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市場調査レポート
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1284177

麦芽成分市場の2028年までの予測 - 製品別(麦芽粉、麦芽エキス、その他)、タイプ別(ライ麦、小麦、大麦、米、トウモロコシ、その他)、形態別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Malt Ingredient Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product (Malt Flour, Malt Extract and Other Products), By Type (Rye, Wheat, Barley, Rice, Maize and Other Types), By Form, By Grade, By Application, By End User and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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麦芽成分市場の2028年までの予測 - 製品別(麦芽粉、麦芽エキス、その他)、タイプ別(ライ麦、小麦、大麦、米、トウモロコシ、その他)、形態別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2023年06月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の麦芽成分市場は、2022年に263億米ドルを占め、2028年には404億米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.4%のCAGRで成長すると予想されています。

モルティングは、大麦の発芽を精密にコントロールすることです。これは、温度、湿度、空気をコントロールした環境下で行われる、生物学的で自然なプロセスです。モルティングの目的は、デンプンをグルコースに変えるプロセスを開始することであり、その後、醸造プロセスで発酵させ、アルコールを生成することができます。麦芽は、麦芽用の穀物から作られます。通常は大麦や小麦ですが、ライ麦やオーツ麦も使われることがあります。穀物は水に浸され、発芽するための管理された環境が提供されます。

Brewers of Europeによると、欧州連合の醸造所数は2020年の9,206から2021年には9,436に増加しました。

市場力学:

促進要因

ブリュワリーの人気の高まり

ビールのユニークで特徴的な味、色、香りを作り出すために不可欠な役割を果たすため、麦芽成分は、特にクラフトビール製造者の間でより需要が高まっています。ビールなどのアルコール飲料の消費量は、社交の場、オフィスでのパーティー、パブやバーでの友人とのたまり場などの動向とともに増加しており、これが麦芽成分の市場を後押ししています。しかし、独立系ビールメーカーの増加や、国産ビールやクラフトビールに対する消費者の嗜好もあり、市場は拡大傾向にあります。

抑制要因

高品質な代替品の不足

麦芽と同質の代替品がないため、麦芽成分が限定的になる可能性があり、これが麦芽成分市場の成長を抑制すると予想されます。米など他の穀物で隙間なく代用することも可能ですが、大麦や小麦と同じ栄養価やその他の品質には欠けます。このため、予測期間中に市場が拡大することはないと予想されます。しかし、麦芽および麦芽製品の輸入に対する政府の厳しい規制は、市場の成長率に大きな障害となっています。

機会

食品における麦芽成分の使用拡大

市場は、食品やアルコール飲料・非アルコール飲料の製造における麦芽成分の使用の増加など、さまざまな理由で後押しされています。さらに、天然甘味料の需要の高まり、麦芽成分メーカーの成長戦略の拡大、ビール市場の変化、大麦の品質、その他の季節変動などが、市場の拡大をリードすると考えられています。ただし、麦芽のコストは圧迫されており、これが麦芽成分産業の拡大に影響を与える大きな要因となっています。

脅威:

いくつかの副作用が市場成長の妨げになる可能性

麦芽には、多くの負の副作用もあります。麦芽は、感作された人に、ベイカー喘息、蕁麻疹、顔のかゆみ、クインケ浮腫、全身症状、アナフィラキシーなどの食物アレルギー症状を周期的に引き起こすことがあります。症状は通常、麦芽を含むチョコレート飲料やスナック菓子を摂取した後に現れます。また、麦芽成分の世界市場は、原料価格の変動に加え、麦芽成分より安価な代替原料の入手が困難な場合があります。

COVID-19の影響:

現在進行中のCOVID-19の発生は経済に大きな影響を及ぼしています。サプライチェーンの寸断や最終製品の減少により、麦芽成分市場は企業、業界、個人レベルで世界的に最も大きな影響を受けたと考えられます。しかし、可処分所得の増加やダイナミックな消費習慣、新興国でのアルコール需要の増加など、世界の麦芽成分市場の拡大を支える追加的な要因も予想されています。

予測期間中、大麦部門が最大となる見込み

大麦は、デンプンを多く含み、そのデンプンを糖に変える酵素や酵母の健康維持を助けるタンパク質を含んでいるため、アルコールの製造に最も頻繁に使用される穀物であり、この大麦カテゴリーが予測期間中に市場で最大のシェアを占めると予想されます。また、大麦はここ数年、製パンや菓子類の分野で重要性を増しています。さらに、大麦が糖尿病、高血圧、下痢などのリスクを減少させるなど、健康に良いという認識が広まり、焼き菓子の需要が増加すると予想され、このセグメントの成長を加速させます。

予測期間中、飲料分野のCAGRが最も高くなると予想される

予測期間中、飲料分野は、麦芽成分がアルコールの製造に不可欠な原材料であることから、収益性の高い成長が見込まれます。アルコール飲料は、このセグメントの主要な用途でした。クラフトビールに対する世界の需要が、この分野の製品需要を押し上げるのに役立っています。ラズベリーやピーチのような新しいビールの品種が導入されることで、さらに需要が増加すると予想されます。さらに、過去数年間で、米国では小規模で独立した醸造所の数が大幅に拡大しました。このように、アルコール飲料の市場は急速に拡大することが予想され、これがセグメントの成長を牽引することになります。

最もシェアの高い地域

アルコール飲料の消費量の増加や醸造所における麦芽成分の利用拡大により、推定期間を通じて欧州が世界の麦芽成分市場を独占しています。中世のドイツでは、あらゆる種類の麦芽が醸造に使用されていたと言われています。欧州では、クラフトビール醸造所の増加やビールメーカーによる特殊麦芽の使用増加により、麦芽成分の売上が増加しています。また、欧州では地ビールのプレミアム志向が強まっており、麦芽成分のニーズが高まっています。麦芽に含まれる残留甘味はビールの口当たりを良くし、発酵プロセスに必要な糖分に寄与します。

CAGRが最も高い地域:

インドにおける麦芽成分の需要は、ビタミンB、必須アミノ酸、食物繊維を含むことから、菓子や栄養ドリンクの処方において、機能性原料としての麦芽エキスの重要性が高まっていることに起因しています。その結果、アジア太平洋地域は予測期間中に収益性の高い成長を遂げると予想されています。しかし、高品質の麦芽が不足しているため、インドは他国から多くの麦芽エキスを輸入することを奨励しています。Grain Producer Australia(GPA)によると、インドは、酒類の価格を下げつつ国内の需要増を満たすために、年間100万トンのオーストラリア産大麦の輸入を計画しています。

主な発展:

2023年5月、CIECH社が製造する食品用蒸発塩が、カーギルの業界をリードする特殊食品用塩のポートフォリオ(Alberger(R)、Premier(TM)、Microsized(R)、Potassium Pro(R)等)と統合される予定です。カーギルは、ポーランドのヤニコヴォとドイツのスタスフルトにあるCIECH社の施設を通じて協力することで、欧州の食品メーカーにあらゆる種類の特殊食品塩と蒸発食品塩のソリューションを提供することができます。

2023年1月、カーギルはオーエンスボロ・グレイン・カンパニー(Owensboro Grain Company)の買収を完了しました。オーエンスボロは5代続く家族経営の大豆加工施設および精製施設で、キエフ州オーエンスボロにあります。

本レポートの内容

  • 地域別および国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場動向(促進要因、抑制要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
  • 市場推定に基づく、主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢。
  • 詳細な戦略、財務、最近の開発状況を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかを提供させていただきます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3社まで)
    • 主要プレーヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメンテーション
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地域的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の麦芽成分市場:製品別

  • 麦芽粉
  • 麦芽エキス
    • 液体麦芽エキス
    • 乾燥麦芽エキス
  • その他の製品

第6章 世界の麦芽成分市場:タイプ別

  • ライ麦
  • 小麦
  • 大麦
  • トウモロコシ
  • その他のタイプ

第7章 世界の麦芽成分市場:形態別

  • 液体
  • 粉末
  • その他の形態

第8章 世界の麦芽成分市場:グレード別

  • スタンダード
  • スペシャルティ
    • カラメル
    • ロースト
  • その他のグレード

第9章 世界の麦芽成分市場:用途別

  • 飲料
    • ノンアルコール飲料
    • アルコール飲料
  • ベーカリー・菓子類
    • パン
    • ブラウニー
    • ビスケット
    • クッキー
    • ドーナツ
    • ケーキとペストリー
  • 乳製品および冷凍製品
  • ピザ
  • その他の用途

第10章 世界の麦芽成分市場:エンドユーザー別

  • パーソナルケア
  • 動物の飼料
  • 食品
    • ペットフード
  • 医薬品
    • 栄養補助食品
  • その他のエンドユーザー

第11章 世界の麦芽成分市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 会社概要

  • Archer Daniels Midland Company
  • Axereal
  • Briess Malt & Ingredients
  • BSG CraftBrewing
  • Cargill, Incorporated
  • Crisp Malting
  • Dohler GmbH
  • GrainCorp Limited
  • LB Industries Pvt Ltd
  • Muntons PLC
  • Puremalt Products Ltd
  • Rahr Corporation
  • SCA VIVESCIA, Agricultural Cooperative Society
  • Simpsons Malt Limited
  • Soufflet Group
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Malt Flour (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Malt Extract (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Liquid Malt Extract (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Dry Malt Extract (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Rye (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Wheat (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Barley (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Rice (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Maize (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Other Types (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Liquid (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Powder (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Other Forms (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Grade (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Standard Malt (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Specialty Malt (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Caramelized Malt (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Roasted Malt (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Other Grades (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Non Alcoholic Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Alcoholic Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Bakery and Confectionery (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Bread (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Brownie (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Biscuits (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Cookies (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Doughnuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Cakes & Pastries (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Dairy and Frozen Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Pizza (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Other Applications (2020-2028) ($MN)
  • Table 39 Global Malt Ingredient Market Outlook, By End User (2020-2028) ($MN)
  • Table 40 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Personal Care (2020-2028) ($MN)
  • Table 41 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Animal Feed (2020-2028) ($MN)
  • Table 42 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Food (2020-2028) ($MN)
  • Table 43 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Pet Food (2020-2028) ($MN)
  • Table 44 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Pharmaceutical (2020-2028) ($MN)
  • Table 45 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Medicines (2020-2028) ($MN)
  • Table 46 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Neutraceuticals (2020-2028) ($MN)
  • Table 47 Global Malt Ingredient Market Outlook, By Other End Users (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23009

According to Stratistics MRC, the Global Malt Ingredient Market is accounted for $26.3 billion in 2022 and is expected to reach $40.4 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.4% during the forecast period. Malting involves precisely controlling the germination of barley grains. It is a biological, natural process carried out under controlled circumstances (temperature, humidity, and air). Malting's purpose is to initiate the process of turning starch into glucose, which can then be fermented in the brewing process to produce alcohol. Malt is produced from malting-grade grains, typically barley or wheat, though rye or oats may also be used on occasion. The grain is submerged in water and then provided with a controlled environment to germinate.

According to the Brewers of Europe, the number of breweries in the European Union increased from 9,206 in 2020 to 9,436 in 2021.

Market Dynamics:

Driver:

Increased popularity of breweries

Due to its essential role in producing unique and distinctive flavors, colors, and aromas in beer, malt components are in more demand, especially among craft beer producers. The consumption of beer and other alcoholic beverages is rising along with the trend of social gatherings, office parties, and hangouts with friends in pubs or bars, which is fueling the market for malt ingredients. However, the market is expanding as a result of the rise in independent breweries and consumer preference for domestically produced beer and craft beer.

Restraint:

Lack of quality substitutes

Malt ingredients may become limited due to a lack of substitutes with the same qualities as malts, which is expected to limit the growth of the malt ingredients market. Other grains can be used to replace the gap, such as rice, but they lack the same nutritional benefits or other qualities as barley and wheat. This is expected to prevent the market from expanding during the projection period. However, the strict government restrictions on the import of malt and malt products pose a significant obstacle to the market's growth rate.

Opportunity:

Growing use of malt elements in food products

The market is being boosted for a number of reasons, including the growing use of malt components in food products and the production of alcoholic and non-alcoholic beverages. Additionally, the rising demand for natural sweeteners, the expansion of malt ingredient producers' growth strategies, changes in the beer market, the quality of the barley, and other seasonal variations are all considered to lead the way for the market's expansion. However, the cost of malt is under pressure, which is a significant factor influencing the expansion of the malt ingredient industry.

Threat:

Several side effects might hinder the market growth

Malt also has a lot of negative side effects. Malt may periodically cause sensitized individuals to have food allergy symptoms such as Baker's asthma, urticaria, face itching, Quincke edema, systemic symptoms, and anaphylaxis. Symptoms typically appear after consuming malt-containing chocolate beverages and snack foods. Additionally, the global market for malt ingredients may be hampered by the availability of substitute components at prices lower than those of malt ingredients as well as fluctuations in the price of raw materials.

COVID-19 Impact:

The ongoing COVID-19 outbreak has affected the economy significantly. Due to supply chain disruptions and a reduction in end-use products, the malt ingredient market is believed to have suffered the most on a global scale at the corporate, industry, and individual levels. However, additional factors that are anticipated to support the expansion of the worldwide malt ingredients market include rising disposable income and dynamic consumption habits, as well as the rising demand for alcohol from emerging economies.

The barley segment is expected to be the largest during the forecast period

Because barley is the most frequently used grain in the manufacturing of alcohol due to its high starch content, enzymes that help transform that starch into sugar, and proteins that help yeast remain healthy, it is expected that this barley category will hold the largest share of the market during the projection period. In addition, barley has become more significant in the baking and confectionery sectors during the past few years. Furthermore, growing awareness of the health advantages of barley, such as its decreased risk of diabetes, hypertension, and diarrhea, is anticipated to increase demand for baked goods, therefore accelerating the segment's growth.

The beverages segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the projected period, the beverage segment is expected to increase profitably because malt components are a crucial raw element in the creation of alcohol. Alcoholic beverages were the segment's primary application. Global demand for craft beer is helping to drive up product demand in this segment of the market. It is anticipated that the introduction of new beer varieties like raspberry and peach will further increase demand. Additionally, over the past several years, the number of small and independent breweries in the United States has considerably expanded. Thus, the market for alcoholic beverages is expected to grow rapidly, which will drive segment growth.

Region with largest share:

Europe dominates the global market for malt ingredients throughout the extrapolated period, owing to rising alcoholic beverage consumption and the expanding usage of raw malt materials in breweries. As far back as the Middle Ages, practically every type of malt grain was employed in brewing in Germany. Sales of malt components are increasing in Europe as a result of the region's expanding number of craft breweries and the increased use of specialty malt by beer producers. The need for malt components is also being driven by Europeans' growing preference for premium, locally brewed beers. The residual sweetness from malt enhances the mouthfeel of the beer and contributes to the sugars required for the fermentation process.

Region with highest CAGR:

The demand for malt ingredients in India is being driven by the increased importance of malt extracts as functional ingredients in the formulation of confectionary and nutritional drinks due to their vitamin B, essential amino acid, and fiber content. As a result, the Asia-Pacific region is expected to experience profitable growth during the projected period. However, the lack of high-quality malt encourages India to import more malt extracts from other nations. According to Grain Producer Australia (GPA), India is planning to import one million tonnes of Australian barley annually in order to fulfill the country's growing demand while reducing the price of alcohol.

Key players in the market:

Some of the key players in Malt Ingredient market include Archer Daniels Midland Company, Axereal, Briess Malt & Ingredients, BSG CraftBrewing, Cargill, Incorporated, Crisp Malting, Dohler GmbH, GrainCorp Limited, LB Industries Pvt Ltd, Muntons PLC, Puremalt Products Ltd, Rahr Corporation, SCA VIVESCIA, Agricultural Cooperative Society, Simpsons Malt Limited and Soufflet Group.

Key Developments:

In May 2023, The food grade evaporated salts manufactured by CIECH, will be combined with Cargill's industry-leading portfolio of specialty food salts, including Alberger®, Premier™, Microsized®, and Potassium Pro®. By working with CIECH, through their facilities in Janikowo, Poland and Stassfurt, Germany, Cargill can provide access to a full range of specialty and evaporated food salt solutions to European food manufacturers.

In January 2023, Cargill completes acquisition of Owensboro Grain Company , a fifth-generation family-owned soybean processing facility and refinery located in Owensboro, Ky.

Products Covered:

  • Malt Flour
  • Malt Extract
  • Other Products

Types Covered:

  • Rye
  • Wheat
  • Barley
  • Rice
  • Maize
  • Other Types

Forms Covered:

  • Liquid
  • Powder
  • Other Forms

Grades Covered:

  • Standard Malt
  • Specialty Malt
  • Other Grades

Applications Covered:

  • Beverages
  • Bakery and Confectionery
  • Dairy and Frozen Products
  • Pizza
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Personal Care
  • Animal Feed
  • Food
  • Pharmaceutical
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 End User Analysis
  • 3.9 Emerging Markets
  • 3.10 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Malt Ingredient Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Malt Flour
  • 5.3 Malt Extract
    • 5.3.1 Liquid Malt Extract
    • 5.3.2 Dry Malt Extract
  • 5.4 Other Products

6 Global Malt Ingredient Market, By Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Rye
  • 6.3 Wheat
  • 6.4 Barley
  • 6.5 Rice
  • 6.6 Maize
  • 6.7 Other Types

7 Global Malt Ingredient Market, By Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Liquid
  • 7.3 Powder
  • 7.4 Other Forms

8 Global Malt Ingredient Market, By Grade

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Standard Malt
  • 8.3 Specialty Malt
    • 8.3.1 Caramelized Malt
    • 8.3.2 Roasted Malt
  • 8.4 Other Grades

9 Global Malt Ingredient Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Beverages
    • 9.2.1 Non Alcoholic Beverages
    • 9.2.2 Alcoholic Beverages
  • 9.3 Bakery and Confectionery
    • 9.3.1 Bread
    • 9.3.2 Brownie
    • 9.3.3 Biscuits
    • 9.3.4 Cookies
    • 9.3.5 Doughnuts
    • 9.3.6 Cakes & Pastries
  • 9.4 Dairy and Frozen Products
  • 9.5 Pizza
  • 9.6 Other Applications

10 Global Malt Ingredient Market, By End User

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Personal Care
  • 10.3 Animal Feed
  • 10.4 Food
    • 10.4.1 Pet Food
  • 10.5 Pharmaceutical
    • 10.5.1 Medicines
    • 10.5.2 Neutraceuticals
  • 10.6 Other End Users

11 Global Malt Ingredient Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 Archer Daniels Midland Company
  • 13.2 Axereal
  • 13.3 Briess Malt & Ingredients
  • 13.4 BSG CraftBrewing
  • 13.5 Cargill, Incorporated
  • 13.6 Crisp Malting
  • 13.7 Dohler GmbH
  • 13.8 GrainCorp Limited
  • 13.9 LB Industries Pvt Ltd
  • 13.10 Muntons PLC
  • 13.11 Puremalt Products Ltd
  • 13.12 Rahr Corporation
  • 13.13 SCA VIVESCIA, Agricultural Cooperative Society
  • 13.14 Simpsons Malt Limited
  • 13.15 Soufflet Group