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市場調査レポート
商品コード
317165

世界のプレミックス飼料市場の動向・成長予測:内容成分・動物区分・地域別

Feed Premix Market - Growth, Trends and Forecast (2020 - 2025)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence LLP | ページ情報: 英文 133 Pages | 納期: 2-3営業日

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世界のプレミックス飼料市場の動向・成長予測:内容成分・動物区分・地域別
出版日: 2020年04月01日
発行: Mordor Intelligence LLP
ページ情報: 英文 133 Pages
納期: 2-3営業日
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

2013年、世界のプレミックス飼料市場は56億6,270万ドルの規模を記録しました。2014年から2020年にかけては3.1%のCAGRで推移し、2020年には69億9,250万ドルの規模に達すると予測されています。北米およびアジアが主要な生産国兼消費国であり、世界市場の約60%のシェアを占めています。生産高では米国および中国が主導的立場にあり、消費量の面ではインド、中国、ブラジルがもっとも急速な成長を遂げています。これらの国々では政府による支援政策がさらなる市場成長を推進すると予測されています。

当レポートでは、世界のプレミックス飼料の市場について調査し、配合飼料および家畜産業の現状、内容成分・動物区分・地域別の市場規模の推移と予測、市場成長への各種影響因子の分析、企業および企業間の取り組み、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

第1章 イントロダクション

  • 調査手法
  • 市場の定義

第2章 主要調査結果

第3章 市場分析

  • 配合飼料産業の動向
  • 家畜産業の動向
  • 食肉産業の動向
  • 抗生物質の産業における利用の閾値の問題
  • 市場力学
    • 成長推進因子
      • 配合飼料&添加物産業の成長
      • 高額な動物性タンパク質の需要の増加
      • 肉・乳製品の安全性に関する意識の向上
      • 工業的畜産の拡大
    • 成長阻害因子
      • 原材料費の高騰
      • 法規制構造
    • 市場機会
      • 飼料添加物需要の拡大
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 世界の法規制環境:影響分析

第4章 区分別市場規模

  • 成分別
    • 抗生物質
    • ビタミン
    • 抗酸化剤
    • アミノ酸
    • ミネラル
    • その他
  • 動物区分別
    • 反趨動物
    • 家禽類
    • 魚類
    • その他

第5章 地域市場分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • スペイン
    • ロシア
    • イタリア
    • その他
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • タイ
    • ベトナム
    • オーストラリア
    • その他
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • チリ
    • その他
  • アフリカ
    • 南アフリカ
    • エジプト
    • その他

第6章 競合環境

  • イントロダクション
  • 市場シェア分析
  • もっとも活発な企業:市場戦略別
  • M&A
  • 合意・提携・協力・合弁会社
  • 投資・その他の発展動向

第7章 主要企業者のプロファイル

  • Charoen Pokphand(タイ)
  • Cargill Inc.(米国)
  • Land O Lakes Feed (米国)
  • DBN Group(中国)
  • Archer Daniels Midland (米国)
  • Evialis(フランス)
  • Godrej Agrovet(インド)
  • ForFarmers(オランダ)
  • DLG Group(デンマーク)
  • DSM NV(オランダ)
  • Nippai(日本)
  • De Heus(オランダ)
  • Lallemand Animal Nutrition(カナダ)
  • Biomin(オーストリア)
  • Kent Feeds (米国)
  • InVivo NSA(フランス)
  • Continental Grain Company(ベルギー)
  • BEC Feed Solutions(オーストラリア)
  • Nutreco NV(オランダ)
目次
Product Code: 49273

The Global Feed Premix market is estimated to register a CAGR of 4.5% during the forecast period.

  • The increasing demand for high-value animal protein and declining feed conversion rates are driving the animal feed premix market, globally.
  • The market for global feed premix is highly concentrated with the dominance of a few international players accounting for the major share in the market. Some of the major players operating in the market are Cargill Incorporated, Archer Daniels Midland Company (ADM), Dansk Landbrugs Grovvareselskab A.M.B.A. (DLG), BASF SE, Land O'Lakes, Inc., Godrej Agrovet, Koninklijke DSM N.V., and others.

Key Market Trends

Increasing Demand for High Value Animal Protein

The rising demand for high-value meat and dairy protein from health-conscious consumers is driving the feed premix industry. Livestock production is one of the fastest growing segments in the agriculture industry. According to the United Nations Food and Agricultural Organisation, the demand for poultry meat in South Asia is projected to increase by 725 percent to 2030, with India contributing to an expected 850 percent increase in demand. India also has the largest cattle inventory in the world, followed by Brazil and China. As per the OECD-FAO Agricultural Outlook published in 2018, worldwide meat production has increased from 317.1 million metric tons in 2016 to 330.5 million metric tons in 2018. Moreover, the surging demand for environmentally safe and chemical-residue-free meat, meat products, milk & milk products, is emphasizing the need for increased productivity through feed premixes.

Growth in Asia-Pacific Projected to be Robust

There has been consistent growth in the animal husbandry industry in the Asia-Pacific region. Countries in the region are increasingly moving towards a systematic and industrialized production of livestock. Average herd sizes are increasing and so also the productivity of animals. However, the farmers in the region are also dependent on home-grown feed, especially for ruminants and swine. With an increase in awareness about providing optimum nutrition to animals for increasing productivity as well as animal health, premixes are increasingly finding their way into these traditional markets. The region is also characterized by the typical usage of both compound feed and home-grown feed for smaller herd-size farms. This phenomenon is expected to continue well into the forecast period and the region is expected to remain the largest and fastest-growing geographical segment of the Global Feed Premix Market over the forecast period.

Competitive Landscape

The market for feed premix is concentrated with the dominance of a few international players accounting for a major share in the global market. Some of the major players are Cargill Incorporated, Archer Daniels Midland Company (ADM), Dansk Landbrugs Grovvareselskab A.M.B.A. (DLG), BASF SE, Land O'Lakes, Inc., Godrej Agrovet, Koninklijke DSM N.V., and others. These companies are targeting countries in the developing countries for business expansion, either by investing in a new production unit or acquiring established small players in the region. For instance, Archer Daniels Midland Co. (ADM) has acquired Neovia in 2019, to expand the global reach and its diverse range of product portfolio in animal nutrition and feed premixes. Land O'Lakes Inc. has entered into a partnership with the Netherlands-based Royal Agrifirm Group, for setting up a dairy animal feed joint venture in China. This partnership will enable the unified company "Agrilakes" to capture the untapped dairy feed market in China including feed premixes.

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Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Porter's Five Force Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitutes
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Ingredient Type
    • 5.1.1 Antibiotics
    • 5.1.2 Vitamins
    • 5.1.3 Antioxidants
    • 5.1.4 Amino Acids
    • 5.1.5 Minerals
    • 5.1.6 Other Ingredient Types
  • 5.2 Animal Type
    • 5.2.1 Ruminant Feed
    • 5.2.2 Poultry Feed
    • 5.2.3 Swine Feed
    • 5.2.4 Acquaculture Feed
    • 5.2.5 Other Animal Feed
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Spain
      • 5.3.2.5 Russia
      • 5.3.2.6 Italy
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 India
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Thailand
      • 5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 Saudi Arabia
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Cargill, Inc.
    • 6.3.2 Archer Daniels Midland Company (ADM)
    • 6.3.3 Dansk Landbrugs Grovvareselskab A.M.B.A. (DLG)
    • 6.3.4 BASF SE
    • 6.3.5 Land O'Lakes, Inc.
    • 6.3.6 Godrej Agrovet Limited
    • 6.3.7 Koninklijke DSM N.V.
    • 6.3.8 Invivo Group
    • 6.3.9 Danish Agro
    • 6.3.10 BDT Group
    • 6.3.11 ForFramers B.V.
    • 6.3.12 De Hues Group

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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