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市場調査レポート
商品コード
1477986

ブローチ盤市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2032年

Broaching Machines Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032


出版日
ページ情報
英文 300 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
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ブローチ盤市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2032年
出版日: 2024年05月03日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 300 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社のブローチ盤市場レポートでは、2024年から2032年にかけての市場力学、成長要因、課題、新興動向などを詳細に分析しています。ブローチ盤市場の現状と将来展望を洞察します。

ブローチ盤の世界市場は、2024年の8億6,534万米ドルから2032年には13億1,835万米ドルへと、CAGR4.3%で成長すると予測されています。

主な洞察

  • 推定市場規模(2024年):8億6,534万米ドル
  • 予測市場規模(2032年):13億1,835万米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2032年):4.3%

ブローチ盤市場:調査範囲

ブローチ盤は、ブローチと呼ばれる歯の付いた工具で材料を除去する金属加工に使用される特殊工具です。本レポートでは、自動車および航空宇宙産業における高精度の歯車および部品製造の必要性など、ブローチ盤の需要を促進する主な要因について調査しています。

市場成長の促進要因:

ブローチ盤市場の成長は、主に自動車および航空宇宙産業における精密加工部品の需要増に牽引されています。また、より高い効率性と多様なマテリアルハンドリング能力を提供するブローチ加工技術の進歩も、市場の成長に寄与しています。さらに、新興経済諸国における製造業の復活と産業活動の拡大が、ブローチ盤の需要に拍車をかけています。

市場抑制要因:

しかし、ブローチ盤の高コストや、より低コストで柔軟性の高いCNCマシニングセンターへの移行など、市場はいくつかの課題に直面しています。さらに、従来のブローチ盤に関連するセットアップ時間の長さや操作の複雑さは、市場の成長を妨げる可能性があります。

市場機会:

操作の複雑さを軽減し、精度を向上させる自動化されたCNC制御ブローチ盤の開発には大きな機会が存在します。また、工業化が進む新興国市場にも成長の可能性があります。さらに、ブローチ盤の機能を拡張し、より広範なマテリアルや複雑な形状に対応できるようにする技術革新は、特に医療機器製造において新たな用途を開拓する可能性があります。

本レポートで扱う主な質問

  • 2024年から2032年までのブローチ盤市場の予想CAGRは?
  • ブローチ盤市場の成長を促進する主な要因は何か?
  • 市場成長を阻害する主要課題は何か?
  • ブローチ盤の世界市場における主要企業は?
  • ブローチ盤市場で競争力を維持するために主要企業はどのような戦略を採用しているか?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/ 分類
  • 市場の定義/ 範囲/ 制限

第3章 市場背景

  • 市場力学
  • シナリオ予測
  • 機会マップ分析
  • 製品ライフサイクル分析
  • サプライチェーン分析
  • 投資実現可能性マトリックス
  • バリューチェーン分析
  • PESTLEとポーター分析
  • 規制状況
  • 地域親市場見通し
  • 生産・消費統計
  • 輸入と輸出の統計

第4章 ブローチ盤の世界市場分析

  • 過去の市場規模価値と数量分析(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模価値および数量予測(2024年~2032年)
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対額の機会分析

第5章 ブローチ盤の世界市場分析:タイプ別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模価値と数量分析:タイプ別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模価値と数量の分析と予測:タイプ別(2024年~2032年)
    • 水平ブローチ盤
    • 垂直ブローチ盤
    • 表面ブローチ盤
    • その他
  • 前年比成長動向分析:タイプ別(2019年~2023年)
  • 絶対額の機会分析:タイプ別(2024年~2032年)

第6章 ブローチ盤の世界市場分析:エンドユーザー別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模価値と数量分析:エンドユーザー別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模価値と数量の分析と予測:エンドユーザー別(2024年~2032年)
    • 自動車
    • 金属加工
    • 航空宇宙および防衛
    • 石油・ガス
    • その他
  • 前年比成長動向分析:エンドユーザー別(2019年~2023年)
  • 絶対額の機会分析:エンドユーザー別(2024年~2032年)

第7章 ブローチ盤の世界市場分析:地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模価値と数量分析:地域別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模価値と数量の分析と予測:地域別(2024年~2032年)
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • 中東・アフリカ
  • 地域別の市場魅力度分析

第8章 北米のブローチ盤市場分析:国別

第9章 ラテンアメリカのブローチ盤市場分析:国別

第10章 欧州のブローチ盤市場分析:国別

第11章 アジア太平洋地域のブローチ盤市場分析:国別

第12章 中東・アフリカのブローチ盤市場分析:国別

第13章 主要国のブローチ盤市場分析

  • 米国
  • カナダ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • ドイツ
  • 英国
  • フランス
  • スペイン
  • イタリア
  • マレーシア
  • インド
  • タイ
  • シンガポール
  • GCC諸国
  • 南アフリカ
  • イスラエル

第14章 市場構造分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合ベンチマーク
  • 主要企業の市場シェア分析

第15章 競合分析

  • 競合の詳細
    • Mitsubishi Materials Corporation
    • Accu-Cut Diamond Tool Co
    • American Broach &Machine Company
    • Arthur Klink GmbH
    • Forst Technologie GmbH &Co. KG
    • General Broach Company
    • Hoffmann Rumtechnik GmbH
    • Nachi-Fujikoshi Corp.
    • Pioneer Broach Company
    • The Ohio Broach &Machine Co

第16章 前提と頭字語

第17章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP33229

The Broaching Machines Market report by Persistence Market Research offers an in-depth analysis of market dynamics, growth factors, challenges, and emerging trends from 2024 to 2032. This report provides insights into the current status and future prospects of the Broaching Machines Market.

The global broaching machines market is projected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 4.3% from USD 865.34 million in 2024 to USD 1318.35 million by 2032.

Key Insights:

  • Estimated Market Size (2024): USD 865.34 Million
  • Projected Market Size (2032): USD 1318.35 Million
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 4.3%

Broaching Machines Market - Report Scope:

Broaching machines are specialized tools used in metalworking to remove material with a toothed tool, called a broach. This report explores key factors driving the demand for broaching machines, including the need for high-precision gear and component manufacturing in automotive and aerospace industries.

Market Growth Drivers:

The growth of the broaching machines market is primarily driven by the increasing demand for precision machined parts in automotive and aerospace sectors. Advancements in broaching technology that offer higher efficiency and the ability to handle a variety of materials also contribute to market growth. Furthermore, the resurgence of manufacturing in developed economies and the expansion of industrial activities in emerging markets fuel the demand for broaching machines.

Market Restraints:

However, the market faces several challenges such as the high cost of broaching machines and the shift towards less costly and more flexible CNC machining centers. Additionally, the lengthy setup times and operational complexities associated with traditional broaching machines can hinder market growth.

Market Opportunities:

Significant opportunities exist in the development of automated and CNC-controlled broaching machines that reduce operational complexity and increase precision. There is also potential for growth in developing markets where industrialization is increasing. Additionally, innovations that extend the capabilities of broaching machines to handle a wider range of materials and complex shapes can open new applications, particularly in medical device manufacturing.

Key Questions Addressed in the Report:

  • What is the Expected CAGR of the Broaching Machines Market from 2024 to 2032?
  • What are the Key Factors Driving the Growth of the Broaching Machines Market?
  • What are the Major Challenges that Could Impede the Growth of the Market?
  • Who are the Key Players in the Global Broaching Machines Market?
  • What Strategies are Adopted by Leading Companies to Stay Competitive in the Broaching Machines Market?

Competitive Landscape and Business Strategies:

Key players in the Broaching Machines Market include American Broach & Machine Co., Nachi-Fujikoshi Corp, AxleTech International, and The Ohio Broach & Machine Co. These companies focus on technological advancements, expanding product lines, and entering strategic partnerships to enhance their market position. For example, Nachi-Fujikoshi Corp emphasizes innovation in broaching machine capabilities, including integration with IoT technologies for enhanced monitoring and efficiency.

Key Companies Profiled

  • Mitsubishi Materials Corporation
  • Accu-Cut Diamond Tool Co
  • American Broach & Machine Company
  • Arthur Klink GmbH
  • Forst Technologie GmbH & Co. KG
  • General Broach Company
  • Hoffmann Rumtechnik GmbH
  • Nachi-Fujikoshi Corp.
  • Pioneer Broach Company
  • The Ohio Broach & Machine Co.

Key Segments Covered in the Broaching Machines Industry Report

By Product Type

  • Vertical Broaching Machine
  • Horizontal Broaching Machine
  • Others

By End User

  • Automotive
  • Fabrication and Industrial Machinery Manufacturing
  • Aerospace & Defense
  • Oil and Gas
  • Others

By Region

  • Asia-Pacific
  • North America
  • Europe
  • Latin America
  • Middle East and Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand-side Trends
  • 1.3. Supply-side Trends
  • 1.4. Technology Roadmap Analysis
  • 1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

  • 3.1. Market Dynamics
    • 3.1.1. Drivers
    • 3.1.2. Restraints
    • 3.1.3. Opportunity
    • 3.1.4. Trends
  • 3.2. Scenario Forecast
    • 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
    • 3.2.2. Demand in Likely Scenario
    • 3.2.3. Demand in Conservative Scenario
  • 3.3. Opportunity Map Analysis
  • 3.4. Product Life Cycle Analysis
  • 3.5. Supply Chain Analysis
    • 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles
      • 3.5.1.1. Producers
      • 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)
      • 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors
    • 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain
    • 3.5.3. List of Raw Material Suppliers
    • 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer's
  • 3.6. Investment Feasibility Matrix
  • 3.7. Value Chain Analysis
    • 3.7.1. Profit Margin Analysis
    • 3.7.2. Wholesalers and Distributors
    • 3.7.3. Retailers
  • 3.8. PESTLE and Porter's Analysis
  • 3.9. Regulatory Landscape
    • 3.9.1. By Key Regions
    • 3.9.2. By Key Countries
  • 3.10. Regional Parent Market Outlook
  • 3.11. Production and Consumption Statistics
  • 3.12. Import and Export Statistics

4. Global Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032

  • 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2019-2023
  • 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2024-2032
    • 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Type

  • 5.1. Introduction / Key Findings
  • 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Type, 2019-2023
  • 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Type, 2024-2032
    • 5.3.1. Horizontal Broaching Machine
    • 5.3.2. Vertical Broaching Machine
    • 5.3.3. Surface Broaching Machine
    • 5.3.4. Others
  • 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2019-2023
  • 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2024-2032

6. Global Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End-user

  • 6.1. Introduction / Key Findings
  • 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End-user, 2019-2023
  • 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End-user, 2024-2032
    • 6.3.1. Automotive
    • 6.3.2. Metal Fabrication
    • 6.3.3. Aerospace & Defense
    • 6.3.4. Oil and Gas
    • 6.3.5. Others
  • 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-user, 2019-2023
  • 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-user, 2024-2032

7. Global Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
  • 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
    • 7.3.1. North America
    • 7.3.2. Latin America
    • 7.3.3. Europe
    • 7.3.4. Asia Pacific
    • 7.3.5. MEA
  • 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Country

  • 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 8.2.1. By Country
      • 8.2.1.1. U.S.
      • 8.2.1.2. Canada
    • 8.2.2. By Type
    • 8.2.3. By End-user
  • 8.3. Market Attractiveness Analysis
    • 8.3.1. By Country
    • 8.3.2. By Type
    • 8.3.3. By End-user
  • 8.4. Key Takeaways

9. Latin America Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Country

  • 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 9.2.1. By Country
      • 9.2.1.1. Brazil
      • 9.2.1.2. Mexico
      • 9.2.1.3. Rest of Latin America
    • 9.2.2. By Type
    • 9.2.3. By End-user
  • 9.3. Market Attractiveness Analysis
    • 9.3.1. By Country
    • 9.3.2. By Type
    • 9.3.3. By End-user
  • 9.4. Key Takeaways

10. Europe Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Country

  • 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 10.2.1. By Country
      • 10.2.1.1. Germany
      • 10.2.1.2. U.K.
      • 10.2.1.3. France
      • 10.2.1.4. Spain
      • 10.2.1.5. Italy
      • 10.2.1.6. Rest of Europe
    • 10.2.2. By Type
    • 10.2.3. By End-user
  • 10.3. Market Attractiveness Analysis
    • 10.3.1. By Country
    • 10.3.2. By Type
    • 10.3.3. By End-user
  • 10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Country

  • 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 11.2.1. By Country
      • 11.2.1.1. Malaysia
      • 11.2.1.2. India
      • 11.2.1.3. Thailand
      • 11.2.1.4. Singapore
      • 11.2.1.5. Rest of Asia Pacific
    • 11.2.2. By Type
    • 11.2.3. By End-user
  • 11.3. Market Attractiveness Analysis
    • 11.3.1. By Country
    • 11.3.2. By Type
    • 11.3.3. By End-user
  • 11.4. Key Takeaways

12. MEA Broaching Machines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Country

  • 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 12.2.1. By Country
      • 12.2.1.1. GCC Countries
      • 12.2.1.2. South Africa
      • 12.2.1.3. Israel
      • 12.2.1.4. Rest of MEA
    • 12.2.2. By Type
    • 12.2.3. By End-user
  • 12.3. Market Attractiveness Analysis
    • 12.3.1. By Country
    • 12.3.2. By Type
    • 12.3.3. By End-user
  • 12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Broaching Machines Market Analysis

  • 13.1. U.S.
    • 13.1.1. Pricing Analysis
    • 13.1.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.1.2.1. By Type
      • 13.1.2.2. By End-user
  • 13.2. Canada
    • 13.2.1. Pricing Analysis
    • 13.2.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.2.2.1. By Type
      • 13.2.2.2. By End-user
  • 13.3. Brazil
    • 13.3.1. Pricing Analysis
    • 13.3.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.3.2.1. By Type
      • 13.3.2.2. By End-user
  • 13.4. Mexico
    • 13.4.1. Pricing Analysis
    • 13.4.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.4.2.1. By Type
      • 13.4.2.2. By End-user
  • 13.5. Germany
    • 13.5.1. Pricing Analysis
    • 13.5.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.5.2.1. By Type
      • 13.5.2.2. By End-user
  • 13.6. U.K.
    • 13.6.1. Pricing Analysis
    • 13.6.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.6.2.1. By Type
      • 13.6.2.2. By End-user
  • 13.7. France
    • 13.7.1. Pricing Analysis
    • 13.7.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.7.2.1. By Type
      • 13.7.2.2. By End-user
  • 13.8. Spain
    • 13.8.1. Pricing Analysis
    • 13.8.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.8.2.1. By Type
      • 13.8.2.2. By End-user
  • 13.9. Italy
    • 13.9.1. Pricing Analysis
    • 13.9.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.9.2.1. By Type
      • 13.9.2.2. By End-user
  • 13.10. Malaysia
    • 13.10.1. Pricing Analysis
    • 13.10.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.10.2.1. By Type
      • 13.10.2.2. By End-user
  • 13.11. India
    • 13.11.1. Pricing Analysis
    • 13.11.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.11.2.1. By Type
      • 13.11.2.2. By End-user
  • 13.12. Thailand
    • 13.12.1. Pricing Analysis
    • 13.12.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.12.2.1. By Type
      • 13.12.2.2. By End-user
  • 13.13. Singapore
    • 13.13.1. Pricing Analysis
    • 13.13.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.13.2.1. By Type
      • 13.13.2.2. By End-user
  • 13.14. GCC Countries
    • 13.14.1. Pricing Analysis
    • 13.14.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.14.2.1. By Type
      • 13.14.2.2. By End-user
  • 13.15. South Africa
    • 13.15.1. Pricing Analysis
    • 13.15.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.15.2.1. By Type
      • 13.15.2.2. By End-user
  • 13.16. Israel
    • 13.16.1. Pricing Analysis
    • 13.16.2. Market Share Analysis, 2024
      • 13.16.2.1. By Type
      • 13.16.2.2. By End-user

14. Market Structure Analysis

  • 14.1. Competition Dashboard
  • 14.2. Competition Benchmarking
  • 14.3. Market Share Analysis of Top Players
    • 14.3.1. By Regional
    • 14.3.2. By Type
    • 14.3.3. By End-user

15. Competition Analysis

  • 15.1. Competition Deep Dive
    • 15.1.1. Mitsubishi Materials Corporation
      • 15.1.1.1. Overview
      • 15.1.1.2. Product Portfolio
      • 15.1.1.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.1.4. Sales Footprint
      • 15.1.1.5. Strategy Overview
        • 15.1.1.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.1.5.2. Product Strategy
        • 15.1.1.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.2. Accu-Cut Diamond Tool Co
      • 15.1.2.1. Overview
      • 15.1.2.2. Product Portfolio
      • 15.1.2.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.2.4. Sales Footprint
      • 15.1.2.5. Strategy Overview
        • 15.1.2.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.2.5.2. Product Strategy
        • 15.1.2.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.3. American Broach & Machine Company
      • 15.1.3.1. Overview
      • 15.1.3.2. Product Portfolio
      • 15.1.3.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.3.4. Sales Footprint
      • 15.1.3.5. Strategy Overview
        • 15.1.3.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.3.5.2. Product Strategy
        • 15.1.3.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.4. Arthur Klink GmbH
      • 15.1.4.1. Overview
      • 15.1.4.2. Product Portfolio
      • 15.1.4.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.4.4. Sales Footprint
      • 15.1.4.5. Strategy Overview
        • 15.1.4.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.4.5.2. Product Strategy
        • 15.1.4.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.5. Forst Technologie GmbH & Co. KG
      • 15.1.5.1. Overview
      • 15.1.5.2. Product Portfolio
      • 15.1.5.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.5.4. Sales Footprint
      • 15.1.5.5. Strategy Overview
        • 15.1.5.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.5.5.2. Product Strategy
        • 15.1.5.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.6. General Broach Company
      • 15.1.6.1. Overview
      • 15.1.6.2. Product Portfolio
      • 15.1.6.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.6.4. Sales Footprint
      • 15.1.6.5. Strategy Overview
        • 15.1.6.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.6.5.2. Product Strategy
        • 15.1.6.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.7. Hoffmann Rumtechnik GmbH
      • 15.1.7.1. Overview
      • 15.1.7.2. Product Portfolio
      • 15.1.7.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.7.4. Sales Footprint
      • 15.1.7.5. Strategy Overview
        • 15.1.7.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.7.5.2. Product Strategy
        • 15.1.7.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.8. Nachi-Fujikoshi Corp.
      • 15.1.8.1. Overview
      • 15.1.8.2. Product Portfolio
      • 15.1.8.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.8.4. Sales Footprint
      • 15.1.8.5. Strategy Overview
        • 15.1.8.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.8.5.2. Product Strategy
        • 15.1.8.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.9. Pioneer Broach Company
      • 15.1.9.1. Overview
      • 15.1.9.2. Product Portfolio
      • 15.1.9.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.9.4. Sales Footprint
      • 15.1.9.5. Strategy Overview
        • 15.1.9.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.9.5.2. Product Strategy
        • 15.1.9.5.3. Channel Strategy
    • 15.1.10. The Ohio Broach & Machine Co
      • 15.1.10.1. Overview
      • 15.1.10.2. Product Portfolio
      • 15.1.10.3. Profitability by Market Segments
      • 15.1.10.4. Sales Footprint
      • 15.1.10.5. Strategy Overview
        • 15.1.10.5.1. Marketing Strategy
        • 15.1.10.5.2. Product Strategy
        • 15.1.10.5.3. Channel Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology