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市場調査レポート
商品コード
1758745

ランニングギアの世界市場、2025年~2035年

Global Running Gear Market 2025-2035


出版日
ページ情報
英文 190 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=145.63円
ランニングギアの世界市場、2025年~2035年
出版日: 2025年06月07日
発行: Orion Market Research
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のランニングギア市場規模、シェア、動向分析レポート、製品タイプ別(ランニングフットウェア、ランニングアパレル、ランニングアクセサリー、フィットネストラッカー、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通チャネル別(スポーツ専門店、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンラインストア、その他)予測期間(2025年~2035年)

産業概要

ランニングギア市場は、2024年に453億米ドルと評価され、2025年から2035年の予測期間中にCAGR 5.8%を記録し、2035年までに840億米ドルに成長すると予測されています。ランニングギアは、ランニング中に使用される数種類の用具です。ランニング用の製品には、アパレル、センサー、フットウェア、フィットネストラッカー&ウェアラブルなどがあります。世界のランニングギア市場の成長に寄与する主な要因には、スポーツ活動に対する人々の傾斜の高まりが含まれます。さらに、ランニングギアは、クッション性の高いランニングシューズ、吸湿発散性の高いウェア、サポート性の高いアクセサリー、パフォーマンス指標を追跡する技術的デバイスなど、ランニング体験を向上させるために設計された必要不可欠な機器やアパレルを包含しており、ランニングギア市場をさらに支えています。

市場力学

健康とフィットネスに対する意識の高まり

定期的な運動が健康に良いという認識が広まり、フィットネスの一環としてランニングを取り入れる人が増えています。この動向はCOVID-19の世界的流行によって加速し、健康維持の重要性が強調され、スポーツジムの閉鎖や屋内でのワークアウトの選択肢の制限など、屋外での活動の急増につながりました。この時期、ランニングは最も身近な運動形態の一つとして台頭し、ランニング用品市場の拡大に貢献しました。さらに、ソーシャルメディアのインフルエンサーやフィットネストラッキングアプリは、消費者がランニングチャレンジに参加し、その成果をオンラインで共有する動機付けにもなっており、パフォーマンスと経験を高めるために高品質のランニングギアに定期的に投資するランナーのコミュニティを形成しています。

ランニングギア市場における持続可能性への取り組みの高まり

同時に、環境意識はランニングギア市場の購買決定に影響を与える重要な要素となっています。大手ブランドは、製造工程に持続可能な慣行を採用することで、この消費者の嗜好に応えています。ナイキのような企業は「ムーブ・トゥ・ゼロ(Move to Zero)」イニシアチブを掲げ、炭素や廃棄物への影響を最小限に抑えた製品作りを目指しており、アディダスはパーリーシューズ・コレクション「ギア」に海洋再生プラスチックを組み込んでいます。こうした持続可能性への取り組みは、環境意識の高い消費者にアピールすると同時に、素材科学や製造工程における技術革新を促し、品質維持と環境負荷低減を両立させた、高性能で環境に優しいランニングギア製品の開発につながっています。

市場セグメンテーション

  • 製品タイプに基づき、市場はランニングフットウェア、ランニングアパレル、ランニングアクセサリー、フィットネストラッカー、その他に区分されます。
  • エンドユーザーに基づくと、市場は男性、女性、ユニセックスに区分されます。
  • 流通チャネル別に見ると、市場はスポーツ専門店、スーパーマーケットおよびハイパーマーケット、オンラインストア、その他に区分されます。

最も急成長しているフィットネストラッカー市場

製品タイプの中では、フィットネストラッカーが予測期間中に市場で突出したシェアを占めると予想されます。フィットネストラッカーは、毎日の進捗状況や成果を視覚的に確認できるため、人々の間で健康問題が高まっており、フィットネストラッカーに対する需要が高まっています。フィットネストラッカーは、歩数、カロリー、移動距離、カロリー摂取量、さらには心拍数や睡眠までも記録することができ、市場の成長に寄与しています。このカテゴリーには、GPSウォッチ、心拍数モニター、スマート・ランニング・インソールなどが含まれ、パフォーマンス指標やトレーニングに関する洞察を提供します。フィットネストラッカーの技術的進歩は、予測期間中の市場成長を促進すると予想されます。Garmin、Apple、Fitbitなどのブランドがこのセグメントを支配しており、高度なセンサー、改善されたバッテリー寿命、実用的なトレーニングデータを提供する洗練されたアルゴリズムで継続的に製品を強化しています。例えば、2025年1月、健康技術企業のAmazfitは、最新のライフスタイルスマートウォッチであるAmazfit Active 2の発売を発表しました。160以上のスポーツモード、5つの衛星システムによるサポート、Wild.AI miniアプリ、Zepp Coachインテグレーションなどのフィットネス&ウェルネス機能を備えています。

地域別展望

世界のランニングギア市場は、北米(米国とカナダ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、ロシア、その他欧州地域)、アジア太平洋(インド、中国、日本、韓国、オーストラリア、ニュージーランド、その他アジア太平洋)、その他アジア太平洋(中東とアフリカ、中南米)に分類されます。

北米地域が世界のランニングギア市場で大きなシェアを占める

全地域の中で、北米地域が大きなシェアを占めると予想されます。肥満の増加により、健康的なライフスタイルに対する人々の意識が高まっていることが、ランニングギア製品の需要に寄与しています。健康的なライフスタイルを送ることで、人々は深刻な病気にかかることを避け、深刻な健康問題を回避することができます。人々はフィットネスセンターやコンサルティングサービス、減量プログラムへの参加に力を入れており、ランニングギア市場に好影響を与えると予想されます。米国疾病予防管理センター(CDC)によると、肥満は、行動や遺伝などの原因や個人的要因の組み合わせから生じる複雑な健康問題です。肥満はまた、糖尿病、心臓病、脳卒中、ある種のがんなど、米国および世界の主要な死亡原因とも関連しています。さらに、Sports ETAによれば、スポーツツーリズム部門の強さは、522億米ドルの直接支出効果を示し、米国に1,280億米ドルの経済効果をもたらしました。

アジア太平洋が最も高い成長率を示す

アジア太平洋、特に中国やインドなどの新興国は、最も急成長している地域市場です。この成長の主な要因は、健康意識の高まり、可処分所得の増加、中国、日本、インドといった人口密度の高い国々でのランニング・イベントへの参加の増加です。さらに、中国では、スポーツ総局(GAS)が、中国を世界のスポーツ大国に育てようとする第14次スポーツ開発5ヵ年計画(2021~2025年)に導かれています。2023年、政府はスポーツに32億米ドルを費やしました。GASは、20のスポーツ管理センター(スポーツ連盟を含む)、国家トレーニング局とナショナルチーム、および省スポーツ委員会を監督しており、省スポーツアカデミーまたはパートタイムスポーツ学校を含みます。

最近の動向

  • 2025年3月、デカスロンはアレックス・サーとの提携を発表。アレックス・サーはデカスロンの研究開発チームと協力し、高性能バスケットボールシューズとアパレルを開発・改良します。このコラボレーションは、スポーツテクノロジーの限界を押し広げ、あらゆるレベルのアスリートがサールのフィードバックとコート上での経験によってもたらされた進歩の恩恵を受けられるようにすることを目的としています。
  • 2024年12月、ナイキとNFL(ナショナル・フットボール・リーグ)は、長年のパートナーシップを2038年まで延長。この新たな契約により、両団体はイノベーションを推進し、選手の健康と安全を向上させ、世界の成長とフットボールの開発を推進することを約束します。ナイキは、今後もNFLのアスリートに合わせた高性能な製品を提供するとともに、草の根的な取り組みや国際的な展開を支援していきます。
  • 2023年9月、ルルレモンとペロトンは5年間の世界・パートナーシップを発表。ペロトンはルルレモンのデジタル・フィットネス・コンテンツの独占プロバイダーとなり、ルルレモンはペロトンの主要アスレチック・アパレル・パートナーとなります。この提携により、米国、カナダ、英国、ドイツ、オーストラリアなどの市場において、共同ブランドのアパレルと没入型フィットネス体験を提供することで、世界なコミュニティをつなぐことになります。

目次

第1章 レポートサマリー

  • 業界の現状分析と成長ポテンシャルの展望
  • ランニングギアの世界市場売上分析-製品タイプ|エンドユーザー|流通チャネル
  • ランニングギア市場上位国の販売実績
  • 調査手法
  • 1次調査アプローチ
  • 2次調査アプローチ
  • 市場スナップショット

第2章 市場概要と洞察

  • 調査範囲
  • アナリストの洞察と現在の市場動向
    • ランニングギア業界の主要動向
    • 市場推奨事項

第3章 市場の決定要因

  • 市場促進要因
    • 世界のランニングギア市場の促進要因影響分析
  • 市場のペインポイントと課題
    • 世界のランニングギア市場の抑制要因:影響分析影響分析
  • 市場機会

第4章 競合情勢

  • 競合ダッシュボード:ランニングギア市場の売上高とメーカー別シェア
  • ランニングギア製品比較分析
  • 主要企業ランキングマトリックス
  • 主要企業分析
    • Adidas AG
    • ASICS America Corp.
    • Nike, Inc.
    • Puma SE
    • New Balance
  • 主要企業の主要成功戦略
    • 合併と買収
    • 製品発売
    • パートナーシップとコラボレーション

第5章 ランニングギアの世界市場売上分析:製品タイプ別

  • ランニングフットウェア
  • ランニングアパレル
  • ランニングアクセサリー
  • フィットネストラッカー
  • その他

第6章 ランニングギアの世界市場売上分析:エンドユーザー別

  • 男性
  • 女性
  • ユニセックス

第7章 ランニングギアの世界市場売上分析:流通チャネル別

  • スポーツ専門店
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • オンラインストア
  • その他

第8章 地域別分析

  • 北米のランニングギア市場売上分析:製品タイプ|エンドユーザー|流通チャネル
  • 北米のマクロ経済要因
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州のランニングギア市場売上分析-製品タイプ|エンドユーザー|流通チャネル
  • 欧州のマクロ経済要因
    • 英国
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • フランス
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋のランニングギア市場売上分析:製品タイプ|エンドユーザー|流通チャネル
  • アジア太平洋のマクロ経済要因
    • 中国
    • 日本
    • 韓国
    • インド
    • オーストラリアとニュージーランド
    • ASEAN諸国(タイ、インドネシア、ベトナム、シンガポール、その他)
    • その他のアジア太平洋
  • 世界のその他の地域のランニングギア市場売上分析:製品タイプ|エンドユーザー|流通チャネル($Million)
  • 世界のその他の地域のマクロ経済要因
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第9章 企業プロファイル

  • Adidas AG
  • Altra Running(VF Outdoor LLC)
  • Anta Sports
  • ASICS Corporation
  • Brooks Running(Berkshire Partners LLC)
  • Columbia Sportswear
  • Decathlon S.A.(Association Familiale Mulliez)
  • Diadora S.p.A.
  • Fila Holdings Corp.
  • Hoka(Deckers Outdoor Corporation)
  • Li-Ning Company Limited
  • Lululemon Athletica Inc.
  • Mizuno Corporation
  • New Balance Athletics, Inc.
  • Nike, Inc.
  • On Holding AG
  • Puma SE
  • Reebok International Limited(ABG)
  • Saucony(Wolverine World Wide, Inc.)
  • Skechers U.S.A., Inc.
  • The North Face, Inc.(VF Corporation)
  • Under Armour, Inc.
図表

LIST OF TABLES

  • 1. Global Running Gear Market Research And Analysis By Product, 2024-2035 ($ Million)
  • 2. Global Running Footwear Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 3. Global Running Apparel Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 4. Global Running Accessories Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 5. Global Fitness Trackers Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 6. Global Other Running Gear Products Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 7. Global Running Gear Market Research And Analysis By End-User, 2024-2035 ($ Million)
  • 8. Global Running Gear For Men Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 9. Global Running Gear For Women Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 10. Global Running Gear For Unisex Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 11. Global Running Gear Market Research And Analysis By Distribution Channel, 2024-2035 ($ Million)
  • 12. Global Running Gear Via Sports & Specialty Stores Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 13. Global Running Gear Via Supermarkets & Hypermarkets Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 14. Global Running Gear Via Online Stores Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 15. Global Running Gear Via Other Distribution Channels Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 16. Global Running Gear Market Research And Analysis By Region, 2024-2035 ($ Million)
  • 17. North American Running Gear Market Research And Analysis By Country, 2024-2035 ($ Million)
  • 18. North American Running Gear Market Research And Analysis By Product, 2024-2035 ($ Million)
  • 19. North American Running Gear Market Research And Analysis By Distribution Channel, 2024-2035 ($ Million)
  • 20. European Running Gear Market Research And Analysis By Country, 2024-2035 ($ Million)
  • 21. European Running Gear Market Research And Analysis By Product, 2024-2035 ($ Million)
  • 22. European Running Gear Market Research And Analysis By Distribution Channel, 2024-2035 ($ Million)
  • 23. Asia-Pacific Running Gear Market Research And Analysis By Country, 2024-2035 ($ Million)
  • 24. Asia-Pacific Running Gear Market Research And Analysis By Product, 2024-2035 ($ Million)
  • 25. Asia-Pacific Running Gear Market Research And Analysis By Distribution Channel, 2024-2035 ($ Million)
  • 26. Rest Of The World Running Gear Market Research And Analysis By Country, 2024-2035 ($ Million)
  • 27. Rest Of The World Running Gear Market Research And Analysis By Product, 2024-2035 ($ Million)
  • 28. Rest Of The World Running Gear Market Research And Analysis By Distribution Channel, 2024-2035 ($ Million)

LIST OF FIGURES

  • 1. Global Running Gear Market Share By Product, 2024-2035 (%)
  • 2. Global Running Footwear Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 3. Global Running Apparel Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 4. Global Running Accessories Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 5. Global Fitness Trackers Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 6. Global Other Running Gear Products Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 7. Global Running Gear Market Share End-User, 2024-2035 ($ Million)
  • 8. Global Running Gear For Men Market Share, 2024-2035 ($ Million)
  • 9. Global Running Gear For Women Market Share, 2024-2035 ($ Million)
  • 10. Global Running Gear For Unisex Market Share, 2024-2035 ($ Million)
  • 11. Global Running Gear Market Share By Distribution Channel, 2024-2035 (%)
  • 12. Global Running Gear Via Sports Specialty Stores Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 13. Global Running Gear Via Supermarkets & Hypermarkets Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 14. Global Running Gear Via Online Stores Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 15. Global Running Gear Via Other Distribution Channels Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 16. Global Running Gear Market Share By Region, 2024-2035 (%)
  • 17. US Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 18. Canada Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 19. UK Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 20. France Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 21. Germany Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 22. Italy Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 23. Spain Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 24. Rest of Europe Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 25. India Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 26. China Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 27. Japan Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 28. South Korea Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 29. ASEAN Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 30. Rest of Asia-Pacific Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 31. Rest Of The World Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 32. Latin America, Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
  • 33. Middle East and Africa Running Gear Market Size, 2024-2035 ($ Million)
目次
Product Code: OMR2026887

Global Running Gear Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product Type (Running Footwear, Running Apparel, Running Accessories, Fitness Trackers, and Others), By End-user (Men, Women, and Unisex), and By Distribution Channel (Sports Specialty Stores, Supermarkets and Hypermarkets, Online Stores, and Others) Forecast Period (2025-2035)

Industry Overview

Running gear market was valued at $45.3 billion in 2024 and is projected to grow to $84.0 billion by 2035, registering a CAGR of 5.8% during the forecast period from 2025 to 2035. Running gears are several types of equipment that are used while running. Several products available for running include apparel, sensors, footwear, fitness trackers & wearables, and others. The major factor contributing to the growth of the global running gear market includes the rising inclination of people toward sports activities. Additionally, Running gear encloses essential equipment and apparel designed to enhance the running experience, including well-cushioned running shoes, moisture-wicking clothing, supportive accessories, and technological devices that track performance metrics, further supporting the running gear market.

Market Dynamics

Growing Health and Fitness Consciousness

The increasing awareness of health benefits associated with regular physical activity has driven individuals to adopt running as part of their fitness regimen. This trend was accelerated by the global COVID-19 pandemic, which highlighted the importance of maintaining good health and led to a surge in outdoor activities, such as gym closures and restricted indoor workout options. Running emerged as one of the most accessible forms of exercise during this period, contributing to market expansion for running gear products. Furthermore, Social media influencers and fitness-tracking apps also motivate consumers to participate in running challenges and share their achievements online, creating communities of runners who regularly invest in quality running gear to enhance their performance and experience.

Rising Sustainability Initiatives for the Running Gear Market

Simultaneously, Environmental consciousness has become a significant factor influencing purchasing decisions in the running gear market. Leading brands are responding to this consumer preference by adopting sustainable practices in their manufacturing processes. Companies such as Nike, with their "Move to Zero" initiative, aim to create products with minimal carbon and waste impact, and Adidas incorporates recycled ocean plastics in their Parley shoe collection Gear. These sustainability initiatives appeal to environmentally conscious consumers and also drive innovation in material science and manufacturing processes, leading to the development of high-performance, eco-friendly running gear products that maintain quality as well as reduce environmental impact.

Market Segmentation

  • Based on the product type, the market is segmented into running footwear, running apparel, running accessories, fitness trackers, and others.
  • Based on the end user, the market is segmented into men, women, and unisex.
  • Based on the distribution channel, the market is segmented into sports specialty stores, supermarkets and hypermarkets, online stores, and others.

The Fitness Trackers Market Is Experiencing The Fastest Growth

Among the product types, fitness trackers are expected to hold a prominent market share in the market during the forecast period. The rising health issues among people are creating demand for fitness trackers as they provide a visual of progress and accomplishments each day. Fitness trackers are a popular way to keep track of progress, and wearers can track steps, calories, distance traveled, caloric intake, and even heart rate and sleep which is contributing to the market growth. This category includes GPS watches, heart rate monitors, and smart running insoles that provide performance metrics and training insights. The technological advancements in fitness trackers are expected to drive market growth during the forecast period. Brands such as Garmin, Apple, and Fitbit dominate this segment, continuously enhancing their offerings with advanced sensors, improved battery life, and sophisticated algorithms that deliver actionable training data, For instance, in January 2025, Amazfit, a health technology company, announced the launch of its latest lifestyle smartwatch, the Amazfit Active 2, a wearable that bridges elegance and functionality. It has Fitness and Wellness Features such as Over 160 sports modes, supported by 5 satellite systems, with the Wild.AI mini app and Zepp Coach Integration.

Regional Outlook

The global running gear market is further divided by region, including North America (the US and Canada), Europe (the UK, Germany, France, Italy, Spain, Russia, and the Rest of Europe), Asia-Pacific (India, China, Japan, South Korea, Australia and New Zealand, ASEAN Countries, and the Rest of Asia-Pacific), and the Rest of the World (the Middle East & Africa, and Latin America)

North American Region holds a Significant Share in the Global Running Gear Market

Among all regions, the North American region is expected to hold a significant share of the market. The growing public awareness of a healthy lifestyle due to increasing obesity is contributing to the demand for running gear products. Leading a healthy lifestyle can help people avoid getting serious illnesses and to avoid serious health issues. People are focusing on fitness centers, consulting services, and joining programs for weight loss, which is expected to create a positive impact on the running gear market. According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), obesity is a complex health issue resulting from a combination of causes and individual factors such as behavior and genetics. Obesity is also associated with the leading causes of mortality in the US and globally, including diabetes, heart disease, stroke, and some types of cancer. Additionally, as per Sports ETA, the strength of the sports tourism sector, showcasing a direct spending impact of $52.2 billion, generated a total economic impact of $128 billion in the US.

Asia-Pacific Shows Highest Growth Rate

The Asia-Pacific region, particularly emerging countries such as China and India, represents the fastest-growing regional market. This growth is primarily driven by increasing health consciousness, rising disposable incomes, and growing participation in running events across densely populated countries like China, Japan, and India. Moreover, in China, the General Administration of Sport (GAS), The GAS is guided by the 14th Five-Year Plan for Sports Development (2021-2025), which seeks to build China into a global sports power. In 2023, the government spent $3.2 billion on sports. The GAS oversees 20 sports management centers (including sports federations), the National Training Bureau and national teams, and the Provincial Sports Commission, which includes Provincial Sports Academies or part-time sports schools.

Market Players Outlook

The major companies operating in the global running gear market include Adidas AG, ASICS America Corporation, Nike, Inc., Puma SE, and New Balance, among others. Market players are leveraging partnerships, collaborations, mergers, and acquisition strategies for business expansion and innovative product development to maintain their market positioning.

Recent Developments

  • In March 2025, Decathlon announced a partnership with Alex Sarr. Alex Sarr will collaborate with Decathlon's R&D teams to develop and refine high-performance basketball shoes and apparel. This collaboration aims to push the boundaries of sports technology, ensuring athletes of all levels can benefit from the advancements made through Sarr's feedback and on-court experiences.
  • In December 2024, NIKE, Inc. and the NFL (National Football League) Extend their Longstanding Partnership till 2038. The renewed agreement commits both organizations to advance innovation, enhance player health and safety, and drive global growth and football development. Nike will continue to deliver high-performance products tailored to NFL athletes while supporting grassroots initiatives and international expansion.
  • In September 2023, lululemon and Peloton announced a five-year global partnership that positions Peloton as the exclusive provider of digital fitness content for Lululemon, while Lululemon becomes Peloton's primary athletic apparel partner. The collaboration will connect global communities across markets such as the U.S., Canada, the U.K., Germany, and Australia by offering co-branded apparel and immersive fitness experiences.

The Report Covers:

  • Market value data analysis of 2024 and forecast to 2035.
  • Annualized market revenues ($ million) for each market segment.
  • Country-wise analysis of major geographical regions.
  • Key companies operating in the global running gear market. Based on the availability of data, information related to new products, and relevant news is also available in the report.
  • Analysis of business strategies by identifying the key market segments positioned for strong growth in the future.
  • Analysis of market-entry and market expansion strategies.
  • Competitive strategies by identifying 'who-stands-where' in the market.

Table of Contents

1. Report Summary

  • Current Industry Analysis and Growth Potential Outlook
  • Global Running Gear Market Sales Analysis - Product Type | End-User | Distribution Channel ($ Million)
  • Running Gear Market Sales Performance of Top Countries
  • 1.1. Research Methodology
  • Primary Research Approach
  • Secondary Research Approach
  • 1.2. Market Snapshot

2. Market Overview and Insights

  • 2.1. Scope of the Study
  • 2.2. Analyst Insight & Current Market Trends
    • 2.2.1. Key Running Gear Industry Trends
    • 2.2.2. Market Recommendations

3. Market Determinants

  • 3.1. Market Drivers
    • 3.1.1. Drivers For Global Running Gear Market: Impact Analysis
  • 3.2. Market Pain Points and Challenges
    • 3.2.1. Restraints For Global Running Gear Market: Impact Analysis
  • 3.3. Market Opportunities

4. Competitive Landscape

  • 4.1. Competitive Dashboard - Running Gear Market Revenue and Share by Manufacturers
  • Running Gear Product Comparison Analysis
  • Top Market Player Ranking Matrix
  • 4.2. Key Company Analysis
    • 4.2.1. Adidas AG
      • 4.2.1.1. Overview
      • 4.2.1.2. Product Portfolio
      • 4.2.1.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.1.4. SWOT Analysis
      • 4.2.1.5. Business Strategy
    • 4.2.2. ASICS America Corp.
      • 4.2.2.1. Overview
      • 4.2.2.2. Product Portfolio
      • 4.2.2.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.2.4. SWOT Analysis
      • 4.2.2.5. Business Strategy
    • 4.2.3. Nike, Inc.
      • 4.2.3.1. Overview
      • 4.2.3.2. Product Portfolio
      • 4.2.3.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.3.4. SWOT Analysis
      • 4.2.3.5. Business Strategy
    • 4.2.4. Puma SE
      • 4.2.4.1. Overview
      • 4.2.4.2. Product Portfolio
      • 4.2.4.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.4.4. SWOT Analysis
      • 4.2.4.5. Business Strategy
    • 4.2.5. New Balance
      • 4.2.5.1. Overview
      • 4.2.5.2. Product Portfolio
      • 4.2.5.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.5.4. SWOT Analysis
      • 4.2.5.5. Business Strategy
  • 4.3. Top Winning Strategies by Market Players
    • 4.3.1. Merger and Acquisition
    • 4.3.2. Product Launch
    • 4.3.3. Partnership And Collaboration

5. Global Running Gear Market Sales Analysis By Product Type ($ Million)

  • 5.1. Running Footwear
  • 5.2. Running Apparel
  • 5.3. Running Accessories
  • 5.4. Fitness Trackers
  • 5.5. Others

6. Global Running Gear Market Sales Analysis By End-User ($ Million)

  • 6.1. Men
  • 6.2. Women
  • 6.3. Unisex

7. Global Running Gear Market Sales Analysis By Distribution Channel ($ Million)

  • 7.1. Sports Specialty Stores
  • 7.2. Supermarkets and Hypermarkets
  • 7.3. Online Stores
  • 7.4. Others

8. Regional Analysis

  • 8.1. North American Running Gear Market Sales Analysis - Product Type | End-User | Distribution Channel ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for North America
    • 8.1.1. United States
    • 8.1.2. Canada
  • 8.2. European Running Gear Market Sales Analysis - Product Type | End-User | Distribution Channel ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for Europe
    • 8.2.1. UK
    • 8.2.2. Germany
    • 8.2.3. Italy
    • 8.2.4. Spain
    • 8.2.5. France
    • 8.2.6. Russia
    • 8.2.7. Rest of Europe
  • 8.3. Asia-Pacific Running Gear Market Sales Analysis - Product Type | End-User | Distribution Channel ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for Asia-Pacific
    • 8.3.1. China
    • 8.3.2. Japan
    • 8.3.3. South Korea
    • 8.3.4. India
    • 8.3.5. Australia & New Zealand
    • 8.3.6. ASEAN Countries (Thailand, Indonesia, Vietnam, Singapore, And others)
    • 8.3.7. Rest of Asia-Pacific
  • 8.4. Rest of the World Running Gear Market Sales Analysis - Product Type | End-User | Distribution Channel ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for the Rest of the World
    • 8.4.1. Latin America
    • 8.4.2. Middle East and Africa

9. Company Profiles

  • 9.1. Adidas AG
    • 9.1.1. Quick Facts
    • 9.1.2. Company Overview
    • 9.1.3. Product Portfolio
    • 9.1.4. Business Strategies
  • 9.2. Altra Running (VF Outdoor LLC)
    • 9.2.1. Quick Facts
    • 9.2.2. Company Overview
    • 9.2.3. Product Portfolio
    • 9.2.4. Business Strategies
  • 9.3. Anta Sports
    • 9.3.1. Quick Facts
    • 9.3.2. Company Overview
    • 9.3.3. Product Portfolio
    • 9.3.4. Business Strategies
  • 9.4. ASICS Corporation
    • 9.4.1. Quick Facts
    • 9.4.2. Company Overview
    • 9.4.3. Product Portfolio
    • 9.4.4. Business Strategies
  • 9.5. Brooks Running (Berkshire Partners LLC)
    • 9.5.1. Quick Facts
    • 9.5.2. Company Overview
    • 9.5.3. Product Portfolio
    • 9.5.4. Business Strategies
  • 9.6. Columbia Sportswear
    • 9.6.1. Quick Facts
    • 9.6.2. Company Overview
    • 9.6.3. Product Portfolio
    • 9.6.4. Business Strategies
  • 9.7. Decathlon S.A. (Association Familiale Mulliez)
    • 9.7.1. Quick Facts
    • 9.7.2. Company Overview
    • 9.7.3. Product Portfolio
    • 9.7.4. Business Strategies
  • 9.8. Diadora S.p.A.
    • 9.8.1. Quick Facts
    • 9.8.2. Company Overview
    • 9.8.3. Product Portfolio
    • 9.8.4. Business Strategies
  • 9.9. Fila Holdings Corp.
    • 9.9.1. Quick Facts
    • 9.9.2. Company Overview
    • 9.9.3. Product Portfolio
    • 9.9.4. Business Strategies
  • 9.10. Hoka (Deckers Outdoor Corporation)
    • 9.10.1. Quick Facts
    • 9.10.2. Company Overview
    • 9.10.3. Product Portfolio
    • 9.10.4. Business Strategies
  • 9.11. Li-Ning Company Limited
    • 9.11.1. Quick Facts
    • 9.11.2. Company Overview
    • 9.11.3. Product Portfolio
    • 9.11.4. Business Strategies
  • 9.12. Lululemon Athletica Inc.
    • 9.12.1. Quick Facts
    • 9.12.2. Company Overview
    • 9.12.3. Product Portfolio
    • 9.12.4. Business Strategies
  • 9.13. Mizuno Corporation
    • 9.13.1. Quick Facts
    • 9.13.2. Company Overview
    • 9.13.3. Product Portfolio
    • 9.13.4. Business Strategies
  • 9.14. New Balance Athletics, Inc.
    • 9.14.1. Quick Facts
    • 9.14.2. Company Overview
    • 9.14.3. Product Portfolio
    • 9.14.4. Business Strategies
  • 9.15. Nike, Inc.
    • 9.15.1. Quick Facts
    • 9.15.2. Company Overview
    • 9.15.3. Product Portfolio
    • 9.15.4. Business Strategies
  • 9.16. On Holding AG
    • 9.16.1. Quick Facts
    • 9.16.2. Company Overview
    • 9.16.3. Product Portfolio
    • 9.16.4. Business Strategies
  • 9.17. Puma SE
    • 9.17.1. Quick Facts
    • 9.17.2. Company Overview
    • 9.17.3. Product Portfolio
    • 9.17.4. Business Strategies
  • 9.18. Reebok International Limited (ABG)
    • 9.18.1. Quick Facts
    • 9.18.2. Company Overview
    • 9.18.3. Product Portfolio
    • 9.18.4. Business Strategies
  • 9.19. Saucony (Wolverine World Wide, Inc.)
    • 9.19.1. Quick Facts
    • 9.19.2. Company Overview
    • 9.19.3. Product Portfolio
    • 9.19.4. Business Strategies
  • 9.20. Skechers U.S.A., Inc.
    • 9.20.1. Quick Facts
    • 9.20.2. Company Overview
    • 9.20.3. Product Portfolio
    • 9.20.4. Business Strategies
  • 9.21. The North Face, Inc. (VF Corporation)
    • 9.21.1. Quick Facts
    • 9.21.2. Company Overview
    • 9.21.3. Product Portfolio
    • 9.21.4. Business Strategies
  • 9.22. Under Armour, Inc.
    • 9.22.1. Quick Facts
    • 9.22.2. Company Overview
    • 9.22.3. Product Portfolio
    • 9.22.4. Business Strategies