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市場調査レポート
商品コード
1687805
米国の冷凍トラック輸送:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025年~2030年)United States Refrigerated Trucking - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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適宜更新あり
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米国の冷凍トラック輸送:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025年~2030年) |
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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米国の冷凍トラック市場は予測期間中に4%以上のCAGRで推移する見込みです。
米国ではパッケージ食品の消費が大きく伸びており、冷凍食品に対する一人当たりの消費支出が増加していることが冷凍車需要を促進しています。米飯、パスタ、麺類、スナック菓子、缶詰などの包装食品は賞味期限が長いため、売れ行きが伸びています。製品革新、プライベートブランド事業者の新製品発売、グルテンフリーやオーガニック代替品など、ジェネリックからプレミアム商品への大幅なシフトが、国内での包装食品の消費を押し上げています。さらに、若い世代が購買力を獲得していることから、米国におけるオーガニック製品の売上は2022年に5~10%増加すると推定されます。有機食品の入手可能性が高まったため、非有機食品と有機食品の価格差も縮小しています。
COVID-19の大流行は、米国人の食費支出習慣に劇的な変化をもたらしました。消費者は一般に、食料品店やその他の小売食品販売店での食品への支出を増やす一方、自宅外での食品への支出を減らしました。パントリーへの買い出しは控えめで、スナック菓子、乳製品、惣菜、ベーカリー製品などの包装食品の家庭での消費が増加しました。
オン・トレード・チャネルを通じた飲料の売上は2020年に大幅に減少したが、これはパンデミック時のレストラン、パブ、バーの一時的な閉店による減収が主な原因であろう。収益性が変動したとはいえ、保存食やパッケージ商品の売上は増加しました。包装食品大手は、オンライン・チャネルを通じて商品の販売を促進し始めました。2021年には、国内のオンライン・パッケージ食品の売上は前年比12%の成長率を記録しました。
冷蔵トラックや保冷トラックは通常、医薬品や薬剤の配送に使用されます。ヘルスケア分野における大幅な改革は、新薬が市場に参入する道を作りました。多くの医薬品は、効率を維持するために特定の温度範囲に保たれなければなりません。こうした温度の影響を受けやすい医薬品の生産が増えることで、定温輸送サービスの機会が生まれます。
米国は世界の医薬品市場の約45%、世界生産高の22%を占めています。米国の医薬品生産量と売上高は、現在進行中のワクチンの世界展開と、必要な治療とそうでない治療に対する需要の高まりにより、2022年には増加すると予想されています。医薬品には、医薬品の保管、輸送、流通に関する連邦法や規制が適用されます。食品医薬品局(FDA)は、高まる安全基準を満たすためにこれらの規則を定めています。
しかし、ほとんどの技術プロバイダーは、温度に敏感な生物学的製剤を安全に取り扱うための新しいシステムを革新しています。米国特許商標庁には多くの特許が登録されています。これらの分野における技術革新により、有効性を維持するために温度管理された環境を必要とする製品が増えています。2021年、米国の新ブランド医薬品への支出は464億米ドル以上に達し、前年比140%以上増加しました。
米国の冷凍トラック輸送市場は非常に断片化されており、多くの地元企業がM&Aを通じて大きな市場シェアを獲得しようとしています。予測期間終了までには、市場は統合に向かうと予想されます。主な企業としては、C.R. England Inc.、Prime Inc.、KLLM Transport Services、Stevens Transport Inc.、Marten Transport Ltd.などが挙げられます。
The United States Refrigerated Trucking Market is expected to register a CAGR of greater than 4% during the forecast period.
Packaged foods consumption is witnessing significant growth in the country, and the rising per capita consumer spending on frozen food in the United States is fueling the demand for refrigerated vehicles. Packaged food goods, such as rice, pasta, noodles, snacks, and canned food, have a long shelf life, thus boosting their sales. Product innovation, the launch of new products from private label businesses, and a significant shift from generic to premium items such as gluten-free and organic alternatives are boosting the consumption of packaged food in the country. In addition, with the younger generation acquiring more purchasing power, the sales of organic products in the United States were estimated to increase by 5-10% in 2022. The price difference between non-organic and organic foods has also decreased due to the increased availability of organic food.
The COVID-19 pandemic caused dramatic transformations in the food-spending habits of Americans. Consumers generally increased their spending on food at grocery stores and other retail food venues while decreasing their spending on food away from home. With modest pantry loading, at-home consumption of packaged food such as snacks, dairy products, prepared meals, and bakery goods increased.
Sales of drinks through on-trade channels declined significantly in 2020, most likely due to revenue loss caused by the temporary closure of restaurants, pubs, and bars during the pandemic. Even though the profitability fluctuated, sales of preserved and packaged goods increased. Packaged food giants started promoting their product sales through their online channels. In 2021, the sales of online packaged food in the country witnessed a growth rate of 12% compared to the previous year.
A refrigerated or insulated truck is typically used to deliver pharmaceutical products or medications. The significant reforms in the healthcare sector have created a way for new medicines to enter the market. Many pharmaceuticals must be kept within a specific temperature range to maintain efficiency. The increased production of these temperature-sensitive pharmaceutical products creates opportunities for temperature-controlled transportation services.
The United States accounts for around 45% of the worldwide pharmaceutical market and 22% of the global output. US pharmaceutical output and sales were expected to increase in 2022 due to the ongoing global rollout of vaccines and pent-up demand for necessary and non-essential medical treatments. Pharmaceuticals are subject to federal laws and regulations concerning medicines' storage, transportation, and distribution. The Food and Drug Administration (FDA) sets these rules to meet the increasing safety standards.
However, most technology providers are innovating new systems for safely handling temperature-sensitive biological products. Many patents have been registered in the US patent and trademark office. Technological innovations in these fields have created more products that need temperature-controlled environments to maintain their effectiveness. In 2021, the US spending on new brand medicines reached more than USD 46.4 billion, up by more than 140% compared to the previous year.
The US refrigerated trucking market is highly fragmented, with many local players trying to acquire significant market share through mergers and acquisitions. The market is expected to move toward consolidation by the end of the forecast period. Some major players are C.R. England Inc., Prime Inc., KLLM Transport Services, Stevens Transport Inc., and Marten Transport Ltd.