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市場調査レポート
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1444347

化粧品包装 - 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024年~2029年)

Cosmetic Packaging - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 104 Pages | 納期: 2~3営業日

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化粧品包装 - 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 104 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

化粧品包装市場規模は2024年に287億3,000万米ドルと推定され、2029年までに368億1,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5.08%のCAGRで成長します。

化粧品包装- 市場

化粧品業界の包装は近年飛躍的な進歩を遂げています。化粧品業界は、他の分野の中でも最も多様な包装要件を持っています。使用される材料は、ガラス、紙、プラスチックなどのさまざまな金属であり、これらの材料を使用して、さまざまな形状やサイズ、分配機構の容器を作成できます。

主なハイライト

  • 一次容器、二次フレキシブルパウチ、キャップ、蓋、ノズルのプラスチックは、化粧品業界の主要な包装材料の1つです。プラスチックチューブは、液体、固体、半固体の材料を保管し、制御された割合で製品を分配できるため、化粧品業界で重要な容器の1つです。また、他のコンテナチューブと比較して、より優れた汚染保護を提供できます。
  • さまざまなサプライヤーが、増大するチューブの需要に応える革新的な製品を考案してきました。世界市場の大手化粧品メーカーであるサリー・ハンセンは、トップラインの協力を得て、アプリケーターチップと組み合わせた絞り可能なチューブを開発しました。さらに、包装ソリューションプロバイダーであるAlbeaは、液体製剤用の1滴ずつの分配システムを備えたティアドロップチューブを開発しました。また、コスモジェンは、マッサージローラーが付属したSqueeze'N Rollパッケージの改良版チューブバージョンを提供しました。さらに、Global Packaging Inc.は、チューブの頭部にラチェットを備え、ポンプにも対応するラチェットを備えたチューブも開発しました。これにより、偶発的な開口を保護しながら、所定のトルクを適用することで完全な漏れ防止アセンブリが保証されます。
  • 企業はまた、気候変動と闘い、包装による環境への影響を軽減する計画を立てて変化を推進しようとしています。たとえば、Stora Ensoは、化粧品包装用にバリアコーティングされた耐油性の板紙チューブを導入しました。このチューブ包装方法はスキンクリーム製品の一次包装に適しており、プラスチックチューブに代わる環境に優しい新しい代替品と考えられています。しかし現在、化粧品業界は、思慮深い新しい包装戦略と高度な配合により、プラスチック汚染の影響を軽減することに団結しているようです。
  • 原材料価格の変動は市場の成長を妨げる可能性があります。新型コロナウイルス感染症以降、この製造・包装会社は混乱による原材料コストの高騰という問題に直面しています。
  • さらに、いくつかの化粧品包装展示会や見本市では、さまざまな新しい包装技術が宣伝されています。たとえば、Cosmo Tech Expoは、化粧品、パーソナルケア、香水、トイレタリー市場向けのインドで最も重要な製造ソリューション見本市です。この博覧会では、世界中の8,000社以上のメーカーが提供する最新の成分、原料、包装、ラベル、機械、OEMおよびプライベートラベル、試験、実験室機器、規制ソリューションなどを出展者が展示します。同様に、CPNA(Cosmoprof北米)は、南北アメリカで最も多くの賞を受賞したB2Bビューティーイベントです。 CPNAは、ユニークで革新的な製品を提供し、新しい流通チャネル、包装、製造ソリューションに関する情報を収集する、新しい美容ブランドの最高の立ち上げプラットフォームとして認識されています。
  • COVID-19の発生により、いくつかの高級美容製品販売店が閉鎖されました。これらの店舗の中には二度とオープンしない店舗もあり、新規オープンは少なくとも1年は遅れることになります。実店舗のドラッグストアや量販店、食料品店は営業を続けているもの、客足と収益は激減しています。しかし、在庫と出荷業務を拡大する準備ができている一部の美容製品ブランドや小売業者は、eコマースの売上高が新型コロナウイルス感染症以前のレベルを大幅に上回っていると報告しています。

化粧品包装市場の動向

プラスチックが大きなシェアを占めると予想される

  • プラスチックは、その低コスト、軽量、柔軟性、耐久性などの理由から、化粧品包装において著名な素材です。プラスチックは、パーソナルケア製品の飛散防止および「こぼれない」ボトル、瓶、チューブ、キャップ、蓋の製造に最適な材料です。包装機械製造協会(PMMI)によると、化粧品やその他のパーソナルケア製品では、ボトル、瓶、コンパクト、チューブなどのプラスチック包装が61%の市場シェアを占め、最も一般的に使用される容器はボトルとなっています。市場の30%を占める。 HDPEから製造される最も一般的で最も安価な化粧品ボトルは、経済的で耐衝撃性があり、しっかりとした防湿性を維持します。ローションボトルにはさまざまなサイズや形があり、キャップ付きのチューブに入ったままのローションもあります。
  • また、化粧品の容器に使用されるプラスチックの中で最も一般的なのはPPプラスチックです。ただし、より手頃な価格のPETまたは高級アクリルプラスチック製のものもあります。アクリルプラスチックは通常透明でガラスに似ています。この素材はガラスに比べて割れにくいという利点があります。ただし、PPプラスチックはアクリルよりも手頃な価格で、通常は円形またはチューブ状のプラスチック容器で提供されます。 PPプラスチック容器は、化粧品のスタイルや配布するマーケティングに合わせて、ハート型、キャラクター型、正方形などの形状に成形できます。企業は主にフェイスクリーム、ローション、ファンデーション、リップクリーム、パウダー、その他の化粧品に瓶やポットを使用しており、サイズは20 mm~60 mmの範囲で、25 ml(またはそれ以下)~250 mlを入れることができます。
  • たとえば、SKS Bottle &Packaging Inc.は、シフターの裏地が付いたシルバーのキャップからプラスチックのドームに至るまで、複数の開閉オプションを備えたさまざまなサイズのさまざまなプラスチック瓶を提供しています。同社は、リップクリームやアイクリームなどの製品用のPET瓶や、ローションやバームなどの製品用の裏地付きキャップ付きの白色ポリプロピレン厚肉瓶など、さまざまな製品を提供しています。
  • デザイン専門家は、化粧品やその他のパーソナルケア用品を収納するためにチューブの利便性と携帯性を活用しようとして、長い間チューブ状のパッケージを好んできました。たとえば、アラブ首長国連邦では、フリップキャップジャーに入ったワセリンゼリーと、絞り可能なプラスチックチューブに入ったダブのアドバンストヘアシリーズドライオイルシャンプーを導入し、便利な使用を促進しました。
  • メーカーが製品ごとに使用される材料の量を削減するオプションを模索する中、プラスチックは、より少ない材料を使用する軽量の包装ソリューションを提供する上で非常に大きなメリットをもたらします。さらに、過去10年間、プラスチックの環境への影響により、この分野の成長は鈍化してきました。
  • しかし、リサイクルプラスチックの利用と材料技術の革新により、環境に優しい包装ソリューションが可能になりました。プレーヤーは、持続可能な機能を生み出すための設計ソリューションとして、詰め替え可能なパッケージに焦点を当てています。ブランドは、PCR(消費者リサイクル)プラスチックがもたらす自然な変色を受け入れています。これらの詰め替え可能な製品は、高級品市場におけるこのギャップを埋めています。
  • 2022年5月に発表されたデータによると、包装用プラスチックの使用量は2060年までに3倍に増加し、3億8,000万トンを超えると予想されています。同年の世界のプラスチック使用量の31%は包装材が占めると予測されています。

北米が大きなシェアを占めると予想される

  • 米国は、化粧品、パーソナルケア製品、フレグランス市場の最大の市場の1つです。ロレアル、ユニリーバ、プロクター・アンド・ギャンブル社などの大手ブランドがこの国の化粧品市場を独占しています。同様に、この国の化粧品パッケージの情勢は、Albea SA、AptarGroup Inc.、Smurfit Kappa Group PLC、WestRock Co.、Graphic Packaging Holding Co.などの少数の重要な企業によって統合され、市場シェアを独占しています。
  • この国の主な製品カテゴリには、スキンケア、メイクアップ、ヘアケア、香水、消臭剤およびトイレタリー、口腔化粧品が含まれます。米国の化粧品市場では、世界の傾向に合わせてプレミアム化への需要が高まっています。その結果、革新的で高級な包装の必要性が高まります。プレミアム化の需要と革新的で装飾的なパッケージへの集中的な注力に同期して、Apatar Group Inc.は、化粧品部門向けの差別化されたデザインと装飾製品を拡大するためにFusion Packagingを買収しました。
  • 米国でも、消費者がパーソナルケア製品を購入するためにeコマースチャネルの利用が増加しています。オンライン販売のシェアは依然として低いもの、予測期間中に成長すると予想されます。さらに、ユニリーバはオンラインチャネルでの製品販売に基づいて新たな買収を行っています。プラスチックおよびガラスのボトルは、スキンケア製品に最も好まれる包装材料です。したがって、この製品カテゴリーの成長に伴い、材料の使用もプラスの成長軌道を辿ると予想されます。
  • プラスチックでは、PP、PE、HPE、PET、アクリル成分がペットボトルに最も適した素材です。オンラインチャネルの利用が増えることで、プラスチックはガラスよりも安価で安全に輸送できるようになるでしょう。さらに、米国の消費者市場では、ナチュラルに分類される美容製品に対する需要が高まっており、これらの製品はより安全であるという消費者の認識に後押しされています。このため、米国政府は、天然物と表示する前に製品を規制する新しい法案を提案しました。天然物と表示する前に、より詳細な成分表示を行うことになる可能性が高いです。

化粧品包装業界の概要

化粧品包装市場は競争が激しく、世界的および地域的な複数のプレーヤーで構成されています。製品を通じてエンドツーエンドの顧客満足につながる革新性と展開と使用の容易さは、市場関係者の間で製品革新と戦略を推進する重要な要素となっています。主要なプレーヤーは、Silgan Holdings Inc.とDS Smith PLCです。

2022年 3月- ロサンゼルスのメイクアップ見本市中に、国際美容業界の主要なフルサービスプロバイダーであるWWP Beautyは、新鮮で環境に優しいターンキー、パッケージ、アクセサリーコレクションのラインナップを発表しました。

2022年 7月-Quadpackは固形物市場向けにリサイクル可能なスティック包装を発売しました。美容包装メーカーQuadpackは、固形化粧品スティックフォーミュラ用の新しい包装シリーズを発売しました。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 化粧品の消費量の増加
    • イノベーションと魅力的な包装への注目が高まる
  • 市場抑制要因
    • 増大する持続可能性への懸念
  • 業界のバリューチェーン分析
  • 業界の魅力度ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 COVID-19による業界への影響

第6章 市場セグメンテーション

  • 材料タイプ別
    • プラスチック
    • ガラス
    • 金属
  • 製品タイプ別
    • ペットボトル・容器
    • ガラス瓶・容器
    • 金属容器
    • 紙器
    • 段ボール箱
    • チューブとスティック
    • キャップとクロージャ
    • ポンプとディスペンサー
    • スポイト
    • アンプル
    • 柔軟なプラスチック包装
  • 化粧品タイプ別
    • ヘアケア
    • カラーコスメ
    • スキンケア
    • メンズグルーミング
    • 消臭剤
    • その他の化粧品タイプ
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • その他の欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • 韓国
      • タイ
      • その他のアジア太平洋
      • オーストラリア
    • ラテンアメリカ
      • ブラジル
      • メキシコ
      • アルゼンチン
      • その他のラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • サウジアラビア
      • その他の中東・アフリカ
      • 南アフリカ

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Albea SA
    • HCP Packaging Co. Ltd
    • RPC Group PLC(Berry Global Group)
    • Silgan Holdings Inc.
    • DS Smith PLC
    • Graham Packaging LP
    • Libo Cosmetics Company Ltd
    • AptarGroup Inc.
    • Amcor PLC
    • Cosmopak Ltd
    • Quadpack Industries SA
    • Rieke Corporation
    • Gerresheimer AG
    • Raepak Ltd
    • Ball Corporation
    • Verescence France
    • SKS Bottle &Packaging, Inc
    • Altium Packaging(Loews Corporation)

第8章 市場の将来展望

目次
Product Code: 56062

The Cosmetic Packaging Market size is estimated at USD 28.73 billion in 2024, and is expected to reach USD 36.81 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.08% during the forecast period (2024-2029).

Cosmetic Packaging - Market

Packaging in the cosmetic industry has gone leaps and bounds in recent years. The cosmetic industry has the most varied packaging requirements among the other sectors. The materials used vary from different metals from glass, paper, and Plastics, and these materials can make containers with different shapes and sizes and dispensing mechanisms.

Key Highlights

  • Plastic in primary containers, secondary flexible pouches, caps, closures, and the nozzle is one of the cosmetic industry's primary packaging materials. The plastic tube is one of the significant containers in the cosmetic industry as it can store liquid-solid and semisolid materials and dispense products in controlled proportions. Also, compared to other container tubes, it can provide better contamination protection.
  • Various suppliers have devised innovative offerings to cater to the increasing tube demand. Sally Hansen, a major cosmetics manufacturer in the global market, developed a squeezable tube paired with an applicator tip with Topline's help. Additionally, Albea, a packaging solution provider, developed a Teardrop tube with a drop-by-drop dispensing system for liquid formulations. Also, Cosmogen offered a revised tube version of its Squeeze'N Roll package with an attached massage roller. Furthermore, Global Packaging Inc. had also developed a tube with a ratchet on the head of the tube and a corresponding ratchet on the pump, ensuring a perfect leakproof assembly by applying the predetermined torque while protecting the accidental opening.
  • Enterprises are also looking to drive the change with a plan to combat climate change and reduce the environmental impacts of packaging. For instance, Stora Enso introduced barrier-coated, grease-resistant paperboard tubes for cosmetics packaging. This tube packaging method is suitable for the primary packaging of skin cream products and is considered a new, climate-friendly alternative to plastic tubes. But the cosmetics industry now seems united on reducing the impact of plastic pollution with new thoughtful packaging strategies and advanced formulations.
  • Fluctuation of the raw material prices can hinder the growth of the market. Post-Covid, the manufacturing and packaging company is facing the issue of high raw material costs due to the disruption.
  • Besides, several cosmetic packaging exhibitions and trade shows promote various new packaging technologies. For example, Cosmo Tech Expo is India's most significant manufacturing solutions trade show for the cosmetic, personal care, perfumery, and toiletries markets. The expo brings exhibitors to display the latest ingredients, raw materials, packaging, labeling, machinery, OEM and private labeling, testing, lab equipment, and regulatory solutions offered by over 8,000 manufacturers worldwide. Similarly, CPNA (Cosmoprof North America) is the most awarded B2B beauty event in the Americas. CPNA has been recognized as the premier launching platform for new beauty brands, offering unique, innovative products and gathering information about new distribution channels, packaging, and manufacturing solutions.
  • With the outbreak of COVID-19, several premium beauty product outlets were shut down. Some of these stores will never open again, and new openings will get delayed for at least a year. While brick-and-mortar drugstores and mass-market and grocery stores remain open, their customer traffic and revenues have plummeted. However, some beauty-product brands and retailers with inventory and shipment operations ready to scale up report e-commerce sales significantly higher than the pre-COVID-19 levels.

Cosmetic Packaging Market Trends

Plastic is Expected to Hold Significant Share

  • Plastic is a prominent material in cosmetic packaging due to its low cost, lightweight, flexibility, durability, and other factors. Plastics are a material of choice for manufacturing shatterproof and "no-spill" bottles, jars, tubes, caps, and closures for personal care products. According to the Packaging Machinery Manufacturers Institute (PMMI), at 61% market share, plastic packaging, such as bottles, jars, compacts, and tubes, dominate in cosmetics and other personal care products, where bottles are the most commonly used containers, accounting for 30% of the market. The most common and least expensive cosmetic bottles produced from HDPE are economical, impact-resistant, and maintain a sound moisture barrier. Lotion bottles come in all different sizes and forms, and some lotions remain in capped tubes.
  • Moreover, the most common type of plastic used for cosmetic containers is PP plastics. However, these can also come in more affordable PET or higher-end acrylic plastic. Acrylic plastic is usually transparent and resembles glass. This material has an advantage over glass as it is not prone to breakage. However, PP plastic is more affordable than acrylic and usually comes in round or tube-like shaped plastic containers. PP plastic containers can be molded into heart shapes, character shapes, or square shapes to suit the cosmetic product's style or marketing to get distributed. Companies primarily use jars and pots for face creams, lotions, foundations, lip balms, powders, and other cosmetics, where the size ranges from 20mm to 60mm and can hold anywhere from 25 ml (or less) to 250 ml.
  • For instance, SKS Bottle & Packaging Inc. offers various plastic jars in different sizes with multiple closure options, from silver caps with sifters lined caps to the plastic dome. They provide PET jars for products, such as lip balm and eye cream, and white polypropylene thick wall jars with lined caps for lotions, balms, etc., with many more ranges.
  • Design experts have favored tubular packaging for a long seeking to capitalize on tubes' convenience and portability to hold cosmetics and other personal care items. For instance, introducing Vaseline Jelly in a flip-cap jar and Dove's Advanced Hair Series Dry Oil Shampoo in a squeezable plastic tube in the UAE facilitated convenient usage.
  • As manufacturers seek options to reduce the amount of material used per product, plastics deliver exceptional gains in providing lightweight packaging solutions that use fewer materials. Moreover, over the last decade, plastic's environmental impacts have slowed the segment's slowdown.
  • However, the availability of recycled plastics and innovations in material technology have enabled environmentally-friendly packaging solutions. The players focus on refillable packaging as a design solution to create sustainable features. Brands are embracing the natural discoloration that provides PCR (post-consumer recycled) plastics. These refillable products are bridging this gap at the luxury end of the market.
  • According to data released in May 2022, the use of plastics for packaging will triple by 2060, surpassing 380 million tons. Packaging is forecast to account for 31% of global plastics use that year.

North America is Expected to Significant Share

  • The US is one of the biggest markets for cosmetics, personal care products, and fragrances market. Players like L'Oreal, Unilever, Procter & Gamble Co., and other leading brands have dominated the country's cosmetics market. Similarly, the cosmetic packaging landscape in the country gets consolidated with a few significant players like Albea SA, AptarGroup Inc., Smurfit Kappa Group PLC, WestRock Co., and Graphic Packaging Holding Co. dominating market share.
  • The country's primary product categories include skincare, makeup, haircare, perfumes, deodorants and toiletries, and oral cosmetics. The US cosmetics market is experiencing a growing demand for premiumization, in line with the global trend. It, in turn, drives the need for innovative and premium packaging. In sync with the premiumization demands and intense focus on innovative and decorative packaging, Apatar Group Inc. acquired Fusion Packaging to expand its differentiated design and decorative offerings for the cosmetics segment.
  • The US is also experiencing an increased use of e-commerce channels to procure personal care products by consumers. While the share of online sales remains low, it is expected to grow during the forecast period. Furthermore, Unilever has made new acquisitions based on selling products through online channels. Plastic and glass bottles are the most preferred packaging materials for skincare products. Hence, with this product category's growth, the use of materials is also expected to experience a positive growth trajectory.
  • In plastics, PP, PE, HPE, PET, and acrylic ingredients are the most preferred materials for plastic bottles. The increasing use of online channels will grow cheaper and safer plastics to transport than glass. Additionally, the US consumer market is experiencing a demand for beauty products categorized as natural, driven by consumer perception of these products being safer. On this account, the US government has proposed a new bill to regulate products before labeling them as natural. It will likely lead to more detailed labeling of ingredients before labeling them as natural.

Cosmetic Packaging Industry Overview

The cosmetic packaging market is highly competitive and comprises several global and regional players. Innovation and ease in deployment and usage, leading to end-to-end customer satisfaction through the product, have been the key factors driving product innovation and strategies among the market players. The key players are Silgan Holdings Inc. and DS Smith PLC.

March 2022 - During the MakeUp in Los Angeles tradeshow, WWP Beauty, a premier full-service provider to the international beauty industry, unveiled a lineup of fresh and environmentally friendly turnkey, packaging, and accessory collections.

July 2022 - Quadpack launched recyclable stick packaging for the solids market. Beauty packaging manufacturer Quadpack has launched a new packaging range for solid cosmetic stick formulas.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Increasing Consumption of Cosmetic Products
    • 4.2.2 Increasing Focus on Innovation and Attractive Packaging
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Growing Sustainability Concerns
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Industry Attractiveness Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.5.3 Threat of New Entrants
    • 4.5.4 Threat of Substitute Products
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 IMPACT OF COVID-19 ON THE INDUSTRY

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Material Type
    • 6.1.1 Plastic
    • 6.1.2 Glass
    • 6.1.3 Metal
    • 6.1.4 Paper
  • 6.2 By Product Type
    • 6.2.1 Plastic Bottles and Containers
    • 6.2.2 Glass Bottles and Containers
    • 6.2.3 Metal Containers
    • 6.2.4 Folding Cartons
    • 6.2.5 Corrugated Boxes
    • 6.2.6 Tubes and Sticks
    • 6.2.7 Caps and Closures
    • 6.2.8 Pump and Dispenser
    • 6.2.9 Droppers
    • 6.2.10 Ampoules
    • 6.2.11 Flexible Plastic Packaging
  • 6.3 By Cosmetic Type
    • 6.3.1 Hair Care
    • 6.3.2 Color Cosmetics
    • 6.3.3 Skin Care
    • 6.3.4 Men's Grooming
    • 6.3.5 Deodorants
    • 6.3.6 Other Cosmetic Types
  • 6.4 Geography
    • 6.4.1 North America
      • 6.4.1.1 United States
      • 6.4.1.2 Canada
    • 6.4.2 Europe
      • 6.4.2.1 United Kingdom
      • 6.4.2.2 Germany
      • 6.4.2.3 France
      • 6.4.2.4 Italy
      • 6.4.2.5 Spain
      • 6.4.2.6 Rest of Europe
    • 6.4.3 Asia-Pacific
      • 6.4.3.1 China
      • 6.4.3.2 India
      • 6.4.3.3 Japan
      • 6.4.3.4 South Korea
      • 6.4.3.5 Thailand
      • 6.4.3.6 Rest of Asia-Pacific
      • 6.4.3.7 Australia
    • 6.4.4 Latin America
      • 6.4.4.1 Brazil
      • 6.4.4.2 Mexico
      • 6.4.4.3 Argentina
      • 6.4.4.4 Rest of Latin America
    • 6.4.5 Middle East and Africa
      • 6.4.5.1 United Arab Emirates
      • 6.4.5.2 Saudi Arabia
      • 6.4.5.3 Rest of Middle East and Africa
      • 6.4.5.4 South Africa

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Albea SA
    • 7.1.2 HCP Packaging Co. Ltd
    • 7.1.3 RPC Group PLC (Berry Global Group)
    • 7.1.4 Silgan Holdings Inc.
    • 7.1.5 DS Smith PLC
    • 7.1.6 Graham Packaging LP
    • 7.1.7 Libo Cosmetics Company Ltd
    • 7.1.8 AptarGroup Inc.
    • 7.1.9 Amcor PLC
    • 7.1.10 Cosmopak Ltd
    • 7.1.11 Quadpack Industries SA
    • 7.1.12 Rieke Corporation
    • 7.1.13 Gerresheimer AG
    • 7.1.14 Raepak Ltd
    • 7.1.15 Ball Corporation
    • 7.1.16 Verescence France
    • 7.1.17 SKS Bottle & Packaging, Inc
    • 7.1.18 Altium Packaging (Loews Corporation)

8 FUTURE OUTLOOK OF THE MARKET