市場調査レポート
商品コード
1444916
子供服: 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)Children's Wear - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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子供服: 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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子供服市場規模は2024年に2億7,217万米ドルと推定され、2029年までに3億5,320万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5.35%のCAGRで成長します。
子供服市場は、アパレル業界で最も収益性の高い分野の1つです。この市場は、人口動態、マクロ経済、社会的動向の組み合わせにより、このカテゴリーの売上高に支えられ、小売額の伸びという点で紳士服と婦人服の両方を追い越すと予想されています。さらに、可処分所得の増加と労働人口の増加が市場の成長を推進します。子供用アパレルや靴の製品のカスタマイズ、イノベーション、手頃な価格の増加が、世界中で市場の成長を推進しています。
カスタマイズ、革新性、ブランド保証、手頃な価格のおかげで、現在、お揃いの服は子供と親の両方の間で人気の動向になっています。この地域の有名人は、子供とお揃いのウェアを宣伝しています。 Instagram、Snapchat、Youtube、その他多くのソーシャルメディアサイトの子供セレブたちは、最近の子供たちを魅了する服の新しい動向に課題しています。たとえば、Instagramで活動する母娘デュオのKikiandshradsは、創造的で愛らしいアイデアを使って子供服を販売しています。 Instagramページと子供たちのおかげで、市場は長期的には成長すると予想されます。
子供服市場は競争が激しいです。市場の主要企業には、Carter's Inc.、Adidas AG、Benetton Group SRL、Nike、Dolce &Gabbanaなどがあります。投資、製品革新、合併と買収、パートナーシップは、子供服市場の主要企業が採用する重要な戦略の一部です。これに加えて、同社はターゲットマーケティングにも注力し、製品のより良いポジショニングを獲得し、消費者の人口層に応えるために新しいアパレルデザインを発売することで製品提供を拡大しています。
The Children's Wear Market size is estimated at USD 272.17 million in 2024, and is expected to reach USD 353.20 million by 2029, growing at a CAGR of 5.35% during the forecast period (2024-2029).
The children's wear market is one of the most lucrative segments in the apparel industry. The market is expected to overtake both men's and women's wear in terms of growth in retail value due to a combination of demographic, macroeconomic, and social trends, supported by sales in the category. Moreover, an increase in disposable income and a growing working population drive the market's growth. Increasing product customization, innovation, and affordable pricing of children's apparel and footwear are driving market growth worldwide.
Due to customization, innovations, brand assurance, and affordability, matching clothing is now a popular trend among both kids and parents. Celebrities in the region are promoting matching wear with their kids. Child celebrities on Instagram, Snapchat, Youtube, and many more social media sites are trying new trends in clothes that are attracting kids these days. For example, Kikiandshrads, a mother-daughter duo on Instagram, uses creative and adorable ideas to market children's clothing. Because of Instagram pages and children, the market is expected to grow in the long run.
The children's wear market is highly competitive. Some of the key players in the market include Carter's Inc., Adidas AG, Benetton Group SRL, Nike, and Dolce & Gabbana. Investments, product innovations, mergers and acquisitions, and partnerships are some of the significant strategies adopted by the key players in the children's wear market. Along with this, they are also focusing on target marketing and expanding their product offerings by launching new apparel designs to gain better positioning of products and cater to the demographic segment of consumers.