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市場調査レポート
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1197484

麦芽原料市場 - 成長、動向、予測(2023年-2028年)

Malt Ingredient Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 95 Pages | 納期: 2~3営業日

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麦芽原料市場 - 成長、動向、予測(2023年-2028年)
出版日: 2023年01月23日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 95 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

麦芽原料市場は、予測期間である2022年~2027年にかけてCAGRで2.98%を記録すると予測されています。

現在進行中のCOVID-19のパンデミックは、経済に遠大な影響を及ぼしました。麦芽原料市場は、ビジネス、産業、個人レベルで最大の打撃を受け、サプライチェーンの障害や最終用途製品の減少により、世界中で報告されています。しかし、新興国のアルコール需要の増加、可処分所得の増加、ダイナミックな消費パターンは、世界の麦芽原料市場の成長を支援するために予測される他の要素です。麦芽は、数十年にわたり醸造所の主要原料となっています。

大麦は、麦芽原料の主原料とされています。そのユニークな酵素の特性により、主に飲料産業で使用されています。しかし、植物由来の原料や天然甘味料への需要の高まりが、世界の麦芽原料市場の成長を加速させると予想されます。

飲料業界は、ウィスキー、ビール、ウォッカ、スコッチ、ノンアルコール飲料などのアルコール飲料の需要の増加により、麦芽原料の主要な消費者です。世界の消費者は個性的で風味豊かなビールを求めており、ビール市場における麦芽原料の市場を押し上げています。また、クラフトビールや蒸留酒の需要は過去数年間で大きく伸びており、世界の麦芽原料市場の大幅な拡大を示しています。

麦芽原料の市場動向

ビール醸造所の人気の高まりが市場成長を牽引

クラフトビールや蒸留酒の需要は、過去数年の間に大きな成長を遂げました。世界中の消費者が個性的で風味豊かなビールを求めており、ビール市場における麦芽原料の市場を押し上げています。2022年には、バカルディシルバーがラムの風味で構成される唯一の代替品として組み込まれます。この商品は、ソーシャルメディア、テレビ、ラジオ、その他のマーケティングキャンペーンで膨大なプロモーションを行い、発売されました。パブやバーで友人と集まったり、職場のパーティを開いたりする傾向が強まっていることから、ビールなどのアルコール飲料の消費量が増加しており、麦芽原料市場の成長を加速しています。

欧州が最大のシェアを占める

ドイツでは中世まで、ほぼすべての麦芽穀物が醸造に使用されていました。醸造所では、最も一般的な麦芽原料である大麦を使用し、次いで小麦を使用しています。同国では、その応用基盤を強化するために、麦芽原料の生産と加工に重点を置いています。原料の健全な環境を促進するために、ベルリンやヴァイエンシュテファンの醸造技術研究所などの機関が、高品質の麦芽を生産するための最上級の前提条件となる品種改良や栽培、加工を支援しています。欧州の麦芽原料市場の地域別シェアは、大麦が35%を占め、次いで小麦となっています。麦芽飲料におけるノンアルコールウイスキー、ビール、ラム酒の消費量の増加が、欧州における大麦麦芽の生産量の増加を後押ししています。

麦芽原料市場の競合他社分析

麦芽原料市場は非常に細分化されており、さまざまな地域企業や世界企業が主要な市場シェアを占めています。麦芽の用途が拡大していることが、より多くのプレーヤーを市場に引きつけています。醸造業界は、麦芽原料の主な応用分野です。主なプレーヤーとしては、Rahr Corporation、Vivescia(Malteurope)、GrainCorp Limited、Axereal、Group Souffletなどが挙げられます。メーカーは、市場の他のプレーヤーに対する競争力を得るために、M&Aや製品イノベーションによって製品の品質を高めることに主に集中しています。高度な流通ネットワークと製造の専門知識は、製品の範囲を世界的に拡大するためにメーカーに優位性を与えます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果 及び調査前提条件
  • 本調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 原料別
    • 大麦
    • 小麦
    • その他の原料
  • 用途別
    • アルコール飲料
    • ノンアルコール飲料
    • 食品
    • 医薬品
    • 動物飼料
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東
      • 南アフリカ共和国
      • アラブ首長国連邦
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市況分析
  • 企業プロファイル
    • Axereal
    • Vivescia
    • Rahr Corporation
    • Group Soufflet
    • Simpsons Malt Limited
    • GrainCorp Limited
    • Muntons PLC
    • Puremalt Products Ltd
    • Molson Coors Brewing Company
    • Bacardi U.S.A. Inc.

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 50430

The malt ingredient market is projected to register a CAGR of 2.98% during the forecast period 2022 - 2027.

The ongoing COVID-19 pandemic had some far-reaching effects on the economy. The Malt Ingredient market took the biggest hit on business, industries, and individual levels, being reported worldwide due to the supply chain obstructions and decline in the end-use products. However, with increasing demand for alcohol from emerging nations, increasing disposable income and dynamic consumption patterns are other elements predicted to assist the growth of the global malt ingredients market. Malt has been a primary source of the brewery for decades.

Barely is considered the primary source of malt ingredients. It is mainly used in the beverage industry, owing to its unique enzyme property. However, increasing demand for plant-based ingredients and natural sweeteners is expected to accelerate the growth of the global malt ingredient market. For instance, in 2020, Nestle SA declared the launch of its version of plant-based cocoa malt Milo beverage in Australia. Nestle comes with this product as per consumer demand for plant-based drinks in their diets.

The beverage industry is a major consumer of malt ingredients, owing to an increase in alcoholic beverage demand, such as whisky, beer, vodka, scotch, and nonalcoholic beverages. Consumers worldwide are seeking distinctive and flavorful beers, pushing the market for malt ingredients in the beer market. The demand for the craft brewing and distilling industries has experienced significant growth during the past few years, which signifies the vast expansion of the global malt ingredient market.

Malt Ingredient Market Trends

Growing Popularity of Breweries Drives the Market Growth

The craft brewing and distilling industry demand has experienced significant growth during the past few years. Consumers worldwide are seeking distinctive and flavorful beers, pushing the market for malt ingredients in the beer market. In 2022, Bacardi silver is incorporated as the only alternative which consists of the rum flavor. The commodity was launched with enormous promotion on social media, television, radio, and other marketing campaigns. With the growing awareness of malt benefits, the scope it has tapped into the food industry as an additive, flavor, colorant, and ingredient. The rising trend of social gatherings, office parties, and hangouts with friends in pubs or bars has been increasing the consumption of beer and other alcoholic drinks, thus accelerating the growth of the malt ingredient market.

Europe Holds the Largest Share of the Market Share

Until the middle ages, nearly every malt grain was used for brewing in Germany. The breweries use the most popular raw malt ingredient, i.e., barley, followed by wheat. The country emphasizes the production and processing of malt ingredients to enhance its application base. To promote a healthy environment in raw materials, institutes like the Institutes for Brewing Technology in Berlin and Weihenstephan support breeding, cultivation, and processing that provides the superlative prerequisites for producing quality malting barley. Furthermore, Malteurop Group is an international group that anticipates the constantly evolving needs of the manufacturers by research and innovation by developing new barley varieties, new growing itineraries, new malts, and new growth areas for malting barley. Barley holds a 35% share in the regions of the European market of malt ingredients, followed by wheat. The rising consumption of non-alcoholic whisky, beer, and rum in malt beverages is boosting the growth of barley malt production in Europe.

Malt Ingredient Market Competitor Analysis

The malt ingredients market is highly fragmented, with various regional and global companies holding major market shares. The increasing applications of malt are attracting more players into the market. The brewing industry is the major area of application of malt ingredients. Players are also expanding their ingredient sources to enter into new applications. Some major players are Rahr Corporation, Vivescia (Malteurope), GrainCorp Limited, Axereal, and Group Soufflet. The manufacturer is majorly concentrating on enhancing their product quality by mergers and acquisitions and product innovations to obtain a competitive edge over other players in the market. Advanced distribution network and manufacturing expertise give an upper edge to the manufacturers to expand their range of products worldwide.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables & Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Source
    • 5.1.1 Barley
    • 5.1.2 Wheat
    • 5.1.3 Other Sources
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Alcoholic beverages
    • 5.2.2 Non-alcoholic beverages
    • 5.2.3 Foods
    • 5.2.4 Pharmaceuticals
    • 5.2.5 Animal Feeds
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Position Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Axereal
    • 6.4.2 Vivescia
    • 6.4.3 Rahr Corporation
    • 6.4.4 Group Soufflet
    • 6.4.5 Simpsons Malt Limited
    • 6.4.6 GrainCorp Limited
    • 6.4.7 Muntons PLC
    • 6.4.8 Puremalt Products Ltd
    • 6.4.9 Molson Coors Brewing Company
    • 6.4.10 Bacardi U.S.A. Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF THE COVID-19 ON THE MARKET