケア
    • 医薬品
  • 最終用途別の市場の魅力分析

第10章 世界市場分析:地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模(百万米ドル)と数量分析、地域別、2019~2023年
  • 現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、地域別、2024~2033年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 南アジア・太平洋
    • 東アジア
    • 中東およびアフリカ
  • 地域別の市場の魅力分析

第11章 北米市場分析

第12章 ラテンアメリカ市場分析

第13章 欧州市場分析

第14章 南アジア・太平洋地域の市場分析

第15章 東アジア市場分析

第16章 中東・アフリカ市場分析

第17章 国別市場分析、2024年

  • イントロダクション
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • ドイツ
  • イタリア
  • フランス
  • 英国
  • スペイン
  • ポーランド
  • ロシア
  • 中国
  • 日本
  • 韓国
  • インド
  • トルコ
  • 南アフリカ

第18章 市場構造分析

  • 企業階層別市場分析
  • 市場集中
  • 市場プレゼンス分析

第19章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細
    • Evolva Holding SA
    • Solvay SA
    • Borregaard
    • Camlin Fine Sciences Ltd.
    • Ennloys
    • Prinova Group LLC
    • Conagen, Inc.
    • Apple Flavor &Fragrance Group Co., Ltd.
    • Moellhausen SPA
    • De Monchy Aromatics
    • Omega Ingredients Ltd.
    • Comax Flavors
    • Alfrebro, LLC
    • Axxence Aromatic GmbH

第20章 使用される仮定と頭字語

第21章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP27649

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the global bio vanillin market, offering detailed insights into market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. This report aims to provide a thorough understanding of the market structure and future outlook.

Key Insights:

  • Global Bio Vanillin Market Value (2024): US$ 486.3 Million
  • Estimated Market Value (2033): US$ 901.62 Million
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 7.10%

Global Bio Vanillin Market - Report Scope:

The bio vanillin market involves the production and distribution of bio vanillin, a natural flavoring agent derived through biotechnological processes. Bio vanillin is increasingly used in the food and beverage industry, as well as in cosmetics and personal care products, due to its pure vanilla flavor and sustainable production methods.

Market Growth Drivers:

Increasing Focus on Formulation of Customized Flavors

Major market players in the food industry are focusing on designing customized flavors to boost product sales. Flavor manufacturers worldwide are leveraging the potential of bio vanillin in customized flavor blends, offering a pure vanilla taste and enhanced mouthfeel in food products. This emphasis on unique natural flavors is expected to propel the growth of the global bio vanillin market in the coming years. For instance, Solvay has developed a suite of vanilla-based products under the Vanifolia brand, combining Rhovanil, a natural vanillin, with other natural flavors.

Fermentation-derived Bio Vanillin to Replace Synthetic Vanillin

The shift towards healthier lifestyles is prompting manufacturers to adopt sustainable ingredients. Fermentation-derived bio vanillin is emerging as a suitable replacement for synthetic vanillin, with manufacturers using rice bran as a feedstock, which is converted into ferulic acid and fermented by yeast to produce bio vanillin. Fermentation-derived bio vanillin is recognized as identical to natural vanillin by FDA and European regulations and is free from negative health consequences. This factor is anticipated to bolster the growth of the bio vanillin market. Solvay SA, a leading bio vanillin manufacturer, doubled its production capacity of natural vanillin product Rhovanil to 120 metric tons per year in December 2019.

Manufacturers Targeting Cosmetics and Personal Care Industry

Vanillin's excellent aromatic properties make it a key ingredient in the cosmetics and personal care industry. It is widely used in perfumery and various personal care products to impart a pleasant fragrance with warm and floral notes. As consumers increasingly demand natural cosmetics and personal care products, key players in the bio vanillin market can focus on this sector to improve market position and sales.

Clean and Clear Labeling Practices Gaining Traction

The growth of the global bio vanillin market is supported by stringent labeling regulations. Increasing consumer awareness of health hazards associated with artificial substances makes transparent labeling essential. Manufacturers are adopting recognizable ingredients on labels to attract health-conscious consumers, adding more value to their products and differentiating themselves from other brands.

Market Challenges:

Lack of Awareness in Developing Countries

Bio vanillin is highly commercialized in developed regions such as Europe and North America. However, there is a lack of awareness among manufacturers and consumers in developing countries about the benefits of bio vanillin. This leads to decreased use of bio vanillin in these regions, which have the largest population groups. The lack of awareness further restrains the growth of the global bio vanillin market.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the growth of the global bio vanillin market?
  • Which consumer segments are leading the adoption of bio vanillin?
  • How are advancements in production methods influencing the competitive landscape?
  • Who are the key players in the global bio vanillin market, and what strategies are they employing to maintain their market position?
  • What are the emerging trends and future prospects in the global bio vanillin market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global bio vanillin market, such as Solvay SA, Evolva Holding SA, and Apple Flavor & Fragrance Group Co., Ltd., focus on innovation, strategic partnerships, and marketing excellence to gain a competitive advantage. These companies invest heavily in R&D to develop advanced bio vanillin products and expand their product lines. Collaborations with food and beverage manufacturers and personal care brands enhance market credibility and support the development of innovative solutions. Additionally, leveraging digital marketing and influencer partnerships strengthens market positioning and consumer engagement.

Key Companies Profiled:

  • Evolva Holding SA
  • Solvay SA
  • Borregaard
  • Camlin Fine Sciences Ltd.
  • Ennloys
  • Prinova Group LLC
  • Conagen, Inc.
  • Apple Flavor & Fragrance Group Co., Ltd.
  • Moellhausen S.P.A.
  • De Monchy Aromatics
  • Omega Ingredients Ltd.
  • Comax Flavors
  • Alfrebro, LLC
  • Axxence Aromatic GmbH

Bio Vanillin Industry Research by Category

By Source:

  • Rice Bran
  • Wood
  • Others

By End Use:

  • Food & Beverages
  • Cosmetics & Personal Care
  • Pharmaceuticals

By Region:

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • South Asia & Pacific
  • East Asia
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

  • 4.1. Product Adoption / Usage Analysis
  • 4.2. Product USPs / Features

5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 5.1. Historical Market Volume (Tons) and Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 5.2. Current and Future Market Volume (Tons) and Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
  • 5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Global Market - Pricing Analysis

  • 6.1. Regional Pricing Analysis
  • 6.2. Pricing Break-up
    • 6.2.1. Manufacturer Level Pricing
    • 6.2.2. Distributor Level Pricing
  • 6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Market Background

  • 7.1. Macro-Economic Factors
    • 7.1.1. Global GDP Growth Outlook
    • 7.1.2. Global Industry Value Added
    • 7.1.3. Global Urbanization Growth Outlook
    • 7.1.4. Global Food Security Index
    • 7.1.5. Food Consumption Expenditure
  • 7.2. Global Food and Beverage Industry Overview
    • 7.2.1. Food & Beverage Industry Key Indicators
  • 7.3. Global Organic Agriculture Land Outlook
  • 7.4. Global Flavor Industry Outlook
  • 7.5. Global Cosmetics & Personal Care Industry Outlook
  • 7.6. Global Pharmaceutical Industry Outlook
  • 7.7. Vanilla Market Overview
    • 7.7.1. Vanilla Flavors: Synthetics & Semisynthetics
    • 7.7.2. Initiatives From End-users for Bio Vanillin
    • 7.7.3. Developments in Vanilla & Vanillin Industry
  • 7.8. Manufacturing Process of from Rice Bran
  • 7.9. Value-Chain Analysis
  • 7.10. Key Regulation
  • 7.11. Key Labels/Certifications
  • 7.12. Market Dynamics
    • 7.12.1. Drivers
    • 7.12.2. Restraints
    • 7.12.3. Opportunity Analysis
  • 7.13. Forecast Factors - Relevance & Impact

8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Source

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Source, 2019-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Source, 2024-2033
    • 8.3.1. Rice Bran
    • 8.3.2. Wood
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis By Source

9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End-Use

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End-Use, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End-Use, 2024-2033
    • 9.3.1. Food & Beverages
    • 9.3.2. Cosmetics & Personal Care
    • 9.3.3. Pharmaceuticals
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By End-Use

10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
  • 10.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
    • 10.3.1. North America
    • 10.3.2. Latin America
    • 10.3.3. Europe
    • 10.3.4. South Asia & Pacific
    • 10.3.5. East Asia
    • 10.3.6. Middle East and Africa (MEA)
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 11.1. Introduction
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 11.3.1. By Country
      • 11.3.1.1. U.S.
      • 11.3.1.2. Canada
    • 11.3.2. By Source
    • 11.3.3. By End-use
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis
    • 11.4.1. By Country
    • 11.4.2. By Source
    • 11.4.3. By End-use
  • 11.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

12. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 12.3.1. By Country
      • 12.3.1.1. Brazil
      • 12.3.1.2. Mexico
      • 12.3.1.3. Rest of Latin America
    • 12.3.2. By Source
    • 12.3.3. By End-use
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis
    • 12.4.1. By Country
    • 12.4.2. By Source
    • 12.4.3. By End-use
  • 12.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 13.3.1. By Country
      • 13.3.1.1. Germany
      • 13.3.1.2. Italy
      • 13.3.1.3. France
      • 13.3.1.4. U.K.
      • 13.3.1.5. Spain
      • 13.3.1.6. BENELUX
      • 13.3.1.7. Nordic
      • 13.3.1.8. Russia
      • 13.3.1.9. Poland
      • 13.3.1.10. Rest of Europe
    • 13.3.2. By Source
    • 13.3.3. By End-use
  • 13.4. Market Attractiveness Analysis
    • 13.4.1. By Country
    • 13.4.2. By Source
    • 13.4.3. By End-use
  • 13.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 14.3.1. By Country
      • 14.3.1.1. India
      • 14.3.1.2. ASEAN
      • 14.3.1.3. Oceania
      • 14.3.1.4. Rest of South Asia & Pacific
    • 14.3.2. By Source
    • 14.3.3. By End-use
  • 14.4. Market Attractiveness Analysis
    • 14.4.1. By Country
    • 14.4.2. By Source
    • 14.4.3. By End-use
  • 14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 15.3.1. By Country
      • 15.3.1.1. China
      • 15.3.1.2. Japan
      • 15.3.1.3. South Korea
    • 15.3.2. By Source
    • 15.3.3. By End-use
  • 15.4. Market Attractiveness Analysis
    • 15.4.1. By Country
    • 15.4.2. By Source
    • 15.4.3. By End-use
  • 15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.3.1. By Country
      • 16.3.1.1. GCC Countries
      • 16.3.1.2. South Africa
      • 16.3.1.3. Rest of Middle East and Africa
    • 16.3.2. By Source
    • 16.3.3. By End-use
  • 16.4. Market Attractiveness Analysis
    • 16.4.1. By Country
    • 16.4.2. By Source
    • 16.4.3. By End-use
  • 16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. Country Wise Market Analysis, 2024

  • 17.1. Introduction
    • 17.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 17.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 17.2. U.S. Market Analysis
    • 17.2.1. By Source
    • 17.2.2. By End-use
  • 17.3. Canada Market Analysis
    • 17.3.1. By Source
    • 17.3.2. By End-use
  • 17.4. Mexico Market Analysis
    • 17.4.1. By Source
    • 17.4.2. By End-use
  • 17.5. Brazil Market Analysis
    • 17.5.1. By Source
    • 17.5.2. By End-use
  • 17.6. Argentina Market Analysis
    • 17.6.1. By Source
    • 17.6.2. By End-use
  • 17.7. Germany Market Analysis
    • 17.7.1. By Source
    • 17.7.2. By End-use
  • 17.8. Italy Market Analysis
    • 17.8.1. By Source
    • 17.8.2. By End-use
  • 17.9. France Market Analysis
    • 17.9.1. By Source
    • 17.9.2. By End-use
  • 17.10. U.K. Market Analysis
    • 17.10.1. By Source
    • 17.10.2. By End-use
  • 17.11. Spain Market Analysis
    • 17.11.1. By Source
    • 17.11.2. By End-use
  • 17.12. Poland Market Analysis
    • 17.12.1. By Source
    • 17.12.2. By End-use
  • 17.13. Russia Market Analysis
    • 17.13.1. By Source
    • 17.13.2. By End-use
  • 17.14. China Market Analysis
    • 17.14.1. By Source
    • 17.14.2. By End-use
  • 17.15. Japan Market Analysis
    • 17.15.1. By Source
    • 17.15.2. By End-use
  • 17.16. S. Korea Market Analysis
    • 17.16.1. By Source
    • 17.16.2. By End-use
  • 17.17. India Market Analysis
    • 17.17.1. By Source
    • 17.17.2. By End-use
  • 17.18. Turkey Market Analysis
    • 17.18.1. By Source
    • 17.18.2. By End-use
  • 17.19. South Africa Market Analysis
    • 17.19.1. By Source
    • 17.19.2. By End-use

18. Market Structure Analysis

  • 18.1. Market Analysis By Tier of Companies
  • 18.2. Market Concentration
  • 18.3. Market Presence Analysis

19. Competition Analysis

  • 19.1. Competition Dashboard
  • 19.2. Competition Benchmarking
  • 19.3. Competition Deep Dive
    • 19.3.1. Evolva Holding SA
      • 19.3.1.1. Overview
      • 19.3.1.2. Product Portfolio
      • 19.3.1.3. Sales Footprint
      • 19.3.1.4. Strategy Overview
      • 19.3.1.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.2. Solvay SA
      • 19.3.2.1. Overview
      • 19.3.2.2. Product Portfolio
      • 19.3.2.3. Sales Footprint
      • 19.3.2.4. Strategy Overview
      • 19.3.2.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.3. Borregaard
      • 19.3.3.1. Overview
      • 19.3.3.2. Product Portfolio
      • 19.3.3.3. Sales Footprint
      • 19.3.3.4. Strategy Overview
      • 19.3.3.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.4. Camlin Fine Sciences Ltd.
      • 19.3.4.1. Overview
      • 19.3.4.2. Product Portfolio
      • 19.3.4.3. Sales Footprint
      • 19.3.4.4. Strategy Overview
      • 19.3.4.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.5. Ennloys
      • 19.3.5.1. Overview
      • 19.3.5.2. Product Portfolio
      • 19.3.5.3. Sales Footprint
      • 19.3.5.4. Strategy Overview
      • 19.3.5.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.6. Prinova Group LLC
      • 19.3.6.1. Overview
      • 19.3.6.2. Product Portfolio
      • 19.3.6.3. Sales Footprint
      • 19.3.6.4. Strategy Overview
      • 19.3.6.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.7. Conagen, Inc.
      • 19.3.7.1. Overview
      • 19.3.7.2. Product Portfolio
      • 19.3.7.3. Sales Footprint
      • 19.3.7.4. Strategy Overview
      • 19.3.7.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.8. Apple Flavor & Fragrance Group Co., Ltd.
      • 19.3.8.1. Overview
      • 19.3.8.2. Product Portfolio
      • 19.3.8.3. Sales Footprint
      • 19.3.8.4. Strategy Overview
      • 19.3.8.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.9. Moellhausen S.P.A.
      • 19.3.9.1. Overview
      • 19.3.9.2. Product Portfolio
      • 19.3.9.3. Sales Footprint
      • 19.3.9.4. Strategy Overview
      • 19.3.9.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.10. De Monchy Aromatics
      • 19.3.10.1. Overview
      • 19.3.10.2. Product Portfolio
      • 19.3.10.3. Sales Footprint
      • 19.3.10.4. Strategy Overview
      • 19.3.10.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.11. Omega Ingredients Ltd.
      • 19.3.11.1. Overview
      • 19.3.11.2. Product Portfolio
      • 19.3.11.3. Sales Footprint
      • 19.3.11.4. Strategy Overview
      • 19.3.11.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.12. Comax Flavors
      • 19.3.12.1. Overview
      • 19.3.12.2. Product Portfolio
      • 19.3.12.3. Sales Footprint
      • 19.3.12.4. Strategy Overview
      • 19.3.12.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.13. Alfrebro, LLC
      • 19.3.13.1. Overview
      • 19.3.13.2. Product Portfolio
      • 19.3.13.3. Sales Footprint
      • 19.3.13.4. Strategy Overview
      • 19.3.13.5. Key Developments/Key Takeaways
    • 19.3.14. Axxence Aromatic GmbH
      • 19.3.14.1. Overview
      • 19.3.14.2. Product Portfolio
      • 19.3.14.3. Sales Footprint
      • 19.3.14.4. Strategy Overview
      • 19.3.14.5. Key Developments/Key Takeaways

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology