表紙:米国の食品市場の見通し(2025年):インフレ、関税、減量薬の台頭など
市場調査レポート
商品コード
1729069

米国の食品市場の見通し(2025年):インフレ、関税、減量薬の台頭など

Food Market Outlook 2025: Inflation, Tariffs, the Rise of Weight Loss Medications & More


出版日
ページ情報
英文 236 Pages
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即日から翌営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.08円
米国の食品市場の見通し(2025年):インフレ、関税、減量薬の台頭など
出版日: 2025年05月15日
発行: Packaged Facts
ページ情報: 英文 236 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポート「米国の食品市場の見通し(2025年)」は、消費者動向だけでなく、消費者の行動と動機についての洞察を提供します。当レポートは、数10年にわたる飲食品の視点からの分析により、成長機会に焦点を当てています。小売業者、卸売業者、サービス業者、食品加工業者、包装業者、投資家が食品市場に関するビジネス上の意思決定を行う際の指針となるような予測と提言の両方を提供しています。当レポートでは、インフレ、関税、減量薬の台頭などについて論じています。

主なトピック分野は以下の通り:

GLP-1医薬品の使用増加により、赤身のタンパク質、栄養密度の高い食品、腸によいオプションなど、より体によい食品オプションの需要が高まっています。

MAHA(Make America Healthy Again)運動の影響は、特に人工着色料と特定の防腐剤クラスの削減を求める声に見られます。

食品価格が依然として高い時代に価値を求める消費者は、基本的なカテゴリー以外でもプライベート・ブランドの選択肢に目を向けています。

タンパク質は何でも入っている」だけでなく、食物繊維の追加や砂糖の削減によって、より体に良い食品セグメントにも機会が存在します。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 最近の歴史的動向

  • 価格上昇:サプライチェーンの逼迫からインフレまで
  • 多くの消費者はインフレと食品価格の上昇を懸念している
  • 関税により米国の食品・飲料価格がさらに上昇
  • 価格上昇は消費者行動に影響を与える
  • 家計費の削減
  • 価格が上昇するにつれてプライベートブランドはより魅力的になる
  • 消費者の大多数は食品価格の高騰に気付いており、多くの人が購入の意思決定を変えている
  • 2024年、消費者は食品購入の決定において価格をより重要視する
  • ストレスレベルと食品・飲料消費への影響
  • スナックの動向
  • 間食の頻度
  • 間食人口統計
  • 間食の理由
  • 食事の「スナック化」
  • 減量
  • 減量薬
  • 家庭料理は比較的高い割合を維持

第3章 概要

  • 食品小売売上高予測
  • 流通動向
  • eコマース

第4章 シリアル

  • 売上見通し
  • 2029年も市場規模は130億米ドル強に留まる
  • カテゴリー売上
  • 重要な機会
  • 感覚の喜び
  • 間食
  • 快適さと懐かしさ
  • より健康に
  • 心のこもった贅沢
  • 責任あるNPD

第5章 チョコレートキャンディ

  • 売上見通し
  • 市場規模は2029年に350億米ドル以上に拡大
  • セグメント売上
  • 重要な機会
  • 感覚の喜び
  • インフルエンサーのインスピレーション
  • 快適さと懐かしさ
  • 心のこもった贅沢
  • 責任あるNPD
  • 植物由来チョコレート
  • CBD配合

第6章 クッキー

  • 売上見通し
  • 2029年には市場規模が約190億米ドルに
  • 重要な機会
  • 感覚の喜び
  • 文化的な料理
  • 心のこもった贅沢
  • 快適さと懐かしさ
  • 責任あるNPD

第7章 焼きたてのパン

  • 売上見通し
  • 2029年には220億米ドル以上の市場
  • セグメント売上
  • 重要な機会
  • 感覚の喜び
  • より健康に
  • 特別に作られた
  • 快適さと懐かしさ
  • 責任あるNPD
  • 文化的な料理

第8章 新鮮なパッケージサラダ

  • 売上見通し
  • 新鮮なパッケージサラダの売上高は2029年に80億米ドル以上に増加すると予想
  • セグメント売上
  • 消費者洞察
  • パッケージサラダの消費量が減少
  • 袋入りサラダを食べる人のほとんどは、それほど頻繁には食べない
  • 重要な機会
  • CEA-屋内農業
  • 自宅でレストラン/シェフのクオリティ
  • 利便性
  • 風味重視
  • 責任あるNPD
  • 文化的な料理

第9章 冷凍ディナー/メインディッシュ

  • 売上見通し
  • 市場規模は2029年に160億米ドル近くに拡大
  • カテゴリー売上
  • 重要な機会
  • 自宅でレストラン/シェフのクオリティ
  • 植物由来
  • 文化的な料理
  • 便利な食事の準備
  • より健康に
  • 感覚の喜び
  • 快適さと懐かしさ

第10章 冷凍ピザ

  • 売上見通し
  • 市場規模は2029年に90億米ドルに迫る
  • 消費者洞察
  • 冷凍ピザを食べる米国世帯は半数のみ
  • 冷凍ピザを食べる人はそれほど頻繁に食べない
  • 重要な機会
  • 自宅でレストラン/シェフのクオリティ
  • 超贅沢
  • 感覚の喜び
  • 快適さと懐かしさ
  • より健康に
  • 責任あるNPD

第11章 ICEクリームと冷凍食品

  • 売上見通し
  • 市場規模は2029年に190億米ドル以上に拡大
  • カテゴリーとセグメントの売上
  • 冷凍食品は今後もICEクリームを上回る
  • 消費者洞察
  • レギュラー(全脂肪)ICEクリームが圧倒的に好まれる
  • ICEクリーム/ジェラート/シャーベットを食べる人はあまり食べない
  • 重要な機会
  • 感覚の喜び
  • 快適さと懐かしさ
  • 心のこもった贅沢
  • 文化的な料理
  • 責任あるNPD

第12章 ミール&スナックバー

  • 売上見通し
  • 2029年には市場規模が100億米ドルに近づく
  • カテゴリー売上
  • 消費者洞察
  • 最も消費量の多いスナックバーグループが拡大
  • 主なブランドの違い
  • 重要な機会
  • 贅沢
  • より健康に
  • 感覚の喜び
  • 文化的な料理
  • 子供向け
  • 責任あるNPD

第13章 肉類と鶏肉

  • 売上見通し
  • 2029年には市場規模が1,580億米ドルに迫る
  • カテゴリーとセグメントの売上
  • 肉類が引き続き売上トップ
  • 消費者洞察
  • 鶏肉は肉より好まれるが、その差は縮まっている
  • 消費者は圧倒的に冷凍食品よりも生鮮食品を好む
  • ソーセージは他の加工肉よりも優れている
  • 重要な機会
  • 文化的な料理
  • 便利な食事の準備
  • 自宅でレストラン/シェフのクオリティ
  • 感覚の喜び
  • 植物由来の代替品
  • ブレンド
  • 培養肉が直面する課題
  • その他の選択肢
  • 責任あるNPD

第14章 ナチュラルチーズとスペシャルチーズ

  • 売上見通し
  • 2029年には市場規模が260億米ドルに迫る
  • カテゴリー売上
  • 重要な機会
  • 感覚の喜び
  • 心のこもった贅沢
  • 代替案
  • レストラン/チーズショップの品質
  • 間食

第15章 塩味スナック

  • 売上見通し
  • 2029年に市場規模は470億米ドルを超えると予想
  • セグメント売上
  • 非チップス系塩味スナックが成長を牽引
  • 消費者洞察
  • ポテトチップスは依然として最も好まれているが、減少傾向にある
  • ポテトチップスを食べる人はあまり食べない
  • 重要な機会
  • 感覚の喜び
  • 文化的な料理
  • 心のこもった贅沢
  • 快適さと懐かしさ
  • 責任あるNPD
  • 子供向け

第16章 スープ

  • 売上見通し
  • 2029年には市場規模が100億米ドルを超えると予想
  • 重要な機会
  • より健康に
  • 文化的な料理
  • 快適さと懐かしさ
  • 感覚の喜び
  • インフルエンサーのインスピレーション

第17章 ヨーグルト

  • 売上見通し
  • 2029年には市場規模が150億米ドルに迫る
  • カテゴリー売上
  • 消費者洞察
  • パンデミック後のヨーグルト消費は比較的安定
  • 通常の(全脂肪)ヨーグルトが依然として好まれている
  • プレーンヨーグルトとフレーバーヨーグルトが果物の種類を犠牲にして増加
  • 2024年に最も成長するのは、最も多く食べる人々
  • 重要な機会
  • より健康に
  • 乳製品不使用と植物由来の代替品
  • 子供の消費を増やす
  • 感覚の喜び
  • インフルエンサーのインスピレーション
  • 間食
目次
Product Code: LA20022082

U.S. Food Market Outlook 2025 provides insight into consumer trends as well as their behaviors and motivations. This report focuses on growth opportunities with analysis from decades of food and beverage perspective. Provided are both predictions and recommendations that are designed to guide retailers, wholesalers, service providers as well as food processors, packaging firms and investors in making decisions for their business about the food market. The report discusses inflation, tariffs, the rise of weight loss medications and more.

Key topic areas include:

Increasing GLP-1 drug use is boosting demand for better-for-you food options, including lean proteins, nutrient-dense foods, and gut-healthy options.

The MAHA - Make America Healthy Again - movement's impacts will be seen particularly in calls to reduce artificial colors and certain preservative classes.

Consumers seeking value in an era of still high food prices are turning to private label options, even outside basic categories.

Moving beyond "protein in everything", opportunities exist in the better-for-you segment by adding fiber and reducing sugar.

Table of Content

CHAPTER 1: EXECUTIVE SUMMARY

  • FOOD TRENDS
    • Figure 1-1. Food Market Trends
  • SCOPE
  • METHODOLOGY

CHAPTER 2: RECENT HISTORICAL TRENDS

  • RISING PRICES: FROM SUPPLY CHAIN CRUNCHES TO INFLATION
  • Many Consumers Are Concerned about Inflation and Rising Food Prices
    • Table 2-1. Month-to-month changes in consumer price index (CPI) for all food items, 2022 - 2025 (percent change)
    • Table 2-2. Consumer Concerns about Rising Food Prices, 2021 - 2024 (percent of consumers)
  • Tariffs to Further Inflate US Food and Beverage Prices
  • Rising Prices Impact Consumer Behavior
  • Cutting Back on Household Expenses
    • Table 2-3. Consumer Spending on "Extras", 2023 - 2024 (percent of consumers)
  • Private Labels Are More Desirable as Prices Rise
    • Table 2-4. Selected Private Label Department Dollar Sales Growth, 2021, 2022, 2023, 2024 (percent change)
    • Table 2-5. Consumption Rates in last 6 months for Selected Store Brand Foods, 2014 - 2024 (percent of US households that eat selected product)
  • The Vast Majority of Consumers Have Noticed the Rising Cost of Food, and Many Are Changing Their Purchasing Decisions
    • Figure 2-1. Noticing the Rising Cost of Food and Beverages over the Past Year, 2024
    • Figure 2-2. Impact of Rising Costs on Food/Beverage Purchasing, 2024
  • Consumers Find Price More Important for Food Purchase Decisions in 2024
    • Figure 2-3. Purchase Drivers for Food and Beverage Purchase Decisions, 2024
    • Figure 2-4. Purchase Drivers for Food and Beverage Purchase Decisions by Household Income Bracket, 2024
  • STRESS LEVELS AND IMPACT ON FOOD/BEVERAGE CONSUMPTION
    • Figure 2-5. Stress Levels in the Last Six Months and Impact on Healthfulness of Food/Beverage Consumption, 2024
    • Figure 2-6. Sources of Stress for Consumers Who Were Very or Somewhat Stressed in the Last Six Months, 2024
    • Figure 2-7. Top Sources of Stress in the Last Six Months by Generation, 2024
    • Figure 2-8. Happiness, Stress, and Health Status by Household Income Bracket, 2024
    • Figure 2-9. Impact of Food Consumption on Mental or Emotional Well-Being, 2024
  • SNACKING TRENDS
  • Frequency of Snacking
    • Table 2-6. Frequency of Snacking Habits on a Typical Weekday, 2024, 2025 (percent of consumers)
    • Figure 2-10. Frequency of Snacking and Approaches Toward Snack/Portion Size, 2024
  • Snacking Demographics
    • Table 2-7. Always or Usually Eating Breakfast or Snacking More Than Once a Day by Demographic, 2024 (percent of consumers)
  • Reasons for Snacking
    • Table 2-8. Reasons for Snacking, 2024 & 2025 (percent of consumers)
    • Figure 2-11. Top Motivations for Snacking, 2024
    • Figure 2-12. Evening and Late Nigh Snack Choices, 2024
  • "Snackification" of Meals
    • Figure 2-13. Replacing Traditional Meals by Snacking or Eating Smaller Meals, 2024
  • WEIGHT LOSS
    • Figure 2-14. Motivations for Following Specific Eating Patterns or Diets in the Past Year, 2024
  • Weight-loss Drugs
    • Figure 2-15. Use of and Feelings Regarding GLP-1 or Other Weight Loss Drugs, 2025
  • HOME COOKING REMAINS RELATIVELY HIGH
    • Table 2-9. Home Cooking Behaviors, Agree Completely, 2014 - 2024 (% of US adults)
    • Table 2-10. Food Prepared From Scratch In Last 6 Months, 2014 - 2024 (% of households that make food from scratch)

CHAPTER 3: OVERVIEW

  • FOOD RETAIL SALES FORECAST
    • Table 3-1. US Retail Dollar Sales by Top Food Categories, 2019, 2024 - 2029P (million dollars and percent change)
    • Table 3-2. US Retail Dollar Sales by Top Food Categories, 2019 - 2024 (billion dollars and percent change)
    • Table 3-3. US Retail Dollar and Volume Sales by Top Food Categories, 2019 - 2024 (percent annual change)
    • Table 3-4. Annual Price Changes by Top Food Categories, 2020 - 2024 (percent change)
  • DISTRIBUTION TRENDS
  • E-Commerce
    • Table 3-5. Purchased Groceries Over Internet in Last 30 days, 2014 - 2024 (percent of US adults)

CHAPTER 4: CEREAL

  • SALES OUTLOOK
  • Market to Remain Slightly Over $13 Billion in 2029
    • Table 4-1. US Cereal Market Retail Dollar Sales, 2019 - 2029 (in millions of dollars, millions of pounds, and percent change)
  • Category Sales
    • Table 4-2. US Cereal Market Retail Dollar Sales: By Category, 2019 - 2029 (in millions of dollars and percent change)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Sensory Delight
  • Snacking
  • Comfort and nostalgia
  • Healthier-for-you
  • Mindful indulgence
  • Responsible NPD

CHAPTER 5: CHOCOLATE CANDY

  • SALES OUTLOOK
  • Market Increases to Over $35 Billion in 2029
    • Table 5-1. US Chocolate Candy Market Retail Dollar Sales, 2019 - 2029 (in millions of dollars, millions of pounds, and percent change)
  • Segment Sales
    • Table 5-2. US Chocolate Candy Market Retail Dollar Sales: By Category, 2019 - 2029 (in millions of dollars and percent change)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Sensory Delight
  • Influencer Inspired
  • Comfort & Nostalgia
  • Mindful Indulgence
  • Responsible NPD
  • Plant-Based Chocolate
  • CBD Infused

CHAPTER 6: COOKIES

  • SALES OUTLOOK
  • Market to Nearly $19 Billion in 2029
    • Table 6-1. US Cookies Market Retail Dollar Sales, 2019 - 2029 (in millions of dollars, millions of pounds, and percent change)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Sensory Delight
  • Cultural Cuisine
  • Mindful Indulgence
  • Comfort & Nostalgia
  • Responsible NPD

CHAPTER 7: FRESH BREAD

  • SALES OUTLOOK
  • Market Over $22 Billion in 2029
    • Table 7-1. US Fresh Bread Market Retail Dollar Sales, 2019 - 2029 (in millions of dollars, millions of pounds, and percent change)
  • Segment Sales
    • Table 7-2. US Fresh Bread Market Retail Dollar Sales: By Category, 2019 - 2029 (in millions of dollars and percent change)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Sensory Delight
  • Healthier-for-you
  • Specially Crafted
  • Comfort & Nostalgia
  • Responsible NPD
  • Cultural Cuisine

CHAPTER 8: FRESH PACKAGED SALADS

  • SALES OUTLOOK
  • Fresh Packaged Salad Sales Increasing to Over $8 Billion in 2029
    • Table 8-1. US Fresh Packaged Salads Retail Sales, 2019 - 2029 (million dollars, million pounds, and percent change)
  • Segment Sales
  • CONSUMER INSIGHTS
  • Packaged Salad Consumption Declines
    • Table 8-2. Consumption Rates for Packaged Fresh Salad and Fresh Produce, 2014 - 2024 (percent of households)
  • Most Packaged Salad Eaters Don't Consume That Often
    • Table 8-3. Packages of Packaged Fresh Salad Eaten in Last 30 Days, 2014 - 2024 (percent of US households that eat packaged fresh salad)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • CEA-Indoor Farming
  • Restaurant/Chef Quality at Home
  • Convenience
  • Flavor-forward
  • Responsible NPD
  • Cultural Cuisine

CHAPTER 9: FROZEN DINNERS/ENTREES

  • SALES OUTLOOK
  • Market Increasing to Nearly $16 Billion in 2029
    • Table 9-1. US Frozen Dinners/Entrees Market Retail Dollar Sales, 2019 - 2029 (in millions of dollars, millions of pounds, and percent change)
  • Category Sales
    • Table 9-2. US Frozen Dinners/Entrees Market Retail Dollar Sales: By Segment, 2019 - 2029 (in millions of dollars and percent change)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Restaurant/Chef Quality at Home
  • Plant-Based
  • Cultural Cuisine
  • Convenient Meal Prep
  • Healthier-for-you
  • Sensory Delight
  • Comfort & Nostalgia

CHAPTER 10: FROZEN PIZZA

  • SALES OUTLOOK
  • Market Approaches $9 Billion in 2029
    • Table 10-1. US Frozen Pizza Retail Sales, 2019 - 2029 (million dollars, million pounds, and percent)
  • CONSUMER INSIGHTS
  • Frozen Pizza Eaten by Only Half of US Households
    • Table 10-2. Consumption Rates for Frozen Pizza, 2014 - 2024 (percent of US households)
  • Frozen Pizzas Eaters Don't Eat Them That Often
    • Table 10-3. Packages of Frozen Pizza Eaten in Last 30 Days, 2014 - 2024 (percent of US households that eat frozen pizza)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Restaurant/Chef Quality at Home
  • Ultra-Indulgent
  • Sensory Delight
  • Comfort & Nostalgia
  • Healthier-for-you
  • Responsible NPD

CHAPTER 11: ICE CREAM AND FROZEN NOVELTIES

  • SALES OUTLOOK
  • Market Increasing to Over $19 Billion in 2029
    • Table 11-1. US Ice Cream and Frozen Novelties Retail Sales, 2019 - 2029 (million dollars, million units, and percent change)
  • Category and Segment Sales
  • Frozen Novelties Will Continue to Outperform Ice Cream
    • Table 11-2. US Ice Cream and Frozen Novelties Retail Dollar Sales: By Category & Segment, 2019 - 2029 (million dollars and percent)
  • CONSUMER INSIGHTS
  • Regular (Full-Fat) Ice Cream Overwhelmingly Preferred
    • Table 11-3. Types of Ice Cream/Gelato/Sherbet Eaten Most Often, 2017 - 2024 (percent of US households that eat ice cream/gelato/sherbet)
  • Ice Cream/Gelato/Sherbet Eaters Don't Consume Much
    • Table 11-4. Pints of Ice Cream/Gelato/Sherbet Eaten in Last 7 Days, 2016 - 2024 (percent of US households that eat ice cream/gelato/sherbet)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Sensory Delight
  • Comfort & Nostalgia
  • Mindful Indulgence
  • Cultural Cuisine
  • Responsible NPD

CHAPTER 12: MEAL & SNACK BARS

  • SALES OUTLOOK
  • Market Approaching $10 Billion in 2029
    • Table 12-1. US Meal & Snack Bars Retail Sales, 2019 - 2029 (million dollars, million pounds, and percent change)
  • Category Sales
    • Table 12-2. US Meal & Snack Bars Retail Sales: By Category, Segment 2019 - 2029 (million dollars)
  • CONSUMER INSIGHTS
  • Heaviest-Consuming Snack Bar Group Expands
    • Table 12-3. Number of Breakfast/Cereal/Granola Bars Eaten in Last 30 Days, 2018 - 2024 (percent of US households that eat breakfast/cereal/granola bars)
  • Key Brand Differences
    • Table 12-4. Consumption Rates for Selected Brands of Breakfast/Cereal/Granola & Nutrition/Energy Bars, 2014 - 2024 (percent of households that eat bars)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Indulgence
  • Healthier-For-You
  • Sensory Delight
  • Cultural Cuisine
  • Kid-Focused
  • Responsible NPD

CHAPTER 13: MEAT AND POULTRY

  • SALES OUTLOOK
  • Market Approaching $158 Billion in 2029
    • Table 13-1. US Meat and Poultry Retail Sales, 2019 - 2029 (million dollars, million pounds, and percent change)
  • Category and Segment Sales
  • Meat Continues to Dominate Category Sales
    • Table 13-2. US Meat and Poultry Market Retail Dollar Sales: By Category/Segment, 2019 - 2029 (million dollars and percent change)
  • CONSUMER INSIGHTS
  • Poultry Preferred Over Meat but Gap Shrinking
    • Table 13-3. Consumption Rates for Meat & Poultry, 2014 --2024 (percent of households)
  • Consumers Overwhelming Prefer Fresh Over Frozen
    • Table 13-4. Consumption Rates for Fresh versus Frozen Meat & Poultry, 2014 - 2024 (percent of households that eats meat or poultry)
  • Sausages Outperforming Other Processed Meats
    • Table 13-5. Consumption Rates for Selected Processed Meats and Poultry, 2014 - 2024 (percent of households)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Cultural Cuisine
  • Convenient Meal Prep
  • Restaurant/Chef Quality at Home
  • Sensory Delight
  • Plant-based Alternatives
  • Blends
  • Cultivated Meat Facing Challenges
  • Other Alternatives
  • Responsible NPD

CHAPTER 14: NATURAL AND SPECIALTY CHEESE

  • SALES OUTLOOK
  • Market Approaching $26 Billion in 2029
    • Table 14-1. US Natural and Specialty Cheese Market Retail Dollar Sales, 2019 - 2029 (in millions of dollars, millions of pounds, and percent change)
  • Category Sales
    • Table 14-2. US Natural and Specialty Cheese Market Retail Dollar Sales: By Category, 2019 - 2029 (in millions of dollars and percent change)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Sensory Delight
  • Mindful Indulgence
  • Alternatives
  • Restaurant/Cheese Shop Quality
  • Snacking

CHAPTER 15: SALTY SNACKS

  • SALES OUTLOOK
  • Market to Exceed $47 Billion in 2029
    • Table 15-1. US. Salty Snacks Retail Sales, 2019 - 2029 (million dollars, million pounds, and percent change)
  • Segment Sales
  • Growth Driven by Non-Chip Salty Snacks
    • Table 15-2. US. Salty Snack Market Retail Dollar Sales: By Category, 2019 - 2029 (million dollars and percent change)
  • CONSUMER INSIGHTS
  • Potato Chips Still Most Preferred But Trending Down
    • Table 15-3. Consumption Rates for Selected Salty Snacks, 2014 - 2024 (percent of households)
  • Chip Eaters Don't Consume Much
    • Table 15-4. Bags of Potato Chips Eaten in Last 30 Days, 2014 - 2024 (percent of US households that eat potato chips)
    • Table 15-5. Bags of Corn/Tortilla/Other Chips & Cheese Snacks Eaten in Last 30 Days, 2014 -2024 (percent of US households that eat corn/tortilla/other chips & cheese snacks)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Sensory Delight
  • Cultural Cuisine
  • Mindful Indulgence
  • Comfort & Nostalgia
  • Responsible NPD
  • Kid-focused

CHAPTER 16: SOUP

  • SALES OUTLOOK
  • Market Increasing to Over $10 Billion in 2029
    • Table 16-1. US Soup Market Retail Dollar Sales, 2019 - 2029 (in millions of dollars, millions of pounds/16oz. equivalents, and percent change)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Healthier-for-You
  • Cultural Cuisine
  • Comfort & Nostalgia
  • Sensory Delight
  • Influencer Inspired

CHAPTER 17: YOGURT

  • SALES OUTLOOK
  • Market Approaching $15 Billion in 2029
    • Table 17-1. US Yogurt Retail Sales, 2019 - 2029 (million dollars, million pints, and percent change)
  • Category Sales
    • Table 17-2. US Yogurt Retail Dollar Sales: By Category, 2019 - 2029 (million dollars)
  • CONSUMER INSIGHTS
  • After Pandemic Boost, Yogurt Consumption Relatively Steady
    • Table 17-3. Consumption Rates for Yogurt, 2014 - 2024 (percent of US households)
  • Regular (Full-Fat) Yogurt Still Preferred
    • Table 17-4. Types of Yogurt Eaten Most Often, 2014 - 2024 (percent of US households that eat yogurt)
  • Plain and Flavored Yogurt Gain at Expense of Fruit Varieties
    • Table 17-5. Kinds of Yogurt Eaten Most Often, 2014 - 2024 (percent of US households that eat yogurt)
  • Greatest Growth in 2024 from Those Eating the Most
    • Table 17-6. Containers of Yogurt Eaten in Last 7 Days, 2014 - 2024 (percent of US households that eat yogurt)
  • KEY OPPORTUNITIES
  • Healthier-For-You
  • Dairy-Free and Plant-Based Alternatives
  • Increase Kids' Consumption
  • Sensory Delight
  • Influencer Inspired
  • Snacking