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表紙
市場調査レポート
商品コード
704793

世界のフレグランス・香水市場:成長、動向、および予測

Fragrances and Perfumes Market - Growth, Trends, and Forecast (2020 - 2025)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence LLP | ページ情報: 英文 134 Pages | 納期: 2-3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=106.80円
世界のフレグランス・香水市場:成長、動向、および予測
出版日: 2020年06月01日
発行: Mordor Intelligence LLP
ページ情報: 英文 134 Pages
納期: 2-3営業日
担当者のコメント
「第4章 市場力学」では、フレグランス・香水市場の成長要因・阻害要因、ファイブフォース分析といった定性的分析を行っております。「第5章 市場セグメンテーション」では、フレグランス・香水市場を「商品別・消費者別・カテゴリー別・流通チャネル別・地域別」に区分し各セグメントの市場規模を分析しております。「第6章 競合情勢」では、市場シェア分析情報や主要プレイヤー8社の概要情報をご提供しております。
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界のフレグランス・香水市場は、2018年に527億米ドルとなりました。同市場は、2019年から2024年の間に5.5%のCAGRで成長する見通しで、2024年には723億米ドルに達すると予測されています。

当レポートは世界のフレグランス・香水市場は、市場機会や動向、成長および阻害要因、製品・消費者・カテゴリー・流通チャネル・地域別の市場分析、競合情勢、主要企業のプロファイル等の情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査成果
  • 調査の前提条件
  • 調査範囲

第2章 調査方法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 成長要因
  • 阻害要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • サプライヤーの交渉力
    • バイヤーの交渉力
    • 新規参入の脅威
    • 代替製品およびサービスの脅威
    • 業界内の競争

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品別
    • パルファン
    • オードパルファン(EDP)
    • オードトワレ(EDT)
    • オーデコロン(EDC)
    • その他
  • 消費者別
    • 男性
    • 女性
    • ユニセックス
  • カテゴリー別
    • 天然
    • 合成
  • 流通チャネル別
    • オフライン小売店
    • オンライン小売店
  • 地域別
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • 南米
    • 中東・アフリカ

第6章 競合情勢

  • 主な採用戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Coty Inc.
    • 株式会社資生堂
    • L'Oral SA
    • LVMH Mot Hennessy Louis Vuitton SE
    • Revlon Inc.
    • Avon Products Inc.
    • Abdul Samad Al Qurashi
    • Herms International SA

第7章 市場機会および今後の動向

目次
Product Code: 62651

Global fragrances and perfumes market is projected to grow at a CAGR of 5.5% during the forecast period, 2020 - 2025.

  • Key players in the market studied are focusing on developing natural fragrances, primarily due to the rising concerns regarding an issue related to synthetic fragrances, such as allergies and toxins.
  • For instance, LUXE brand is positioning itself as a natural fragrance brand and is collaborating with celebrities for product endorsement. Increasing consumer expenditure on personal care products and rising awareness regarding the therapeutic benefits associated with fragrance are driving the market's growth.
  • The growing popularity of perfumes and increasing demand for higher fragrance concentration are driving the sales of parfums (pure perfume), which have 15% to 40% fragrance concentration.

Key Market Trends

Increasing Expenditure on Advertisement and Promotion

R&D and advertisements are driving the growth of the market studied. Key players are investing in key factors, in order to influence the consumer purchase decisions. The rising influence of social media and celebrity endorsement is impacting the advertisement strategies adopted by key market players. For instance, L'Oreal developed a tool known as the dubbed cockpit, which measures the ROI and productivity of its media investments in real-time. This enables better decision-making while formulating performance strategies. In 2017, L'Oreal spent USD 9.16 billion on the advertisement and promotional activities, an increase of 4.91%, during the period between 2014 to 2017.

Asia Pacific has the Largest Market Revenue

With increasing disposable income, more local consumers are opting to use quality products, especially young consumers, which are increasingly crucial for improved consumption. This shows a shift from mass to premium fragrances. Perfumes and fragrances play a significant role in the growth of luxury brands, especially in China. The market is driven by emerging middle-class consumers and millennials who pursue high-end lifestyles. Premium women's perfume sector is projected to grow in the forecasted period. With the introduction of perfumes with synthetic ingredients, other products (such as attars) are facing tough competition. This synthetic perfumes segment takes over a major market share.

Competitive Landscape

The fragrances and perfumes market is a highly fragmented and comprises of international and regional competitors. Coty Inc., L'Oreal, LVMH, and Estee Lauder dominate the market with the help of major strategies, including acquisitions, expansions, and product launches. The rest of the market is occupied by small players, who are specific in manufacturing various personal care and cosmetics products. Companies compete on different factors, including product offerings, price, ingredients, and marketing activities, in order to gain a competitive advantage in the market. Key players are focussing on the online distribution channels for the online marketing and branding of their products to attract more customers. Some of the other prominent players in the market are Shiseido Co., Ltd, Revlon Inc., Chanel SA, Hermes International SA, and Avon Products Inc.

Reasons to Purchase this report:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Parfum or de Parfum
    • 5.1.2 Eau de Parfum (EDP)
    • 5.1.3 Eau de Toilette (EDT)
    • 5.1.4 Eau de Cologne (EDC)
    • 5.1.5 Other Product Types
  • 5.2 By Consumer Group
    • 5.2.1 Men
    • 5.2.2 Women
    • 5.2.3 Unisex
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Offline Retail Stores
    • 5.3.2 Online Retail Stores
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 Germany
      • 5.4.2.2 United Kingdom
      • 5.4.2.3 Spain
      • 5.4.2.4 France
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle East and Africa
      • 5.4.5.1 South Africa
      • 5.4.5.2 Saudi Arabia
      • 5.4.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Dolce & Gabbana Luxembourg SARL
    • 6.4.2 Burberry Group PLC
    • 6.4.3 PVH Corp
    • 6.4.4 Chanel SA
    • 6.4.5 Coty Inc.
    • 6.4.6 Guccio Gucci SpA
    • 6.4.7 The Estee Lauder Companies Inc
    • 6.4.8 LVMH Moet Hennessy

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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